• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    Nim Moïra Turner

    "Well Hello, Nimmie. Already had breakfast?" Met deze woorden begroet Nishe me en ze huppelt met haar hond, Boo, naar de keuken.
    "Hello, Nishe," mompel ik zachtjes. Wetend dat ze het toch niet hoort.
    Nishe ploft in de hoek van de bank en opent een blikje energy en een zakje Doritos. Ze zet de televisie aan, The Bold and The Beautiful natuurlijk. Ik zucht zachtjes en concentreer me dan weer op mijn boek. Mijn benen heb ik opgetrokken en mijn sandaaltjes heb ik uitgeschopt. Ik ril een beetje.
    "Nimms," Nishe port me met één van haar voeten. Bijna verlaat een geërgerde zucht mijn mond. Maar die kan ik nog net onderdrukken. "You have to eat. You know what dad said. No Eating, No Phone." Nishe reikt me haar zakje chips aan."Eat. Or i will help you."
    Haar blik gaat weer naar de tv en ik leg het zakje chips op de tafel. Ik pak zomenteen wel een broodje. Chips in de ochtend vind ik helemaal niks. Energy nog minder. Daarbij: Er zit een enorme hoeveelheid calorieën in.
    "Well Halleluja! Nimmm! Look at him! He is soooo hot!" Nishe begint te fangirlen en wijst naar het scherm. Ik doe alsof ik geïnterreseerd ben en mompel; "Yeah." Al besteed ik er geen aandacht aan. Evenmin als aan het klagende geluidje wat volgt.
    "I want him in my room! Do you think daddy can hire him?" Ze grinnikt.
    "Vast niet," zeg ik zachtjes.
    Van het ene op het andere moment word de zak Doritos ineens op mijn schoot gedumpt en ik kijk verschrikt op.
    "Nishe, ik hoef geen Dorito's!" roep ik waarna ik al snel weer stil ben.
    Als Nishe het blikje in de vuilnisbak gooit en keihard "TOUCHDOWN" gilt kijk ik een beetje verlangend toe. Soms zou ik ook zo willen zijn als zij is. Met een diepe zucht concentreer ik me dan maar weer op het boek. Nadat ik de televisie uit heb gezet dan. Ondertussen sta ik even op om een glas water te halen, die half leeg te drinken en die dan voor me neer te zetten.
    "Nimms, kan dit?" Vrolijk draait Nishe een rondje voor me. Blijkbaar heeft ze zich omgekleed.
    "Ja hoor." Ik knik. Zal ik er wat van zeggen dat het rood een beetje apart staat bij haar blauwe haar? "Ehh, je h-" Ik schud mijn hoofd. "Nee, laat maar."


    Reality's overrated.

