• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aishlinn Marléne Davis - Drijver - Hufflepuf.
    Ik ben nogsteeds opzoek naar mijn vriendinnen, maar als ik besef dat het nutteloos is, omdat ik ze al die tijd niet heb kunnen vinden, laat ik het maar zitten. Ik ga opzoek naar een andere coupé en dan zie ik Teamin in zijn eentje zitten. 'Moet jij niet in het klassenoudste coupé zitten?' vraag ik aan hem 'zo nee, mag ik hier dan bij komen zitten? De andere coupé's zijn een soort van vol' vervolg ik mijn zin. Vorig jaar waren we allebei teamgenoten, hopelijk dit jaar weer, we waren namelijk een sterk team. Ik blijf nog even in de deur opening staan, wachtend op het antwoord of ik erbij mag komen zitten of een andere coupé moet gaan zoeken, wat nogal moeilijk gaat, aangezien bijna alles vol is, en ik alles behalve zin heb om bij slytherins te zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    Nadat ik Samantha gevraagd had wat ze van Serpen vindt, kijkt ze me heel even verbaasd aan, maar dan verteld ze me dat ze hem niet zo goed kent, maar dat hij gewoon een normale jongen lijkt als ze afgaat op wat haar broers over hem zeggen. Pas als Samantha met een gebaar zegt dat ik beter kan gaan zitten, merk ik dat ik nog steeds sta, waardoor ik snel ga zitten voordat de trein vertrekt. ‘Wat vind jij van hem dan?’ vraagt ze, waardoor het even stil blijft en ik de tijd heb om over mijn antwoord na te denken. ‘Uhm, eerst vond ik hem echt een sukkel, maar langzaam begon ik hem wel heel erg leuk te vinden toen ik steeds meer met hem om ging. Echter kwam ik er snel weer achter dat ik hem een eikel vond toen we een relatie hadden en ik hem met een ander meisje zag zoenen… en nu voel ik niet echt iets voor hem, geen vriendschap maar ik heb ook niet zo’n hekel aan hem dat ik niet eens in zijn buurt wil zijn. Maar dat is logisch met een ex, volgens mij. Denk je niet?’ Jep, ik heb haar nu dus verteld dat Serpen mijn ex is en hij is niks meer en niks minder dan dat.
    'Trouwens Alicia, wat zou jij ervan vinden als je wist dat een van je vrienden met iemand uit de andere afdelingen omgaat, bijvoorbeeld Gryffindor? Niet dat ik met Gryffindors omga hoor, maar gewoon uit nieuwschierigheid' vraagt ze vervolgens, waarbij ik een vies gezicht trek bij de naam Gryffindor.
    ‘Ik denk niet dat één van mijn vrienden ooit met één van die mudbloods of bloedverraders om zou gaan, ze zitten niet voor niks allemaal in Slytherin’ antwoord ik.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 23:07 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aurora Belle Parrisch • Aanvoerder/zoeker/leerling • Hufflepuf
    Er verschijnt een meisje in de deuropening die Nick - zo heet hij - zo te zien kent. Mabel heet ze blijkbaar en als ik het me goed kan herinneren is ze ook een Ravenclawer net zoals Nick.
    'Vorig jaar zat ik alleen.. maar dat was niet bepaald leuk,' zegt Mabel. Ik knik begrijpelijk.
    'Snap ik. Ik ben Aurora trouwens,' zeg ik met een glimlach als zij zich als Mabel voor stelt, 'ook van Ravenclaw net zoals Nick zo te zien,' stel ik vast.
    'Ik ben van Hufflepuf zoals je misschien al mocht weten. Zoeker en aanvoerder in het zwerkbalteam en dat was het,' zeg ik met een vriendelijke glimlach. Misschien kan wat gezelschap me een beetje opbeuren.

    -Ik reageer zo met Serpen als Mitshy gereageerd heeft (: -

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 21:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hazel Lycan Delikov * Seeker * Gryffindor

    De trein begon te rijden en ik zag hoe de ogen van het meisje zich vullen met tranen. Ik grinnikte even toen zijn vrienden begonnen te fluiten. Ik knikte toen Darren me vroeg of ik nog iets had gedaan in de vakantie.
    "Ja, ik ben met mijn nicht naar een concert geweest en heb haar geholpen op haar werk terwijl mijn oom en tante met mijn neefjes en nichtje naar Duitsland gingen," vertelde ik en ik ging lekker op Darren zitten. "Maar ik heb jou natuurlijk ook gemist!"
    Ik sloeg mijn armen om zijn nek en grijnsde. Dit zou dat meisje niet heel leuk vinden en dat vond ik natuurlijk superleuk. Irriteren was niet mijn ding, maar dit irriteren was gewoon leuk! Ik wilde de reactie zo graag vastleggen op foto en zo graag Darrens vrienden horen lachen.


