• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - 1946 - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Phantasie - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - 1946 - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik was toch wel benieuwd naar wat hij allemaal te vertellen had, want zo te zien zat hij er behoorlijk mee. Toen hij aan zijn waterval van woorden begon, moest ik nog moeite doen om het bij te houden, zo snel ratelde hij alles achter elkaar. Maar dit kon ik niet geloven, hij vind mij ook leuk?! Dat was zoiets als onmogelijk. Met gefronsde wenkbrauwen draaide ik mijn hoofd terug naar de jongen, om hem onderzoekend aan te kijken, maar ik kon toch wel aan hem zien dat hij het écht meende en ik wist nou niet, nu ik de bevestiging had, of ik me er goed bij moest voelen of niet. Op het moment dat hij zijn excuses aanbood, schudde ik langzaam mijn hoofd heen en weer. "Niet doen," mompelde ik schor. Misschien kwam dit wel verkeerd over, wat niet de bedoeling was. "Dat, uh, ging over de excuses," verduidelijkte ik het. Ik sloot mijn ogen, om ze na een paar seconde weer te openen. Ik slaakte een diepe zucht, voordat ik ook maar het lef nam. "Ik vind jou ook leuk. Heel erg leuk. Iedere keer als ik bij je in de buurt ben moet ik moeite doen om je niet aan te raken, of je te kussen. En ik kan eigenlijk niet geloven dat jij mij ook leuk zou vinden, want waarom zou je? Je bent zo'n leuke jongen, je verdient iemand die wel echt tijd voor je heeft." Mijn mond bleef nog een paar seconde open, voordat ik deze weer sloot en even over mijn gezicht wreef. Ik was toch nog wel lichtelijk nerveus voor zijn reactie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Het eerste wat er van Harry's kant kwam was hoofd geschud en een 'Niet Doen'. Mijn hart veranderde in lood en zakte in mijn schoenen. Ik had het gewoon niet moeten zeggen. Zijn bijvoeging maakte het voor mij wel allemaal erg warrig. Ik keek hem puzzelend aan, opzoek naar antwoorden, maar zijn postuur gaf me vrij weinig. even was het stil in de auto. een gespanne stilte waar ik me neit prettig bij voelde. Nog een keer zuchtte hij voor hij van wal stak. Mijn mond viel letterlijk open door zijn woorden en ik bleef hem in ongeloof aanstaren. Het duurde even voor ik mijn mond dicht wist te klappen en me bedacht dat ik nu wat moest zeggen of doen. Toen deed ik maar wat mijn hart me ingaf. Ik boog naar hem toe en drukte zacht mijn lippen op die van hem. Mijn hart maakte een sprongetje. Toch trok ik al snel terug. "Ik verdien niemand die thuis op me zit te wachten. Ik ben een acteur, of daar ben ik in elk geval mee bezig, die laten ook overal en nergens zal zijn als alles goed loopt. Maar Evana verdient iemand die er voor haar is en wie haar trouw blijft. Niet een vriendje en een broer die meer aandacht hebben voor elkaar dan voor haar." Ik zuchtte. hoe graag ik dit ook wilde, ik kon het niet. Daar was mijn zusje me te dierbaar voor. Als zij straks een ander vriendje had zou ik echt wel een move maken, maar nu nog niet. Familie ging voor liefde. Altijd. Daar kwam ook nu geen verandering in. Hoe leuk Harry ook was en als het echt waar was dat hij mij ook leuk vond. Evana vond hem leuk en daardoor was mijn recht om hem ook leuk te vinden vervallen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Zijn gezichtsuitdrukking zei me genoeg, ik wist het nu dan toch wel zeker en dat gaf me een goed gevoel. Van wat er daarna gebeurde, leek wel een droom, alsof het niet echt gebeurde. Een, hoogstens, twee luttele seconde voelde ik zijn lippen tegen de mijne. Nog voordat ik er ook maar op kon reageren had hij zich alweer teruggetrokken. Met mijn wijs- en middelvinger wreef ik heel even over mijn lippen heen, om zeker te zijn dat het echt gebeurd was. Maar aan de tintelingen die door mijn hele lijf vlogen, was het wel zeker. Ik vouwde mijn hand tot een vuist en liet deze in mijn schoot vallen, dat moest er vast heel raar uit hebben gezien. Direct voelde ik mijn wangen rood worden en bleef naar mijn handen staren. Ik snapte wel waar hij mee zat, maar als je dan toch echt van iemand houd? "En als het uit zou gaan tussen Evana en mij?" Ik wist zelf ook niet precies wat er nu allemaal aan de hand was, ik hield ook zoveel van Evana en ik zou haar op geen enkele wijze pijn willen doen. Maar dat kon het nooit iets worden tussen Aedan en mij, aangezien ik dan misschien de rest van mijn leven 'ongelukkig' met Evana zou zijn. Ik beet zachtjes op mijn