    Annemijn Alice Harrison.
    Ze draaide zich abrubt om. Helaas voor mij zag Rickena dat ik haar zat te plagen. Missie gefaald dus. "Ha. ha. ha. Heel grappig, Mijntje." Ik lepelde met een glimlach de laatste cornflakes naar binnen om daarna naast haar te gaan staan. Ik zette de kom in de afwasser, en leunde met mijn ellebogen op het aanrecht. "Nou, Sem heeft me gisteravond gevraagd om gezellig uit te gaan, anders." Ik keek Ricky dramatisch aan. "Dus ik heb wel wat te vieren." Ze wist dat ik Sem al heel lang leuk vond, en ik had dus gisteravond een berichtje gekregen na het stappen van hem. "Hij komt vanmiddag langs." Ik hield mijn ogen strak op de lepel gericht waar mijn handen mee aan het spelen waren. Ik wist niet of Ricky het eigenlijk wel goed vond dat hij langskwam terwijl ik alleen thuis was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nishe Elaine Turner.
    Glimlachend huppel ik terug de keuken in en duik bijna het kastje in. " Now i'm climbing the walls, but the chips don't notice it at all! That i'm going out of my mind, All day and all night!" Zing ik als ik de chips niet kan vinden. Ja ik blijf toch wel dun. De laatste keer was ik zelfs afgevallen, en met dat wat ik eet roepen ze altijd dat ik de vrouwelijke Niall ben. Tja, ik was een Directionner. " The chips have to come now, cause i'm dying just to take one yeah. And I need it here with me now. Cause i want that one thing." Giechel ik zachtjes, en vind dan een nieuwe zak chips. Ik pak een glas water en net voordat ik bij de bank ben laat ik alles uit mijn handen vallen."NIIMM HEB JE MIJN 1D BANDJES GEZIEN?!" Roep ik hysterisch. Onze vader zou ze weggooien had hij gezegd, omdat hij hun maar niks vond. Boo staat aan mijn voeten de chips op te eten en het water op te likken. Bijna wil ik buiten in de container duiken als ik ze in de eetkamer bij onze vaders laptop zie liggen. Toch maar even..? Ik besluit van wel en begin twitter op te starten. Ik ging even de directionner uithangen en klikte "Nieuwe Tweet" aan. Mijn vingers vlogen over het toetsenbord. @NiallOfficial: Hi Niall, I hope you and the boys are going to have a good day ^^. x Nishe Turner Snel klikte ik op verzenden en startte Facebook op en keek of er nog iets was gebeurd. Niet veel zo te zien. Jakkes, wat saai. Ik sloot mijn progamma's af en pak Boo op. Ik was totaal vergeten dat ik mijn eten had laten vallen en liet het dus ook gewoon liggen. Ik legde mijn voeten op tafel, Boo sprong op mijn schoot en ik scrolde door mijn muziek heen. En ja hoor, daar kwam Best Song Ever. " Maybe it's the way he walked, straight into my heart and stole it.Through the doors and past the guards, just like he already own it.I said can you give it back to me, he said never in your wildest dreams." Nim zou weten dat ik het over Niall had. Ik had namenlijk een ongeloofelijk grote crush op hem. Als je op school zou vragen wie daar de grootste crush had, zouden ze allemaal naar mij wijzen. Het was algemeen bekend. Hij stond overal: Mijn achtergrond van de iphone, mijn kluisje zat vol, mijn boeken waren gekaft met hem. Laten we nog niet praten over waar mijn spreekbeurt eens over ging. "And we danced all night to the best song ever. We knew every line now I can't remember. How it goes but I know that I won't forget him .Cause we danced all night to the best song ever." riep ik blij.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Nim Moïra Turner

    Nishe maakt een hele hoop lawaai. Van het zingen van liedjes - One Direction, tuurlijk, daar is ze helemaal fan van, vooral van Niall - van het gillen naar mij tot het laten vallen van eten aan toe. Het eten ruim ik maar op. Gezien Nishe dat niet doet.
    Eigenlijk zou ik haar willen toeschreeuwen dat ze op moet houden, maar ik doe het niet. Zelf ben ik geen fan. Boybands zijn voor typische meisjes en ik ben een niks. Dat is ook de reden dat ik geen twitter of iets dergelijks heb.
    Als alles is opgeruimd ga ik naar Nishe toe. Mijn boek heb ik uit. "Nish? Wat ben je vrolijk?" Ik ga bij haar zitten. De kop muntthee die ik daarnet heb gezet in mijn handen. Ontbeten heb ik nog steeds niet. Maar dat komt wel een keer. Ik veeg een plukje haar achter mijn oren en kijk dan, nippend aan mij thee, naar buiten.


    Reality's overrated.

    Nishe Elaine Turner.