    Hyelka Morticia Akemi * Prefect * Slytherin

    Ik liep door de trein en controleerde de coupés. Ik joeg de laatste leerlingen een coupé in en grinnikte toen. Ik schoof een random coupé open en keek even naar binnen. Daarna sloot ik die en liep terug naar de Prefect coupé.
    "Dus Nahuel, nog iets interessants gedaan waardoor deze treinrit niet eeuwenlang duurt?" vroeg ik om de tijd de doden. Ik begon weer random pijltjes te gooien en zat volgens mij al snel op nul. Ik liet mijn pijltjes voor de tiende keer terugkomen in vijf minuten waardoor ik een foto op het dartbord plakte van Harry Potter. Ja, ik haatte hem. En niet zo'n klein beetje ook! Ik gooide mijn drie pijltjes in zijn ogen en neus en grinnikte daarna. Kijk, daarom zat ik in Slytherin en had ik van darten mijn sport gemaakt!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slytherin.
    Ik luister naar wat Alicia zegt, wanneer ze verteld dat Serpen haar eigelijk heeft bedrogen, begin ik Serpen eigelijk een klootzak te vinden, maar dat gaat haar niks aan. Dan beantwoord ze mijn tweede vraag met '‘Ik denk niet dat één van mijn vrienden ooit met één van die mudbloods of bloedverraders om zou gaan, ze zitten niet voor niks allemaal in Slytherin’ en ik zie haar een vies gezicht trekken als ze het woord Gryffindor zegt. 'Nee, met mudbloods zou ik ook nóóit omgaan, maar halfbloods vind ik nog niet zo er, ik bedoel, een van hun ouders is in ieder geval nog een heks of tovenaar, al kunnen ze soms zo arrogant zijn, alsof ze bij ons horen, de volbloeds' en ik grijns even, het is altijd leuk om ons zo te noemen 'dat dacht ik dus echt niet, geen enkele halfbloed hoort bij ons, de mensen van zuiverbloed' vervolg ik mijn zin. 'Trouwens een vraagje, wat vind jij van Nathaniël?' vraag ik dan aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Eleanor Troyes • Leerling • Ravenclaw
    Ik zit wat eenzaam in een coupé naar muziek te luisteren via mijn mp3. Ik zucht. Meestal kan ik wel tegen eenzaamheid, maar nu vermoord het me eigenlijk. Ik mompel zacht wanneer ik de muziek uitzet. Ik berg het op in mijn zakken en ik sta op. Het kan echt geen kwaad om wat coupés af te zoeken naar andere Ravenclaws. Ik schuif de schuifdeur opzij en ik stap de coupé uit om vervolgens rustig langs de andere coupés te lopen. Op het gegeven moment zie ik een Ravenclaw meisje zitten, ook helemaal alleen, in een coupé. Ik klop op het glas maar ik wacht niet op antwoord. Ik schuif de schuifdeur zachtjes open om mijn hoofd erdoor te steken. Ik stap langzaam naar binnen waarna ik de schuifdeur achter me weer langzaam dicht doe. Ik kijk naar het meisje die me bekend voorkomt. Ik knipper met mijn ogen.
    ‘Mag ik bij je komen zitten?’ vraag ik op mijn liefste toon, bijtend op mijn lip.

    [Sorry dat het zo kort is. Meestal post ik veel langer, maar nu kan dat helaas niet.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Europe schreef:
    Aiden Kyle Mitchell - Leerling - Slytherin.
    'We gaan het opnieuw doen' beantwoord Serpen onze vraag. Dan gaat hij verder en zegt hij 'Dit jaar doen we het anders,dit jaar gaan we ons niet bezighouden met kinderspelletjes. Dit jaar gaan we voor het echte werk. Doen jullie mee?' Ik kijk even naar Nathaniël en zeg dan voordat hij wat kan zeggen 'Natuurlijk doen we mee, anders zouden we hier niet zijn, en ons haten, zoals iedereen uit de andere afdelingen'. Ik hoor Nathaniël even lachen, en denk er zelf aan, al die leerlingen die doodsbang voor ons zijn. Ik snap niet waarom, ik bedoel, we zijn toch geen moordenaars? Dan vraagt Nathaniël 'Wanneer beginnen we? En ik ken trouwens nog wel iemand die we kunnen gebruiken, ons bloedeigen zusje.' Ik kijk hem even aan met een blik van wtf gast, zíj? Ik bedenk echter al gauw dat we met elkaar hebben afgesproken dat we Samantha zouden overhalen.