lip, terwijl ik hem terug aankeek en met mijn rechterhand zijn linkerhand zocht, op het moment dat ik deze gevonden had begon ik langzaam met zijn vingers te spelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik nam Harry in me op terwijl ik wachtte op zijn reactie. Zijn kleine beweginkjes, het kleine krulletje wat bijna in zijn oog hing, zijn lange wimpers die zijn groene ogen afschermden van mij. Toen hij zijn hand tot een vuist balde schoot een korte plotse schok van angst door me heen. Zijn hand viel omlaag en zijn wangen werden rood. Ik kon me net inhouden om een vertedert geluidje te maken en hield mijn gezicht in een plooi. Bij zijn vraag schrok ik weer een beetje. Niet van angst, maar van schok. "Dan zou het anders zijn, maar ze zal gebroken zijn. Zeker als je haar dumpt voor mij. Als ze iemand anders had zou het anders zijn. Ik wil haar gewoon geen pijn zien lijden." Ik beet net als hijop mijn lip. Zijn hand die zich om de mijne sloeg voelde als een bevestiging van een geheim verbond. Ik aaide met mijn vrije hand dat ene krulletje uit zijn ogen. "Ik wil je absoluut niets in je leven opleggen, dat gebeurt vast al meer dan genoeg. We kunnen het ook voor nu geheim houden, maar of dat een echt goed idee is weet ik ook niet." Ondanks dat ik een acteur wilde zijn, hield ik niet van liegen in het echte leven. Toch zag ik nu geen andere manier om deze situatie te laten werken. Toch was het Harry's beslissing. Het was vooral zijn liefdesleven. Ik zat dan wel in dubio of ik hem moest juigen of hem moest slaan hierom. Dat was echt heel verwarrend. Toch liet ik het nu allemaal over me heen komen. Als we echt dit in het geheim gingen doen kon ik tijdens stagewriting ook nog wel wat verzinnen om Evana weer in haar relatie met Harry te laten geloven, hoe gemeen dat eigenlijk ook was. Dit voelde te prettig om meteen weer in de wind te gooien.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Met mijn vrije hand, wreef ik met de duim daarvan over mijn lippen, terwijl ik luisterde naar zijn verklaring. Waar ik het toch deels wel mee eens was. Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen toen hij met zijn vrije hand een krul voor mijn ogen weg veegde. "Ik weet het ook niet," mompelde ik zachtjes. "Als we het al in het geheim zouden doen, dan gaat dat niet werken, denk ik. De pers heeft altijd overal lucht van." Ik kneep zachtjes in zijn hand, waarna ik hem vanonder mijn wimpers aankeek. Ik was benieuwd of Evana had gezien dat we nog niet weg waren gegaan, wie weet stond ze nu wel vanuit het raam naar ons te kijken en had ze gezien hoe Aedan me daarnet had gekust. Ik schudde lichtjes met mijn hoofd om de gedachte weg te schuiven, ze zat waarschijnlijk gewoon naar de tv te kijken. "Het is gewoon heel moeilijk..." Ik kuchte zachtjes en wreef met mijn duim over zijn hand heen. Mijn hoofd liet ik iets naar rechts vallen, zodat deze op de hoofdsteun leunde. "Misschien zouden we zo is moeten gaan," mompelde ik zachtjes. Gewoon omdat ik niet wist hoe we anders nog normal met elkaar zouden kunnen omgaan, als we dat al konden. Het was gewoon erg lastig.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 15:53 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik zag een glimlachje op zijn gezicht toen ik een krul uit zijn ogen veegde. Ik zuchtte toen hij over de pers begon. Dat was waar ook. Stomme paparazzi. Ik glimlachte zacht bij het kneepje in mijn hand. "We kunnen het altijd proberen. Ik blijf de broer van je vriendin, dus daar liggen genoeg redenen dat ik je kom opzoeken of jij mij." Ik zuchtte en keek naar Harry. Ik knikte bij zijn woorden. Het werd inderdaad lastig. Zeker omdat we allebei Evana geen pijn wilden doen.Ik glimlachte wat bij zijn duim die over mijn hand graag en ik kneep zacht in zijn hand. Ik knikte bij zijn woorden. "Als je wil kunnen we dan ook nog wel wat drinken in het café op de campus. Dat is s avonds toch altijd bijna leeg." Ik ging even door mijn eigen rode bos haren. Het was eigenlijk heel erg dat ik een date aan het bespreken was met het vriendje van mijn zusje. Toch voelde ik me niet schuldig. Vooral omdat zij hier niet van wist. Anders wel. Ik wilde echt niet de reden zijn dat ze zichzelf in die kast zou opsluiten. Dat nooit. Toch durfte ik hem wel uit te vragen naar ons stoffige campus café. Bang of verlegen was ik namelijk niet, maar ik vond het niet kunnen om het voor Evana te doen, zeker niet als ze nog zoveel van hem hield en met wie ze nog een relatie had.


