• De jongens van One Direction zijn flink dronken als zij een weddenschap sluiten, waar ze niet meer op terug kunnen komen. Ook al zijn ze er niet allemaal even blij mee zodra ze weer nuchter zijn. Het is een weddenschap die harten kan breken, liefdes kan laten ontstaan en woede in sommigen kan laten opborrelen. Een weddenschap die niet zonder gevolgen is.

    Degene die het eerst met al de dochters van de vijf rijkste zakenmannen van Engeland, die veel macht hebben en dus One Direction met één slecht woord uit elkaar kunnen laten vallen, naar bed zijn geweest, wint.

    Ook de zakenmannen zijn natuurlijk niet blij dat de harten van hun lievelingetjes worden gebroken, en dan komt er nog bij dat sommige ook nog eens overbezorgde broers of andere familieleden hebben.


    Rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson || LarryTycoon
    - Harry Edward Styles || Styles
    - Liam James Payne || KiliOfDurin
    - Niall James Horan || Chilaw
    - Zayn Javadd Malik || Styles


    De meisjes (maximaal tien):
    - Katia Estelle Favre || Mouek
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || Hackus
    - Annemijn Alice Harrison || Ellison
    - Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering || Faisean
    - Alexis Caterina Campbell || Benzema
    - Nishe Elaine Turner || Chilaw
    - Jenny Cassandra Mannering || Roar
    - Rickena "Ricky" Malou Harrison || Rider
    - Cherrynn 'Cher' Axelle Favre || Vexy
    - Nim Moïra Turner || Leam


    Overige rollen (bijvoorbeeld familieleden van de meisjes):
    - Daniel Elija 'Dean' Campbell || KiliOfDurin


    Regels:
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw je niet, dus houdt dit zelf in de gaten.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal vier regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Natuurlijk snap ik het als je af en toe een tijdje niet kunt reageren, maar begin er a.u.b. gewoon niet aan als je weet dat me (bijna) nooit kunt reageren.
    - Twee weken niet reageren zonder je af te melden en je wordt er zonder sorry uitgegooid.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders daarvoor aanwijs.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Vraag het gerust.


    Het begin:
    De jongens worden wakker met een flinke kater. De een herinnert zich de weddenschap eerder dan de ander. Sommigen zijn er niet even blij mee, maar dat laten ze niet zien aan de rest.
    De meisjes worden wakker op een doodgewone ochtrend. Nietsvermoedend over de weddenschap die vijf jongens van de beroemde boyband One Direction gisteravond heeft gemaakt. En dat hij over hen gaat.


    Topic 2

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 17:32 ]


    "Family don’t end in blood”

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Faisean schreef:
    MT


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexis Caterina Campbell

    Ik rek me voor een laatste keer uit en stap dan uit mijn bed. Met een glimlach loop ik naar de gordijnen en gooi ze open, om vervolgens de zon in mijn kamer te laten schijnen. Ik haal een hand door mijn blonde haren en loop naar het gangetje wat ook een deel van mijn kamer is. Ik sluit snel de deur aan het einde en open de deur naar mijn badkamer. Snel zet ik de douche aan en kleed me uit, om er vervolgens onder te gaan staan.
    Snel douche ik, en even later sta ik met een handdoek om mijn middel in mijn inloopkast. Wat de deur ernaast was, en eigenlijk begon met een trap. Ik kijk even rond en bijt zachtjes op mijn lip. Wat ik aan zou doen duurde altijd lang, ik kan nooit kiezen.. Na een kleine tien minuten heb ik dan toch een outfit bij elkaar gepakt, die ik snel aantrek. Ik loop naar beneden om nog snel wat te eten en mijn haar dus droger zou zijn straks. Ik wou het nog stijlen. Nadat ik gegeten had merkte ik dat mijn haar droog genoeg was, en ik loop weer naar mijn badkamer. Snel stijl ik het en haal goedkeurend mijn hand erdoor. Vervolgens zet ik een grijze beanie op en loop naar beneden. Een van de woonkamers in, waar ik bijna meteen op de bank plof. Wat zou ik eens gaan doen...

    [Ik was trouwens vergeten te zeggen, Monticia -----> Benzema]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 15:53 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Mijn topics.]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 15:53 ]


    Reality's overrated.

