• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - 1946 - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Phantasie - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - 1946 - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:41 ]


    Bowties were never Cooler

    [aangepast]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Hij keek niet weg na mijn opmerking, in tegen deel zelfs, hij ging gewoon door met staren, al had ik er zelf niet zo heel veel problemen mee, zolang ik me nog maar goed op de weg kon concentreren zat voor mij alles wel goed. Ik glimlachte toen ik zijn lippen op mijn wang voelde, op het moment dat ik mijn ogen weer terug op de weg had gericht. Die glimlach zou deze hele avond sowieso wel niet van mijn gezicht te slaan zijn, iedereen zou zo aan me kunnen zien dat er wat met me aan de 'hand' is. De navigatie gaf aan dat we er bijna zouden zijn en aan de ene kant vond ik het jammer, aangezien ik dan drie uur lang daar in m'n eentje zou moeten wachten, maar aan de andere kant had ik dan drie uur om over 'ons' na te denken, als ik het al zo ver kon noemen. Ik voelde mijn hartslag versnellen op het moment dat ik zijn hand op mijn bovenbeen voelde, mijn adem stokte in mijn keel en als hij nu een te onverwachte beweging maakte wist ik zeker dat ik in de rozenperkjes zou rijden en daar zouden heel veel mensen in deze buurt me waarschijnlijk niet al te dankbaar over zijn. Ik beet zachtjes op mijn lip om er maar niet aan te denken, maar het leek alsof zijn hand door mijn broek heen brandde zodat ik het wel zou moeten voelen. Maar er aan toegeven zou ik niet, eerst maar is zorgen dat we veilig aankwamen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Zodra ik mijn hand op zijn bovenbeen legde stokte direct zijn adem. Een grijs verscheen op mijn gezicht. Dat mijn lichaam en geest extreem reageerden bij ook maar elke blik die hij me gaf, betekende dat ik er nog meer van genoot als ik hetzelfde bij de jongen die het veroorzaakte voor elkaar wist te krijgen. Het was duidelijk dat hij het er lastig mee had. Zeker toen hij ook nog eens op zijn lip beet. God, wat was hij toch sexy. Echt niet normaal. Mijn hand liet ik toch stil liggen terwijl ik naar zijn worstelende gezicht keek. Ik wilde wel meer aan hem zitten, maar ik wilde geen ongelukken veroorzaken. Pas toen we op de parkeerplaats stonden kneep ik zacht in zijn bovenbeen. Ik kon mezelf niet helpen. Hij was gewoon zo extreem leuk. Daar kon ik toch moeilijk vanaf blijven. Het was zijn eigen schuld. "Zullen we in het studentencafe nog wat drinken? Het is er stil en de koffie is goed." Ik drukte nog een kusje op zijn wang. Het was stil op de campus. S avonds was die voor de studenten in de artistieke kanten. Overdag in de 'normale' kanten. Het theater en de bijgebouwen was nu voor ons drama studenten. De rest van de richtingen waren versprijd over de campus, dus veel mensen waren er niet hier.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Gelukkig hield Aedan zich wel stil, ik voelde alleen zijn hand om mijn bovenbeen maar meer ook niet. De navigatie gaf aan dat we er waren, dus sloeg ik nogmaals naar rechts op de parkeerplaats op te rijden en de auto daar stil te zetten. Op het moment dat ik dat had gedaan, kneep hij zachtjes in mijn bovenbeen. Ik wist wel dat het er nog van zou moeten komen. Expres reageerde ik er deze keer niet zo opvallend op als daarnet, maar van binnen gebeurde er wel van alles. Ik knikte bij zijn vraag, dat leek me wel een goed idee, volgens mij waren we sowieso nog wel wat te vroeg. Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen toen ik zijn lippen eventjes, voor een paar seconde, op mijn wang voelde. Ik haalde de sleutel uit het contact, nadat ik 'm uit had gezet en klikte mijn gordel los, dit ging wel wat makkelijker dan 'm om te doen. Ik opende het portier, om me vervolgens uit de auto te duwen en m'n auto sleutels in mijn jaszak te stoppen. Ik duwde het portier met m'n rechtervoet dicht en ademde de frisse lucht in, hopelijk zou het allemaal gewoon goed terecht komen. Ik mompelde wat in mezelf en wachte totdat Aedan ook de auto uit kwam, zodat ik deze op slot kon doen en we naar binnen konden gaan, waar het hopelijk wat warmer zou zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Eenmaal op de parkeerplaats kneep ik zacht in zijn been. Hij reageerde minder dan daarnet. Misschien was dat ook wel goed, want nu was er niets om ons te stoppen. Ik vroeg of we wat gingen drinken en glunderde toen hij toestemde. Ik drukte een kort kusje op zijn wang. Nee, ik kon me niet bedwingen. Dat deed ik straks wel weer. Mijn ogen volgden al zijn bewegingen. Pas toen hij de deur opende en de koude lucht me uit mijn trans haalde. Ik dwong mezelf mijn riem los te maken en uit te stappen. Voorzichtig deed ik de deur dicht en leunde over de motor kap naar hem toe. Waarschijnlijk zag het er echt belachelijk uit. "Kom je mee?" vroeg ik zo zwoel mogelijk. Waarschijnlijk klonk het verschrikkelijk overdreven. zwoel klinken voor films had ik namelijk nooit geleerd. Alleen overdreven voor op het podium en zelf zwoel klinken kon ik echt niet. Toch drukte ik mezelf weer omhoog en liep om de voorkant naar hem toe. "Ik trakteer." zei ik met een glimlach voor ik zijn hand pakte. Hier kon het wel. Het was erg donker en doodstil. Daarbij wist niemand dat hij hier zou zijn. Iedereen dacht dat hij ofwel bij mij thuis zat ofwel in zijn eigen appartement, maar niet op de campus van de universiteit net buiten de stad. We waren hier denk ik echt wel veilig en alleen. Een fijn idee, voor mij in elk geval.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    De frisse lucht deed me toch wel even goed. Ik hoorde het portier open gaan en kwam tot de conclusie dat Aedan de auto uit kwam, toen hij de portier dicht sloeg, klikte ik vanuit mijn jaszak de auto dicht, om mijn ogen op de jongen te richten, die ze zich over de motor kap van de auto had gelegd. Een kleine grinnik verliet mijn mond, het zag er echt schattig uit. Ik knikte bij zijn vraag, om alvast wat in beweging te komen. Ik kreeg het nu toch wel redelijk koud. Ook Aedan duwde zich weer van de motor kap af, om mijn richting op te komen. Een halve glimlach speelde rond mijn lippen toen hij zei dat hij zou trakteren, die glimlach werd echter heel toen hij mijn hand vast pakte. Met mijn hand kneep ik zachtjes in zijn hand, om een kusje op zijn wang te drukken. "Dat is lief van je," mompelde ik zachtjes. Ik wist niet waarom ik fluisterde, ik had er ook geen enkele rede toe, want niemand die ons hier ook maar zou vinden en ergens was dat toch nog wel een opluchting.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Toen Harry begon te bewegen duwde ik me van de motorkap af en liepmet vlugge stille pas naar hem toe. Het was best koud buiten. Toen ik naast hem was paste ik mijn pas aan aan die van hem. Ik vertelde hem dat ik zou trakteren. Ik zag hem wat glimlachen, maar pas toen ik zijn hand pakte zag ik echt een oprechte brede glimlach. Ik glimlachte toen hij in mijn hand kneep. Een warme vlaag kwam over me heet en het voelde heel fijn. Zijn kusje op mijn wang maakte me echt heel gelukkig. De plek waar zijn lippen hadden gezeten brandde na. Zijn gefluister was nergens voor nodig, maar het paste wel. Het was hier stil en sereen. Ik liep met hem naar het studentencafe. Het was compleet leeg op een stelletje na dat elkaar letterlijk leek op te eten en een serveerster. Ik duwde de deur open en hield die voor hem open. "Na jou." zei ik zacht. Ik moest mezelf inhouden om hem geen lief te noemen. Dat deed ik met veel van mijn vrienden, maar met 'het vriendje van mijn zus' was dat wel vreemd. Ondanks dat niemand ons hier zou zien of storen, moesten we toch een beetje oppassen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Samen liepen we richting het cafeetje, wat er van veraf nog redelijk gezellig uitzag, ik hoopte maar dat het wel wat rustig was, zodat we ook gewoon eventjes normaal met elkaar konden praten. Aedan maakte de deur open en hield deze vervolgens voor me open. "Na jou," zei hij, waarop ik glimlachte en voor hem de deur door liep. Direct sloeg de warmte me toe en het voelde heerlijk aan. Even wat beter dan die kou. Ik draaide mezelf om, om mijn arm te strekken en nu de deur voor Aedan open te houden, ik wist dat hij het best zelf kon, maar ik vond het gewoon leuk om de deur voor hem open te houden, aangezien hij het net ook voor mij had gedaan. Op de achtergrond hoorde ik gelukkig niet zo heel veel stemmen, wat betekende dat het waarschijnlijk redelijk rustig zou zijn en dat gaf me toch ook wel een fijner gevoel. Gewoon, zodat niemand ons zou storen, daar ging het me eigenlijk meer om.