• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    Zodra ik uitgesproken ben, krijg ik gelijk een arrogant antwoord van Felice terug en een bot antwoord van Serpen. Hoewel ik het van Serpen wel verwacht had, keek ik Felice vol woede aan. Zeker omdat zowel Samantha, Aiden als Nathaniël haar opmerking maar al te leuk leek te vinden. Maar voor ik iets kon antwoorden, trok Nathaniël me mee de gang op.
    ‘Wat doe je hier?’ zei hij bijna fluisterend, blijkbaar in de hoop dat alleen ik hem zou horen.
    ‘Ik zit hier op school Nathaniël’ antwoordde ik op normale, zelfs bijna arrogante toon. Ik ging zeker niet fluisteren en zin om zacht of uberhaubt aardig te praten had ik ook niet, zeker niet nadat hij mij net bijna had uitgelachen. ‘Ik kwam alleen jullie coupé binnen omdat ik geen andere coupé met aardige of uberhaubt normale mensen zag’ loog ik ‘Maar als jullie gelijk zo beginnen te doen, laat dan maar. Dan ga ik inderdaad nog liever bij een stel mudbloods zitten’ vervolgde ik, opnieuw het woord mudblood als vuil uitsprekend. Ja, ik had het leuk gehad met hem tijdens de vakantie, maar als hij zo ging doen, dan was het nu al gewoon helemaal klaar. Ik had namelijk niemand nodig, als helemaal geen jongen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nix Reno// leraar CoMC
    (ga toch maar in Ik-Vorm schrijven sorry)

    Helemaal ingedommeld in mijn stoel werd ik wakker door een rare gedachte. Even dacht ik dat er nog wat moest gebeuren. Ik bekeek mijn lijst met wezens die ik zal gebruiken voor de komende jaar, maar er was nog iets. Ik keek de ruimte rond en toen schoot het te binnen.
    Ik pakte uit de houten kast een tas en stopte die vol met vlees. Ik trok de deur open en rende zonder ook maar de deur dicht te doen, richting het bos
    Ik was helemaal vergeten om de terzielers alvast aan de karren te spannen, maar die beesten moesten eerst uit het verboden bos gevangen worden. Ik rende het pad af, richting het verboden bos en bleef staan voor de rand. Even controleerde ik of het vlees nog in de tas zat. Ik liep het bospad richting een openveld waar de terzielers druk in de weer waren.
    'Dit zal nog eens uren duren voordat ik ook maar genoeg terzielers heb gespannen aan die vervloekte karren,' zei ik in mezelf en pakte het eerste stukje vlees en begon de terzielers richting de karren te lokken.
    Het werd een lange, maar gevulde avond voor de studenten aan zouden komen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lizor schreef:
    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    'Je b-begrijpt het niet. Serpen heeft me in mijn b-buik geslagen,' ik kijk haar ongelovig aan, 'E-en dat zorgt er alleen maar voor dat de band tussen die twee nog s-slechter wordt.'
    Dit was dus zijn schuld, Serpen heeft die miskraam veroorzaakt.
    'E-en ik moet het vertellen, dat w-weet ik, maar het is zo moeilijk,' ik kijk even naar de muur en bal mijn vuisten. Niet te geloven dat ik ooit die gast in vertrouwen genomen heb en naar zijn stomme plannen geluisterd heeft.
    'Je wil Serpen er toch niet mee weg laten komen? En als Caleb zo'n broer heeft, snap ik best dat hij geen goede band heeft met hem. Serpen verdient het gewoon niet om een broer te hebben die om hem geeft of een meisje dat om hem geeft of iemand die om hem geeft!'

    Ashley Lestrange
    De medelevende, bezorgde blik in Sean zijn blauwe ogen maakte al snel plaats voor een ongelovige, woedende twinkeling. Sean balde zijn vuisten en leek oprecht kwaad.
    ''Je wilt Serpen er toch niet mee weg laten komen? En als Caleb zo'n broer heeft, snap ik best dat hij geen goede band heeft met hem. Serpen verdient het gewoon niet om een broer te hebben die om hem geeft of een meisje dat om hem geeft of iemand die om hem geeft!'' ratelde Sean. Ik knikte; hij had gelijk. Natuurlijk had hij gelijk.
    ''Ik weet het,'' verzuchtte ik. ''Maar hij heeft ook een goede kant, e-ergens. En het doet pijn om te zien dat hij zichzelf niet is,'' mompelde ik zachtjes. Ik veegde snel de restjes mascara onder mijn ogen vandaan en liet mijn hoofd op zijn schouder rusten. Door mijn huilbui voelde ik me een beetje duf, maar toch opgelucht.