    Faisean schreef:
    -Ik heb mijn setje veranderd trouwens-


    Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering

    ''So Call me maybe'' zong ik terwijl ik mijn hand door mijn haren heen haalde. Ik hield van zingen en kreeg er dan ook vaak complimenten over die ik met een glimlach ontving. ''And all the other boys'' zong ik verder. ''Try to change me'' Ik deed een gek danspasje en draaide de kraan uit. We hadden ook een bad maar voor mij voelde het alsof ik in mijn eigen viezigheid zwom. Ik liet mijn handdoek door mijn haar gaan waarna ik een niewe handoek pakte en om mijn lichaam bond. ''I miss you so bad'' Ik vond Carly haar liedjes wel oké en je onthoud ze ook vaak. Ze komen niet meer zo snel uit je hoofd. Ik pakte de feun en liet hem een zoveel keer door mijn haar gaan zodat mijn haar droog werd. Snel deed ik mijn haar goed en trok mijn kleding aan. ''Nu make-up'' mompel ik. Als ik make-up zette was het puur naturel. Mascara had ik al niet nodig aangezien ik van mezelf al lange gekrulde wimpers heb. Lippenstift deed ik bijvoorbeeld wel. Eyeliner ook niet te vergeten. Vrolijk liep ik de trap af waar ik tot de conclusie kwam dat Jen al klaar was. ''We gaan met mijn auto'' grijns ik. Snel pakte ik mijn autosleutel uit mijn tas en liep de deur uit. Mijn auto was paars en was een rangerover aangezien dat mijn lievelingkleur was en ik hield van opvallen.


    Jenny Cassandra Mannering

    Afkeurend keek ik Cher aan. 'Waarom heb je lippenstift op? Dat is voor bejaarden' grinnikte ik. Tegen mijn familie was ik niet zo verlegen, ik gooide alles eruit bij hun. Mijn lievelingsgedeelte was nog om iemand op z'n hoofd te slaan met een pollepel als diegene iets verkeerd deed bij het koken. Een hechte familie, ja ja. 'Oh nee' mompelde ik. Cher hield van opvallen en dat was te zien ook. Ik hield er niet zo van, al kon ik er ook wat van met mijn knalrode Ferrari. Je zag er niet echt veel op straat, en wel meer mensen vonden het een mooie auto. Oké, dat klonk nogal opschepperig. Mijn haar had ik in een hoge staart gedaan en mijn witte tas had ik ook gepakt. Van al dat tuttige gedoe zoals mini tasjes, of typische korte rokjes en strakke jurkjes hield ik niet van. Doe mij maar een shortje met een oversized t-shirt of een tanktop en ik was al gelukkig. Ik liep achter Cher aan en school al snel in de bijrijdersstoel van de auto, wachtend op mijn zusje. Al was ik echter nogal ongeduldig en zette alvast de radio aan. Muziek was gewoon geweldig en ik flipte dan ook in mijn gedachten toen het liedje Girlfriend van Icona Pop kwam, in de realiteit zat ik gewoon te wachten. Veel mensen vonden het niks, ik vond het geweldig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering

    Grijnzend veeg ik de lippenstift van mijn lippen met een doekje en pak mijn ontzichtbare lippengloss die ik ook meteen opzette. ''Je hebt gelijk'' mompelde ik onverstaanbaar terwijl ik mijn lippengloss nog wat aanvulde. Jenn was met andere mensen erbij heel anders dan ze tegen mij was. Misschien was ze dan wel de oudste ik leek de oudste. Als ze weer eens ruzie had hielp ik haar aangezien ze niet zo goed voor zichzelf kan opkomen en ik met mijn grote mond zij gewoon alles wat ik dacht. Ik stak de sleutel in het slot en meteen draaide het liedje van Icona Pop door de speakers. ''Summerday when you were gon'' zong ik zachtjes terwijl ik wist dan de tekst helemaal fout was. Maar ik was geen fan van haar in tegenstelling tot Jenn. Met mijn voet drukte ik op het gaspedaal om gas te geven. ''LEGGO'' gil ik. Ik grijns even als Cruise op komt. Geweldig liede gewoon. ''Make me wanna cruise'' zing ik mee als het refrein komt. Net wanneer het liedje is afgelopen stap ik uit de auto. ''We gaan als eerst naar starbucks'' grijns ik. Ik had wel zin in koffie. Het voordeel was dat ik precies ervoor had geparkeerd. Fronsend kijk ik naar de jongen die de starbuck inloopt. Ik kende hem ergens van. ''Volgensmij was hij er gister ook'' Ik knik naar de ongen die de starbuck uitloopt. Ik proest het even uit. ''Volgensmij had ik ook met hem gezoend'' grijns ik. Niet dat ik het me herinner. Ik herinner nooit iets wat de vorige dag was gebeurd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nim Moïra Turner

