• Het verhaal draait om de leden uit de Glee club, na een tweede nederlaag probeert de Glee club opnieuw op te staan. Het nieuwe schooljaar gaat beginnen, voor sommigen is dit het laatste schooljaar op McKinley high. Gaat het lukken om hoger te belanden op de sociale ladder? Gaat de Glee club eindelijk Nationals winnen? Wellicht ontstaan er nieuwe relaties of ontstaat er nog meer drama. Kruip in de rol van je favoriete Glee clubber of verzin een eigen personage!

    Elke week is er ook een nieuwe opdracht/thema voor de Glee club, de bedoeling is dat jouw personage(‘s) zo dicht mogelijk bij de opdracht blijven door te zingen. Deze opdracht of thema wordt vet gedrukt aangegeven en bepaald door mij. Ideeën zijn altijd welkom per PB!

    Regels:
    - Het verhaal begint vanaf het einde van seizoen 2 (Er hoeft zeker niet gekeken te worden naar de verhaallijn uit seizoen 3 t/m 5)
    - Minstens 4 regels
    - Maximaal 3 personages
    - Verhaallijn en originele karakters mogen iets afwijken, maar niet te veel
    - 16+ is toegestaan
    - Naamsveranderingen en lange afwezigheid doorgeven a.u.b.
    - Inspringen mag altijd
    - Have fun!

    Originele personages:

    Blaine Anderson door RoseCandle
    Sam Evans door LittleIiar
    Kurt Hummel door Schuld
    Rachel Berry door RoseCandle

    Zelfverzonnen personages:

    Meisjes:
    Brandy Kyra Romano door Kayal
    Sarah Megan Clarisse door koena
    Luna Jessie smith door JustLoveGood
    Gereserveerd door Aevitas
    Gereserveerd door Inermis

    Jongens:
    Tyler Jay DiRomano door Kayal
    Deaglan [Decklan] O'Callaghan door Dorchadais
    Lars Julesed door TheDarkKing
    Sean Emile Hambrey door LittleLiar

    Lesroosters:



    Lesrooster juniors:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Spaans

    09.30 uur – 10.30 uur
    Aardrijkskunde

    10.30 – 10.45
    Kleine pauze

    10.45 – 11.45
    Engels

    11.45 – 12.45
    Grote pauze

    12.45 uur – 13.45 uur
    Wiskunde

    13.45 - 14.45
    gym

    14.45 uur
    Glee club

    15.45 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten (cheerleaden/football team etc)




    Lesrooster seniors:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Wiskunde

    09.30 uur – 10.30 uur
    Engels

    10.30 – 10.45
    Kleine pauze

    10.45 – 11.45
    Spaans

    11.45 – 12.45
    Grote pauze

    12.45 uur – 13.45 uur
    Gym

    13.45 - 14.45
    Aardrijkskunde

    14.45 uur
    Glee club

    15.45 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten (cheerleaden/football team etc)


    Inspringen kan altijd! >> Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 22:33 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Hi c;


    El Diablo.

    Mijn topics.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    (Het is de eerste schooldag van het nieuwe jaar, iedereen maakt zich klaar voor school of is al aanwezig. Zie boven de lesroosters).


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Lars Julesed || Juniors

    Nou weer het begin van een nieuw schooljaar het vierde alweer.
    Vorig jaar was ik best wel populair onder de school werd vaak mee uit gevraagd door Cheerios vaak zei ik nee tegen haar of eindigde de date toch in een flop.
    Ik ben niet gauw over te halen in de liefde, maar voor alsnog ging ik me maar eerst inschrijven voor basketbal en football try-outs.
    Tussen al die clubs is het wel lastig om de juiste te zoeken je hebt bijvoorbeeld de sterrenvaarders, de wildwest café, de middeleeuwse genootschap en de glee club... ik slikte me en keek om me heen of iemand keek en ik schreef me in.
    Ik kan best dansen en ook wel aardig zinnen, dus waarom niet?
    Ik haalde me rooster op en fa dan richting me eerste les.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 20:25 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Blaine Anderson/ derde jaars :