    Bowties were never Cooler

    [1946 -> Atalay.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.

    Ik hoorde hoe een zucht zijn mond verliet, toen ik begon over de pers. Waar ik wel gelijk in had, al vond ik zelf, want het was ook gewoon zo. Hoe ze het ook deden, ze waren altijd van alles het eerste op de hoogte. Ik knikte bedenkelijk bij zijn opmerking en wist dat hij gelijk had, er waren duizenden redenen, oké, ik moest niet overdrijven, maar er waren genoeg redenen waardoor ik met Aedan samen gezien zou kunnen worden. "Je hebt gelijk, misschien moeten we het maar gewoon doen." Ik glimlachte licht toen hij in mijn hand kneep, waarna ik een instemmend geluidje slaakte bij zijn voorstel. "Goed idee, niemand zal ons daar vinden." Een trieste lach rolde over mijn lippen. Ik beet zachtjes op mijn lip toen hij een hand haalde door zijn rode haren, wat er ontzettend sexy uitzag. Ik draaide me terug recht in mijn stoel, om mijn hand van de zijne los te maken. "Heb je lang les?" Vroeg ik, om maar op een ander onderwerp te komen en ook omdat ik wilde weten of ik lang moest wachten. Ik draaide opnieuw de sleutel om in het contact, waarop de motor direct begon te brommen. Ik plaatste mijn beide handen rond het stuur, om met mijn voet het gaspedaal in te duwen en weg te rijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Hij stemde uiteindelijk toch in met mijn idee van de geheime relatie. Het ging zeker lastig worden en waarschijnlijk zouden we in een circel van leugens terecht komen, maar voor nu zag ik geen andere optie om Evana te sparen. Voor nu in elk geval. Want als dit maar een korte crush was, al leek dat nu niet zo, dan was het zonde voir haar en Harryom hun relatie hiervoor op te geven. Ik stelde voor naar het café op campus te gaan. S aavonds kwam daar geen hond. Hij stemde in, maar zijn trieste lach deed me twijfelen aan mijn plan. Even woelde ik met mijn vrije hand door mijn rode haren voor ik weer naar hem keek. Hij beet op zijn lip. Mijn god wat was hij toch sexy. Uiteindelijk draaide hij zich dan toch recht en haalde zijn hand los. Mijn hand legde ik op de ander die nu weer op mijn tas lag. Bij zijn vraag dacht ik even na. Een uur creatief schrijven, een uur practisch acteren, een uur regeks leren en karakter ontwikkeling en nog een project uur, maar daar was ik vandaag niet bij nodig, dus die mocht ik skippen. "Drie uur." zei ik rustig terwijl we opweg gingen naar de universiteit. "Weet je de weg?" vroeg ik aan hem. Tot nu toe reed hij goed en ik wilde hem niet beledigen, maar je wist maar nooit. Mijn ogen liet ik onwillekeurig op hem rusten. De smaak van zijn lippen lag nogsteeds op die van mij. Zacht likte ik erover om nog wat na te genieten van het korte kusje. Ik kon het nog niet echt geloven en het was zo fout, maar het voekde zo verschrikkelijk goed.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik hoorde hem naast me zeggen dat hij drie uur les had en dat was eigenlijk nog redelijk lang om te wachten, al wist ik niet hoe lang het rijden was met de auto ik zou sowieso daar wel wachten, want als ik terug zou gaan zou het wel is heel ongemakkelijk kunnen worden met Evana, al wist die nog van niets en eigenlijk wilde ik dat graag zo houden. "Weet je de weg?" Vroeg hij, waarop ik langzaam mijn hoofd schudde. "Nee, eigenlijk niet. Maar ik rij nog wel goed, zo, toch? Ik neem aan dat jij het weet, dus mag je me de weg wijzen en anders zet je het maar even in de navigatie." Dat laatste leek me makkelijker, maar ik had er totaal geen problemen mee om na zijn stem te luisteren totdat we er zouden zijn. Met mijn