    Als er een kussen naar mijn hoofd vliegt weet ik bijna meteen wie het was. Nishe natuurlijk. Wie anders? Mijn spieren uitrekkend ga ik mijn bed uit. Zodra ik mijn bed uit gestapt neem ik een douche. Niet lang. Maar gewoon even opfrissend. Na de douche doe ik het rokje en shirtje wat ik had meegenomen aan. Inclusief een aantal sieraden. In principe draag ik niet zo graag rokjes. Maar ze staan netjes. En daarbij staan deze kleren leuk bij mijn favoriete jasje. Aan mijn voeten doe ik een paar sandaaltjes. Met mijn lengte maken hakken me al helemaal een reus. Soms zou ik willen dat ik wat kleiner was, dan had ik me beter kunnen verstoppen achter anderen. Daarbij zijn hakken ook gewoon niks voor mij. Mijn lange, bruine haren vlecht in netjes in. Waarna ik mijn tanden poets en een beetje mascara op mijn wimpers doe.
    In mijn kamer ga ik op zoek naar mijn jasje. Niet dat het zo'n moeilijk in de net opgeruimde en georganiseerde kamer. Als ik het spijkerjasje heb gevonden snuif ik even de geur op. Een zachte geur van rozen. De geur van de wasverzachter.
    Stilletjes ga ik naar beneden. Nishe is al weg. Ik pak een boek en ga op de bank zitten, ontbijten doe ik later wel. Alsof ik zoveel beters te doen heb.


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    Nim Moïra Turner

    Als er een kussen naar mijn hoofd vliegt weet ik bijna meteen wie het was. Nishe natuurlijk. Wie anders? Mijn spieren uitrekkend ga ik mijn bed uit. Zodra ik mijn bed uit gestapt neem ik een douche. Niet lang. Maar gewoon even opfrissend. Na de douche doe ik het rokje en shirtje wat ik had meegenomen aan. Inclusief een aantal sieraden. In principe draag ik niet zo graag rokjes. Maar ze staan netjes. En daarbij staan deze kleren leuk bij mijn favoriete jasje. Aan mijn voeten doe ik een paar sandaaltjes. Met mijn lengte maken hakken me al helemaal een reus. Soms zou ik willen dat ik wat kleiner was, dan had ik me beter kunnen verstoppen achter anderen. Daarbij zijn hakken ook gewoon niks voor mij. Mijn lange, bruine haren vlecht in netjes in. Waarna ik mijn tanden poets en een beetje mascara op mijn wimpers doe.
    In mijn kamer ga ik op zoek naar mijn jasje. Niet dat het zo'n moeilijk in de net opgeruimde en georganiseerde kamer. Als ik het spijkerjasje heb gevonden snuif ik even de geur op. Een zachte geur van rozen. De geur van de wasverzachter.
    Stilletjes ga ik naar beneden. Nishe is al weg. Ik pak een boek en ga op de bank zitten, ontbijten doe ik later wel. Alsof ik zoveel beters te doen heb.
    -Lol. Ik twijfelde ook tussen dat setje.-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)-Lol. Ik twijfelde ook tussen dat setje.-


    [Haha.]


    Reality's overrated.

    Rickena "Ricky" Malou Harrison

    Verveeld staarde ik naar het koffiezetapparaat dat zachte pruttelende geluidjes maakte. Ik was al even wakker en dus ook helemaal gedoucht en aangekleed. In de hoek stond mijn tas met een aantal boeken erin, die ik terug moest brengen en verder de standaard spullen. Mijn handen maakten een onbewuste roerbeweging met de lepel die in mijn müsli zat, terwijl ik wachtte tot ik eindelijk aan mijn ontbijt kon beginnen. Het was dikwijls gebeurd dat mensen mij uitlachten, wanneer ik met het oude koffiezetapparaat aan de gang ging, maar ik vond filterkoffie gewoon lekkerder dan al die troep die mijn ouders dronken.
    'Annemijn, ben je al wakker?' riep ik hard door het huis, toen het apparaat eindelijk zijn werk had gedaan en ik aan mijn ontbijt kon beginnen. Mijn ogen screenden de krant even snel. Meestal las ik hem niet al te uitgebreid, maar ik nam hem wel altijd even door voor het geval er iets belangrijks gebeurd was. Ik was graag op de hoogte van wat er in de wereld gebeurde. 'Ik ga zo naar de bieb,' vervolgde ik maar schreeuwend in de hoop dat ze mij zou horen en zou bedenken dat pap en mam ook niet thuis waren, wat betekende dat ze alleen zou zijn, zodra ik het huis verliet.


