• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?

De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Atalay.)
    - Zayn Javadd Malik. (Hodor.)
    - Liam James Payne. (Garde.)
    - Niall James Horan. (GEZOCHT.)
    - Harry Edward Styles. (Memorias.)
    - Kit Owen Davies. (HelloSweety.)

Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Beste vriendin van Harry Styles: Mary-Lia Louise Carter. (Daddario.)
    - Zusje van Louis Tomlinson: Jaycee "Jay" Felicia Tomlinson. (HaIcyon.)
    - Beste vriendin van Louis Tomlinson: Josie Penelope Shepherd. (Honeymoons.)
    - Beste vriendin van Liam Payne: Elena Feline Lowell. (Brashares.)
    - Zus van Harry Styles: Gemma Styles. (Cicero.)
    - Zusje van Liam Payne: Liv Sarah Payne. (Bonjourx.)

De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Garde of Atalay maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.

Het Begin:
    Het is vlak na een groot gevecht op het dorpsfeest, waarbij zelfs gewonden zijn gevallen en waarbij de politie nog steeds loopt te bemiddelen. Ze haten elkaar meer dan ooit. En de adrenaline stroomt nog door de lichamen van de jongens en de andere betrokkenen. Allemaal zijn ze een plan aan het bedenken, maar begrijpen ook dat het dit keer niet alleen zal lukken. Daarom proberen ze nadering te zoeken bij hun grootste vijanden. Met misschien wel de meest vuile ideeën voor ogen.

[ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 16:33 ]

Reality's overrated.

[ Nici wents xxxRoses ]

The monsters running wild inside of me. I'm faded

[Mistake!]

[ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 20:36 ]

Harry Edward Styles.
    Na een tijdje hoor ik het. Liam laat een kreun uit zijn mond ontsnappen. Ik grijns. 'Ik zei het toch.' Ik zie dat Liam zijn tanden in zijn onderlip boort. Zo hard dat die beginnen te bloeden. Ik laat zijn kleine vriend weer even met rust en beweeg me wat naar boven, waar ik met mijn vinger voorzichtig het bloed van zijn lip veeg. 'Liam, Liam... Ik heb het wel gehoord, dus je lip kapot bijten heeft geen zin meer.'
    Ik maak de riem van mijn broek los en trek die naar beneden. Waarna mijn boxer al snel volgt, zodat we nu allebei helemaal naakt zijn.
    'Klaar voor?' vraag ik, al is het een nutteloze vraag. Ik wacht namelijk toch niet op het antwoord. Ik leg zijn benen over mijn schouders en kijk hem nog een keer glimlachend aan, voor ik met een harde stoot bij hem naar binnen kom.

[BAH.]

"Family don’t end in blood”

xxxRoses schreef:
    Liv Payne

'Liv'Hoor ik Liam fluisteren. Blijkbaar was hij thuis. 'Ben je nog wakker?'Eigenwijs antwoord ik niet. Had hij maar moeten opnemen hoor! Ik hoor hem de trap op lopen en daarna nog iemand. Als het Elena is is het oké. Als ik zijn kamer deur dicht hoor gaan,loop ik ook stilletjes naar boven mijn slaapkamer in. Ik klik het licht aan, sluit de deur en ga op mijn bed zitten. In eens hoor ik een stem brullen door het huis:'LIAM!!!'Het is niet mijn vaders stem. Wie the fack zou het dan zijn? Na een paar minuten loop ik stilletjes naar beneden,en kijk om het hoekje. Meteen trek ik mijn hoofd terug. Het is dus Styles. En dit beeld krijg ik de komende weken niet van mijn netvlies. Ik probeer al mijn moed te verzamelen en stap naar binnen. 'Wat doe je hier Styles?'Sis ik.

[Ghehe, Harry was inmiddels al een stuk verder....]

Liam James Payne.

"Ik zei het toch." Hij laat mijn geslachtsdeel met rust en komt watnaar boven. Met zijn vinger veegt hij voorzichtig het bloed van mijn lip. "Liam, Liam... Ik heb het wel gehoord, dus je lip kapot bijten heeft geen zin meer."
    Mijn hele lichaam verstijfd en met grote ogen kijk ik hem aan. "Dat hoeft nog niet te betekenen dat ik geniet." De afschuw druipt van mijn stem af en al helemaal bij het laatste woord denk ik niet dat het nog veel erger kan.
    Hij stript zichzelf van zijn kleren en vraagt me of ik er 'klaar voor ben'. Wachten op het antwoord doet hij niet, al was ik ook niet van plan die te geven. En als hij met een harde stoot bij me naar binnen komt schreeuw ik luid van de pijn.

