• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - 1946 - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Phantasie - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - 1946 - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Aedan Tomas Iones
    Onder de film at ik af en toe ijs, maar vaak zat ik gewoon bang tegen de jongen naast me aangekropen. Het maakte eigenlijk niet uit wie hier had gezeten. Ik was altijd wel dichtbij gekropen. Ik was echt bang. De film duurde maar en duurde maar. Ik zat nu haast achter Harry. Ik kon van een enge film genieten, maar ik vond dit echt niet leuk. Vooral omdat er nou niet iemand was die me geruststelde. Ik nam nog een hap ijs. Uiteindelijk was de bak ijs leeg en de film afgelopen. Ik ging rechtop zitten en spoelde mijn mond met de rest van mijn biertje. Ik keek even naar Evana die met haar hoofd op Harry's schouder lag. het was echt heel schattig. Waarom moest ik nou weer voor hem vallen? Verdomme hart. Ik stond op. "Ik ga mijn spulletjes pakken." zei ik zacht. Misschien was het ook maar beter als ik ging fietsen. Dan konden Evana en harry het bijleggen. Zodra ik boven was schrok ik van elk klein geluidje. Nee, fietsen ging hem echt niet worden. Ik pakte mijn tas, stopte mijn laptop erin, net als een boek of twee en een script. Ook zaten er een paar potloden in, maar neit veel. Ik ritste mijn tas dicht en liep weer naar beneden. "Zal ik toch maar de bus nemen?" vroeg ik zacht. Ik had het liever niet, maar het was misschien wel beter.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik hoorde Evana zuchten, toen Aedan wat dichter tegen me aankroop op het moment dat de film begon. Ik zag hoe ook zij een lepel van mijn schoot pakte en aan het ijs begon, waar ik inmiddels mee gestopt was. Halverwege, voor zover ik kon raden, de film, legde Evana haar hoofd op mijn schouder en uit automatisme sloeg ik mijn arm om haar schouder heen, zodat ze wat beter zat. Ook bij Aedan had ik dit best wel willen doen, aangezien die haast achter mijn rug verscholen zat, maar ik durfde het niet zo goed, waarschijnlijk omdat hij raar op zou kijken als ik het zou doen. Gelukkig, voor Aedan, was de film uiteindelijk afgelopen, voor mij kon het niet lang genoeg duren, ik zat eigenlijk wel goed zo. "Ik ga mijn spulletjes pakken." Zei hij zacht, waarna hij nog geen paar seconde later de woonkamer uit verdween. Ik beet zachtjes op mijn lip en wierp een blik op Evana, die er heel onschuldig bij lag zo, ik vroeg me af of ze nog wakker was. Na een paar minuten verscheen Aedan terug in de deuropening. "Zal ik toch maar de bus nemen?" Hoorde ik hem zeggen, ik maakte mijn blik los van Evana en keek de jongen aan, om vervolgens mijn hoofd te schudden. "Dat is nergens voor nodig, ik heb het beloofd, niet? En trouwens, ik zie zo aan je dat je als de dood bent." Een half lachje speelde rond mijn lippen en ik nam nog een slokje van mijn biertje.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 22:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [KiliOfDurin -> HelloSweety]


    Bowties were never Cooler

    Evana Bella Iones

    "Ik ga mijn spulletjes pakken." Zei Aeden toen de film gedaan was en liep de woonkamer uit om zijn spullen te gaan halen. Ik bleef nog even op Harry’s schouder liggen en ging daarna terug recht zitten en keek Harry aan. ‘Het is een goed idee dat je Aeden brengt want hij zal nu wel echt bang zijn.’ Zij ik met een grijns en keek hem nog even aan. ‘Al moeten we ook nog eens tijd nemen om te praten.’ En net toen ik klaar was met mijn zin kwam Aeden terug binnen.. "Zal ik toch maar de bus nemen?" Hoorde ik hem zeggen. Harry schudden zijn hoofd en keek hem aan. "Dat is nergens voor nodig, ik heb het beloofd, niet? En trouwens, ik zie zo aan je dat je als de dood bent." Een half lachje speelde rond zijn lippen terwijl hij nog een slokje van zijn biertje nam. Ik nam nog een slok van mijn appelsap en stond recht om mijn glas terug naar de keuken te brengen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Ik had net al mijn spullen gepakt en kwam weer naar beneden stuiteren toen ik Harry en Evana heel lief samen op de bank zag zitten. Ze waren zo schattig samen. Het was misschien ook wel beter als ik met de bus ging, hoe bang ik nu ook