    Happy Birthday my Potter!

    Jenny Cassandra Mannering

    Icona Pop was geweldig, Caroline en Aino waren geweldig. Ik keek op toen Cher de verkeerde tekst zong. 'Wat zing jij nou weer?' lachte ik. Ik negeerde haar stem maar gewoon toen een ander liedje opkwam. Ik werd nogal gek van het gezang, soms de hele dag door. Maar als Cher er gelukkig mee was dan ik ook. Ik stapte achter haar uit en kwam naast haar lopen. Mensen konden ons niet uit elkaar houden, in ieder geval niet als we dezelfde kleren aanhadden, wat ik niet echt snapte. Toen ze wees naar een jongen trok ik mijn wenkbrauwen op. 'Ik ken hem niet, jij wel dus' mompelde ik. 'Ja, jij zoent met elke jongen die op een feestje komt. Geen wonder' klaagde ik. Niet dat ik er last van had, ze mocht alle jongens zoenen die ze wilde zoenen. Al was ik niet zo'n drank fan, ik deed het soms wel eens na als ik een keertje dronken was en volgens mij was dat gister nog gebeurd ook, voor zover ik me nog kon herinneren. Snel trok ik Cher mee naar binnen. Al gelijk waren we aan de beurt. Snel zei ik tegen het meisje achter de kassa dat ik een frappuccino mocha wilde en zei dat ik Jenny heette. Stilletjes wachtte ik op Cher tot zij besteld had. Ik pakte alvast mijn portemonnee erbij, ik zou wel betalen voor ons beiden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chereelynn ''Cher'' Jay Mannering

    Ik bloosde even toen Jenny zij dat ik de tekst verkeerd zong. ''Maakt niet uit ik ken het liedje niet zo goed'' glimlachte ik luchtig. Ik was meer het pop en R&B type. Ik werd gewoon gelukkig met zingen later wou ik dan ook zangeres worden. Het zou me degelijk lukken ook al moest ik er voor vechten. ''Hij was er gister ook'' sis ik met gesloten kaken terwijl ik zwaai naar onze buurvrouw die net met haar hond langs ons liep. ''Nee'' zeg ik verontwaardigend. ''Met elke leuke jongen'' maakte ik haar grijnzend duidelijk aangezien ik wist dat het gedeeltelijk waar was. ''En je hoeft niet zo te klagen omdat jij nooit op een jongen afgaat'' grijns ik terwijl ik haar wangetjes aanraak. ''Je bent te lief'' maakte ik haar duidelijk. Ik nam hetzelfde als Jen en nam plaats naast haar. ''We gaan even naar die jongen'' Ik trok Jenn op en liep naar de jongen. ''Hey'' glimlach ik. Fronsend nam ik plaats tegenover de jongen en drukte Jenn naast me. ''Ken ik jouw niet ergens van'' zeg ik tegen de jongen. ''Jij was er gister toch ook''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Annemijn Alice Harrison.
    In de badkamer maakte ik de knot op mijn hoofd los van vannacht, en kamde mijn haar uit.. "Annemijn, ben je al wakker?" schreeuwde Ricky door het huis. "Jahaa!" Schreeuwde ik terug. Mijn kleding zat zoals altijd comfortabel, en ik trok de ketting nog even recht. Ik liep de trap af van ons gigantische huis. " Ik ga zo naar de bieb" riep ze daarna. Ik kwam de keuken binnen. "Je hoeft niet zo te schreeuwen, hoor Ricks." mompelde ik. Vervolgens keek ik haar grijnzend aan. "Gezellig. Het hele gigantische huis met zwembad en thuisbios en waterbed voor mezelf. Whooptiedoo. Ik kan misschien wel net doen alsof het huis een doolhof is, ik verdwaal toch wel." hield ik mijn sarcastische verhaal. Daarna woelde ik door haar haar en pakte ook een kom, om daar wat cornflakes in te gieten. Ik nam een hap van de lepel en keek Ricky aan. "Kan ik lekker wat jongens uitnodigen, een feestje houden..." grijnzend keek ik haar aan. Ik wist dat ze erg beschermend over me was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nishe Elaine Turner