duim tikte ik wat op het stuur, om een zacht deuntje te neuriën. Misschien kon ik wel is de radio aanzetten, als er nog ongemakkelijke stiltes zouden vallen, dan zou dat het vast wel ophouden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Hij schudde zijn hoofd, maar hij reed inderdaad nog goed. Hij begon over vertellen of navigatie. Dat laatste leek me wel handig, aangezien ik dan waarschijnlijk halverwege weer een straat zou vergeten aan te geven. Ik boog wat naar zijn dashboard toe en begon het apparaatje in te stellen. Ik was er neit zo goed in, maar uiteindelijk stond hij dan toch goed ingestelt en ging ik weer achterover zitten. Hij begon zacht met zijn vingers op het stuur te tikken en te neurien. Zelf zonk ik op die melodie weg in gedachten en begon als in een soort trand de eerste de beste monoloog die bij me op kwam zacht voor te dragen zonder er zelf erg in te hebben."

    Thou know'st the mask of night is on my face,
    Else would a maiden blush bepaint my cheek
    For that which thou hast heard me speak to-night
    Fain would I dwell on form, fain, fain deny
    What I have spoke: but farewell compliment!
    Dost thou love me? I know thou wilt say 'Ay,'
    And I will take thy word: yet if thou swear'st,
    Thou mayst prove false; at lovers' perjuries
    Then say, Jove laughs. O gentle Romeo,
    If thou dost love, pronounce it faithfully:
    Or if thou think'st I am too quickly won,
    I'll frown and be perverse an say thee nay,
    So thou wilt woo; but else, not for the world.
    In truth, fair Montague, I am too fond,
    And therefore thou mayst think my 'havior light:
    But trust me, gentleman, I'll prove more true
    Than those that have more cunning to be strange.
    I should have been more strange, I must confess,
    But that thou overheard'st, ere I was ware,
    My true love's passion: therefore pardon me,
    And not impute this yielding to light love,
    Which the dark night hath so discovered
    ." Hij kon lachen wat hij wilde, maar ik speelde inderdaad Juliet Capulet. We waren een groep jongens en we hadden eht stuk Romeo en Juliet gekregen en aangezien ik neit bang was om het hele stuk in een jurk rond te lopen was ik automatisch gepromoveerd tot Juliet. Een van mijn beste vrienden was Romeo, al kuste ik veel liever de Romeo die naast me zat dan die. Het was neit dat ik mijn beste vriend niet mocht, hij bleef mijn beste vriend, maar het was maar een vriend. De krullenbol achter het stuur deed veel meer met me.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Aedan nam de keuze om het adres in de navigatie in te stellen en boog zich dan ook lichtelijk naar voren, om het adres in te tikken en uiteindelijk weer terug goed te gaan zitten. Ik begon met mijn duim op het stuur te tikken en een deuntje te neuriën, blijkbaar herkende Aedan het en ik hoorde hoe hij langzaam begon te zingen. Zelf had ik geen flauw benul van wat het was, het klonk mooi. Ik had het vanochtend op de radio gehoord en het was blijven steken. Toen hij klaar was, draaide ik mijn hoofd, voor een paar seconde, even zijn kant op. "Dat was echt ontzettend goed," glimlachend keek ik hem aan, voordat ik mijn ogen weer op de weg richtte. En dat was absoluut niet gelogen, het klonk echt goed. Maar als je acteur wilde worden, dan moest je naar mijn idee ook wel wat kunnen zingen, of ik zat gewoon helemaal fout. Ik hoorde de navigatie wat zeggen over naar rechts gaan, dus bij de eerst volgende afslag sloeg ik af.