• Ik vroeg me iets af..
    Dit jaar doen we mee aan een sponsorloop voor 3FM, Het glazen huis. Dit keer is het doel, geld ophalen voor kinderen die overlijden aan diarree. Er word volgens mij overal wel wat gedaan. Doen jullie ook iets voor 3FM? En wat?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    nee ?

    Ja. Ik moest cd's verkopen die geen hond wou hebben.


    26 - 02 - '16

    Voorgaande jaren hadden wij op school de Nacht van Spieringshoek; 12 uur lang op school en zo geld inzamelen voor het glazenhuis. Echter is dat dit jaar niet meer, maar het was wel een hele leuke ervaring om te doen. :'D

    Ik zat erover na te denken om cakejes te verkopen met wat vrienden maar het idee om wat zakgeld te doneren zit er ook bij.


    My life would be so much better if you just dropped dead. - Marshall Mathers

    Nop, geen tijd voor ook.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Child schreef:
    Ja. Ik moest cd's verkopen die geen hond wou hebben.


    Haha wat voor cd's? :')
    Wij hebben al een game marathon gehouden (1000,-) en al broodjes knakworst verkocht (90,-) en morgen sponsortocht met 800 leerlingen waarbij iedereen ongeveer zo'n 10 euro van zijn of haar familie heeft gekregen ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Geen tijd voor en hoewel ik serious request altijd een aardig goede actie vind, vind ik het wel een hoop commercieel gedoe. Het gaat vaak naar mijn mening niet meer om het doel, maar puur om het meedoen aan een actie. (Ik zeg overigens niet dat dit voor iedereen geldt die meedoet, maar dit is toch echt wel van toepassing op een hele hoop mensen.) Maar aan de andere kant, wordt er in ieder geval geld ingezameld voor het doel en dan is misschien de gedachte die achter het inzamelen zat niet erg belangrijk meer. En toch vind ik het jammer.
    Maar goed, in ieder geval ga ik zelf dus niet echt iets doen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Geen tijd voor en hoewel ik serious request altijd een aardig goede actie vind, vind ik het wel een hoop commercieel gedoe. Het gaat vaak naar mijn mening niet meer om het doel, maar puur om het meedoen aan een actie. (Ik zeg overigens niet dat dit voor iedereen geldt die meedoet, maar dit is toch echt wel van toepassing op een hele hoop mensen.) Maar aan de andere kant, wordt er in ieder geval geld ingezameld voor het doel en dan is misschien de gedachte die achter het inzamelen zat niet erg belangrijk meer. En toch vind ik het jammer.
    Maar goed, in ieder geval ga ik zelf dus niet echt iets doen.


    Ik voel me er gewoon goed bij om het te doen. En ik vind het belangrijk om die kinderen te kunnen helpen


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nee. Ik vind het echt een goed doel, maar ik heb gewoon geen tijd om er iets voor te doen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    We hadden op school een talentenjacht en de mensen konden daarbij geld geven. We hadden zo'n 35 euro opgehaald.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga ze mentaal steunen door langs te komen. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Houd me geld liever zelf :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Combattant schreef:
    (...)

    Ik voel me er gewoon goed bij om het te doen. En ik vind het belangrijk om die kinderen te kunnen helpen


    Dan doe jij het dus wel met een goede intentie. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dan doe jij het dus wel met een goede intentie. ^^


    Ehh.. Ja! :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Noh. Ik ben er waarschijnlijk te lui voor. En als je zo'n smsje stuurt om een liedje aan te vragen gaat dat geld ook daarheen, toch? Dan help ik ze daarmee. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you