    Vandaag was het mijn eerste dag op McKinley, ik had mijn laatste jaar op Dalton afgesloten met de beslissing om samen met Kurt te zijn. Op dat moment voelde het gewoon als de juiste beslissing, maar vandaag kreeg ik toch twijfels. Het was lang geleden geweest dat ik op een openbare school gezeten had, ik had ook niet gedacht dat ik ooit terug zou keren maar Kurt overtuigde me. Samen waren we sterk en bovendien zou het allemaal wel meevallen, uiteindelijk.
    Ik wreef de slaap uit mijn ogen weg en stond met de enige moeite op en liep naar de douche, waar ik alles gisteravond al had klaar gezet. Ik maakte mezelf klaar, bedekte mijn krullen met aardig wat gel, kleedde me om en zette nog wat puntjes op de i. Toen ik eindelijk tevreden was liep ik naar beneden voor het ontbijt. Zoals gewoonlijk waren mijn ouders al naar hun werk, dus dat betekende dat ik het rijk voor mezelf had. Ik at gauw iets, maar ik kreeg niet al te veel in mijn maag. Ik zou op school wel iets extra’s halen mocht ik nog meer honger krijgen. En toen ik klaar was ruimde ik alles op en liep ik naar mijn auto toe en reed ik naar McKinley, ik was veel te vroeg maar dat was juist fijn. Dan kon ik alle andere dingen alvast regelen nu het nog rustig was, ik liep zodra ik de school binnen kwam ook meteen naar de administratie om mijn rooster op te halen.

    Rachel Berry / vierde jaars :

    Ik was al meer dan een uur wakker om mezelf klaar te maken, mijn ochtend oefeningen zaten er al op en nu had ik een beker dampende thee voor me met citroen en honing. Dat was namelijk goed voor mijn stem.
    Ik ging door merg en been om mijn stem in topvorm te houden, ooit zou ik carrière maken op Broadway en dan zou iedereen in de rij staan voor me, ook al vonden ze me nu misschien een freak.
    Ik trok me daar niets van aan, want ik had een gouden toekomst in het vizier en anderen waren daar jaloers op.
    Ik was er al helemaal klaar voor, maar toen ik op de klok keek was het nog veel te vroeg voor mijn gevoel. Ik besloot om nog aan te schuiven bij mijn vaders aan de ontbijt tafel.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    (mijn topics hoe weet je in wel jaar je zit en zijn er audities voor glee?)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (mijn topics hoe weet je in wel jaar je zit en zijn er audities voor glee?)


    (Ik had zelf oogezocht welke leeftijden je nodig hebt om naar de klas te gaan, inpresiepe hetzelfde als in Nederland, dus 16 vierde en eigenlijk 17 vijfde, maar ik vind dat een beetje raar.)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    JustLovegood schreef:
    (mijn topics hoe weet je in wel jaar je zit en zijn er audities voor glee?)


    (Je mag zelf beslissen in welk jaar je zit. Dus wil je liever een senior zijn dat het je laatste jaar is dan zit je in het vierdejaar. De keuze is helemaal aan jou. Audities zijn s'middags)


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    RoseCandle schreef:
    (...)

    (Je mag zelf beslissen in welk jaar je zit. Dus wil je liever een senior zijn dat het je laatste jaar is dan zit je in het vierdejaar. De keuze is helemaal aan jou. Audities zijn s'middags)


    (Oki thanks)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    RoseCandle schreef:
    (...)

    (Je mag zelf beslissen in welk jaar je zit. Dus wil je liever een senior zijn dat het je laatste jaar is dan zit je in het vierdejaar. De keuze is helemaal aan jou. Audities zijn s'middags)


    Even zeggen senior is de zesde klas.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Even zeggen senior is de zesde klas.


    (Ik dacht juist dat eerste klas van high school het freshman year is
    Het tweede sophmore
    Het derde junior
    & het vierde senior?
    Had dat namelijk voor de zekerheid ook opgezocht? Kan ook zijn dat ik fout zit hoor)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 11:45 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    RoseCandle schreef:
    (...)

