• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?



    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Atalay.)
    - Zayn Javadd Malik. (Hodor.)
    - Liam James Payne. (Garde.)
    - Niall James Horan. (GEZOCHT.)
    - Harry Edward Styles. (Memorias.)
    - Kit Owen Davies. (HelloSweety.)

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Beste vriendin van Harry Styles: Mary-Lia Louise Carter. (Daddario.)
    - Zusje van Louis Tomlinson: Jaycee "Jay" Felicia Tomlinson. (HaIcyon.)
    - Beste vriendin van Louis Tomlinson: Josie Penelope Shepherd. (Honeymoons.)
    - Beste vriendin van Liam Payne: Elena Feline Lowell. (Brashares.)
    - Zus van Harry Styles: Gemma Styles. (Cicero.)
    - Zusje van Liam Payne: Liv Sarah Payne. (Bonjourx.)

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Garde of Atalay maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Het Begin:
    Het is vlak na een groot gevecht op het dorpsfeest, waarbij zelfs gewonden zijn gevallen en waarbij de politie nog steeds loopt te bemiddelen. Ze haten elkaar meer dan ooit. En de adrenaline stroomt nog door de lichamen van de jongens en de andere betrokkenen. Allemaal zijn ze een plan aan het bedenken, maar begrijpen ook dat het dit keer niet alleen zal lukken. Daarom proberen ze nadering te zoeken bij hun grootste vijanden. Met misschien wel de meest vuile ideeën voor ogen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 16:33 ]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Als dit heel de dag zo zou gaan, zou het nog een lange dag worden. En eigenlijk had ik daar niet zo'n zin in. Ik knikte langzaam. Dan zou ik in de pauze wel even langs huis gaan. Als het goed was, zou mijn vader dan net weg zijn. Dat was toch maar te hopen, want ik zat niet te wachten op nog meer klappen. Als ik dan wat geld kon bemachtigen kon ik ook nog wat eten vanmiddag. Het was maar te hopen dat het goed uit zou pakken. Ik zat niet te wachten op nog een blauw oog en om te verhongeren vandaag. Zwijgend zetten ik me weer wat af tegen het aanrecht en ging ik opzoek naar de wc. Gelukkig had ik deze snel, want ik leek opeens heel nodig te moeten plassen.
    Het was nog bezig met het dichtdoen van mijn knoop, toen ik de keuken weer in kwam en wasten nestje mijn handen. Volgens mij had ik nog nooit zo graag naar werk gewild. Want hier zo awkward staan, was ook niets.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kit Owen Davies
    Zo staan was echt heel ongemakkelijk. Misschien was het wel beter dat we vast gingen. Dan kon ik Nathan vast inlichten en konden we dit doorspreken. Toen Zayn voor welke reden dan ook wegliep boog ik me over de tafel om daar op een los briefje te kalken dat ik Zayn meenam naar mijn werk en ze zich geen zorgen hoefde te maken. Ik hoorde de wc doortrekken. Daar was die dus. Ik legde het briefje duidelijk neer en liep naar de gang met mijn tas in mijn hand. "We kunnen zo wel vast gaan." zei ik in het voorbijgaan. Ik zette mijn tas bij de deur en ging nog snel naar de wc. Ook ik waste mijn handen bij het aanrecht. Daarna liep ik terug de gang in om mijn jas te pakken. Ik had vaak een jas aan, gewoon omdat ik het snel koud kreeg. Als hij wilde kon hij er misschien een van mijn vader lenen. Mijn XS jasje was vast niet groot genoeg. Bij de deur wachtte ik. Ik ging nooit zo vroeg naar mijn werk, maar als er nog iemand extra zou zijn, zou dat deze hele situatie veel minder ongemakkelijk maken. Hoopte ik...


