• What When I'm Dead || ft. Justin Bieber

    What when I'm dead || ft. Justin Bieber

    They think what they think
    but what they think is not true.
    It's my life
    but you have destroyed.

    Nederlands geschreven
    Justin is beroemd
    Started at 30-07-'13



    Klik op de spoiler voor de proloog om een idee te krijgen van het verhaal!

    Met twee cola liep ik de woonkamer weer binnen van het appartement wat ik en Allison deelden. We waren al beste vriendinnen sinds we samen in groep 1 kwamen. Zometeen begon Celeb Gossip, het roddelprogamma. Natuurlijk wisten we dat niets te geloven was, maar zeg nou zelf, kijken was altijd leuk, toch? De presentatrice kwam in beeld met een ernstig gezicht. Op de achtergrond verscheen een foto van Justin Bieber. Ik en Allison waren vanaf het moment dat we hem onder de username Kidrauhl op internet vonden al fan. Tegenwoordig dus een belieber. Ik vroeg me af wat hij nu weer uitgespookt had. Er was tegenwoordig elke dag weer wat met hem en hij was steeds arroganter geworden. Toch bleven ik en Allison Belieber. Maar de presentatrice had dit keer wel een heel ernstig gezicht. 'Tragisch nieuws over popstar Justin Bieber. De zanger is gisterennacht dood gevonden in zijn auto, die in brand heeft gestaan. Autopsie was niet meer mogelijk, maar de politie weet zeker dat de stoffelijke resten van Justin zijn. Waarschijnlijk is hij uit de bocht gevolgen terwijl hij onder invloed van alcohol reed. Een enorm verlies voor alle nabestaande en al zijn Beliebers.' Met een verward gezicht en een traan die over mijn wang gleed keek ik Allison aan. Mijn idool, dood?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Is dit autobiografisch? Want is er een feestje te vieren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Is dit autobiografisch? Want is er een feestje te vieren.


    Ik ben bang dat je feestje dan nu over is, want nee, het is niet autobiografisch! :)


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat je feestje dan nu over is, want nee, het is niet autobiografisch! :)


    Jammer wel orgineel though!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Jammer wel orgineel though!


    Haha dankje, dit is weer eens iets anders. De meeste fanfics zijn zo standaard, vond ik zelf :)


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Sinistre schreef:
    Is dit autobiografisch? Want is er een feestje te vieren.


    hehe ^^ verder ben ik het wel met Sinistre eens dat het origineel bedacht is =]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:40 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Haha dankjulliewel! =)


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Hoofdstuk 1, 2 en 3 staan online! Hope you like it!


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Het is *Allison en ik en niet *ik en Allison. Echt jammer dat het een fanfic is, want die lees ik niet. Misschien moet je dat de volgende keer in de beschrijving zetten, alhoewel ik het wel begrijp dat je het niet gedaan hebt, omdat het geen standaard fanfic is.. Maar toch.


    Chasing goals.

    Bedankt voor je tips! =)


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.