    Felice Scabior
    Aiden lachte na mijn opmerking en Serpen schonk me een scheve grijns.
    ''Sorry, maar deze coupé is al vol, jullie zullen ene andere coupé moeten vinden,'' zei hij toen bot tegen Alicia, en ook op mijn gelaat verscheen er een glimlachje. Ik keek naar Alicia, die me woedend aankeek.
    Een zelfvoldaan gevoel overspoelde me en ik glimlachte liefjes terug. Ik bewoog mijn vingers om te zwaaien en op dat moment nam Nathaniel haar mee de gang op, om even met haar te praten.
    Ik gniffelde zachtjes. Leuk begin van het jaar. Ik grijnsde naar Serpen en keek toen geamuseerd naar buiten, naar de saaie landschappen en de blauwe lucht, waar hier en daar wat wolkjes te vinden waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Great. 9 pagina's. Ik ben niet van plan om ze terug te lezen dus als ik iets gemist heb, dan wordt dat maar eventjes gemeld. Mijn topics.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Great. 9 pagina's. Ik ben niet van plan om ze terug te lezen dus als ik iets gemist heb, dan wordt dat maar eventjes gemeld. Mijn topics.

    [Hahahaha, lol. Amy en May zijn nog vrij? (bloos)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    'Ik weet het,' verzucht ze, 'maar hij heeft ook een goede kant, e-ergens. En het doet pijn om te zien dat hij zichzelf niet is.'
    'Stop het om daarna te zoeken Ashley, het heeft geen zin. Die jongen heeft alles aan de kant gezet; jou, Alicia. Caleb. Hij wil macht, dat is het enige en niets gaat hem tegenhouden, ook jij niet,' spreek ik haar toe, 'dus laat hem je niks meer aan doen oké? Blijf bij hem uit de buurt zodat hij je niet weer iets kan doen, want hij is het niet waard.'
    Ik kijk haar doordringend aan.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Ik moet lachen als Nathaniel en Alicia de gang op gaan om te overleggen.
    'Wie is dat? Haar nieuwe vriendje?' grijns ik, 'ik wens hem veel succes met haar.'
    Ik werp een grijnzende blik op Felice en staar vervolgens - net zoals Felice - naar buiten om te kijken hoe ver het nog ongeveer is naar Hogwarts. Ik ben benieuwd naar mijn broertje. Hij zal dit jaar flink wat te verduren krijgen als schoolhoofd, maar daar komt hij nog wel achter. Heel snel. Een gemene grijns siert mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 17:38 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Daniël Marc Jones || Teacher Potions
    Verveeld zit ik achter mijn bureau in het Potions lokaal, de leerlingen zullen binnen enkele uren aan komen en eigenlijk heb ik er best zin in.. Ik verheug me vooral op de eerste jaars, ook ben ik best nieuwsgierig naar de eerste jaars. Zullen ze leergierig zijn? Natuurlijk zullen er genoeg bij zitten die Potions niks aan vinden of er gewoon niks van kunnen, maar daarvoor ben ik er. Het is mijn taak ervoor te zorgen dat die leerlingen Potions een leuk vak zullen vinden en hen te leren wat ik weet en kan, en natuurlijk meer. Ja, ik heb best wel zin in het aankomende jaar. Al hoop ik niet dat de Slytherins weer zo vervelend zullen zijn als de vorige jaren, maar daar is geen twijfel over mogelijk. De Slytherins zullen nooit veranderen naar aardige leerlingen, ik heb gewoon het enorme geluk dat ik een volbloed ben en dus nog een beetje respect van ze krijg. Het was wat geworden als ik een Muggleborn of Mudblood was geweest, ik denk dat ik dan niet aan lesgeven toe gekomen was met de Slytherins..


