• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - 1946 - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Phantasie - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - 1946 - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    In de verte hoorde ik hem iets zeggen over dat hij wel zou rijden en eerlijk gezegd was ik het daar wel mee eens. Met mijn ogen nog half dicht duwde ik mezelf iets omhoog om zo van mijn stoel over te klimmen en bij Aedan op schoot te gaan zitten. Kijk, zo kon het ook. Ik slaakte een tevreden geluidje en legde mijn hoofd neer op zijn schouder, om mijn ogen weeral te sluiten. "Oh, en die droom ging inderdaad over jou..." Fluisterde ik zachtjes, terwijl ik een kusje net onder zijn oorlel drukte. Ik vroeg me af of ze mijn sms'je überhaupt wel zouden lezen, anders dan zaten we daarstraks voor niets op ze te wachten, dat zou wat zijn. En sowieso had ik Louis al best lang niet gezien en het liefste vertelde ik hem dit alles tot in de laatste detail, al wist ik niet of dat zo slim zou zijn. "Kan iemand ons niet brengen? Ik zit zo veels te lekker," mompelde ik, terwijl ik me nog wat dichter tegen de jongen aan nestelde, sowieso omdat het steeds kouder leek te worden in de auto.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik glimlachte toen Harry op mijn schoot kroop en sloeg mijn armen om hem heen. Ik aaide zacht over zijn hoofd en grijnsde bij zijn woorden. Hij was zo'n schatje. Ik kriebelde wat in zijn nek. Ik sloot mijn ogen even en genoot van zijn aanwezigheid. Bij zijn woorden grinnikte ik. "Straks kan het misschien wel, maar we moeten toch naar huis." zei ik zacht. We moesten wel voorzichtig zijn, maar goed. Dat overleefden we hopelijk wel. Ik kroop onder hem uit naar de bestuurdersstoel. "We zijn er zo." mompelde ik voor ik de wagen startte en de verwarming aan deed. Het was namelijk flink fris zonder Harry op mijn schoot. Rustig reed ik weg en draaide de ring op. Ik durfte niet extreem snel te rijden omdat ik niet precies wist hoe breed deze auto was en hoe hij reageerde. Ik was nu zelf ook al best vermoeid, maar thuis zou ik wel wat drinken en dan kwam het weer goed. Ik zette hem in cruisecontrol en pakte Harry's hand. Zacht kneep ik erin terwijl ik wel op de weg bleef letter. Als ik nu brokken zou maken hadden we een groot probleem. Ach, het kwam wel goed.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Een glimlach speelde rond mijn lippen toen ik zijn hand over mijn haar heen voelde en niet veel later in mijn nek voelde kriebelen. Ik slaakte een genietend geluidje en mompelde wat onverstaanbaars. "Nee, blijf," mompelde ik, toen hij zich onder me vandaan haalde en in de rijdersstoel ging zitten, ik wist toch wel dat ik hem niet tegen kon houden en we waren als het goed is inderdaad zo thuis. "Navi - " Toen ik besefte wat ik wilde gaan zeggen, stopte ik met mijn zin omdat Aedan natuurlijk wel de weg wist, in tegenstelling tot mij. Ik sloot mijn ogen opnieuw toen hij met zijn hand mijn hand vast pakte en er zachtjes in kneep. Met mijn duim wreef ik lichtjes over de rug van zijn hand heen, terwijl ik ondertussen vanonder mijn wimpers naar de jongen keek. Ik draaide me zo goed als mogelijk, vanwege de gordel, op mijn zij, om zo naar Aedan te kunnen blijven staren. Misschien was het niet zo'n slim idee, straks leidde ik hem ontzettend af van zijn rij kunsten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Harry leek het er niet mee eens dat ik achter het stuur kroop, maar we moesten echt naar huis. Ik wilde nog douchen en omkleden voor we uit gingen, hij en Evana vast ook en hij moest haar nog meevragen. Onder het rijden hoorde ik hem wat