    Blij zit ik berichtjes te sturen naar een jongen van mijn school. Alleen eindigt elk smsje met een xx. "Nish? Wat ben je vrolijk?" Meteen schrik ik op en laat mijn telefoon bijna vallen. "Ik ehh.. Goede been uit bed gestapt?" Meteen trilt mijn telefoon. Karma... Tonight, The Palazo? Only us. xx Dion. Ik word even rood als ik bedenk dat Nim makkelijk mee kan kijken nu. Ja, lijkt me leuk. Maar hoe komen we binnen? we zijn nog geen 20+. dus dan ook geen alcohol. Xx Ik kijk even achter me naar Nim. Ik mag niet drinken, en dat weet zij ook. Onze vader had mij in iedergeval duidelijk verboden niet te mogen drinken. En zal ik dat wel doen stond er een straf op. Telefoon, laptop etc inleveren en nog eens dikke huisarrest. Natuurlijk dronk ik wel eens, dan vroeg ik gewoon of iemand het wou halen. Maar niet zo dat hij het zou ruiken. Ik regel wel iets, mijn neef werkt er. Die regelt wel dat we een bandje krijgen met 20+. En bij naar binnen gaan we met hem mee. xxx Blij begon ik weer te zingen. "The world stopt when i put my arms around ya." Big time rush, die hadden ook leuke liedjes. En die zong ik dan dus ook wel eens soms. Nim zou al die tijd al mee kunnen kijken. Mijn vingers gleden weer over het scherm. Can't wait! Zo dronken mogelijk worden en dan het bed in duiken. Ja dat zie ik nog wel gebeuren eigenlijk xD. No joke, weetjenog die dans die we moesten oefenen voor UKOpenDance? Kom we doen die * Wbw* xxx oke was ik iets te open geweest? Misschien iets te.. nou ja je weet wel.. En over die dans. Dat was echt zo heel klef. Waarschijnlijk zou ik niet eens mogen vanavond. "LALAA" Mijn telefoon ging af. Jezus waarom had ik zo een rare beltoon gekozen. Haha, i won't mind ;). Oh dat dansje ken ik nog wel ja. I Join xxx.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Niall James Horan.

    Ik word wakker van het geblieb op mijn telefoon. Geërgeerd rol ik me om en val tot mijn ongenoegen uit de bank. Hoe kwam ik hier nou weer.. Ik zuchtte tot me iets te binnen schoot. De hoofdpijn was gelijk weg en ik rende een random kamer in. Liam en Harry. Goed. "GUYSGUYSGUYS, weten jullie die weddenschap nog?! Van gister."Roep ik hysterisch en schud ze door elkaar. Dit ging niet goed komen, gewoon echt niet. Mijn telefoon bliept weer. @NiallOfficial: Hi Niall, I hope you and the boys are going to have a good day ^^. x Nishe Turner Ik kijk even langer naar de naam. "Hoe heten die meiden van die zakenmannen?" Zeg ik dan en zet me neer op de rand van het bed. @NisheTurner: Well, thanks Nishe. I hope you have a good day to. x Niall. Zo dat was ook weer afgehandeld. Waarom zijn we ook al weer die weddenschap aan gegaan? Hoe dronken waren ze wel niet geweest zeg..


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Nim Moïra Turner

    Nishe schrikt van mijn woorden en laat haar telefoon bijna vallen, waar ze dus druk mee bezig was. Mijn telefoon gebruik ik bijna nooit. Geen leven. Moge dat duidelijk zijn. "Ik ehh.. Goede been uit bed gestapt?"
    Ik knik en neem een grote slok thee. Veel te heet, niet slim dus. Ik verslik me en kuch even. Ik blijf net zo lang staren tot Nishe weer begint te zingen. Dan ga ik naar de keuken, spoel die af, zet hem in de vaatwasser en weer zitten. Ik leun even op mijn handen en ril weer kort.
    "Wat ga jij vandaag doen?" vraag ik Nishe dan maar. "Nish?"


    Reality's overrated.

    Nishe Elaine Turner.