    Lizor schreef:
    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    Ik haal mijn schouders zwakjes op en teken figuurtjes op het raam. Ik bel Tate wel als we aangekomen zijn, of nu? Ik wil weten of hij ontbijt op heeft. Ik kijk even naar Ashley.
    'Ash, ik moet even iemand bellen,' zeg ik zacht, 'is dan een probleem?'
    Ik kijk haar vragend aan. Hopelijk gaat ze niet moeilijk lopen doen, maar ik heb Tate geleerd om de telefoon op te nemen. Als ik er niet ben is hij de enige die nuchter genoeg is om de telefoon op te pakken en ik wil graag in contact met hem blijven. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en wacht op een antwoord van Ashley.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb,' reageer ik rustig. Ik kijk even naar Nathaniël en Aiden. Ze zijn volgens mij best betrouwbaar en in voor wat veranderingen. Ik kijk ze aan.
    'Jullie maken me nieuwsgierig met jullie gegrijns. Zeg, als het zo belangrijk is-.' '-dan mogen wij het toch ook wel weten? Jullie weten dat we te vertrouwen zijn,' maakt Nathaniël Aiden af.
    'We gaan het opnieuw doen,' zegt Serpen. Hij herhaalt de woorden die hij tegen Felice gezegd heeft: 'Dit jaar doen we het anders, dit jaar gaan we ons niet bezighouden met kinderspelletjes. Dit jaar gaan we voor het echte werk. Doen jullie mee?'


    Felice Scabior
    ''Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb,'' zei Serpen rustig. Ik zag hoe hij even bedenkelijk naar het tweetal keek. ''Jullie maken me nieuwsgierig met jullie gegrijns. Zeg, als het zo belangrijk is-,'' ''-dan mogen wij het toch ook wel weten? Jullie weten dat we te vertrouwen zijn,'' maakt Nathaniël Aiden af.
    ''We gaan het opnieuw doen,'' beantwoordde Serpen. ''Dit jaar doen we het anders...-''
    Ik verloor al snel mijn interesse toen ik er achter kwam dat hij precies hetzelfde ging zeggen als dat hij tegen mij zei. Ik bekeek mijn haarpunten even - niet gespleten, mooi zo - en toen weer naar mijn nagels. Goh, ik verveelde me nu al. Deze hele reis ging een hel worden. Serpen was uitgesproken en eindigde met een 'doen jullie mee'.
    Ik keek Nathaniel en Aiden even zwijgend aan en ging wat comfortabeler zitten door mijn voeten wat beter op de schoot van Serpen te nestelen en nog een stukje onderuit te zakken.

    Ashley Lestrange
    Ik keek verveeld naar de vinger van Sean, die vage figuurtjes tekende op het raam.
    ''Ash, ik moet even iemand bellen,'' begon hij zacht, ''Is dat een probleem?''
    Ik fronste. Leek ik op iemand die zo gemeen was om te zeggen dat het een probleem was?... Ja, waarschijnlijk wel. Vorig jaar had ik dat gedaan, gewoon om de persoon te irriteren. Maar ik zag aan Sean dat het best belangrijk was, dus schudde ik mijn hoofd. Sean pakte zijn mobiel al.
    ''Nee hoor, ga je gang,'' zei ik met een klein glimlachje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Thérésa Charlene Danique Wellingfield - Jager - Ravenclaw.
    Ik kijk stilletjes naar buiten, aangezien ik nog steeds in mijn eentje zit, en niemand het nodig vindt om me gezelschap te houden, zelfs mijn vrienden niet. Dan gaat de deur open en kijk ik op, ik zie een meisje staan dat mij ergens wel bekend voorkomt. 'Mag ik binnen komen?' vraagt ze aan mij. 'Ja, sure, waarom niet?' beantwoord ik haar vraag aardig. 'Ik ben Thérésa. Jij?' stel ik me voor. Ik kijk even naar mijn rugzak die naast me staat en ik leg hem dan op de schappen neer. 'Jij bent ook een Ravenclaw hé? Ik herkende je namelijk al' zeg ik dan tegen haar en ik glimlach naar haar. Ze ziet er jonger uit, waarschijnlijk zit ze in de vierde of de vijfde, maar de vijfde lijkt me waarschijnlijker.