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Toen ik klaar was keek ik met een deels trotse en deels verlegen glimlach naar Harry. "Gewoon Shakespeare." schoof ik het op af. Complimentjes ontvangen was ik nogsteeds echt niet goed in. Daarbij vond ik het niet kunnen om lof te krijgen over iets wat een ander had geschreven. Ik voerde alleen maar uit. Shakespeare was het echte genie, net als alle andere scriptschrijvers en regisseurs. De navigatie vertelde hem naar rechts te gaan en dus sloegen we af. Deze weg herkende ik wel, maar mijn aandacht ging er eigenlijk niet naar uit. Er zat namelijk een spetter naast me die veel interessanter was dan het verkeer. Eigenlijk zou ik in de bus nog wel wat gewerkt hebben, maar nu was dat wel heel ongezellig. Ik haalde nog een keer een hand door mijn pluizige rode haar en keek naar Harry, wiens krullen wild op zijn hoofd lagen. Het stond hem echt heel erg goed, al kon ik de aandrang bijna niet beheersen om aan zijn haar te zitten. Toch hield ik me maar in want ik wilde hem niet afleiden en ik wist niet of hij het vervelend vond.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Een zachte grinnik verliet mijn mond toen hij; "gewoon Shakespeare." Zei. Ik wist niet of dat heel gewoon was, maar hij zal het vast wel weten, als iemand die graag acteur zou willen zijn/worden, helaas had ik altijd geen tijd of naar goede series of wat dan ook te kijken, want dat kon je toch allemaal niet bijhouden of volgen. Ik merkte hoe Aedan me aankeek en draaide mijn hoofd iets in zijn richting, maar nog net zo dat ik genoeg zicht had op de weg. "Bevalt het uitzicht?" Opnieuw verliet een grinnik mijn mond, ik kon het niet laten om hem ermee te pesten, nu, ik wist wel dat hij naar me aan het staren was en eerlijk gezegd, als ik de kans kreeg zou ik ook zo uren naar hem kunnen staren. Ik draaide m'n hoofd weer terug recht, zodat ik weer de hele volle aandacht op de weg had, om alsnog geen ongelukken te veroorzaken, want we moesten wel heel aankomen, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 19:29 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Harry draaide zijn hoofd iets naar me toe en nog voor hij wat had gezegd werden mijn wangen al wat rood. Toch sloeg ik mijn ogen niet weg, al werden mijn wangen nog een stuk roder bij zijn woorden. "Ja. Ja, eigenlijk heel erg." zei ik met een glimlach. toen hij zijn ogen weer op de weg richtte drukte ik snel nog een kusje op zijn wang. Nee, ik kon het echt niet laten. Daarbij moest ik straks drie uur opletten op school terwijl dit alles door mijn hoofd spookte. Dat ging ook niet gemakkelijk worden en daar had ik al mijn wilskracht voor nodig, dus nu kon ik die wel even nog laten opladen. Mijn handen liet ik nu maar wel netjes op mijn schoot liggen. Ik wist namelijk wat er zou gebeuren als ik dat niet zou doen en ik wilde geen auto ongeluk op mijn geweten hebben. In de verte zag ik de campus al liggen, het techniek gedeelte dan. Ik moest aan de andere kant van de campus zijn, dus we moesten er helemaal omheen. Ach, de navigatie zou ons er wel heen brengen. Mijn ogen gleden van de voorruit weer naar Harry en ik ging verder met eigenlijk ongegeneerd staren. Omdat we eenmaal op de ring rond de campus zaten en gewoon die moesten volgen en hij dus niet veel meer kon vergeten te doen, legde ik mijn hand zachtjes midden op zijn bovenbeen neer en kneep zacht. Ik bedoelde het heel onschuldig, maar ik hield van fysiek contact op haast alle fronten. Als hij dit toch alles behalve onschuldig zou opvatten was er gelukkig niet erg veel ander verkeer op de ringweg om voor uit te moeten kijken

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 10:16 ]


    Bowties were never Cooler