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 18:12 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Harry liep riep met een glimlach. Ik glimlachte toen hij de deur overnam en ik zelf het warme cafetje in kon lopen. "Dank je." zei ik toen ik weer naast hem stond. Ik pakte zijn hand weer en trok hem zacht mee naar de balie. "Wat wil je hebben?" vroeg ik aan hem. Zelf ging ik voor warme chocolademelk met een mince pie. Ik wist alleen niet wat hij zou willen en ik ging niet bestellen voor hij wat had bestelt. Dat was onbeleefd en ik voelde me er ongemakkelijk bij. Ik speelde zonder er bij na te denken met zijn vingers aan de hand die ik vast hield. Het meisje achter de balie keek ons een beetje verward aan. Toen haalde ze haar schouders op en ging verder met glazen afdrogen, wachtend op onze bestelling. Misschien zou ze straks nog voor een foto of een handtekening vragen, maar gelukkig geen gegil, zoals ik wel eens had gezien toen ik Evana naar een concert had gebracht en Harry haar van de parkeerplaats was komen ophalen. Hij was toen ook al heel knap geweest, maat toen was ik te wantrouwig over hem om hem in dit daglicht te zien.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Aedan liet de deur los en kwam ook het cafeetje in gelopen, waarna ik de deur losliet zodat deze krakend terug in het slot viel. Aedan pakte mijn hand vast en trok me zachtjes mee naar de balie. "Wat wil je hebben?" Hoorde ik hem vragen, met mijn ogen zocht ik de kaart, die hier vast wel ergens moest hangen, om ondertussen tegen de bar aan te gaan hangen. Ik voelde hoe hij langzaam met mijn vingers begon te spelen en een warm gevoel speelde op in mijn buik. Het was echt redelijk lang geleden dat ik zo'n gevoel had gevoeld, maar om eerlijk te zijn moest ik zeggen dat het hartstikke fijn voelde. Mijn ogen vonden de kaart en ik liet ze langzaam afglijden richting het laatste woordje. "Doe mij maar een warme chocolademelk met flink wat slagroom," glimlachend keek ik van Aedan naar het barmeisje. Veel slagroom was altijd het beste, naar mijn mening dan. Vaak was de helft van mijn mok gevuld met slagroom, gewoon omdat ik dat altijd heel erg lekker erbij vond. "En jij?" Ik keek weer terug naar de jongen en mompelde er nog wat onverstaanbaars achteraan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Het duurde even voor Harry antwoord gaf op mijn vraag. Wel logisch, want ze hadden hier best wat. Ondertussen speelde ik onbewust met zijn vingers. Ik glimlachte toen hij een keuze had gemaakt. Het meisje achter de bar knikte en keek net als de krullenbol naast me naar mij. "Warme chocolademelk met een mince pie, alsjeblieft." Ze knikte en ging aan de slag. Kk viste ondertussen mijn portemonee uit mijn kontzak en ging opzoek naar mijn geld. Ik had geen iedee hoeveel dit bij elkaar was. Rekenen was namelijk niet mijn sterkste punt. Ik keek even opzij naar Harry en glimlachte. Het was ongelofelijk dat ik hier gewoon met hem was. Uiteindelijk zette het meisje de twee mokken en het schoteltje voor ons neer. Ze noemde een bedrag. Ik pakte net iets meer uit mijn portemonee en gaf het aan haar. "Hou de rest maar." zei ik. Ik liet Harry's hand los en probeerde misschien wat onhandig om alles in een keer mee te nemen. Na even keek ik hoopvol naar hem. "Kan jij je eigen mok meenemen?" vroeg ik rustig. Het ging me echt niet veilig lukken on de twee mokken en het schoteltje veikig te vervoeren naar een tafeltje. Mij maakte eigenlijk niet uit welk tafeltje, maar even zitten zou wel prettig zijn met hete vloeistof.


    Bowties were never Cooler

    [Atalay -> Beelen.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.