    Ik was door het park gelopen en Boo had me alleen achtergelaten door naar huis te rennen. Rustig liep ik het pad dat ik gekomen was terug en pakte Boo op. " You Smell Boo." Zei ik en hield hem op een afstandje. Met een hand opende ik de deur en sloot die achter me toen ik binnen stond. Nim was ook al wakker en zat ze te lezen. "Well Hello, Nimmie. Already had breakfast?" Niet wachtend op haar antwoord huppelde ik met Boo in een arm naar de keuken. Ik noemde het altijd mijn keuken, omdat ik eigenlijk de enige was die er vaak kwam. Ik rommelde in de kasten en vond een zak Doritos en een paar blikjes enegry. Ik plofte in de hoek van de bank neer en opende het blikje en de zak. Natuurlijk ging de tv weer aan, maar dit keer op B&B. Ja ik was verslaafd aan The Bold and The Beautiful. Het was een geweldige serie, en het liefste keek ik dit 24/7 maar dat ging natuurlijk niet door school. En dan nog het huiswerk. "Nimms," ik porde haar met een van mijn voeten. "You have to eat. You know what dad said. No Eating, No Phone." ik was weldegelijk bezorgd om haar en reikte haar de zak chips aan. " Eat. Or i will help you." Zei ik kwaadaardig en plakte mijn blik weer aan de tv vast toen een van de spelers zonder shirt in beeld kwam. "Well Halleluja! Nimmm! Look at him! He is soooo hot!" fangirlde ik en wees naar het scherm. En toen kwam er reclame, een klagend geluidje viel uit mijn mond. "I want him in my room! Do you think daddy can hire him?" Ik grinnikte, iemand huren? Dat zou vast niet gaan. Ik dumpte de zak Doritos op Nim's schoot en gooide het blikje in de vuilnisbak vanaf waar ik stonf. "TOUCHDOWN" Gilde ik vrolijk en trok een sprintje naar mijn kamer. In het begin was ik als de dood voor het aquarium, en sliep ik meestal bij Nim. Maar nu vond ik het alleen maar leuk, want de vissen volgde me. Volgens andere kleede ik me altijd veel te stoer, dus besloot ik voor wat verandering. Ik pakte een willekeurig setje, deed het aan maar trok het algauw weer uit. Dat was gewoon niks voor mij. Dan maar gewoon iets wat ik liever aan had. Ik besloot voor mijn meest geliefde "SWAG" shirt te gaan en trok daarna mijn andere kleren aan. Ik bekeek me even in de spiegel en vond dat het er leuk uit zat. Ik liep mijn Badkamer in. Ik hield van veel verschillende stijlen, dus paste ik die overal aan. Mijn haar werd gewoon het gebruikelijke. Aan de onderkant een beetje gekruld maar voor de rest stijl. Ik vond het altijd leuk als ik nagekeken werd door de kleuren die ik in mijn haard had. En zo nu dus ook. Ik zette mijn cap op en ging via de leuning van de trap naar beneden. Ik had altijd al iets gehad met de leuning, je bent veel sneller beneden. "Nimms, kan dit?" Riep ik vrolijk en draaide een rondje voor mijn zus.

    Inspiboost xd

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:56 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Rickena "Ricky" Malou Harrison

    Annemijn kwam de keuken binnen, net nadat ik geroepen had dat ik zo wegging. Blijkbaar had ik dus niet hoeven roepen, maar ze had net zo goed nog in de badkamer kunnen staan en ik nam liever het zekere voor het onzekere. 'Je hoeft niet zo te schreeuwen, hoor Ricks,' zei mijn zusje dan ook terecht, waarop ik met mijn ogen rolde en de laatste paar happen naar binnen werkte. Er was een grijns op haar gezicht verschenen, die niet veel goeds kon voorspellen.
    'Gezellig. Het hele gigantische huis met zwembad en thuisbios en waterbed voor mezelf. Whooptiedoo. Ik kan misschien wel net doen alsof het huis een doolhof is, ik verdwaal toch wel.' Ik trok mijn wenkbrauwen even op na het sarcastische praatje van haar. Juist. Ik klokte nu ook de laatste paar slokken naar binnen en stond op om de gebruikte spullen in de vaatwasser te zetten.
    'Kan ik lekker wat jongens uitnodigen, een feestje houden...' Ik draaide mij abrupt om naar Annemijn en merkte dezelfde grijns weer op. Ze zat met mij te dollen, ze wist immers dat ik nogal beschermend was, maar ik wilde gewoon dat ze niet zou eindigen als gebruikt meisje dat door iedereen werd aangezien voor slet.
    'Ha. ha. ha. Heel grappig Mijntje,' zei ik daarom sarcastisch, om de spullen nu daadwerkelijk in de vaatwasser te zetten.


    Happy Birthday my Potter!