mompelen, maar kreeg niet precies mee wat. Ik pakte zijn hand en kneep er zacht in. Ik glimlachte toen ik zijn duim over de rug van mijn hand voelde gaan. Ik voelde zijn ogen op me branden en bloosde licht. Het leek wel of het theater me een grotere brutaliteit gaf en hoe verder ik ri chting huis reed hoe onschuldiger ik weer werd. "Leuk uitzicht?" vroeg ik toch wel. Ik was niet helemaal onschuldig. Ik schakelde met wat moeite zonder zijn hand los te laten terug toen ik de ringweg afdraaide en door de straten begon te manouvreren. Na een tijdje parkeerde ik weer op de parkeerplaats bij mijn huis. Ik haalde de sleuteltjes uit het contact en maakte mijn riem los. "Een kusje voor de sleuteltjes." zei ik speels terwijl ik die voor zijn gezicht liet rinkelen. Evana zou ons hier niet kunnen zien en we hadden nog een paar minuten speling. Normaal duurde het altijd langer door de stoplichten, maar die hadden we gelukkig mee gehad. Eigenlijk was het heel erg om zo te denken en te doen, maar ik zag nu gewoon geen andere optie.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik glimlachte licht toen ik zag hoe hij moest blozen, waarna ik zo goed als mogelijk knikte op zijn vraag. "Absoluut. Misschien moet ik maar gewoon een foto van je nemen en die instellen als achtergrond zodat ik altijd naar je kan kijken, waarneer ik daar zin in heb," zei ik bloed serieus. Al wist ik dat het haast onmogelijk was, want straks zou Evana is kijken in mijn telefoon en dan weet je het maar nooit... Of een van de jongens, al was ik er al bijna zeker van dat ik het Louis zou gaan vertellen, die vertelde toch niets van mijn geheimen door. Mijn auto minderde steeds vaart, waardoor ik wist dat we langzaam aan 'thuis' zouden komen. Uiteindelijk stond de auto helemaal stil en klikte ik direct de gordel los, waardoor ik wat makkelijker in de stoel lag. Ik beet zachtjes op mijn lip na zijn woorden en duwde mezelf iets omhoog, om voorover te buigen en met mijn hand op zijn been te leunen, waarna ik hem een liefkozend kusje gaf. Om vervolgens de sleuteltjes uit zijn handen te trekken en weer terug recht te gaan zitten op mijn stoel. "Zo goed?" Zei ik met een onschuldig toon in mijn stem, want ik wist heus wel dat hij een iets langere zoen bedoelde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik glimlachte bij zijn woorden en kneep nog even zacht in zijn hand terwijl ik doorreed. Na een tijdje minderde ik drastisch vaart en parkeerde ik op de parkeerplaats bij mijn huis. Ik haalde de sleuteltjes uit het contact en deed mijn riem los, waarna ik hem vertelde dat ik een kus wilde voordat hij de sleuteltjes terug kreeg. Ik zag hem even op zijn lip bijten. Dat moest hij echt niet te vaak doen in mijn buurt. Het was zo verdomde sexy. Zijn hand brandde als witheet ijzer op mijn been toen hij hem daar plaatste. Ik ontving zijn kusje gretig, maar het was me veels te snrl over. Toch was ik de sleuteltjes alweer kwijt. Snel legde ik mijn hand op de zijne op mijn bovenbeen zodat hij toch niet weg kon en kerk recht in zijn grote toch echt niet zo onschuldige ogen. "Nee, nee eigenlijk niet." zei ik voor ik met lichte moeite op zijn schoot kroop en mijn knieen aan weerszijden van zijn benen plaatste met mijn rug naar de voorruit. "Ik zat meer hier aan te denken." zei ik met een grijns voor ik mijn lippen op die van hem drukte. Mijn handen gleden in zijn haren. Ik ging hem toch echt nog even niet laten gaan, hoe groot de pakkans nu ook was.


    Bowties were never Cooler

    (Ik vertrek vanaf 1 uur vandaag tot zondag nacht op vakantie dus ik kan maandag pas terug posten sorry )


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Styles.