    (Ik dacht juist dat eerste klas van high school het freshman year is
    Het tweede sophmore
    Het derde junior
    & het vierde senior?
    Had dat namelijk voor de zekerheid ook opgezocht? Kan ook zijn dat ik fout zit hoor)


    Nou vierde, vijfde en zesde zijn de high school klassen en je zit tot je achtiende op school.
    En dat is ook bij glee zo.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    (Mt)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deaglan [Decklan] O'Callaghan ||Derde jaars||

    Ik kijk rond. Ik sta op het moment buiten, voor mijn nieuwe school. Ik voel mijn maag wat raar borrelen en ik leg mijn hand erop. Zenuwachtig, dat ben ik zeker. Straks dan doe ik alles fout of zo.
    Een trillerige zucht verlaat mijn lichaam en ik besluit dan toch maar dat het tijd wordt om naar binnen te gaan. Mijn rooster had ik al, die had ik thuisgestuurd gekregen. Het leek mij niet zo moeilijk om de weg te vinden, aangezien de nummers niet zo hoog waren. En anders vraag ik het wel aan iemand.
    Ik loop achter een stroom leerlingen aan de school binnen. Daar kijk ik rond en zie ik een prijzenkast. Uit nieuwsgierigheid loop ik er even heen en bekijk de prijzen wat. Meer en deels komen van de cheerleaders. Blijkbaar zijn die erg goed, want ik zie erg veel eerste plaats en tweede. Ergens zit er nog een derde plaats verstopt. Ik draai mij weer om en loop de gang verder door. Ik ga maar eens kijken op het prikbord dat ik zie hangen. Rustig loop ik erop af en bekijk het bord. Voor een van de lijsten die er hangen staat een rijtje meiden. Wanneer ik erop blik zie ik dat dit lijstje voor de cheerleaders is. Nee bedankt, ik wil wat anders. Namelijk Glee.
    Mijn ogen dwalen het bord af en uiteindelijk zie ik, ergens in een hoekje van het prikbord, het lijstje hangen met erboven;
    "New Directions, dé Glee-club van McKinley high"
    Zonder te twijfelen pak ik het potloodje dat ernaast hangt vast en schrijf ik met sierlijke letters mijn naam erop. Wanneer dit gedaan is komt er een bescheiden glimlachje op mijn gezicht. Geweldig, ik heb mij gewoon ingeschreven voor Glee-club! Het is nog net dat ik geen sprongetje maak, want dat was ik wel in staat. Zachtjes lach ik even en dan loop ik bij het prikbord vandaan. Ergens achter mij hoor ik wat gelach en ik kijk even om, meteen houden de jongens, die blijkbaar lachte, op. Ik zucht even en draai mij dan weer terug om. Meteen ga ik opzoek naar het lokaal waar ik moet zijn.
    Na een aantal minuten heb ik gevonden waar ik moet wezen en loop ik naar binnen. Zo te zien zijn er nog weinig mensen. Natuurlijk is dat niet zo gek als het nog niet eens tijd is. Ik ken het wel; mensen komen pas naar de les wanneer deze echt begint en komen soms wel later.
    Ik kies een plekje ergens achterin het lokaal en zet mijn tas erop. Dan schuif ik de stoel naar achter en ga ik erop zitten. Ik hoop niet dat de docent straks zo leuk is om mij voor te stellen aan de gehele klas. Dat kan ik echt even niet hebben met al deze zenuwen. Ze zijn weer op komen zetten. Niet zo fijn.
    Helaas hen ik mijn boeken voor dit schooljaar[en deze school] nog niet binnen gekregen. Ik kan ze dus moeilijk pakken. Maar ik denk dat de docent het wel zou goedkeuren. Ik ben tenslotte een nieuwe leerling en boeken krijgen duurt soms nogal lang en neemt veel tijd en moeilijkheden met zich mee.
    Rustig wacht ik op mijn plek tot er meer mensen binnenkomen en de lest gaat beginnen.

    [Liet me gaan, sorry daarvoor hahah]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 17:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah Megan Clarisse - Senior.


    Sarah werpt nog een laatst blik in de spiegel en verlaat dan haar netjes opgeruimde kamer. Sarah hield totaal niet van rommel, alles moet netjes voor haar zijn. Dit komt deels door haar ouders. Haar ouders hebben haar vanaf jongs af aan al geleerd om netjes te zijn, Sarah is dus niets anders gewend. Niet dat ze dit erg vind, het is zelf beter vindt ze. Ze wandelt de trap af en laat onder tussen haar telefoon in haar zak glijden. Ze kan echt NIET zonder haar telefoon, ze doet er echt letterlijk alles mee. Hoe weet je anders de laatste nieuwtjes? Sarah gaat echt geen krant lezen. Daar heeft ze geen tijd voor, een telefoon is duizenden malen handiger dan een oude krant. Sarah is een echt meisje meisje. Ze houdt gewoon erg van tutten, niet veel ergs aan toch?