• Ik zit dus te denken aan een Namechange... maar ben inspiratieloos.
    Enige ideeën?

    Misschien iets met lotr of the hobbit. Of gewoon iets gaafs in een andere taal ;D

    Ik zat al te denken aan;
    -Lima
    -Caldura

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik vind Lima wel een leuke naam. :')


    Take me to wonderland

    Ik moest bij "Lima" gelijk denken aan model Adriana Lima. (":


    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    Ik moest bij "Lima" gelijk denken aan model Adriana Lima. (":

    Tis een voetballer van Benfica. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ga eens naar dit: Klik, hier kun je je hobbitnaam en elfennaam zien, door je volledige naam te typen. En dan krijg je je hobbitnaam/elfennaam. En dan kun je dat als username doen (Proudfoot is de achternaam van m'n hobbitnaam), want die namen zijn vaak erg mooi.
    By the way, persoonlijk vind ik Lima mooier dan Caldura ^^ Succes!


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Ga eens naar dit: Klik, hier kun je je hobbitnaam en elfennaam zien, door je volledige naam te typen. En dan krijg je je hobbitnaam/elfennaam. En dan kun je dat als username doen (Proudfoot is de achternaam van m'n hobbitnaam), want die namen zijn vaak erg mooi.
    By the way, persoonlijk vind ik Lima mooier dan Caldura ^^ Succes!

    Al wel eens gezien ja, zijn leuke namen voor in een boek maar niet als username vind ik, (:
    Toch bedankt.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Zelf heb ik gekozen voor de elventaal van lotr bij mijn username(: Op internet zijn er wel woordenlijsten van te vinden.
    Van de twee die jij noemt vind ik Caldura wel leuk(:


    :)

    > Verplaatst naar overige promoten

    Moretz schreef:
    (...)
    Tis een voetballer van Benfica. (:

    Is Benfica geen leukere naam? ;3

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 12:36 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Is Benfica geen leukere naam? ;3

    Lima kent niet iedereen, zou ook nog een leuk woordje kunnen zijn.
    Het wordt Lima ^,^


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Nooo Lima is al bezet ;'(


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.