• ik zit de laatste tijd te denken wat ik zou vragen voor kerst heeft iemand een idee voor mij ? en wat gaan jullie vragen voor kerst

    Ik vraag eigenlijk niks voor kerst. Ik laat me verrassen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga naar Amerika met Kerst dus ik vraag een flinke verwenning. :Y)


    -

    Wij doen dit jaar niet aan sinterklaas/kerst, dus ik vraag niets. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Avarosa schreef:
    Ik vraag eigenlijk niks voor kerst. Ik laat me verrassen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wij doen niets met cadeautjes voor Kerst, maar we hebben wel lootjes getrokken voor Sinterklaas. We gaan nog een lijstje ophangen met wat iedereen wil, maar daarbij zit ik met hetzelfde probleem als jij, want ik heb geen idee wat ik daar op moet zetten. :'D

    Misschien kun je een boek vragen? Boeken zijn altijd goed. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    je kan misschien iets van kledij of juwelen vragen (bv een sjaal ofzo moest je er een mooie gezien hebben)
    En anders kan je idd een goed boek vragen of een film misschien


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Boeken, films, leuk schilderijtje, accessoires oid?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik krijg van mijn oma 50 euro en daar moet ik zelf maar dingen voor halen voor kerst/sinterklaas. :W Aan de ene kant ideaal, aan de andere kant is het nog best lastig om te bedenken wat je nou echt nog wil. Ik heb een onesie, kettingen en een kookboek gekocht voor mezelf. Een tip: op bol.com kan je verschillende Engelstalige boeken 2+1 gratis krijgen, en één boek is zo'n tien euro.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wij doen alleen maar aan Sinterklaas en dan ga ik dit boek vragen.


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet wat je leuk vindt, dus het is moeilijk om iets te verzinnen. Ik kan trouwens voor mezelf ook nooit iets bedenken. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vier geen kerst ^^

    Maar heb je verder helemaal geen hobby's? Ik vraag altijd iets van schrijf materiaal dat komt altijd uit.


    ©1998

    Tuala schreef:
    Ik weet niet wat je leuk vindt, dus het is moeilijk om iets te verzinnen. Ik kan trouwens voor mezelf ook nooit iets bedenken. (:

    + Ik vier geen kerst/sinterklaas.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Telefoon dingen? Of een ketting?


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Boeken, CD's, films, series, etc.? Zulke dingen zijn altijd zeer welkom bij mij. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn vriendje duhh ^^ (: verder vaak films, boeken etc.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.