Reality's overrated.

Harry Edward Styles.
    Liam's hele lichaam verstijfd en hij kijkt me met grote ogen aan. 'Dat hoeft nog niet te betekenen dat ik geniet,' zegt hij vol afschuw. Bij elk woord wordt de afschuw in zijn stem erger.
    Zodra ik met een harde stoot bij hem naar binnen schreeuwt hij het uit van de pijn. Ik negeer het en begin langzaam in en uit hem te bewegen, maar dit tempo voer ik al snel op. Het duurt niet lang of er verschijnen zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd. Ik blijf in en uit hem stoten, steeds harder, steeds dieper. Ik begin nu ook een beetje te bewegen om zijn zwakke plek te zoeken, hopend dat ik die snel gevonden heb.

Roth went Evolution

That is a perfect copy of reality.

[Chips. Ik had mijn post net af en toe refreshte de pagina.]

Reality's overrated.

Liam James Payne.

Mijn schreeuw van pijn word genegeerd door de verschrikkelijke krullenbol. Het voelt alsof er messen in mijn onderbuik worden gestoken. Maar Styles' begint te stoten en de pijn word nog erger, al snel begint hij het tempo op te voeren. Het enige waar ik nu aan denk is een klein schietgebedje naar het verdwijnen van de pijn, en het in de plaats komen van het zovertelde genot. Nou is het niet zo dat ik er naar uit kijk te genieten, maar alles is beter dan deze ondragelijke pijn. Dat moment komt pas als Styles mijn prostaat raakt en een laag gegrom klinkt heel zachtjes uit mijn keel. Mijn ogen heb ik stijf bij elkaar samengeknepen en ik heb geen idee wat Styles allemaal uitvoert. Behalve het stoten. De pijn is nog steeds vaag op de achtergrond, maar mijn lichaam lijkt er beter mee te kunnen hendelen en het genot neemt het over.

Reality's overrated.

Lilarry schreef:
    (...)

[Ghehe, Harry was inmiddels al een stuk verder....]

[Ik heb geen idee wat je bedoeld haha!]

xxxRoses schreef:
    (...)

[Ik heb geen idee wat je bedoeld haha!]

[Dat Harry niet meer beneden is maar Liam aan het verkrachten is, boven.]

Reality's overrated.

Days schreef:
    (...)

[Dat Harry niet meer beneden is maar Liam aan het verkrachten is, boven.]

[Damn! Ik lees echt over alles heen. Ik verwijder die post wel hem pas het aan,zodat ze eraan komt haha]

xxxRoses schreef:
    (...)

[Damn! Ik lees echt over alles heen. Ik verwijder die post wel hem pas het aan,zodat ze eraan komt haha]

[Okay.]

Reality's overrated.

Liv Payne

'Liv'Hoor ik Liam fluisteren. Blijkbaar was hij thuis. 'Ben je nog wakker?'Eigenwijs antwoord ik niet. Had hij maar moeten opnemen hoor! Ik hoor hem de trap op lopen en daarna nog iemand. Als het Elena is is het oké. Als ik zijn kamer deur dicht hoor gaan,loop ik ook stilletjes naar boven mijn slaapkamer in. Ik klik het licht aan, sluit de deur en ga op mijn bed zitten. In eens hoor ik een stem brullen door het huis. En er volgt geroezemoes. Na een tijdje hoor ik rare geluiden en besluit ik te kijken. Ik open mijn deur en loop naar buiten. Bij Liam's kamer staat de deur open en gluur ik naar binnen. Styles is er blijkbaar. Snel haal ik mijn hoofd weg. Dat krijg ik dus niet van mijn netvlies. Ik verzamel al mijn moed en ga innde deur opening staan. 'Waar the fack zijn jullie mee bezig.'Zeg ik hard op. Terwijl ik de jongens raar aan kijk.

[Hopelijk is dit goed]