    Hij legde zijn hand op mijn hand, die nog steeds op zijn bovenbeen rustte en keek me aan, waarna ik even slikte na zijn woorden. Deze keer was hij diegene die bij mij op schoot kroop, hij plaatste zijn benen aan weerszijden van die van mij. Ademloos staarde ik de jongen aan, terwijl ik ergens al wist wat hij van plan was. Nog geen seconde later voelde ik zijn lippen tegen de mijne en zijn handen in mijn haren. Ik murmelde een genietend geluidje tegen zijn lippen aan, voordat ik hem zachtjes terug zoende. Mijn handen plaatste ik rond zijn middle, waar ik met mijn duim cirkeltjes maakte. Ik hoopte zo dat Evana ons hier niet zou kunnen zien, dat zou pas een ramp zijn. Het kagende gevoel liet me toch niet meer los en zonder dat ik het eigenlijk wilde, maakte ik me langzaam los van hem. "Je weet zeker dat Evana ons hier niet kan zien?" Mompelde ik zachtjes tegen zijn lippen aan, waarna ik het toch niet kon laten om mijn lippen weer tegen die van hem aan te drukken, want wie had nou ooit gedacht dat dit werkelijkheid zou worden?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik glimlachte bij zijn genietende woordjes. Hij was zo schattig. Ik was zo blij toen hij me terug kuste. Zijn handen op mijn rug brandden fijn door mijn shirt op mijn huid. Ik ging helemaal op in de kus, maar hij stopte te snel. Toch snapte ik zijn zorgen wel. "Ja. Dit is de plek die je niet kan zien vanuit het huis." mompelde ik tegen zijn lippen. Ik grijnsde tegen zijn lippen toen hij me weer kuste en ik kuste hem gretig terug. Het was echt ongelofelijk dat dit gebeurde. Ik voelde me geweldig. Zacht en speels beet ik op zijn onderlip. Mijn vingers kroelden nogsteeds door zijn heerlijk zachte krullen. Ik genoot hier heel erg van. Hoe fout dit ook was. Ik was in zijn auto aan het zoenen met het vriendje van mijn zusje zonder het haar te vertellen. Het was een ongelofelijk vreemde gewaarwording. Ik wilde haar geen pijn wilde doen, maar ook mezelf dit geweldige gevoel niet ontzeggen. Man, wat was dit lastig. Voor nu negeerde ik alles om me heen en concentreerde ik me alleen maar op de jongen op wiens schoot ik zat. Die was namelijk al meer dan genoeg om mijn hoofd op hol te laten slaan.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    "Mooi," mompelde ik tegen zijn lippen aan, al verdwenen mijn zenuwen niet geheel. Wat als ze ons toch zag? God, dan zou ik ergens toch wel letterlijk door de grond willen zakken, al schaamde ik me totaal niet voor mijn gevoelens voor de mooie jongen op mijn schoot, ik zou het gewoon veel erger vinden voor Evana. Een zacht geluidje verliet mijn mond toen hij op mijn onderlip beet en gelukkig maakte mijn zenuwen plaats voor kriebels toen hij met zijn handen door mijn krullen heen woelde. Ik kon het niet laten en liet mijn handen iets verder afzakken, om met mijn rechterhand zijn shirt iets omhoog te schuiven en met mijn koude vingertoppen streelde ik rustig zijn onderrug, terwijl ik met mijn andere hand weer verder ging met het cirkeltjes maken wat ik zojuist aan het doen was. Al wilde ik natuurlijk niet te ver gaan in mijn auto, in ieder geval niet voor onze 'eerste' keer, dat moest en zou sowieso iets romantisch worden. En dat was niet bepaald in hetzelfde huis waar Evana ook zou zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aidan Tomas Iones
    Ik hoorde een klein geluidje van hem komen toen ik speels op zijn lip beet en zette met een lichaam vol vlinders de zoen voor. mijn handen woelden door zijn zachte krullen en ik voelde zijn handen wat omlaag zakken. Een siddering ging door mijn rug toen zijn koude vingers over mijn onderrug gingen, voor zowel mijn wangen als mijn onderrug gevoelsmatig gloeiend heet werden. Mijn hart begon sneller te slaan, alleen maar door deze kleine verandering. Veel verder dan dit wilde ik niet gaan. Zeker niet omdat ik onze 'eerste' keer niet wilde hebben terwijl hij nog wat met mijn zus had