    That is a perfect copy of reality.

    Teamin Jace Sangue || Student, Prefect, Chaser || Hufflepuff
    Zuchtend kijk ik uit het raam, ik heb de rest van het Hufflepuff team niet kunnen vinden. Ook heb ik echter geen zin om bij de rest van de Prefects te gaan zitten, die lopen vaak toch op te scheppen over hun status.. Ik hou daar niet zo van.
    ''Moet jij niet in het klassenoudste coupé zitten?'' hoor ik plots een stem zeggen, Geschrokken kijk ik op van het raam, ik was naar buiten aan het kijken, en wend mijn blik tot degene die net tegen me sprak. Aishlinn.
    ''zo nee, mag ik hier dan bij komen zitten? De andere coupé's zijn een soort van vol'' vervolgt ze dan. Wachtend op een antwoord van mij blijft ze in de coupé deur staan.
    "Oh, ja je mag er best bij komen zitten hoor" zeg ik met een glimlach "Het is toch niks aan om alleen te moeten zitten, maar om bij de Prefects te gaan zitten heb ik ook niet zo'n zin in" zeg ik schouder ophalend.


    Mabel Aurora Winter || Student || Ravenclaw
    Het meisje stelt zich voor als Aurora, iets wat mij zacht doet lachen.
    "Aurora is mijn tweede naam" zeg ik grinnikend.
    ''ook van Ravenclaw net zoals Nick zo te zien, Ik ben van Hufflepuf zoals je misschien al mocht weten. Zoeker en aanvoerder in het zwerkbalteam en dat was het,'' zegt ze dan met een vriendelijke glimlach.
    "Ja, ik ben ook Ravenclaw, en ik had ook al gezien dat jij van Hufflepuff bent.. Maar ik ken bijna iedereen hier" begin ik schouder ophalend "Ik wou dat ik dat ook kon.. Quidditch" vervolg ik zacht "Alleen ja, als ik al 10 meter van de grond verwijderd ben dan val ik al bijna flauw.. laat staan op zo'n bezem" zeg ik ontmoedigd.


    Little do you know

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    De twee stemmen al in, een grijns siert mijn gelaat.
    'Mooi, ik hou jullie op de hoogte,' zeg ik, 'en laat het duidelijk wezen, als ik er achter kom dat iemand dit doorverteld aan wie dan ook, dan ben je dood,' waarschuw ik het tweetal.
    'Wanneer beginnen we? En ik ken trouwens nog wel iemand die we kunnen gebruiken, ons bloedeigen zusje,' ik denk even na voordat ik instem.
    'Ik haar eerst leren kennen, dan besluit ik zelf wel of ik het waard vind om haar mee te laten doen,' zeg ik alsof ze een soort stuk vlees is dat ik gewoonweg keur.

