• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - 1946 - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Phantasie - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - 1946 - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:41 ]


    Bowties were never Cooler

    ( Boeeee)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Aedan had trouwens de hoesjes omhoog gehouden]


    Bowties were never Cooler

    (Oeps sorry ik ga nu slapen maar ik zal het snel even aan passen.)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    EvanaBella Iones

    "Uhm," Hoorde ik Harry zeggen terwijl zachtjes op zijn lip beet voordat hij naar Aeden en mij keek en ik moest toe geven dat dat er best sexy uit zag. "Kiezen jullie maar een film, het maakt mij niet echt uit." Zei hij daarna zacht en ik keek hem even nieuwsgierig aan. Aedan zette de bak ijs op de handdoek op Harry's schoot en drukte er 3 lepels in terwijl hij naar de dvd kast liep en begon te zoeken naar een goede film. Hij liet de doosjes zien die hij had uitgekozen en drukte de dvdspeler aan "Dus, welke wordt het?" ik stond recht en ging naast Aeden staan en glimlachte naar hem. ‘Welke wil jij het liefste zien broertje want voor mij zijn ze alle drie goed ?’ Vroeg ik hem terwijl ik mijn hoofd schuin hield en naar hem glimlachte?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 22:16 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Mijn topics.]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Aedan Tomas Iones
    Ik grinnikte bij haar woorden. Die kon ook echt geen keuze maken. "En welke heeft jou voorkeur, Harry." Zijn naam liet mijn hart een slagje sneller slaan, zelfs al zei ik het zelf. Zijn groene ogen waren als edelstenen en zijn krullen waren speels en ondeugend. Ik snapte dat Evana voor hem was gevallen. Hij was echt een geweldig vriendje, iemand waar iedereen jaloers op kon zijn, zelfs al was hij vaak weg. Niet alleen omdat hij beroemd was, maar vooral om wie hij was. Ik zuchtte zacht en dacht even na. "Ik vind The Ring prima als ik naar de universiteit wordt gebracht. Anders heb ik liever Grease." zei ik eerlijk. Ik wilde echt niet na een horrorfilm alleen met de fiets of de bus of zelfs met de auto naar de universiteit. Ik had misschien een grote mond, maar op dat gebied was ik maar een klein kind. Ik wapperde licht ongemakkelijk met de dvdhoesjes. Ja, misschien begon ik wel gevoelens voor Harry te krijgen, maar zolang mijn zusje het niet uitmaakte kon ik niets. Ik wilde haar namelijk geen pijn doen. Tot die tijd, als die al zou komen, hield ik het bij zoenen met random jongens in de kroeg. Iets anders kon ik niet.


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics.
    Lothian -> 1946.
    + ik post zo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.

    Aedan dropte het ijs, waar een handdoek onder zat plus drie lepels op mijn schoot, mijn blik schoot heel even naar die van hem toen onze handen elkaar een luttele seconde aanraakte. Direct erna verdween hij richting de dvd kast, waar ik heb nog even bij nakeek. Maar algauw was m'n blik gevestigd op het ijs, dat ik wat beter neerzette. "Dus, welke wordt het?" Hoorde ik Aedan zeggen, waardoor ik terug naar de jongen keek. Die drie films in zijn hand had. Evana ging recht staan en ging naast haar broer staan. "Welke wil jij het liefste zien broertje want voor mij zijn ze alle drie goed?" Zei ze, terwijl ik mijn ogen even over de drie dvd's liet glijden toen ik Aedan hoorde vragen wat mijn voorkeur was. Ik haalde langzaamaan mijn schouders op, het liefste keek ik toch wel horror. Maar als hij dat liever niet wilde, wat het voor mij ook wel goed. "Ik vind The Ring prima als ik naar de universiteit wordt gebracht. Anders heb ik liever Grease." Mijn ogen gingen van de dvd's terug naar Aedan, waarna ik even knikte. "Dan kijken we The Ring en breng ik jou naar de universiteit." Verliet mijn mond, voordat ik er ook maar even over na kon denken. Ik wist niet of het te gretig had geklonken, maar dat zal nog wel blijken...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Iones