    Aedan koos ook voor warme chocolademelk, wat met dit weer logisch was en ook ontzettend lekker. Het meisje achter de bar ging bezig met onze bestelling en ik zag hoe Aedan zijn portemonnee uit zijn kontzak viste. Na een paar kleine minuutjes zette het meisje voor ons twee mokken, plus een schoteltje. Aedan gaf het meisje het geld, waar ze om vroeg, plus wat fooi. Ik vond dat altijd redelijk normaal om te geven in een café, of waar dan ook, die mensen werkte er hard genoeg voor. Aedan liet mijn hand los, waarna hij probeerde alles in een keer mee te nemen, wat er heel stuntelig uitzag en tegelijkertijd ook ontzettend schattig en ik kon het dan ook niet laten om een zacht 'awh' geluidje mijn mond te verlaten. Maar uiteindelijk keek hij me hoopvol aan en ik begreep de hint al, nog voordat hij had gevraagd of ik mijn eigen mok wilde meenemen. Als vanzelfsprekend pakte ik mijn eigen mok, om me om te draaien en het cafeetje rond te kijken. "Zullen we daar achterin de hoek gaan zitten?" Met mijn vrije hand wees ik naar een tafeltje ergens achterin, wat er wel knus uitzag. En zo zaten we ook even samen met z'n tweetjes, wat me een prettig idee leek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik hoorde een vertederd geluidje uit zijn mond komen toen ik aan het stuntelen was met mijn schoteltje met het taartje erop en de twee mokken hete chocolade melk. Ik keek hem hoopvol aan. Gelukkig snapte hij de hint en hielp hij me door zijn eigen mok te dragen. Ik knikte bij zijn vraag. Het was een lekker knus plekje en vrij onzichtbaar, zodat we konden doen wat we wilden. Ik liep er rustig naartoe en schoof aan een van de twee kanten aan. Ik zette de gloeiendhete mok op tafel en het schoteltje met het kleine gebakje erop. "Als je wil mag je ook de helft." zei ik met een glimlach. Ik vond mince pies altijd heel erg lekker, maar we hadden ze alleen met het kerstdinner als deel van het toetje. Dus ik at ze vaak in het cafe tijdens de winter maanden, want hier serveerde ze het gebakje van half november tot half februari. Ik haalde even een hand door mijn haren en blies in de dampende mok chocolademelk. Als ik er slagroom op deed ging het altijd falikant mis en zat de hele tafel onder, dus dan maar een heerlijk gebakje ernaast. Dan was het toch nog kersterig en hoefde er niemand te dwijlen. Mijn ogen vielen weer op Harry, mijn geheime vriendje... Mocht ik hem eigenlijk wel zo noemen? Zo voelde het voor mij wel, maar voor hem ook? Ik wist het niet. Voor nu hield ik het maar gewoon voor me. Ik prikte een paar kruimels en een stukje fruitvulling van het taartje op mijn vorkje en stak het in mijn mond. Ik genoot hier echt van, hoe simpel het ook was: Warme drank, mince pie en een hele leuke jongen. Veel perfecter kon het niet... Ow ja, geen school en als hij vrijgezel zou zijn, dan zou het perfecter zijn...


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Hij was het eens met mijn keuze voor het plekje achter in het cafeetje, dus liepen we richting dat tafeltje. Aedan nam plaats aan een van de twee zeides en ik ging aan de andere kant van hem zitten, mijn enorme mok chocolademelk neer zettend, waar de slagroom langzaamaan vanaf drupte. Ik glimlachte lichtjes naar hem op het moment dat hij me een stukje van zijn gebakje aanbood, maar schudde daarna mijn hoofd. "Nee, ik heb werkelijkwaar geen idee wat het is en straks lust ik het niet, dat zou zonde zijn." Ik pakte het lepeltje van de zeikant af, om deze mijn mok in te laten glijden en vervolgens weer omhoog te halen en wat slagroom om m'n lepeltje te doen en dat af te likken. Het eerste beetje was toch altijd heaven, met een glimlach legde ik het lepeltje ernaast om vervolgens het zakje met suiker te pakken en deze open te scheuren, om het zakje om te keren bovenop m'n slagroom. Met een snelheid zakte alle suiker eruit en belandde op mijn slagroom, om daar zo weer door te zakken. Het had al hartstikke veel suiker, maar er moest gewoon altijd nog wat suiker bij, vond ik, dat maakte het nog wat beter. Opnieuw deed ik het lepeltje terug in mijn mok en roerde er een beetje omheen, voordat ik Aedan terug aankeek, wetend dat ik waarschijnlijk wat afwezig had geleken. "Hoe laat begin je college?" Vragend keek ik de jongen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you