was om alleen weg te gaan. Harry schudde per direct zijn hoofd toen ik vroeg of het beter was om met de bus te gaan. Zijn woorden zorgden voor opluchting, maar ook voor schaamte. Ik droeg mijn hart dan wel op mijn tong, was het dan toch echt zo duidelijk? Lekker dan. Ik kon niet eens een klein beetje stoer lijken. Dat was ik ook niet, maar goed. Op het toneel ging het altijd wel goed, maar zo voor een jongen die ik echt leuk vond net na een horrorfilm was ik het toch even kwijt. Evana leek er vrede mee te hebben. Ik hoopte dat ze dat ook echt had, want er ging echt niets gebeuren. Zeker niet zolang zij iets met Harry had. Hij mocht dan de lekkerste jongen ter wereld zijn, hij was van mijn zusje en dat betekende dat ik mijn poten thuis moest houden. Dat was voor mij altijd een duidelijke regel geweest. Een regel waar ik geen intenties had om hem te breken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik had het verkeerd, Evana was niet in slaap gevallen. Al zag het er toch bijna wel echt zo uit. "Het is een goed idee dat je Aeden brengt want hij zal nu wel echt bang zijn." Zei ze met een grijns. "Al moeten we ook nog eens tijd nemen om te praten," verliet er daarna haar mond. Bij die laatste woorden kreeg ik het toch nog wel even een beetje de zenuwenkriebels. Ik was er van overtuigd dat ze het wist, nu, ook hoe ze deed. Voordat ik nog ook maar kon antwoorden, was Aedan alweer terug in de kamer. Nadat ik had gezegd dat ik aan hem kon zien dat hij toch wel redelijk bang was, zei hij niets meer. Misschien vond hij het niet zo leuk dat je het echt aan hem kon zien, al maakte ik natuurlijk ook maar een grapje. Evana nam nog een slokje van haar appelsap, waarna ze verdween richting de keuken. Ik plaatste mijn halfvolle flesje bier op de tafel en keek kuchte wat ongemakkelijk, om vervolgens ook terug recht te gaan staan. "Nou, zullen we, uh, dan ook maar gaan?" Ik kon mezelf nu wel voor mijn kop slaan, waarom had ik dit eigenlijk ook alweer aangeboden? Het was te absurd om met de jongen waar je zo erg verliefd op was dat je haast weke knieeën kreeg in één auto te gaan zitten, maar wie weet zou het wel helemaal anders uitpakken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik bleef wat ongemakkelijk staan na Harry's opmerking. Toen Evana wegliep om haar glas weg te zetten werd het er niet beter op. Ik liep naar het tafeltje en pakte mijn lege flesje op. Ik keek op en knikte naar Harry. Hij leek zich nu ook niet helemaal op zijn gemak te voelen. "Kom. Dan ben ik snel op school en ben jij snel terug bij Evana." Het was toch wel een endje rijden, dus we konden best nu al weg gaan. De leraar was er toch altijd vroeg en dan kon ik mijn lijnen nog even doornemen. Ik liep richting de deur en pakte mijn jas in het voorbijgaan. Ik deed de trenchcoat aan en knoopte hem zorgvuldig dicht. Het was vast koud buiten en ik had geen zin om kou te lijden. Ik bleef voor de deur wat staan trappelen. Ik wist niet waar Harry's auto stond en wilde neit naar buiten voor hij meeging. Nu stuiterde ik dus een beetje in de hal. Wel herrinderde ik me dat ik met hem over Evana moest praten. Nu pas merkte ik dat ik nog een leeg bierflesje in mijn hand had. Ik liep snel terug naar de keuken en zette het in het krat voor ik mijn rugzak voor de laatste keer controleerde of alles erin zat. Alles zat erin wat ik nodig moest hebben. Ik ritste het dus dicht en hield het vast terwijl ik ongeduldig bleef wachten tot harry zijn jas had en me weg ging brengen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Evana kwam niet meer terug uit de keuken, ik vroeg me af of ze dat expres deed of dat ze gewoon met iets bezig was. Aedan knikte, toen ik had gevraagd of we zouden gaan. "Kom. Dan ben ik snel op school en ben jij snel terug bij Evana." Antwoordde hij. "Ik vind het niet erg om te doen, hoor," mompelde ik zachtjes. Maar ik vroeg me af of hij het gehoord had, omdat hij al richting de gang was verdwenen, waarschijnlijk om zijn jas aan te trekken. Ik wist niet of ik Evana nog gedag moest zeggen, maar bedacht me dat -dat niet per se hoefde. Als het goed is zou ik zo weer terug zijn. Ik voglde Aedan's voorbeeld en verdween ook richting de gang, waar hij al ongeduldig voor de deur op me stond te wachten. Een zachte grinnik