    Ik ging terug in de zetel zitten terwijl dat Aeden begon te praten. "En welke heeft jou voorkeur, Harry." Ik keek even Harry’s richting uit en keek terug richting Aeden. Na dat ik nog even naar Aeden had gekeken keek ik nu maar wat voor me uit. Terwijl ik wat na dacht over de situatie. Het was duidelijk dat Aeden iets voelde voor Harry en ik denk dat Harry ook wat voelde voor Aeden ik wist het bijna zeker. Je zag het aan zijn lichaamstaal en mijn hart was langzaam beetje voor beetje aan het afbrokkelen. Maar ik wou niet één of andere tussen schakel zijn. Als ze verliefd op elkaar waren moesten ze mij gewoon aan de kant schuiven en doen waar door zei blij werden. Net zoals iedereen. "Ik vind The Ring prima als ik naar de universiteit wordt gebracht. Anders heb ik liever Grease." Hoorde ik Aeden zeggen en ik keek even op en probeerde de pijn in mijn hart gewoon te negeren.
    "Dan kijken we The Ring en breng ik jou naar de universiteit." Verliet Harry’s zijn mond en mijn hart viel uit elkaar ik was blij dat mijn broer iemand het gevonden ookal doet het bij mij zoon pijn ik hou van hem en zijn gevoelens gaan voor die van mij. ‘Is goed voor mij.’ Zei ik terwijl ik richting de keuken liep. ‘iemand iets drinken!’ Riep ik terwijl ik drie glazen pakten en dat de tranen over mijn gezicht begonen te stromen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    De woorden hadden amper mijn mond verlaten of Harry had al toegezegd. Mijn wangen werden lichtelijk rood. "Dank je." zei ik zacht voor ik me met een sprongetje op mijn knieen voor de dvdspeler liet vallen.Ik keek nog even naar Evana en zag de pijn in haar ogen. Ow goed, dit wilde ik echt niet. Ik wilde niet dat mijn kleine zusje pijn had, zeker niet door mij en zeker niet Nana. Zij had namelijk al te veel meegemaakt. Ze stemde toe en ik zag haar weglopen met tranen in haar ogen. Het was een kwartiertje rijden naar de universiteit, dus dan kon ik dit mooi met Harry bespreken. Ik stopte het schijfje in de speler. vanuit de keuken hoorde ik haar vragen of we wat wilden drinken, maar hoe goed ze het ook probeerde te verbergen, ik hoorde dat ze aan het huilen was. "Een biertje alsjeblieft." riep ik terug. Nu de kleintjes er neit waren en ik niet aan het verkeer hoefde deel te nemen kon dat wel. Eentje in elk geval. Daarbij zou die waarschijnlijk niet op gaan omdat ik te veel ijs zou eten en te bang zou zijn. Ik pakte de afstandbedieningen liep terug naar de bank om aan een van de twee kanten van harry te gaan zitten. Ik pakte een lepel van zijn schoot, wat kort een heel ongemakkelijke situatie veroorzaakte omdat mijn hand langs zijn kruis ging. Heel snel opende ik de ijsbak en nam een hap om mijn knalrode wangen van schaamte te verbergen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 20:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    "Is goed voor mij." Zei Evana, terwijl ze richting de keuken verdween. "Iemand iets drinken!" Riep ze, vanuit de keuken. Aedan liet zichzelf op zijn knieën vallen voor de dvd speler. Ik had het gevoel dat er iets met Evana was, maar kon er niet precies achter komen en ik wist waarschijnlijk wel dat ze dat ook niet wilde. "Een biertje alsjeblieft." Hoorde ik Aedan zeggen, waarop ik een instemmend geluidje slaakte. Ik hoopte dat ze begreep dat ik hetzelfde wilde, eentje zou geen kwaad kunnen. En zo snel zou de politie toch niet achter je aan zitten. Aedan pakte de afstandsbediening, waarna hij aan een van de kanten naast mij kwam zitten. Direct voelde ik me wat meer opgelaten, ik wist ook niet precies hoe ik het kon vast leggen maar god, dit was nog lastig. Aedan pakte een van de drie lepels, waardoor zijn hand heel kort langs mijn kruis ging. Direct opende hij de bak met ijs. Ik durfde niet zo goed zijn kant op te kijken, dus volgde ik zijn voorbeeld en pakte ook een lepel om langzaam aan het ijs te beginnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Iones