    Little do you know

    Lizor schreef:
    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    'Ik weet het,' verzucht ze, 'maar hij heeft ook een goede kant, e-ergens. En het doet pijn om te zien dat hij zichzelf niet is.'
    'Stop het om daarna te zoeken Ashley, het heeft geen zin. Die jongen heeft alles aan de kant gezet; jou, Alicia. Caleb. Hij wil macht, dat is het enige en niets gaat hem tegenhouden, ook jij niet,' spreek ik haar toe, 'dus laat hem je niks meer aan doen oké? Blijf bij hem uit de buurt zodat hij je niet weer iets kan doen, want hij is het niet waard.'
    Ik kijk haar doordringend aan.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Ik moet lachen als Nathaniel en Alicia de gang op gaan om te overleggen.
    'Wie is dat? Haar nieuwe vriendje?' grijns ik, 'ik wens hem veel succes met haar.'
    Ik werp een grijnzende blik op Felice en staar vervolgens - net zoals Felice - naar buiten om te kijken hoe ver het nog ongeveer is naar Hogwarts. Ik ben benieuwd naar mijn broertje. Hij zal dit jaar flink wat te verduren krijgen als schoolhoofd, maar daar komt hij nog wel achter. Heel snel. Een gemene grijns siert mijn gezicht.

    Ashley Lestrange
    ''Stop het om daarna te zoeken Ashley, het heeft geen zin. Die jongen heeft alles aan de kant gezet; jou, Alicia. Caleb. Hij wil macht, dat is het enige en niets gaat hem tegenhouden, ook jij niet,'' zei Sean nadrukkelijk. Ik keek hem gebroken aan.
    ''Dus laat hem je niks meer aan doen oké? Blijf bij hem uit de buurt zodat hij je niet weer iets kan doen, want hij is het niet waard.''
    Zijn doordringende blik leek wel door mijn ziel te branden en somber sloeg ik mijn ogen neer. Ik wist niet of ik al die herinneringen wel los kon laten...
    ''Oke,'' fluisterde ik hees, maar zonder hoop. Dat lukte toch nooit. Ik was zwak.

    Felice Lestrange
    ''Wie is dat? Haar nieuwe vriendje? Ik wens hem veel succes met haar,'' grijnsde Serpen. Ik grinnikte eventjes en hij schonk me weer een grijns, om vervolgens ook naar buiten te kijken.
    Ik zweeg, zoals het grootste deel van de tijd, en dacht even na. Het zou niet lang meer duren voordat we er waren, en voor het eerst keek ik uit naar dit jaar. Het ging leuk worden - eindelijk een beetje actie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nathaniël Jake Mitchell - Wachter - Slytherin.
    'Ik had het al door dat je hier ook op school zit Alicia, anders zou je niet in deze trein zitten. Beetje logisch nadenken' zeg ik dan ook met mijn gewone stem. 'Er zijn vast nog wel andere coupé's met andere Slytherins, en die zijn vast geen mudbloods of bloedverraders. Wel dan?' zeg ik dan tegen haar nadat zij heeft gezegd dat als we zo gaan doen dat ze wel ergens anders gaan zitten. Dan zeg ik 'Ik heb nu geen zin in ruzie, oké? Ik zie je later wel' en ik loop terug naar de coupé. Het maakt mij niets uit wat de andere er van vinden, ze mogen van mij ook best vragen wat er was. Ik kijk naar Samantha die ik net zie weglopen, ik rol met mijn ogen en ik staar naar buiten.


    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slytherin.
    Ik luister hun gesprek af, zover ik het nog kan horen, en als ik Nathaniël van haar weg zie lopen, loop ik naar Alicia toe. 'Het spijt me van hem, maar ik had al gewaarschuwd, en het spijt me dat ik even moest lachen toen Felice dat zei' zeg ik tegen haar. Ik vraag me af wat Alicia heeft gezegd waardoor hij zo snel wegliep, of ze hebben het goedgepraat, of er is nu een ruzie tussen hem. Ik hoop op het eerste, aangezien ze me wel een leuk koppel lijken. 'Zullen we anders gewoon opzoek gaan naar een andere coupé? Dan vermijdt je die reacties van hun ook' zeg ik dan tegen haar. Ik wacht op haar antwoord, ik hoop echt niet dat ze nu boos op me is ofzo.


    That is a perfect copy of reality.