verliet mijn mond bij het aanzicht, het zag er toch wel schattig uit. Ik schudde de gedachte van me af en haakte mijn jas van de kapstok af, om 'm aan te trekken, evenals m'n sjaal. Ik voelde in mijn jaszak of mijn auto sleutels erin zaten, wat inderdaad zo was en haalde deze eruit. "Ben je klaar om te gaan?" Afwachtend keek ik Aedan aan, maar eigenlijk was deze vraag totaal overbodig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Het duurde een tijdje voor Harry de gang in kwam. Ik stond ongeduldig en lichtelijk zenuwachtig te stuiteren. Hij leek er best rustig onder. Hij deed rustig zijn jas aan en zijn sjaal om. Ik knikte snel toen hij vroeg of ik klaar was. Ik opende de deur. Direct kwam een koude windvlaag binnen. Ik rilde kort en stapte de deur uit. In mijn jaszak zat mijn huissleutel. Ik zette mijn kraag recht omhoog en keek om naar Harry. "Waar staat je auto?" vroeg ik aan hem terwijl ik op en neer sprong om warm te blijven. Ik had het echt koud. Nou kwam dat ook omdat ik bijna een wandelend skelet was, maar goed. Opeens hoorde ik een klapperend geluid. Ik sprong naar achter, recht in zijn armen, met een klein hoog meisjesachtig gilletje. Deze film had echt met mijn hoofd gekloot. Ik was nu echt bang, zeker omdat het donker was. Ookal was dat van net maar een duif ofzo, maar toch. Ik was echt bang nu. Harry leek een soort veilig haven, al moest ik hem straks wel spreken over mijn zusje. Hij was een geweldige jongen en mijn hart klopte harder in zijn buurt en zijn aanrakingen brandden op mijn huid. Toch moest ik doen wat goed was voor mijn zusje. Zij verdiende een keertje echt geluk.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Aedan knikte op mijn vraag, waarna hij de deur opende. Gelijk vloog er een koude windvlaag naar binnen, die maakte dat ik mijn handen wat dieper in mijn jaszakken stopte. "Waar staat je auto?" Hoorde ik Aedan vragen, die zijn kraag helemaal omhoog had gezet en op en neer sprong, waarschijnlijk om het wat warmer te krijgen, want om eerlijk te zeggen was het stervenskoud. Op het moment dat ik wilde reageren, hoorde ik hoe hij een gilletje slaakte en naar achter sprong. In een reflex wist ik mijn handen uit mijn jaszakken te halen, zodat ik hem op kon vangen, anders wist ik zeker dat hij nu voor me op de grond had gelegen. Toch kon ik het niet laten om een kleine glimlach te laten ontsnappen, zo schattig als een jongen bang is voor horror films. Ik klemde mijn armen iets steviger om hem heen, zodat hij niet weg zou glijden. "Misschien volgende keer toch maar geen horror film kijken?" Mijn warme adem raakte hoogstwaarschijnlijk zijn oor en ik moest toegeven dat ik het toch wel warm kreeg bij die gedachte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik was best opgelucht dat Harry me had gevangen toen ik zo was geschrokken van die vogel. Anders had ik mooi op straat gelegen. Mijn wangen werden licht rood bij de gedachte dat ik nu echt in zijn armen hing en ik had het ook direct niet koud meer. Bij zijn vraag raakte zijn warme adem mijn oor en ging er een siddering door me heen. Hoe kon ik in hemels naam van hem afblijven zolang hij mijn lichaam dit kon laten doen? "Ben ik zo zwaar?" vroeg ik quasi beledigd. Toch trok ik al snel weer een glimlach op mijn gezicht en keek hem in zijn smaragd groene ogen aan die fonkelden in het licht van de straatlantaarn voor ons huis. In de verte hoorde ik een klok slaan. "Het is echt heel erg lief van je dat he me weg wil brengen." zei ik zacht waarbij mijn warne adem langs zijn nek zou strelen. Waarom kon ik nou geen normale gedachten bij hem in de buurt hebben? Gedachten die passend waren voor bij het vriendje van mijn zusje, niet bij mijn vriendje. Ik wachtte eigenlijk tot hij me los zou laten. Niet dat ik het onprettig vond in zijn armen, in tegendeel, maar zo naar de auto gaan leek me wat onhandig en niet handig met Evana die alles vanuit het keukenraam kon zien zodra we een stap verder het pad af deden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    "Ben ik zo zwaar?" Vroeg Aedan, waarop ik direct mijn hoofd schudde. "Absoluut niet, eerder het tegendeel. Je bent zo licht als een veertje." Oké, dat was misschien wat overdreven, maar zwaar was hij in ieder geval niet. Al gauw zag ik weer