• Afgelopen weekend ben ik dan wel naar Haunted Castle (keukenhof) geweest, maar aangezien ik dit jaar verder niets meer ga doen met Halloween ging ik vandaag mijn gezicht besmeren en ik ben redelijk tevreden over het resultaat.
    Tadaa;
    -
    En nu heb ik 'm ook als profielfoto ingesteld hier... maar daar twijfel ik nog over want ik ben zeer gehecht aan mijn vorige. :'D
    Meh, ik baal er verder wel van dat ik niet in Amerika woon. Halloween is toch één van mijn favoriete dingen in het jaar. Ik wil me ook als een idioot verkleden en langs deuren gaan, maar ik denk dat als je dat hier in Nederland doet, veel mensen niet voorbereid zijn en je echt geen snoep gaan geven hehe.
    Okay, om dit nuttig te houden; wat gaan jullie nog doen met Halloween? Of wat heb je al gedaan?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 10:41 ]

    Jij. Bent. Zo. Knap. O. M. G.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    nicee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Leuk! Ziet er heel erg goed uit hoor :D

    Ik ben afgelopen zaterdag ook met een vriendin naar een Halloween feest geweest in een concertgebouw. Ook verkleed, we waren als duiveltjes! Was ook super leuk! Jammer dat het verder niet heel uitgebreid gevierd wordt hier.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ShadowNight schreef:
    nicee


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb een feestje gehad ^^ en ben als zombie flapper girl gegaan. Heb voor het eerst met Liquid latex gewerkt om wonden te maken ;) Ik vind je makup echt zo nice!


    ^ Zo zag ik er uit.

    Wauw, mooi gedaan!
    Ik vier geen Halloween.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wauw, mooi!
    Nah, ik vind het allemaal bullshit. Laat 't maar lekker in Amerika blijven of waar 't ook vandaan komt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Barricades schreef:
    Jij. Bent. Zo. Knap. O. M. G.

    Dat komt door de zwarte kringen om mijn ogen. (cat)
    Haha thanks anyways. ^^

    ShadowNight schreef:
    nicee

    Danku. ^^

    nerveus schreef:
    Leuk! Ziet er heel erg goed uit hoor :D

    Ik ben afgelopen zaterdag ook met een vriendin naar een Halloween feest geweest in een concertgebouw. Ook verkleed, we waren als duiveltjes! Was ook super leuk! Jammer dat het verder niet heel uitgebreid gevierd wordt hier.

    Ah leuk haha! En ja, ik vind het wel zonde... want waarom zou het hier niet kunnen? Je valt er verder ook niemand mee lastig ofzo. Maargoed, dan maar 'underground' halloween vieren haha.

    Regan schreef:
    Ik heb een feestje gehad ^^ en ben als zombie flapper girl gegaan. Heb voor het eerst met Liquid latex gewerkt om wonden te maken ;) Ik vind je makup echt zo nice!


    ^ Zo zag ik er uit.

    Niceee! Ik vind dat met het latex en dergelijke altijd zo gaaf! Zeker omdat het vaak zo levensecht lijkt.

    Presence schreef:
    Wauw, mooi gedaan!
    Ik vier geen Halloween.

    Thanks. (:
    Script schreef:
    Wauw, mooi!
    Nah, ik vind het allemaal bullshit. Laat 't maar lekker in Amerika blijven of waar 't ook vandaan komt.

    Dankje!
    En no, ik wil halloween. :c

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat komt door de zwarte kringen om mijn ogen. (cat)
    Haha thanks anyways. ^^


    En door je neus.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Barricades schreef:
    (...)

    En door je neus.

    Precies. :Y)

    Ik vind het heel goed gedaan. Ik ga morgen met mijn klein zusje een klein Halloweenfeestje houden. Ze wilt graag weer op stap gaan, maar we wonen nu wat afgelegen en langs een grote baan dus dat gaat niet echt. Ik moet ook nog wat leren dus zou vanaf donderdag naar mijn oma willen gaan, dus daarom doen we het morgen. Vorig jaar heb ik mij wel als Emily geschminkt.
    (niet zo goed gelukt als dat van jou, maar ik vond het wel leuk)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?