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    ik waste zorgvuldig mijn handen en droogde deze netjes af een een keukendoek. Ik was altijd enorm op mijn hygiene gesteld en vond mensen die hun handen niet wasten na het toiletteren, dan ook echt walgelijk. Daarom wilde ik zo snel mogelijk mijn tandenborstel zien te bemachtigen. ik knikte bij Kit zijn worden, maar bedacht me iets. Gelukkig ging Kit ook naar het toilet, en had ik tijd op de trap weer op te klimmen. Echt, ik vervloekte die stommen trap. In Kit zijn kamer vond ik mijn sigaretten, die ik op het nachtkastje had gelegd, toen ik mijn kleding had laten wassen. Ik kon niets anders toegeven, dan dat ik daar nu enorm naar hunkerden. Ik keek of de aansteker nog in het pakje zat en toen dat bevestigd was, liep ik weer naar beneden. Kit stond al bij de deur met zijn jas aan en automatisch keek ik naar buiten om te zien wat voor weer het was. Maar aangezien ik toch geen jas bij me had, had ik er niet erg veel aan. Behalve het metaal voorbereiden op de kou.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.
    Liam trekt een vies gezicht zodra ik mijn hoogtepunt heb bereikt. Zelf komt hij niet, dus geef ik het uiteindelijk op. Ik glij uit hem en haal mijn schouders onder zijn benen vandaan. Ik sta op van het bed en begin me op een rustig tempo aan te kleden. Ik haal vlug een hand door mijn krullen en besef wat ik eigenlijk zojuist gedaan heb. Ik heb hem verkracht. Genoten van iets wat voor hem zo vreselijk was. En het mag mijn grootste vijand zijn, ik had het niet mogen doen. Dit is erger dan een beetje vechten en ruzie schoppen. Ik durf hem dan ook eigenlijk niet los te maken, bang om aangevlogen te worden.
    Ik loop snel de trap af naar beneden, waar Liv en Elena zitten. Twijfelend kijk ik ze aan. 'Ehh.. Liam's handen zitten vast, misschien moeten jullie hem even helpen. Hij is trouwens wel naakt,' zeg ik, zodat Liam niet lang vast hoeft te blijven liggen. Ik heb geen idee waarom ik hem een soort van help. Op één of andere manier zegt iets me dat ik dat moet doen.
    Ik loop een beetje beschaamd - omdat Liv ons ook heeft gezien - de deur uit.


    "Family don’t end in blood”

    Kit Owen Davies
    Verrassend genoeg kwam Zayn van de trap af. Hij was vast iets vergeten. Ik zag hem daar in zijn t-shirtje staan en voelde me misschien zelfs wat schuldig dat hij door de kou moest zonder jas. Ik pakte een vest van mijn vader van de kapstok en gooide het hem toe. "Het is koud buiten." zei ik kort, maar niet onvriendelijk. Ik opende de deur en direct kwam een koude windvlaag me tegemoet. Ik rilde even en stapte toen toch naar buiten. De dierenwinkel was niet zo heel ver lopen. 5 minuutjes, 10 misschien. Ik keek even over mijn schouder naar Zayn. Nu kon hij nog terug. Straks als we bij Nathan zouden zijn niet meer. Ik ademde de frisse lucht iets te diep in en mijn gezicht vertrok van de pijn. Stomme gebroken ribben. Er zat vast weer iets mis, maar voor ze allemaal vast waren gegroeit was het vast weer mis. Als het niet met Zayn zou zijn, dan wel met Payne, Tomlinson, Horan of Styles. Volgens mij liep ik altijd wel met gekneusde al dan niet gebroken ribben, maar wat hij gister had gedaan was wel erg ver gegaan. Dit waren ze namelijk volgens mij bijna allemaal in plaats van maar een paar.


    Bowties were never Cooler

    Elena Feline Lowell.

    Plotseling klinkt er een stem achter ons. "Ehh, Liams handen zitten vast, misschien moeten jullie hem even helpen. Hij is trouwens wel naakt." Het was Styles. Wacht- wát? Ik had echter geen zin om vragen te stellen. Ik wilde zo snel mogelijk Liam redden. Zo snel als ik kon rende ik de trap op, naar Liam. En daar lag hij, vast gebonden aan zijn bed. Naakt. Het was vreemd om hem zo te zien, eigenlijk. Omdat ik hem al zo lang kende. Maar ik moest toegeven: damn, hij zag er goed uit. Vlug zette ik me over die gedachte heen, en begon aan de touwen te trekken. "Li! Gaat het met je? Wat de fuck heeft hij met je gedaan?"

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 21:25 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lothian schreef:
    Louis Tomlinson.

    Jay kijkt me even aan en ik krijg toch redelijk het gevoel dat ze me niet gelooft. Maar ik kan natuurlijk niet in haar gedachtengang kijken. "Hmm, eerlijk? Of lieg je nu?" Zie je wel! Ze geloofde me dus niet, waar ze eigenlijk alle rechten toe had, maar voor nu hoefde ze het niet te weten. Eigenlijk zou ze het nooit te weten komen. "Ik ben volkomen eerlijk. Waarom zou je mij niet geloven? Ik ben toch je broer." Ik zag hoe ze op haar mobiel keek, waarschijnlijk om te kijken hoe laat het was. Door dat hele gedoe met Liam heb ik eigenlijk ook niet echt aan de tijd gedacht. Of aan wat dan ook. "Ik kom er morgen wel op terug, ga je mee naar huis? 't is al laat." Voor dat ik ook maar iets kan zeggen heeft Jay me al mee getrokken. Een zachte grinnik verlaat mijn mond en ik loop gewoon verder met het meisje. Nu pas voel ik hoe moe ik eigenlijk ben. Een kleine gaap verlaat mijn mond en ik hou Jay iets tegen zodat we wat langzamer lopen. "Niet zo snel," pruil ik zachtjes.