een glimlach rond zijn lippen, op het moment dat hij me aankeek. "Het is echt heel erg lief van je dat he me weg wil brengen." Zei hij zacht, waarbij ik deze keer zijn warme adem tegen mijn nek aanvoelde. Een rilling gleed over mijn rug en heel even, slechts een luttele seconde, kwam de gedachte in me op om hem niet gewoon, hier op straat, te zoenen. Maar wie weet kon Evana ons wel zien en dan zou ik sowieso alles al verpesten. "Dat is graag gedaan," mompelde ik zachtjes, terwijl ik iets voorover boog zodat Aedan recht zou staan op het moment dat ik hem los liet. "Kom, dan gaan we." Ik keek hem snel aan, voordat ik me omdraaide en alvast richting mijn auto begon te lopen, om deze al met de sleutel open te klikken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik was blij dat ik ten minste niet te zwaar voor Harry was. Dat was meestal niets waar ik me zorgen over maakte, maar dit lag eerlijk gezegd heel fijn en zou ik vaker willen doen als hij niet aan mijn zusje vast zat. Ik vertelde hem hoe lief het was dat hij me wegbracht. Even hield hij stil maar toen antwoordde hij toch. Zijn stem was echt heel sexy nu. Ik klom voorzichtig uit zijn armen en paste goed op dat ik geen ongemakkelijke bewegingen maakte. Dat moest nu niet gebeuren. Ik knikte bij zijn woorden en liep vlug achter hem aan naar de auto. Deze was gelukkig al open en ik schoof de auto binnen op de bijrijdersstoel. Pas toen Harry ook zat en de auto had gestart stak ik van wal. "Harry, ik wil je wat vertellen, maar wil je alsjeblieft niet schrikken ofzo? Je hebt namelijk wel de controle over onze levens in je handen." Ik had echt geen zin in een autoongeluk. Zeker niet nu Evana zo onzeker over zichzelf was en er dan waarschijnlijk allerlei roddels zouden ontstaan waarom ik bij hem in de auto had gezeten. Dat was echt vervelend aan een beroemde schoonbroer, of vriendje aan de andere hand. Paparazzi. Natuurlijk streefde ik er ook naar een bekende acteur te worden, maar toch. Mijn prive leven was prive en dat hield ik graag zo. Ook al zou ik beroemd worden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Aedan stapte als eerste in, aan de bijrijders kant, waarna ik zijn voorbeeld volgde en aan de andere kant van de auto instapte. Ik stak de sleutel in het contact en draaide een keertje, zodat de motor begon te brommen en trok mijn gordel om. "Harry, ik wil je wat vertellen, maar wil je alsjeblieft niet schrikken ofzo? Je hebt namelijk wel de controle over onze levens in je handen." Ik keek op, terwijl ik nog aan het prutsen was met het uiteinde van de gordel, die uiteindelijk toch 'klik' zei, zodat ik Aedan helemaal aan kon kijken. "Nou, zeg het maar, nu zijn we nog niet weg." Ik draaide de sleutel nogmaals om, waardoor de motor weer afsloeg. Ik vreesde voor het ergste. Straks wist hij dat ik hem hartstikke leuk vond en dan... dan was ik dood. Figuurlijk, dan. Ik slaakte een zachte zucht en draaide mijn hoofd weg, om naar buiten te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Harry kwam bij me in zijn auto zitten en prutste met zijn riem terwijl ik mijn vraag stelde. Harry zette de motor weer uit en ik keek hem recht in zijn prachtige ogen aan. Ik beet op mijn lip en sloeg mijn ogen neer. Hij zelf had zijn hoofd ook weggedraaid. "Euhm... Hoe kan ik dit zeggen... Euhm... Ik vind je leuk... Echt heel erg. Alleen ik durf niets en ik wil ook niets. Diep in mijn hart wel natuurlijk, niet liever, maar ik kan Evana geen pijn doen. En als jij het uit maakt, als je het al zou doen, zou dat haar zoveel pijn doen. Daarom wil ik niets. Ik heb alleen geen idee hoe ik me rond je moet gedragen. Ik wil je aanraken, begeren, kussen, liefhebben. Ik kan het alleen niet." Ik keek weer naar hem op. "Het spijt me." zei ik zacht. Ik was bang voor zijn reactie. Ik had net mijn hele hart eerst stotterend en toen als een hyperactieve stortvloed uitgestort. Hij zou me vast niet meer willen wegbrengen. Ik zou de ongemakkelijkheid nog ongemakkelijker maken tussen ons. Ik had echt altijd pech in de liefde. Daarbij was hij vast niet gay. Hij had al gedate met de knapte vrouwen van de wereld, nu was hij gesettled voor mijn zusje en ik had hem nog nooit met een jongen gezien... Ik had nu echt alles verkloot.


    Bowties were never Cooler