• Hallo,

    Ik had een vraag. (Duh) Zou er iemand een cover voor mijn nieuwe verhaal willen maken?
    Ik zou het graag zelf doen maar ik kan het niet erg goed.
    Het heet: The Game

    De hoofdrolspelers zijn: Barbara Palvin en Harry Styles
    Het gaat over een spel. (Logisch) En het speelt zich voornamelijk af rond de school. Nu verplicht ik je niet om als achtergrond een school te gebruiken of iets.
    Ik hoop dat iemand er één kan maken. Achtergrond en alles mag je zelf bepalen zolang de titel en de twee hoofdrolspelers er in zitten. :x

    xx


    -

    Zou je het spel zelf ietsjes meer willen beschrijven? Want ik wilde nu een schaakspel als achtergrond hebben, alsof de hoofdrolspelers pionnen zijn, zeg maar.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Zou je het spel zelf ietsjes meer willen beschrijven? Want ik wilde nu een schaakspel als achtergrond hebben, alsof de hoofdrolspelers pionnen zijn, zeg maar.


    Dat schaakspel is nog best een goed idee! ;D
    Het gaat er namelijk om dat alle jongens een spel hebben waarbij ze om te winnen het elk jaar met de meeste meisjes moeten doen. De meisjes mogen er niks van weten en als iemand het verklapt van de jongens zal het niet goed aflopen! Ik hoop dat dit genoeg informatie is. Zo niet wil ik altijd meer geven. ;D


    -