    Nim vraagt wat ik ga doen. "Oh eh.. naar La Palazo.." Zeg ik zacht, hopend dat ze er niks over gaat zeggen. Bij mij om acht? xxx Verzend ik snel en sta op om bij Nim in de keuken te gaan zitten op het aanrecht. "En jij? Ga anders gezellig mee!" Zeg ik blij en trek Nim gelijk mee naar boven. Ik trek een gedeelte uit haar kast en pleur dat op mijn bed. Nim duw ik een roze shortje met een zwart hempje in haar handen en duw haar de badkamer in. "Omkleden jij, en je gaat gewoon mee." Zeg ik en sluit de deur. Ik laat me op bed vallen. Nim gaat ook mee. Finally. xx Ik scrol door twitter en zie dat een ander een tweet gestuurd heeft. Ik open hem en begin te gillen. "NIM! NIALL STUURDE MIJ EEN TWEET!" Gil ik en doe een raar dansje door mijn kamer. De vissen kijken me heel vaag aan waardoor ik begin met lachen en bijna niet meer kan stoppen. "N-Nim schiet es o-op."Hik ik.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Nim Moïra Turner

    "Oh eh... Naar La Palazo..." zegt ze zacht.
    "Leuk," mompel ik.
    Even later komt ze naast me zitten. "En jij? Ga anders gezellig mee!"
    "Watteh? Nee!" zeg ik. Maar Nishe duwt me al mee naar boven, trekt een gedeelte van mijn kleren uit de kast en pleurt het op het bed. Ze duwt een roze shortje en een zwarte hemdje in mijn handen en duwt me de badkamer in.
    "Omkleden jij, en je gaat gewoon mee." Ze sluit de deur.
    Ik zucht. "Oké, ik ga mee," zeg ik door de deur. "Maar ik wil andere kleren!"
    Ineens begint Nishe te gillen. "NIM! NIALL STUURDE MIJ EEN TWEET!" gilt ze.
    "Leuk!" zeg ik, oprecht enthousiast voor haar.
    Nim begint te lachen. "N-Nim schiet es o-op," hikt ze.

    [Sorry. Heb nu ruzie.]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Net toen mijn asperientjes begonnen te werken zag ik Harry wakker worden. "Morgen." zei ik zacht met een stem die nog erger kraakte dan die van een kettingroker die al 50 jaar cigaret aan cigaret aansteekt. "Asperienes en water staan op je nachtkastje en zeg me alsjeblieft hoe ik met jou in je bed ben beland." Ik haalde een hand door mijn haar en keek rond opzoek naar mijn kleren. Die had ik van vast ergens anders in het huis gelaten. Opeens komt Niall hysterisch binnen rennen en begint me door elkaar te schudden. Ik pak hem ruw bij zijn schouders en duw hem zittend op het bed. "Dude. Kater. Doe even rustig. je weet waarschijnlijk hoe lam ik was gister en dat het dan wel een week duurt voor ik alles weer weet. Leg alles eens rustig uit en vertel me alsjeblieft dat ik niet met Hazza heb staan bekken." Ik was er dan nog niet echt uit of ik ook op jongens viel of alleen op meisjes, maar Harry was een van mijn beste vrienden en dat zou gewoon heel vreemd zijn. Ik keek even naar Niall die nogmeer voor mij onzin uitkraamde. "Kan je even wachten in d woonkamer? Dan zoeken ik en Hazza kleren op en kan hij zijn asperienes innemen." Niall was me nu iets te druk. De pijnstillers hadden namelijk wel iets geholpen, maar de kater was er nogsteeds.