    "Een biertje alsjeblieft." riep Aeden terug waarop ik Harry een instemmend geluidje hoorde maken. Ik knikte tegen mezelf en zetten snel de twee glazen weg terwijl ik richting de kelder liep om twee biertjes te halen. Zo stom als ik was struikelde ik over de laatste treden en viel. Ik stak snel mijn armen uit en viel dus juist niet op mijn gezicht. Ik zuchten terwijl ik recht ging staan en pijnlijk over mijn ellebogen en knieën wreef. Ik pakten snel twee biertjes en liep voorzichtig de trap terug op naar boven. Eenmaal daar vulde ik mijn glas met appelsap en bracht mijn glas en de twee biertjes naar de woon kamer. ‘Alsjeblieft.’ zij ik tegen Harry en Aeden terwijl ik een pintje in beiden hun handen drukte en daarna aan de andere kant van Harry ging zitten.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Harry maakte een instemmend geluidje toen ik over een biertje begon. Erg verantwoordelijk vond ik het niet van hem, maar wat voor kwaad kon een biertje bij een normale gezonde Britse jongen? Ik pakte de afstandbediening maar en ging naast hem zitten, waardoor ik me best ongemakkelijk voelde. Zo ongemakkelijk dat ik de zachte klap uit de kelder niet hoorde. Ik probeerde zo nonchalant mogelijk een lepel te pakken, maar natuurlijk ging dat mis en ging mijn hand langs zijn kruis. Mijn wangen werden direct knalrood. Ik nam snel een hap ijs en stak het koude spul in mijn mond. God, wat was dat ongemakkelijk. Ik was me nu pas echt goed bewust hoe dichtbij we eigenlijk zaten. Gelukkig kwam toen mijn zusje als reddende engel aan. Ik nam het flesje van haar aan met mijn vrije hand. "Dank je." zei ik oprecht tegen haar waarna ik een slok nam. Toen ze eenmaal zat drukte ik op start en nam nog een hap ijs terwijl de film begon en ik al wat dichter tegen Harry aankroop. Het was niet perse omdat hij het was, maar gewoon omdat ik nou niet echt de dapperste was als het om horrorfilms ging. Ik was me nogsteeds erg bewust van hem en op alle plaatsen waar onze lichamen raakten brandde en tintelde mijn huid, maar dat nam niet af van het feit dat ik me veiliger voelde als ik dichtbij iemand zat.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 6:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Al snel kwam Evana terug met twee biertjes en iets te drinken voor haarzelf. Ik knikte dankbaar naar haar toen ze me het flesje aangaf en nam een klein slokje, om vervolgens iets onderuit te zakken. Aedan had de afstandsbediening gepakt en toen ook Evana zat, aan de andere kant van mij, drukte hij op 'play' en al gauw verscheen de titel in beeld, met de daarop volgende acteurs die meespeelde. Toen de film zijn eerste minuten afspeelde merkt ik al hoe snel Aedan dichter tegen me aan kwam zitten en het was niet dat ik het erg vond, in tegen deel zelfs, maar het voelde toch wel lichtelijk ongemakkelijk. Ook omdat Evana nog naast ons zat en ik wist niet wat hij over mij dacht. Maar... Misschien is hij gewoon bang voor de film en was dat de reden waarom hij steeds dichter tegen me aan kwam zitten, liet ik het daar maar op houden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Iones

    "Dank je." zei Aeden oprecht tegen me waarna hij een slok nam. Harry knikte dankbaar naar me en ik ging naast hem zitten. Toen ik eenmaal zat drukte Aeden op start en nam nog een hap ijs terwijl de film begon. Toen de film echt begon zag ik dat Aeden wat dichter tegen Harry kroop en ik zuchten terwijl ik ook een lepel van Harry’s school pakten en een grote schep ijs pakten. Na een tijdje film kijken en een hele hoop scheppen ijs legden ik mijn hoofd op Harry’s schouder. Ik bedoel ik had deze film al eens gezien en hij duurden nog een kwartier ofzo en daarna gingen Harry en Aeden toch weg dus daar kon ik beter gebruik van maken. Ookal zei ik tegen Aeden dat hij een Harry wel een koppel mochten worden van binnen scheurden dat idee me uit elkaar. Ik had namelijk echt nog nooit zoveel van een jongen gehouden en de gedachten dat hij me waarschijnlijk gaat dumpen voor mijn broer doet vrij veel pijn.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins