• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - 1946 - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Phantasie - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - 1946 - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Hij pakte mijn hand vast en rolde met zijn ogen na mijn woorden, waardoor toch een, haast onhoorbare, giechel mijn mond verliet. Ook aan hem zag ik dat hij het koud had, maar het was ook gewoon verschrikkelijk koud. De helft van zijn zin had ik niet gehoord, door het kusje dat ik op mijn wang kreeg, maar ik had er van begrepen dat hij graag in de auto wilde gaan zitten en daar was ik het wel mee eens. Aeden trok me mee terug richting mijn auto, terwijl hij wat ongeduldig op en neer sprong. Een zachte grinnik verliet mijn mond en hoofdschuddend zocht ik naar mijn auto sleutels, die ik daarnet toch echt in mijn jaszak gestopt had. Maar toen ik hem iets hoorde zeggen wat verdacht veel op 'houden van' leek, staakte ik deze zoektocht en bleven mijn vingers achter de rits van mijn jaszak haken. Ik had nog niet eens in de gaten dat ik mijn vinger had open gehaald, maar veel aandacht besteedde ik er dan ook niet aan. Ik zei niets, ook omdat ik niet goed wist wat ik moest zeggen, maar ik boog alleen wat naar voren en drukte heel zachtjes mijn lippen tegen die van hem aan, om hem vervolgens in een omhelzing te trekken. Ik kon het niet laten, glimlachend snoof ik lichtjes zijn geur op, waardoor ik automatisch de neiging kreeg om mijn ogen te sluiten, maar we stonden nog altijd buiten voor de auto. "Laten we maar de auto ingaan, anders," mompelde ik zachtjes, terwijl ik hem langzaam losliet en het bloed van mijn vinger aflikte, om met mijn andere hand mijn auto sleutels te pakken en de auto open te maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Gelukkig kwam Harry snel mee naar zijn auto. Ierof geen Ier, het was hier nu gewoon verdomme koud. Bij de auto bleef ik op en newr staan springen om warm te blijven. Pas toen ik hem besloot te vertellen wat ik net had gezegt viel ik stil. Ik werd er gewoon vrij onzeker van om dit in het Engels en tegen hem te zeggen. Mijn ogen sloeg ik neer. Het was vast te veel op dit moment. Harry bleef angstaanjagend stil. Net toen ik op wilde kihken voelde ik zijn lippen dan toch op de mijnen. Jammer genoeg maar voor even. Toch nam hij geen afstand. Zijn armen sloot hij stevig om mij heen en ik sloeg die van mij even stevig om zijn middel. Voor een tijdje kon ik mijn gezicht verstoppen in zijn heerlijk ruikende krullen. Wat hij zei toen hij me losliet deed mij ook loslaten. Ondanks de warmte die hij me liet voelen hoefde ik niet dood te vriezen. Ik zag hoe hij bloed van zijn vinger af likte. "Heb ik je pijn gedaan?" vroeg ik beduusd. Dat wilde ik echt niet. Ik opende de bijrijdersdeur en zette mijn tas op de stoel. Na even graaien toverde ik er een pleister uit. "Seo... Asjeblieft." zei ik tegen hem. Zo zat hij straks tenminste niet compleet onder het bloed. Nogsteeds had ik wel moeite om zeker de kleine dingen niet in het Iers te zeggen. Hopelijk vond hij het niet erg, want ik kon er weinig aan doen en het maakte me soms best ongemakkelijk omdat ik het voor de zoveelste keer weer fout deed.


    Bowties were never Cooler

    [Wie zal er smsen?]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Na zijn woorden schudde ik heftig mijn hoofd heen en weer, zo heftig dat ik wel een beetje sterretjes zag toen ik ermee ophield. "Nee, nee, absoluut niet. Ik bleef gewoon met mijn vinger achter mijn rits hangen, niets erg." Ik glimlachte kleintjes in zijn richting. Aedan opende de bijrijdersdeur, waarna ik hem hoorde rommelen in zijn tas. Lief drukte ik zachtjes een kusje tegen zijn slaap aan toen hij me een pleister gaf, die ik een beetje onhandig rond mijn vinger wikkelde. Ik hoorde natuurlijk wel dat hij het eerst in het Iers wilde zeggen en ik vond het zo ontzettend leuk klinken, ook al verstond ik er helemaal geen ruk van. "Kom op, dan gaan we de auto in, anders dan bevries je -je straks nog dood." Niet dat me dat heel waarschijnlijk leek, maar gewoon. Ik opende mijn deur, om te wachten met instappen totdat Aedan ook ingestapt was, wie weet wat er in die paar seconde kon gebeuren als ik ingestapt was. Niet dat ik heel bang aan gelegd was, maar je wist maar nooit. En ik zou hem niet graag nu al kwijt zijn, niet nu ik hem net had.

    [Ik wil het best doen?]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 19:15 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sure]

    Aedan Tomas Iones
    Ik bloosde licht bij zijn kusje op mijn slaap. Ik stopte mijn spullen weer weg en glimlachte dankbaar toen hij zei dat we in de auto konden gaan zitten. Ik zette de tas op de grond en schoof naar binnen. Snel trok ik de deur dicht. Het was zoizo al warmer in de wagen omdat het er niet waaide. Ik keek even naar Harry. "Kunnen we vanavond niet met z'n allen iets gezelligs gaan doen? Naar een club ofzo. Gewoon muziek, zuipen en dansen. Lekker ongecompliceerd vermaak. Dan kan jij een avond met Evana doorbrengen en als er toch iets tussen ons gebeurt weet ze het toch niet meer. De anderen hebben het ook wel nodig, lijkt me. Tussen de drukte, maar in anonimiteit. Heb ik gelijk?" Ik drukte een kusje op zijn wang en nog een achter zijn oor. "En je kan blijven slapen als je wil." fluisterde ik in zijn oor voor ik even aan zijn oorlel zoog. Ja, ik had soms ook wel zin in een spelletje. Flirten was niet altijd mijn ding, maar zo nu en dan was het gewoon leuk. Zeker als iemand zo kon reageren als hij net. Toch zou hij mij zo ook om zijn vinger kon winden als hij wilde.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Nadat hij ingestapt was, volgde ik zijn voorbeeld en trok ik ook mijn deur dicht. Bijna had ik de sleutel in het contact gestoken, gewoon als gewoonte, totdat ik besefte dat we helemaal niet weg hoefde. "Ja, uh, ja, dat is wel een leuk idee, denk ik. Maar, word het niet te laat?" Misschien klonk het heel cliché dat ik dit zei, maar goed, ik had mijn slaap eigenlijk wel hard nodig, hoe weinig ik dat ook zou toegeven. Ik beet zachtjes op mijn lip toen ik zijn lippen op mijn wang voelde en algauw ook achter mijn oor. Helemaal na zijn woorden voelde ik hoe ik het langzaam wat warmer kreeg, zeker toen ik voelde hoe hij lichtjes aan mijn oorlel zoog, dat maakte toch wel het een en ander wakker in mij, maar net genoeg om niets te laten merken, althans ik hoopte toch dat ik niets liet merken. Dat zou wel een beetje gênant zijn, denk ik. Maar al zou het niet gek zijn om bij hun te blijven slapen, al wist ik zeker dat ik toch niet bij hem kon 'slapen', om het zo maar even te zeggen. "Zal ik ze anders even sms'en?" Probeerde ik er zo normal mogelijk uit te krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Harry stapte ook in de auto en ik stelde voor om vanavond uit te gaan met z'n allen. Zijn eerste reactie leek positief, maar wat braafjes. "Moet de rockster vroeg naar bed? We kunnen de volgende dag toch allemaal uitslapen. De tour is voorbij en het is zaterdag." Ik drukte een kus op zijn wang. Niet snel daarna volgde er een achter zijn oor. Zacht fluisterde ik dat hij mocht blijven slapen. Nog even zoog ik aan zijn oorĺel. Ik zag zijn skinny jeans net iets strakker gaan zitten, of was dat verbeelding? Ik grijnsde half triomfantelijk en ging weer terug zitten. Inzijn stem was ook wat van opwinding te horen. "Is goed. En als je niet wil blijven slapen heb je ook nog de achterbank en de wcs in de club waar genoeg ruimte is." zei ik voor ik hem een knipoog gaf. Nee, normaal was ik echt niet zo oversext, maar deze jongen deed iets met me. Daarbij werd mijn wil erin vaar sterker door chocola. Vreemd maar het was zo. Ik drukte nog een kus op zijn wang en keek op het dashboard klokje. Nog 10 minuten tot de les zou beginnen, dus ik had er nog 5 met Harry. Hij wilde ook nog smsen... Dan kon hij dat mooi zo doen. Voorzichtig legde ik mijn vinger tegen zijn kaak en drukte hem wat mijn kant op voor ik mijn lippen op zijn zoete lipoen plantte.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik voelde mijn wangen langzaam wat roder worden toen ik hem hoorde zeggen dat het misschien wat braaf was en eigenlijk was het dat ook wel, maar alsnog. "Ja. Eigenlijk wel," grinnikte ik zachtjes. "Maar, ik zal een uitzondering maken voor jou, vind je dat niet lief?" Ik had er ook wel weer zin in om gewoon weer eens iets gezelligs met z'n allen te doen, het was veel te lang geleden dat we met zijn allen in een club of iets in die richting waren geweest. Als ik nu iets te drinken had gehad dan wist ik zeker dat ik me daarin verslikt had toen Aedan zijn zin afmaakte, maar gelukkig was dat niet het geval. Waar was die onschuldige jongen gebleven? Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen toen ik zijn lippen tegen mijn wang aanvoelde. Op het moment dat ik zijn vinger tegen mijn kaak aanvoelde, draaide ik automatisch met hem mee en staarde hem ademloos aan, misschien met mijn mond een klein beetje open. Beetje bij beetje zag ik hoe hij steeds dichterbij kwam en nog geen seconde later voelde ik zijn lippen tegen die van mij aan, met een lichte glimlach kuste ik hem zachtjes terug, mijn rechterhand klemde ik zachtjes vast in zijn haren, totaal vergetend dat ik nog dat sms'je moest sturen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik glimlachte bij zijn woorden. "Dat zou je toch niet denken, maar ik ben heel blij dat je een uitzondering voor me maakt." Ik haalde een hand door mijn haren. Het zou gewoon een leuke avond worden. Daar geloofde ik in. Ik boog wat naar hem toe om wat stouts in zijn oor te fluisteren. Meestal was ik lief, schattig en onschuldig, maar hij haalde toch ook het stoute deel van me omhoog. Zijn gezicht was onbetaalbaar toen hij zich dat ook realiseerde. Ik gaf hem een kusje op zijn wang en draaide zijn hoofd wat zodat ik hem echt kon kussen. Ik voelde hem me terugkussen en zijn hand greep mijn haren vast. Zelf liet ik mijn hand op zijn wang liggen. Hij was zo geweldig. Ik was een raar kind met veel slechte gewoontes en rare trekjes, maar blijkbaar vond hij dat niet erg. Het grootste probleem wat ons nog in de weg stond was mijn zusje. Het meisje wat ik koste wat het kost een gebroken hart wilde besparen. Ze mocht hier niet onder lijden, al deed ze dat volgens mij toch wel. Hopelijk vond ze vanavond in de club een andere leuke lad en waren alle problemen over, al vreesde ik dat dat niet zou gebeuren. Ze was echt stapelgek op Harry. De jongens wiens lippen nu op die van mij lagen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Dit voelde goed. Alsof het nooit anders geweest was. Maar ergens achteraan hoorde ik een stemmetje fluisteren dat ik slecht bezig was en dat ik dit niet kon maken tegenover Evana, juist, dat laatste was wel waar... Maar als je verliefd bent op iemand dan kan je daar zelf toch ook niets aan doen? Lichtelijk hijgend maakte ik me langzaam los van de jongen, om nog een klein kusje na te drukken. "Je bent echt geweldig," mompelde ik zachtjes, terwijl ik het niet kon laten om hem nog een kusje te geven, maar ditmaal op zijn voorhoofd. Als ik wilde kon ik zo uren blijven zitten, het voelde gewoon echt goed zo. En dat terwijl we waarschijnlijk ook nog is best wel wat problemen konden gaan krijgen als iemand erachter kwam. Vanuit mijn ooghoek wierp ik een blik op de klok en ik merkte helaas dat hij eigenlijk zo naar zijn college moest. "Je komt te laat als je nu niet weggaat," mompelde ik er zachtjes achteraan. Misschien zou ik dan is rustig kunnen sms'en, zonder dat hij me af zou leiden, want mijn ogen kon ik nu helemaal niet meer van hem afhouden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Toen hij terugtrok was hij een beetje buiten adem. "Je moet wel blijven ademhalen, slimpie." zei ik met een glimlach. Ik aaide even door zijn zachte krullen en nam zijn kleine kusje maar graag in ontvangst. Ik straalde door zijn woorden. "En jij bent nog veel geweldiger." zei ik zacht. Ik drukte nog een klein kusje op zijn mondhoek en liet mijn ogen toen vallen op het dashboardklokje. Ik vond het verschrikkelijk, maar ik moest wel gaan. Ook zouden we problemen krijgen als iemand ons zo ontdekte. Ik glimlachte bij zijn woorden en pakte mijn spullen. "Weet ik." Ik deed de deur open en stal nog een kusje van zijn lippen. "Vergeet die sms niet te sturen. Ik ben zo terug." Ik stapte uit en deed de deur dicht voor ik snel en wat ineengedoken door de kou richting het practijklokaal rende. Een rilling liep over mijn rug voor ik kwam binnen zetten. Mijn groepje was er al bijna helemaal en we gingen maar snel verder met waar we mee bezig waren, terwijl mijn hoofd nogsteeds in de wolken dreef.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Na zijn opmerking was de glimlach helemaal niet meer van mijn gezicht weg te slaan en volgens mij kon je 'm van een kilometer afstand al zien. Ik merkte op dat het voor Aedan tijd was om te gaan, waardoor hij zijn spullen bijeen pakte en de deur opende, om mij nog een kusje te geven. "Tot zo," mompelde ik, waarna ik een gelukzalige zucht slaakte en toekeek hoe hij langzaam uit mijn zicht verdween. Ik was benieuwd hoe ik het hier zou overleven om zo lang op hem te wachten. Oh ja, eerst maar is die sms. Ik haalde mijn telefoon uit mijn jaszak, om deze in mijn linkerhand te houden. Met mijn rechterhand drukte ik even de radio aan, zodat ik tenminste nog wat geluid om me heen hoorde. Ik neuriede rustig mee met het liedje dat op de radio was en ontgrendelde mijn telefoon, om naar berichten te gaan. Ik klikte op nieuw bericht en begon langzaam een berichtje te tikken. Tevreden klikte ik bij het eindresultaat op verzenden. Ik had aan iedereen gestuurd of ze weer is zin hadden om iets gezelligs te doen met z'n allen. Afgetekend met mijn naam en die van Evana. Al had dat laatste me toch enige moeite gekost, zeker nu ik hier net zo intiem had gezeten met Aedan. Ik schudde die gedachte weg en legde mijn telefoon naast me neer, om met mijn hoofd tegen de hoofdsteun aan te leunen en zonder dat ik het wilde, viel ik binnen vijf minuten in slaap.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Na drie volle uren was ik klaar. Ik zwaaide nog even naar mijn vrienden en rende toen snel naar de auto. Daar zag ik Harry met zijn mond een beetje open liggen slapen achter het stuur. Ik kroop zo stil mogelijk de auto in en maakte een foto voor ik de deur sloot en naar hem toe boog. "We moeten nu wel naar huis als je nog uit wil vanavond." fluisterde ik zacht in zijn oor en ik drujte een kusje op zijn wang. Als hij hiervan niet zou wakker worden kon ik het altijd nog anders proberen, maar dat was misschien ook niet zo'n goed plan. Waarom had ik nou ineens allemaal van die foute gedachtes? Als hij niet zou wakker worden zou ik hem gewoon op de bijrijderstoel zetten en zelf naar huis rijden. Mijn rijbewijs zat toch in mijn portemonee. Het enige was dat ik niet precies wist hoe deze auto werkte. Ik drukte nog een kusje op zijn wang en zette toen mijn tas bij mijn voeten en zette de radio uit. Die had vast proberen de tijd te verdrijven en was toen in slaap gevallen. Het was wel heel erg schattig. Eigenlijk alles aan hem was schattig... En heel erg sexy, maar zo nu hij sliep toch voornamelijk schattig. Ik ging even met een hand door mijn haren en wachtte op een reactie van de slapendekrullenbol op mijn acties.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 1:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik sloeg met mijn hand naar achter toen ik iets bij mijn oor voelde en smakte even met mijn lippen, om gapend met mijn beide handen in mijn ogen te wrijven. Ik merkte al direct dat de radio uit was en lichtelijk schamend keek ik langzaam naast me, waar inderdaad Aedan zat. Had ik werkelijkwaar al die tijd geslapen? Ik slaakte een kreunend geluidje en prikte de jongen in zijn wang. "Ik had net zo'n leuke droom," mompelde ik, opnieuw gapend, want ik wist zeker dat hij mij wakker had gemaakt. Of hij zat al een hele tijd te staren, je wist het maar nooit... Ik zakte iets onderuit en draaide me zijlings op de stoel, zodat ik hem aan kon kijken. Mijn rechterhand onder mijn hoofd en de ander er vlak naast. "Zit je hier al lang?" Deze keer hou ik wel mijn hand voor m'n mond als opnieuw een gaap mijn mond verlaat en doe mijn ogen weer dicht. Voordat ik nog iets wil zeggen tegen Aedan, verlaten alweer zachte snurk geluidjes mijn mond. Ik kon er gewoon niets aan doen, als ik eenmaal in slaap was gevallen, dan bleef ik toch minstens een uurtje of wat redelijk slaperig.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 1:28 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik glimlachte toen hij dan toch min of meer wakker werd. Ik grijnsde bij zijn geprik in mijn wang en zijn woorden. "Ging het over mij?" vroeg ik met een wenkbrauwwiebel. Hij geeuwde en zakte toen wat onderuit. Ja, misschien kon ik beter rijden. Hij vroeg me hoe lang ik hier al zat en gaapte nogmaals. "Niet heel lang, uurtje... Nee, grapje. Een paar minuten." Ik aaide even door zijn wilde krullen. "Zal ik anders maar rijden, want jij valt anders nog in slaap achter het stuur." Ik gaf hem een zacht kusje op zijn lipoen, straks kon het niet meer. Later vanacht in de club als Eva genoeg drank op had misschien weer wel. Wat was het eigenlijk erg dat ik zo dacht, maar het was gewoon zo moeilijk om je zusje blij te houden met haar vriendje samen terwijl jij zelf een affaire had met het bovengenoemde vriendje. Ik moest dan ook echt op mijn tellen passen vanavond. Als ik te veel ging drinken werd ik normaal al heel handtastelijk, maar als Harry in de buurt zou zijn zou ik hem waarschijnlijk aflebberen en proberen uit te kleden, dat had ik namelijk al wel eens vaker in dronken buien met vriendjes gedaan. Daardoor wist ik ook dat het niest vreemds was in de wc van een club, want niet alleen ik, maar met mij een boel anderen, aan de geluiden te horen, vonden dat een prima plek. Maar dat ging ik Evana dus echt niet aandoen, dus 9 bier bleef het maximum vanavond.


    Bowties were never Cooler