    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    'Ik ben volkomen eerlijk. Waarom zou je mij niet geloven? Ik ben toch je broer.' zegt Louis tegen mij. Ik zucht even, hij heeft gelijk, waarom zou ik hem een leugenaar noemen, hij spreekt altijd de waarheid tegen mij. We lopen, of nou ja, ik loop en Louis laat zich meetrekken door mij. Ik hoor Louis gapen en ik moet stiekem even lachen. Dan wordt ik tegengehouden door Louis en zegt hij 'Niet zo snel' en hij laat zijn pruilip zien. Ik lach nog een keer en loop dan langzamer. 'Zo goed? Luie.' zeg ik tegen hem en ik lach even. Ik heb wonderbaarlijk genoeg op dit moment teveel energie, misschien dat ik straks nog het huis uitga, als Louis slaapt om zo mijn energie ook kwijt te raken. Ik zet mijn lach op die ik altijd krijg als ik iets van plan ben.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    Er lijken wel eeuwen voorbij eer Elena mijn kamer inkomt. Maar in werkelijkheid kan het amper een ppaar minuten duren. Mijn hele lichaam trilt nog steeds hevig en ik ruik naar zweet.
    Ze begint aan de touwen te trekken. "Li! Gaat het wel met je? Wat de fuck heeft hij met je gedaan?"
    "Hij..." Stotter ik voor ik in tranen uitbarst. Zodra Elena de touwen het begeven storm ik langs Elena en pluk in het voorbijgaan richting de badkamer nog een boxershort en trainingsbroek mee. Ik wil niet dat Elena me ziet huilen. Ik wil niemand zien op dit moment. Alles wat ik wil is het vieze vuil van Styles van me afwassen. En dat doe ik ook. Ik douche grondig, waarbij het temperatuur van het water iets te hoog staat en mijn huid brand. Het kan me even niks schelen.
    Als ik onder de douche vandaan kom doe ik de boxer en trainingsbroek met pijn in mijn lichaam aan. Terug naar mijn kamer om een shirt ye halen duf ik niet meer. Nee, ik neem de kortste weg naar buiten en loop daar rond. Niet eens bedenkend hoe vreemd dit er wel niet uit moet zien; verkleumd van de kou, maar toch met een nabrandende rode huid. Een bloot torso. Natte, pluizige haren. En vage, maar verwilderde ogen. Angstige ogen. Als van een wild beest waar jacht op word gemaakt.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 10:04 ]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.

    Een lach rolt over Jay's lippen en ze begint wat langzamer te lopen. "Zo goed? Luie." Zegt ze, waarna er nog een lach over haar lippen rolt. Ik schud lachend mijn hoofd. "Ik ben absoluut niet lui." Want eigenlijk wel zo is, maar goed, dat maakte niets. Ik zou blij zijn als we lekker thuis aankwamen, dan kon ik in m'n heerlijk warme - wacht, wie loopt daar nou aan de overkant? Ik bijt op mijn lip en hou iets halt. Diegene komt toch duidelijk over als Liam Payne... Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, maar als ik zie dat hij in ontbloot bovenlijf loopt, weet ik wel dat er iets ontzettend mis is. "Ga maar alvast naar huis, ik kom straks wel." Fluister ik Jay toe, terwijl haar een waarschuwende blik stuur dat ze niet achter me aan moest komen. Ik wilde eerst zelf zien wat er met hem aan de hand zou zijn, voordat Jay opmerkingen over hem ging maken. Ik drukte een kusje op Jay's wang en stak daarna de straat over, om achter Liam aan te lopen. "Liam? Is, uh, alles goed?" Ik nam een sprintje en plaatste mijn hand op zijn bovenarm, zodat hij ook halt zou houden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaycee 'Jay' Felicia Tomlinson
    'Ik ben absoluut niet lui' zegt Louis dan. Ik lach nog een keer. 'No. Ofcourse not.' Zeg ik tegen hem. Opeens stopt Louis, waardoor ik ook gelijk stopt. 'Ga maar alvast naar huis, ik kom zo wel' fluistert hij in me oor. Ik kijk naar de overkant. Daar loopt Li.. Payne, daar loopt Payne. Zijn bovenlijf is ontbloot. Ik kijk Louis verbaasd aan, wat is hij van plan? Hij drukt snel een kusje op me wang, maar tegelijkertijd stuurt hij me ook een waarschuwende blik. Ik moet niet achter hem aankomen. Was ik ook niet van plan eigenlijk. Louis gaat Payne's kant op. Ik zucht nog een keer, maar loop dan ook maar door. Ik ga alleen niet naar huis, nee echt niet, daar heb ik nog teveel energie voor. Ik loop de straat uit, tot dat ik Louis uit het zicht ben en hij mij, dan sla ik links af en ga ik terug naar de plek van het dorpsfeest. Ik ga weer terug naar mijn vertrouwde muurtje en neem plaats.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    "Liam? Is uh, alles goed?" Een hand word op mijn bovenarm gelegd en ik verstijf compleet.
    Het is Tomlinson en het komt niet eens in me op om af te vragen wat hij buiten doet. Echt. Ik zou wat willen zeggen. Maar het lukt me gewoon niet, ik krijg geen enkel stompzinnig woord over mijn lippen. Het enige wat ik doe is rillen van de kou, die zich langzaam in mijn huid bijt en zich een ijzige weg door mijn lichaam bijt. Tot op de bot. En bovenal; hem met grote, bloeddoorlopen ogen aanstaren.