en liever ook niet in een auto. Dat was namelijk niet altijd even prettig. Nee, ik was geen slet ofzo, maar ik had toch wel wat ervaring. En hij volgens mij ook, want de muren in ons huisje waren niet zo dik en ik geloofde niet dat Eva zijn eerste vriendinnetje is geweest. Ik had er er nu maar gewoon neit over en genoot hiervan zolang het duurde. We zouden zo toch naar binnen moeten. Mijn ene hand liet ik uiteindelijk op zijn wang liggen en de ander in zijn nek. Tot hij de kus zou afbreken zouden ze daar denk ik wel prima liggen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Eigenlijk tegen mijn zin in, stopte ik langzaam onze kus, om daarna met mijn beide handen zijn handen vast te pakken. Lipbijtend keek ik de jongen aan, terwijl ik mijn ogen langzaam langs zijn gezicht liet glijden, "Ik, uhm," een soort zenuwachtig lachje rolde over mijn lippen en ik vroeg me af of dat daadwerkelijk uit mijn eigen mond kwam. "Je moet wel echt weten dat ik dit niet doe omdat, uh, tja, shit - oh, sorry." Abrupt brak ik mijn zin af toen ik merkte dat ik aan het ratelen was en langzaam voelde ik mijn wang rood kleuren. "Kijk. Ik vind je, echt, echt, heel erg leuk en het liefste zou ik het nu van de daken willen schreeuwen zo verliefd voel ik me en ik voel me ook gewoon heel erg fijn bij je en - ugh, doe ik het weer..." Dat laatste was meer tegen mezelf dan tegen hem. "Maar waar het nou om gaat, wil je het zometeen aan Evana vertellen? Want ik zou het erg leuk vinden als ik je mijn vriendje zou kunnen noemen..." Bij de laatste woorden kneep ik zachtjes in zijn handen terwijl ik hem verwachtingsvol aan keek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    uiteindelijk trok hij terug en ik keek hem met grote ogen aan. Mijn hand van zijn wang gleed omlaag naar de ander die al in zijn nek lag terwijl ik naar zijn zenuwachtige gestotter luisterde en geduldig wachtte tot hij zou zeggen wat hij wilde terwijl hij mijn handen vast nam. Zijn wangen kleurde langzaam rood door zijn falende pogingen. Een klein vertedert geluidje rolde over mijn lippen voor ik serieus luisterde naar hem. Mijn ogen werden groot van zijn voorstel. hoe fijn dit me ook liet voelen, ik moest het afwijzen. Ik sloeg mijn ogen neer en schudde even mijn hoofd. "Niet nu. Laten we haar eerst een leuke avond geven en als zij een ander vind, wat goed kan, dan maakt het dit allemaal een stuk makkelijker. Daar bij maakt die ene dag weinig uit." Ik wist ook wel dat die dag best veel scheelde, maar ik kon het nu gewoon niet over mijn hart verkrijgen om mijn zus haar hart te breken. "Speel alsjeblieft nog even mee. Alleen vannacht nog. Voor mij?" Ik keek hem met grote puppy ogen en een pruillipje aan en kneep nog zacht even in zijn handen. Ik hoopte maar dat hij het niet erg vond.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ergens had ik zijn reactie al wel kunnen weten, maar toch verliet er een zacht teleurstellend geluidje mijn mond, al snapte ik het wel volkomen. We moesten het er natuurlijk ook beetje rustig aan bij doen, wie weet liep het uiteindelijk allemaal verkeerd af, al kon ik dat op het moment niet geloven. "Ja, ja, oké, dat is goed. Maar beloof me dan één ding, als ze dan een leuke jongen heeft, dat we het wel meteen vertellen, of nou ja niet meteen, maar je snapt me wel, toch?" Volgens mij was ik weer aan het ratelen geslagen maar ik wilde het gewoon graag vertellen en gelukkig kon ik het ook wel aan iemand vertellen, hoopte ik. Want anders dan wist ik zeker dat iedereen het van mijn gezicht af kon lezen dat ik verliefd ben, wat je waarschijnlijk sowieso al wel zou kunnen zien. Ik beet zachtjes nogmaals op mijn lip, voordat ik opnieuw een kusje op zijn lippen drukte, waarschijnlijk een van de laatste deze avond. "Kom op, zullen we dan maar naar Evana gaan?" Hoe lastig het nu ook zou worden, nu we het van elkaar wisten.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you