    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    'Dank je,' ik toets het huisnummer in en druk op het groene hoorntje. Dit zal de laatste keer worden dat ik kan bellen voor het weekend, op Hogwarts doet mijn mobiel het niet. De toon gaat twee keer over en dan wordt hij al geantwoord.
    'Hallo met Tate,' hoor ik het kleine jongetje aan de andere kant van de lijn netjes zeggen. Ik bijt op mijn lip.
    'Hee Tate met Sean, hoe is het met je? Heb je al je eten gegeten dat ik in de koelkast voor je klaar gezet heb?' vraag ik zachtjes aan hem.
    'Ja, het was heel lekker, dank je Sean,' lacht Tate vrolijk, mijn mondhoeken krullen wat omhoog.
    'En wat ben je nu aan het doen?' vraag ik, mijn humeur is er al iets beter op geworden.
    'Ik ben een spelletje aan het spelen op je gamer,' zegt het vierjarige jongetje.
    'Echt? Bij welk level ben je al? En ga je zo je lunch ook nog pakken? Je weet waar die staat toch?' vraag ik aan hem.
    'Level drie denk ik. Vier is lastig, daar willen de mensen niet kaboem doen,' hij bedoelt dat ze niet dood gaan, hij speelt waarschijnlijk een van mijn schietspellen. Eigenlijk niet bedoelt voor een vierjarig jongetje, maar goed. Hij weet dat het nep is. 'En ik ga zo lunch pakken, heb je een boterham met jam voor me gemaakt?'
    'Ja, die staan allemaal klaar. Net zoals het eten voor de rest van de week. De buurvrouw komt vanavond om je te helpen met avondeten en morgen wil ze wel met je naar de dierentuin. Vind je dat goed?'
    'Jaaa buurvrouw is lief,' jubelt hij, ik glimlach.
    'Maar ik ga nu ophangen Tate, zie ik je dan in het weekend weer? Goed op jezelf passen jochie.'
    'Ja tot het weekend Sean,' zegt Tate.
    'Dag,' zeg ik nog even voordat ik ophang. Ik haal een hand door mijn haar, tot nu toe gaat het nog goed met hem.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eleanor Troyes • Leerling • Ravenclaw
    ‘Ja, sure, waarom niet?’ beantwoordt het meisje mijn vraag. ‘Ik ben Thérésa. Jij?’ Ik glimlach terwijl ik naast haar kom zitten en mijn benen over elkaar sla. Ik leg mijn koffer die ik gelukkig niet vergeten was in de schappen en ik kijk naar Thérésa. ‘Jij bent ook een Ravenclaw hè? Ik herkende je namelijk al,’ zegt ze en ze glimlacht. Ik knik wat verlegen. ‘Eleanor. Ja, ik ben ook een Ravenclaw, ik zit in de vijfde. Jij in de zesde, als ik het goed heb?’ vraag ik met een eerlijk geïnteresseerde blik. Ik haal een hand door mijn haar en zet mijn haarband met het strikje beter op mijn haar. Na dat leg ik mijn handen op mijn schoot.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 21:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    Verbaasd kijk ik Samantha aan als ze zegt dat ze dat ze halfbloods nog niet zo erg vind. 'Lieverd, halfbloods hebben één muggle als ouder en één bloedverrader, iets wat als het niet net zo erg is als een mudblood, nog wel erger is' Echter vervolgt ze gelijk dat halfbloeds nooit bij ons zullen horen, waardoor ik het hier verder maar gewoon bij laat.
    'Trouwens, wat vind jij van Nathaniël?' vraagt ze vervolgens. Ergens vind ik dat het haar helemaal niks aan gaat wat ik van haar broer vind, maar aan de andere kant snap ik haar vraag ook wel. Als iemand zou doen alsof hij Jade, mijn nicht, of Adam, mijn verre, verre neef, leuk zou vinden wilde ik ook voor de volle 200 procent zeker weten dat hij of zij serieus was.
    'Ik vind hem echt een hele lieve, aardige jongen' antwoord ik daarom maar gewoon 'Maar nu we het toch over jouw broer hebben, ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om hem weer te zien en te laten weten dat we op dezelfde school zitten. Heb je misschien zin om mee te gaan?' Ik wist namelijk zeker dat m'n nichtje en m'n verre, verre neefje zich prima met zijn tweeën konden vermaken terwijl ik bij Serpen was.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 23:07 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Laat ik maar is beginnen aan vier posts]


    Aishlinn Marléne Davis - Drijver - Hufflepuff.
    'Oh ja, je mag er best bij komen zitten hoor' beantwoord hij mijn vraag met een glimlach en ik glimlach terug. Ik loop naar de banken en ga tegenover Teamin zitten, ik doe de deur dicht en hij zegt 'Het is toch niks aan om alleen te moeten zitten, maar om bij de Prefects te gaan zitten heb ik ook niet zo'n zin in.' Ik knik even en zeg 'Kan ik begrijpen, ik was allang blij dat ik die prefect badge niet kreeg, het lijkt mij doodsaai om alleen maar mensen te moeten corrigeren en zelfs niks leuks meer te kunnen uithalen' en ik lach weer naar hem. 'Heb jij zin in dit jaar zwerkbal? Als we al de try-outs halen, wie weet, misschien zitten er wel een paar betere dan ons die dit jaar meegaan doen' zeg ik dan tegen hem om een gesprek te beginnen.