    [Sorry, mijn telefoon is heel aardig. Maar voor dit soort dingen is ie nou eenmaal niet perfect.]

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 10:06 ]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.

    Liam zegt niets, ik merk alleen dat hij verstijfd onder mijn aanraking en dat is voor mij het teken om aan te nemen dat er echt iets met deze jongen aan de hand is. Aan zijn ogen kan ik ook zien dat hij gehuild heeft, dus dat maakt het plaatje compleet. Ik bijt zachtjes op mijn lip en zie dat hij het ijskoud heeft. Ik trek mijn jas uit en hang deze over zijn schouders heen, zodat hij 'm zelf aan kon trekken als hij dat wilde, maar ik nam aan van wel. "Kom, dan gaan we even daar zitten." Ik wijs het bankje aan en pak Liam met beide handen vast, om hem rustig mee naar het bankje te nemen en daar ons beide neer te zetten. "Zo, wat is er gebeurd? Want ik kan duidelijk zien dat jij je absoluut niet goed voelt." Onderzoekend kijk ik hem aan en met mijn hand wrijf ik rustig over zijn arm heen, ten teken dat ik hem niets zou doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik beet op mijn lip. Ik had het nu al koud, laat staan als ik zo naar buiten moest, ik schok op, toen ik iets naar mijn hoofd geslingerd kreeg en keek meteen op. Het best wat Kit naar me toe bleek te hebben gegooid, gristen ik van de grond en zonder te twijfelen trok ik deze aan. Het kon me niet schelen hoe of wat, ik zou tenminste niet helemaal doodvriezen buiten. Ik volgde Kit naar buiten en het eerste wat ik deed was een sigaret opsteken. Een zucht van ontspanning, verliet mijn lichaam na de eerste trek, iets wat mijn ribben niet zo fijn vonden. En ik al helemaal niet. Ik keek even naar kit en duwde uiteindelijk ook een sigaret in zijn handen. Die had hij wel verdient nu dacht ik zo. Ik hoopte alleen niet dat het langer lopen was, dan mijn sigaret lang. Want ik had het nog steeds niet lekker warm.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kit Owen Davies
    Ik hoorde de deur dichtslaan en wist dat Zayn ook buiten was. Rustig begon ik de straat uit te lopen terwijl ik achter me wat gemorrel, geklik en gekraak hoorde. Niet veel later voelde ik zijn warme hand tegen de mijne, die hem deed tintelen, en zag ik de cigaret tussen mijn vingers. Ik schudde mijn hoofd. Voorzichtig pakte ik zijn vrije hand, legde het wit met bruine stokje erin en vouwde zijn vingers erover. "Dank je, maar ik rook niet." Echt ik vond het een heel aardig aanbod, maar mijn ouders zouden me vermoorden als ze erachter zouden komen. Dan was dat vechten en het feit dat ze vonden dat casual sex hebben overspel was opeens niet meer belangrijk. Ik liet zijn hand al snel weerlos en liep stug door. Mijn handen drujte ik diep weg in de zakken van mijn jas terwijl ik zo veel mogelijk naast Zayn over de stoep liep. Het was echt geen lekker weer buiten. Ik had liever 30 graden, bloedje heet met een stralende zon en geen wolken. Dan konden mensen ten minste mijn lijf zien en dan was het eindelijk eens goed weer. Begreep me niet verkeerd, ik was dol op Groot Brittannië, maar het weer is echt kut, zeker in de herfst.


    Bowties were never Cooler

    - Wie voor Jay? -


    That is a perfect copy of reality.