    Bowties were never Cooler

    Dean Campbell
    Toen we uiteindelijk bij het landgoed van mijn ouders waren stapte ik uit en hielp haar ook de auto uit. Onze vuile ontbijt spullen lieten we erin staan. Ik tilde de koffers uit de auto en gaf die bij de deur over aan de butler, die ze naar mijn kamer zou brengen voor ik met haar doorliep om eerst aan mijn ouders te melden dat we er waren. daarna liep ik met mijn arm om haar heen naar mijn favourite woonkamer. De bank daar was heerlijk, lekker zacht, lang en breed. ook de tv stond daar net goed. Toen we binnen liepen zag ik ik mijn zusje al in de kamer zitten. Gwen ging al bij haar in de buurt zitten en ik ging tussen ze in zitten, dicht bij Gwen, maar ook wel gericht op Lexi. Ik speelde met mijn vingers rustig met die van Gwen van haar hand die op mijn schoot lag. "en, hoe was jou week?" vroeg ik oprecht geinterreseert aan haar. Nu Gwen en ik zo'n serieuse relatie hadden woonden we de ene week hier in Manchester en de andere week bij haar ouders in Cardiff. Het was veel heen en weer gereis, maar gelukkig was de luxe op allebei de landgoederen perfect en lagen er inmiddels genoeg kleren hier van haar en genoeg kleren van mij daar.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik wreef het slaap uit mijn ogen en gaapten uitgebreid. Ik knikte langzaam en pakte het glas water en aspirines. Liam was altijd al zo zorgzaam geweest. Langzaam en met moeite sloeg ik de aspirines achterover, waarna ik weer goed ging liggen en mijn ogen even sloot. Ik had zo'n hoofdpijn. 'Ik weet het niet. Ik zou wel weer eens iemand nodig hebben gehad om tegen aan te kruipen.' Probeerde ik een verklaring te vinden die niet meteen af zou schikken. Ik wist het namelijk echt niet en dat gebeurde wel vaker. Ik hielt er niet van om alleen te slapen en dat was algemeen bekend. Helemaal al ik teveel
    drank op had. Maar aangezien het binnen de groep bekend was, dat ik ook op jongens viel, schok ik ze meestal af. net als Liam nu. eigenlijk vond ik dat best vevelend. Ik schok me dood toen Niall binnen kwam stormen en trok de deken over me hoofd. Zoveel herrie. Hij begon te ratelen over een weddenschap en ik piekten weer over de deken vandaan. Waar had die jongen het in godsnaam over. Maar Liam was me voor. Even keek ik hem beledigd aan na zijn worden. Ik beet op mijn lip en draaide me om in de dekens. Liam ging verder, maar ik negeerde het al. Ik wist best dat hij niet op jongens viel, maar toch kwam het beledigend over. Alsof, dat ik nu bi was, ik met iedere jongen zoenden. Ja, we waren beste vrienden. Maar was ik dan zo erg?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    Ik had mijn koffie besteld en gekregen, waarna ik in de hoek van de Starbucks ging zitten. Mijn zonnebril had ik nog altijd op tegen de hoofdpijn en om het feit dat ik heel misschien, een kleine kans had, minder snel herkend te worden. Want als ik ergens niet op zat te wachten, was het drukten om me heen. Maar dat was stom bedacht, want ik had nog geen slok genomen of er schoven al twee meisjes bij me aan. Ik keek ze even vreemd aan. Ze leken als twee druppels water op elkaar en ze waren zeker niet lelijk. Nog vreemder keek ik na de vraag die een van hun stelden. 'Ik was op een feest. Zou niet meer weten welke.' Gaf ik eerlijk toe. Ik kon me namelijk maar vrij weinig herinneren van gister.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - Ik wacht liever nog even op Brooke aangezien ik liever op volgorde werk :] -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nishe Elaine Turner.

    Ik had de deur achter haar gesloten, zodat ze zich om kon kleden. "Oké, ik ga mee," zegt ze door de deur. "Maar ik wil andere kleren!" Ik grinnik. "Het staat je vast goed lieve schat." Kort daarna flip ik omdat Niall me een tweet stuurde en krijg ik van Nim te horen dat- dat leuk voor me is. Ik struim door mijn kleren en kom uiteindelijk op drie setjes. Nim moest op gaan schieten, als ze langzaam roepen mag ze gerust om kijken. Ik pak mijn mobiel weer en open twitter. Vanavond La Palazo met @DionStrems and @ NimTurner ! Ik pakte het eerste setje, met het rode truitje en deed deze aan. Kon toch nog best. Dacht ik bij mezelf. Alleen ik moet echt af gaan vallen! Al dat vet is dus echt gewoon niet mooi. Mijn haar laat ik gewoon los hangen en begin daarna aan mijn Make-up. En natuurlijk kan dat allemaal niet zonder dat mijn telefoon de hele afspeellijst van One Direction speelt.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.