    Nathaniël Jake Mitchell - Wachter - Slytherin.
    Ik zie Serpen kort grijnsen als Aiden zegt dat wij ook meedoen. 'Mooi, ik hou jullie op de hoogte' zegt hij 'en laat het duidelijk wezen, als ik er achter kom dat iemand dit doorverteld aan wie dan ook, dan ben je dood' waarschuwd hij ons dan. Ik kijk Aiden aan en we krijgen allebei een grijns op ons gezicht. 'We zullen het voor ons houden Serpen, alhoewel, een duelletje vind ik alltijd wel leuk om te doen, maar ik heb helaas nog geen zin om te sterven, dus we zullen het wel voor ons houden' zeg ik hem. Nadat ik het over mijn zusje had gezegd zegt hij Ik haar eerst leren kennen, dan besluit ik zelf wel of ik het waard vind om haar mee te laten doen.' Ik lach even en zeg dan 'Snap ik. Straks is ze helemaal niet te vertrouwen, en lult ze alles door, niet dat ze dat zou durven denk ik, dan heeft ze zowel problemen met jou, ons en onze ouders.'

    Thérésa Charlene Danique Wellingfield - Jager - Ravenclaw.
    'Eleanor' beantwoord ze mijn vraag op hoe zij eigelijk heet en ze gaat verder. 'Ja, ik ben ook een ravenclaw, ik zit in de vijfde. Jij in de zesde als het goed is?' vraagt ze dan. 'Jup, ik ben een zesde jaars, ik speelde vorig jaar als Jager, en ik hoop dit jaar ook. Heb jij trouwens al is meegedaan aan de try-outs van ravenklauw? Ik heb je namelijk nog nooit gezien daar.' Ik glimlach naar haar en ik vraag me echt af wanneer die trein nou eindelijk is vertrekt. Ik kijk door de coupé heen naar de klok die er tegen over hangt. Het is vijf voor tien. 'Over vijf minuten vertrekken we naar hogwarts, ik heb er zin in jij?' vraag ik aan haar. Ik bekijk haar even snel, ze lijkt me wel aardig.

    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slytherin.'
    Ik hoor haar verhaal aan en ik lach dan. 'Oké Alice, je hebt me net overtuigd, halfbloeds zijn nog erger dan mudbloods, zullen mijn ouders blij mee zijn, eindelijk heeft iemand me overtuigd' zeg ik tegen haar en ik lach nog een keer. Dan beantwoord ze mijn vraag met 'Ik vind hem echt een hele lieve, aardige jongen.' Goed genoeg voor mij om te weten dat zij hem ergens ook wel leuk vindt. 'Maar nu we het toch over jou broer hebben' zegt ze. Ik kijk haar aan en zij gaat verder 'ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om hem weer te zien en te laten weten dat we op dezelfde school zitten. Heb je misschien zin om mee te gaan?' Ik kijk haar aan en zeg 'Ik vind het goed, maar ik waarschuw je alvast, misschien zal hij nu anders reageren, omdat Serpen erbij is, en hij misschien zwak over kan komen als hij met je gaat flirten ofzo.'


    [Sorry, het zijn niet echt lange posts..]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 22:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    Zodra Samantha zegt dat ze met me mee gaat, maar me wel waarschuwt dat Serpen erbij is en ze daarom niet weet hoe haar broer gaat reageren, begin ik te lachen.
    'Geloof me, Sam, ik weet hoe mijn ex en de mensen die in zijn buurt zijn, zijn' antwoord ik, waarna ik opsta.
    'Jullie vermaken jullie wel samen, toch Jade en Adam?' vraag ik hen, maar echt interesse in het antwoord heb ik echter niet.
    'Kom mee' zeg ik, met nog steeds een glimlach op mijn gezicht, waarna ik Samantha mee trek. Op de gang aangekomen begin ik echter langzamer te lopen, het is niet de bedoeling dat de jongens, en zeker Serpen niet, denken dat we maar al te graag naar ze toe gaan. Bij de coupé van Serpen aangekomen open ik de deur, waardoor ik zie dat Felice nog steeds bij hem zit en Nathaniël en Aiden, zoals ik eigenlijk ook al verwacht had, nu ook bij hem zitten.
    'Heej Aiden, heej Nathan' zeg ik glimlachend, waarna ik ook heel even kort naar Felice en Serpen kijk maar eigenlijk verder geen aandacht aan ze besteed. 'Kunnen we bij jullie in de coupé komen zitten? Verder kunnen we namelijk alleen coupé's met mudbloods en bloedverraders vinden' vraag ik, de woorden "mudblood" en "bloedverraders" vol haat uitsprekend.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 23:09 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 23:11 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.