• .. zwanger.
    In ieder geval de actrice die Bones speelt, Emily Deschanell is echt zwanger!
    Wow.
    Nu Beckett nog :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ghehe, Bones en Castle ownen :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Ghehe, Bones en Castle ownen :Y)


    totally agree :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    In de laatste aflevering van season 6 (The Change in The Game) verteld Bones aan Booth dat ze zwanger van hem is dus in de serie is ze ook zwanger.




    Helemaal aan het eind zit de scene dat Bones het tegen Booth zegt.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 14:28 ]


    When love is not madness, it is not love

    xDaydreamer schreef:
    In de laatste aflevering van season 6 (The Change in The Game) verteld Bones aan Booth dat ze zwanger van hem is dus in de serie is ze ook zwanger.




    Helemaal aan het eind zit de scene dat Bones het tegen Booth zegt.


    Dat is de mooiste tvscene ever!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bones is echt geweldig_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Echt? Geweldig. _O_:9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wanneer gaan die eindelijk eens samenkomen?! Beckett en Castle dan hé? Elke stoeme aflevering net geen kus, das egt super irri. Ma bones is egt sgattig! hoe noemt de baby van Angela en Hodgins eiglk?


    Destruction is always loyal to chaos.

    Scotland schreef:
    Bones is echt geweldig_O_


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Klopt, had ik laatst ook gelezen. Als mensen in series zwanger zijn, wil ik altijd dat ze zo snel mogelijk het kind krijgen, maar aangezien zij echt zwanger is, zal het wel even duren.

    Ik weet niet of jullie trouwens Married .. with children kijken, maar toen was die vrouw ook een keer zwanger en dat was ook in het echt, maar toen kreeg ze later een miskraam dus toen hebben ze gedaan alsof het allemaal een droom was ofzo.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.