• Ugh, ik had mijn huiswerk niet gemaakt van Engels omdat ik super druk ben met het leren voor de se week.
    Nu moet ik van mijn leraar in 150 woorden uitleggen waarom ik het niet heb gedaan -.-
    Maar hoe kan ik in godsaam dat in 150 woorden uitleggen??

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dan zeg je dat je het heel erg druk had omdat je moest leren voor de SE week en dan som je alle vakken apart op waarvoor je moet leren en dan beschrijf je uitgebreid wat je voor die vakken moet leren en hoeveel tijd elk vak in beslag neemt. Dan moet je wel 150 worden kunnen schrijven denk ik.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Begin zo:
    Ik heb het niet gemaakt omdat...
    Maak dan een heel verhaal over kabouters die op de regenboog dansen en op eenhoorns rijden en dan je laatste zin is: ohja, sorry. Ik heb het niet gemaakt ondat ik snel afgeleid ben.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De structuur van een essay bestaat uit een introductie, een kern en een conclusie. In je introductie leg je uit waarom je dit essay schrijft en waar het dus over zal gaan (je leraar zei dat het moest en je had je huiswerk niet gemaakt. Vertel hierbij nog niet waarom je je huiswerk nog niet hebt gemaakt, maar zeg wel dat je dat zal vertellen in dit essay). In je kern ga je verder op het onderwerp van je essay in (leg uitvoerig uit waarom je je huiswerk niet hebt gemaakt). In je conclusie vat je nog een keer kort samen wat je hebt verteld in dit essay en mag je ook je conclusie geven (dus waarschijnlijk dat je hoopt dat hij nu begrijpt waarom je het niet hebt gedaan).
    Wil je echt goed je best doen? Bij Engels wordt altijd geleerd dat je essays SEXI moeten zijn. SEXI staat voor: State, EXplain and Illustrate. Dus je stelling, een uitleg en een voorbeeld. Dit pas je toe bij je argumenten.
    Nu moet je makkelijk aan de 150 woorden komen. Ik schrijf al 150 woorden voor alleen mijn inleiding :')


    From these ashes, I will rise

    150 woorden noem je toch niet echt een essay? Daar zit je zo aan joh (: Lange zinnen maken, veel bijvoeglijke naamwoorden, bijzinnen etc. En zeker als je de structuur volgt die Leonhardt verteld (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Slijmen, vooral slijmen. Krijg je geheid een half blaadje mee vol en voor de rest gewoon smoesjes bedenken etc. Je komt er wel :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dallis schreef:
    150 woorden noem je toch niet echt een essay? Daar zit je zo aan joh (: Lange zinnen maken, veel bijvoeglijke naamwoorden, bijzinnen etc. En zeker als je de structuur volgt die Leonhardt verteld (:


    comfort in c h a o s

    Ik had het heel druk x 30.


    Searching heavens for another earth

    Oh gossie! 150 woorden, dat is zoveeeeeeel, not. :'D Veel plezier als je straks HBO gaat doen. Ik moet voor elk project weer minimaal 20 A4's vol schrijven en dat mag niet gevuld worden met onzin. Wees blij dat hij je niet het boek laat overschrijven of zo.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 15:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.