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    Nathaniëls woorden laat ik over me heen komen zonder me daar ook maar iets van aan te trekken. Ik was er allang achter wat voor sukkels jongens hier in de afdeling zitten en zo te zien is Nathaniël precies hetzelfde, iets wat me ook niet echt verbaasd. Pas als ik Samantha hoor praten, trek ik mijn wenkbrauw op. 'Wat dacht je ervan als ik weer terug naar mijn neef en nicht ga, en jij inderdaad op zoek gaat naar een andere, lege coupé? Hier ben je zo te zien net zo geliefd als ik ben, iets waarbij mij uit lachen echt niet zoveel uitmaakt, en bij mijn familie ben je nu ook niet meer echt welkom denk ik zo' Na dat gezegt te hebben draai ik me om en loop ik weg. Niemand, maar dan ook echt niemand, lacht mij zomaar uit en gedraagt zich vervolgens gewoon weer als een vriend van mij.
    Bij de coupé van Jade en Adam aangekomen zie ik dat er nu nog een meisje bij zit, maar aan haar besteed ik geen aandacht. 'Heej' zeg ik, alsof er niks aan de hand is, waarna ik weer ga zitten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Crave schreef:
    Great. 9 pagina's. Ik ben niet van plan om ze terug te lezen dus als ik iets gemist heb, dan wordt dat maar eventjes gemeld. Mijn topics.

    Mensen bij mij het zelfde XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:16 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Ook Alicia komt weer bij ons zitten "Heej" begroet ze ons.
    "Was het niet zo gezellig bij Serpentje?" vraag ik, Serpen's naam gooi ik er uit zoals de meeste Slytherins het woord 'Mudblood' eruit gooien, alsof ik het over hondenstront heb dus. Ik mag die gozer echt niet, hij denkt zo geweldig te zijn maar inmiddels is hij al ongeveer 18 jaar bezig met het 'veroveren van de tovernaarswereld'. Het zal hem toch niet lukken, daar is hij lang niet slim genoeg voor. Ook heb ik een hekel aan hem vanwege het feit dat hij Alicia heeft gedumpt, ze is familie en ze verdient het niet zo behandeld te worden. Zij is namenlijk, net als Jade, de familie die niet weet dat ik iemand heb vermoord maar toch geven ze om me.


    Little do you know

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    "Was het niet zo gezellig bij Serpentje?" hoor ik Adam vragen als ik weer ben gaan zitten, Serpen's naam uitsprekend alsof het hetzelfde als "Mudblood" betekend. Automatisch verschijnt er een kleine grijns op mijn gezicht. Kijk... dít is dus één van de redenen waarom ik zo blij ben met mijn familie, het maakt niet uit wat ik doe en met wie ik om ga, ik blijf toch wel belangrijk voor ze. Of, nou ja... zolang ik niet met een Mudblood of Halfbloed om ga, maar dat ben ik toch niet van plan.
    'Ik denk niet dat het nog ooit gezellig met die sukkel kan gaan worden' antwoord ik 'Trouwens Adam, ik was ook helemaal niet voor Serpen naar die coupé gegaan, maar voor Nathaniël' lieg ik, zelfs voor mijn familie geheim houdend wat ik nog voor Serpen voel. 'Maar blijkbaar is Serpens arrogantie besmettelijk en is Nathan hier op school net zo'n sukkel als die Serpen zelf'

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:13 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Chloë Longbottom Hufflepuf Leerling
    De weker ging ik zuchten en sloeg er op totdat hij op houden met lawaai te maken. Ik was bijna terug in slaap gevallen totdat mijn kleine zusje Clara op mijn rug sprong en riep. ‘KOM MEE NAAR BENEDEN WE GAAN ETEN CHLOË!’ En huppelde daarna weer weg. Ik zuchten weer en kleden me snel aan waarna ik me opfriste in de badkamer mijn balarinas met kleine hak aan deed en naar beneden liep. Ik wist dat mijn vader al werken was en dat mijn moeder op de kleintjes moest passen want ze jonden niet mee naar het station. De laatste keer dat we dat deden was Clara hyper de trein opgelopen. Ik ging aan tafel zitten at snel mijn ontbijt op en nam afscheid van mijn moeder en zusjes en vertrok naar de bus halte.
    Eenmaal daar aangekomen liep ik snel de bus in die richting het station ging. Na een uur kwamen we eindelijk op het perron aan ik liep snel door de muur en kwam op het drukke perron aan. Ik zuchten waar een eenzaam jaar voor de boeg dacht ik bij mezelf en bij die gedachte liep ik de trein in en ging ik in de eerste de beste lege coupe zitten. Na een kwartier vertrok de trein en er was niemand bij me komen zitten wat me dus echt blij makten ik weet nooit wat ik moet zeggen bij anderen mensen ik ben echt liever op mezelf. Ik pakten een boek uit mijn tas en begon te lezen terwijl ik prutste aan mijn ring. Een paar uur later kon ik me niet meer echt concentreren op de woorden uit mijn boek ze waren wazig en draaiden precies heen weer dus legde ik het maar weg en deed ik mijn ogen dicht om even te rusten.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:41 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins