• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||

          ‘Dus je denkt niet eens aan de geweldige Adam James Black?’ vraagt Adam quasi-beledigd op mijn ‘’jou niet’’ ik lag. Nadat ik zeg dat ik blij ben dat hij eindelijk een beetje wordt toegelaten in zijn familie zegt hij,’ Nee, niet op de manier waarop ik toegelaten ben in de familie.’ Hij zucht en ik zie een trieste blik in zijn ogen. Zijn houding verandert en ik zie dat hij iets verbergt. ‘Wat is er Adam?’ ‘Je kan me altijd alles vertellen, dat weet je’ zeg ik troostend. Plots gaat de coupédeur open en komt er een meisje binnengelopen die pontificaal tegenover mij en Adam gaat zitten. Ze kijkt mij jaloers aan en ik trek arrogant mijn wenkbrauw op. Ze vraagt aan Adam wie ik ben waarop hij antwoordt, ‘Dit, Caish, is Jade Malfoy.’ Ze zegt iets in een onbegrijpelijke taal en Adam groet terug ‘Hoi Caish, leuke vakantie gehad?’ ik zie dat hij niet écht geïnteresseerd is. Nee, dat is Adam sowieso niet snel. En ik kijk Caish aan, ‘waarom kom je eigenlijk hier zitten?’ vraag ik met gespeelde onschuld. Dan komt ook mijn nichtje er weer bij zitten.
          'Was het niet zo gezellig bij Serpentje?' vraagt Adam hij spuugt bijna met de naam Serpen en ik ben het met hem eens. Serpen verdient gewoonweg geen respect. Niet van mij tenminste, nadat hij Alicia gedumpt had was ik al helemaal klaar met hem.

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

          Toen ik gevraagd had naar Serpen grinnikte Hyelka als antwoord en zei, ‘Tja, wat moet ik daar over zeggen? Niet veel contact gehad in de vakantie.’ ‘Hmhm’ was mijn enige reactie. Hyelka rolde opnieuw bijna van de bank van het lachen toen ik mijn opmerking tegen Valantinov maakte. Het kon me weinig schelen of ze het leuk of achterlijk vond. Mijn nieuwe tekening was iets totaal anders dan de vorige maar misschien wel net zo duister, of erger. Het was wel weer een donkere ruimte maar met ijzeren kettingen op de grond en metalen hekken. Ik wist niet waar ik dit vandaan hield en schetste het levenloze figuur van een man op de vloer. Waarschijnlijk dood, of op de rand ervan.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||

          Ik had mijn laatste woord nog niet gezegd of Hazel veranderde al weer terug in haar Lynx vorm. Ik zuchtte toen ze bij Tom op schoot kroop en ik keek Riley aan of hij wilde opschuiven. Zonder moeilijk te doen maakte hij plaats zodat ik naast Tom kon zitten. Ongeacht of ze het nou leuk vond of niet begon ik Hazel over haar vacht te aaien, vooral haar kop, die was immers het zachtste. Ik wist dat ze even niet wilde praten en ik liet haar in haar waarde, ik kende Hazel en ze was in mijn idee nog altijd mijn beste vriendin. Hopelijk dacht zij er nog het zelfde over. Mijn ogen zochten Lillian die rustig een gesprek had aangeknoopt met Riley over hun favoriete zwerkbalteam. Ik keek weer naar Hazel en zei, ‘je bent zacht.’


    grey]Ertussenuit gesneaked en snel even getypt, vanavond laat misschien nog :x[/grey

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:56 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Rickena “Ricky” Melonee Harrison || Wachter & Aanvoerder || Gryffindor

    ‘Hoi Ricky, verderop zitten je jaargenoten geloof ik,' mompelde Darren, waarop ik hem een dankbare glimlach schonk en even toekeek, hoe hij zijn vriendin weer de coupé inloodste. Ik snapte soms echt niet hoe mensen in godsnaam een relatie met elkaar konden hebben. Het veroorzaakte altijd zoveel problemen. Zoals bij Darren en Lillian. Ik zou volgens mij zoiets nog geen seconde uit kunnen houden. Laat staan de rest van mijn leven. Dan hield ik mij tien keer liever bezig met Quidditch. Dat was een stuk minder problematisch en nog super leuk ook!
    Zuchtend pakte ik de zware koffer weer op en liep verder langs de coupé's tot ik Laurene zag zitten. Ik kon wel juichen van opluchting. Een coupé met iemand uit mijn jaar, zonder irritante Slytherins in de buurt en nog plaats ook. Daarbij was Laurene een aardige meid en deed ze ook aan Quidditch. Ik opende dan ook vrolijk de coupé deur en stak mijn hoofd naar binnen.
    'Heeee Laurene, mag ik erbij zitten? Het is overal super vol, of er zitten geen leuke mensen in de coupé.' Hopelijk was mijn gezelschap gewenst. Anders moest ik nog verder met die zware koffer zeulen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Faithe Emiliya Valentinov || Drijver & Klassenoudste || Ravenclaw

    Hyelka, de vrouwelijke Slytherin prefect en daarbij iemand met een karakter dat -voor zover ik gezien had en ik dus had onthouden, mij niet echt super erg aanstond, aangezien ik altijd meer het stillere rustige lieve was geweest- mij niet erg aanstond, lachte hard, tijdens mijn binnenkomst. Ze deed mij in combinatie met haar naam denken aan een hyena, maar het leek mij niet slim om dat hardop te zeggen. Niet dat ik bang was voor deze twee zesdejaars. Het zou gewoon niet aardig klinken.
    ’Zo, zo Valantinov kom je – je Prefect plichten uitvoeren,' klonk het schamper uit de richting van Nahuel. Ik keek even op van mijn boek en haalde mijn schouders op. Mijn poging om ook wat te zeggen werd echter belemmerd door Hyelka, die voor zover mogelijk nog harder te lachen. Mijn wenkbrauwen vlogen omhoog. Oké, ik was nu het aardig doen zat. Ze lachte teveel naar mijn mening.
    'Ik zou maar oppassen. Straks verander je nog in een hyena met al dat hersenloze gelach van je. En ja, dat zal helaas wel moeten. Hoewel het mij wel een excuus biedt om hier te gaan zitten, in plaats van bij mijn mede Ravenclawers,' zei ik met een emotieloze stem en richtte mij weer op mijn boek, terwijl ik mijn hand naar mijn toverstok liet glijden, voor het geval dat de dartende dame mijn uitspraak niet kon hebben en ik één van haar zesdejaars spreukjes moest afweren. Nou ja, vijfdejaars. Ze ging dit jaar immers pas naar de zesde.


    Happy Birthday my Potter!

    Hazel Lycan Delikov * Seeker * Gryffindor

    Ik begon zacht te spinnen toen Darren me begon te aaien. Tja, ik wilde nu niet praten, dus dan maar bij iemand op schoot liggen. Het meisje dat zo jaloers was begon nu te praten over Quidditch en ik keek ongeïnteresseerd naar haar. Darren zei plots weer iets.
    "Je bent zacht."
    Ik purrde kort en begon toen te rollen op de schoot van de jongen waar ik op lag. Ik rolde half op de grond en hing per ongeluk in zijn broek. Ik sprong toen naar Darren om daar te gaan liggen en spinnen. Ik rolde een beetje heen en weer op zijn schoot en wachtte tot hij weer begon met mij te aaien. Ja, het was zo lekker. Net zoals iemand die je knuffelt. Het voelde gewoon lekker. Helaas zag ik niet alle kleuren even goed. Ik kon rood, blauw, groen en geel wel zien, maar voor de rest alleen wit, grijs en zwart. Geen paars, oranje of roze of bruin. Jammer maar helaas. Kiezen of delen. Ofwel zo zijn dat iedereen met me wilt praten ofwel zo zijn dat ik een kleurenblinde lynx ben. Ik miauwde kort en sprong toen naar Darrens schouder. Ja, dat lag beter dan zijn schoot.


    Hyelka Morticia Donovan * Prefect * Slytherin

    Ik begon me te vervelen met alleen darten. Ik pakte mijn boek en begon te lezen. Jammer maar helaas voor hem dan. Pffff. Ik verveelde me nu al! Hoe zou dat op school zijn? Oja, wacht, dan kon ik tenminste plannen opschrijven en bedenken. Nu zou ik veel te verdacht overkomen op de andere Prefects.
    Ik las eigenlijk pagina na pagina zonder iets te zeggen. Eigenlijk nog een best saai boek. Amper actie of spanning. Voor mij dan. Als ik het boek aan mijn nicht zou geven zou ze het een super boek geven en zeggen dat er heel veel spanning en actie in zit. De actie kwam te laat en de spanning was gewoon te slap. Maar ja, wat wil je als je Serpen volgt en zijn plannen aanhoort? Hoe heette dit boek eigenlijk? Ik keek op de kaft en las de titel. CSI. Oja, daarom had ik het gekozen. Omdat het detective shit was. Met bloed en moord. Maar de verhaallijn vond ik niks aan. Ik wachtte alleen op de ontknoping en op nog meer bloed.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 20:29 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Adam James Black || Student || Slytherin
    "Ik denk niet dat het nog ooit gezellig met die sukkel kan gaan worden'' is Alicia's antwoord op mij.
    "Neh, denk het ook niet" stem ik er grijnzend bij in.
    ''Trouwens Adam, ik was ook helemaal niet voor Serpen naar die coupé gegaan, maar voor Nathaniël'' zegt ze dan, ik grinnik zacht. Ik weet wel dat ze vast nog wel iets voor Serpen voelt, voor mij kan je dat soort dingen niet zo makkelijk verborgen houden. Maar ze heeft er duidelijk wel een reden voor om niet eerlijk te zijn, dus ik houd mijn mond er verder over.
    "Wauw, ik ben hier enige jongen bij drie meiden" zeg ik grijnzend om van onderwerp te veranderen, op een niet zo nonchalante manier trouwens. Ik kijk de dames één voor één aan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 21:05 ]


    Little do you know

    Eleanor Troyes • Leerling • Ravenclaw
    Thérésa legt uit dat ze een zesdejaars is en een jager van het Quidditch team. Ze vraagt of ik aan de try-outs mee had gedaan en ik schud mijn hoofd wat stilletjes. Ze gaat verder en dan vraagt ze of ik er zin in heb. Ik knik enthousiast.
    ‘Ja, enorm veel zin… Sowieso beter dan thuis, hier heb ik mijn… weinige… vrienden.’ Ik lach zacht en ik haal een hand door mijn haar. Ik kijk naar het raam en ik kijk er uit. Ik zie niet vreselijk veel, maar dat maakt me niet veel uit. Ik blijf glimlachen en ik speel zachtjes met mijn vingers.

    [Sorry voor het kleintje.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    || Cai Mullingford || Slytherin ||

    ik wende me tot Jade. " Nou Jade, ik zat bij Serpen en zijn aanhangsels, maar aangezien ze aan het praten waren over : hoe neem ik de tovenaarswereld over. Ben ik toch maar weggegaan en bij de allerliefste " ik kuchte even. " Adam James Black gaan zitten en bij wier blijkbaar is Jade Malfoy." Zei ik grinnikend. Adam zei iets over het feit dat hij de enigste was tussen drie meiden. Ik keek even opzij naar het derde meisje keek fronsend naar Adam en schudde toen mijn hoofd. " Adaaaam Perv! " lachte ik zacht. " Dan quit ik, al genoeg onheil met m'n ex. Die ik dan ook echt niet in de kelder verstop zonder eten of drinken ofzo hoor. " zei ik zo onschuldig mogelijk. " In ieder geval, Jade. Ik ben Caisheen Mullingford. En helaas nichtje van de verachterlijke potters en wezels. " ik haalde mijn schouders op en keek uit het raam. " Zeg. Is het ministerie ook langs geweest bij jullie? " zei ik terwijl mijn ogen over het landschap gleden, gewoon om iets abnormaals te. Zien.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Caish noemt me een Perv na mijn opmerking en ik lach zachtjes "Misschien ben ik dat wel ja" zeg ik lachend.
    Caish praat verder richting Jade over waarom ze hier zit en na een tijdje zegt ze: "In ieder geval, Jade. Ik ben Caisheen Mullingford. En helaas nichtje van de verachterlijke potters en wezels." zegt ze dan terwijl ze haar schouders op haalt "Och arme" zeg ik lachend "De ge-wel-dige Potters" vervolg ik hoofdschuddend
    "Zeg. Is het ministerie ook langs geweest bij jullie?" vraagt ze dan.
    Ik schud mijn hoofd "Voor zover ik weet niet" zeg ik schouderophalend.


    [Niet zoveel inspiratie x'd]


    Little do you know

    Chloë Longbottom Hufflepuf Leerling

    Ik deed mijn ogen terug open het zou me echt niet lukken om in slaap te vallen al was dat het enige wat ik wou even afgesloten zijn van de wereld maar dat zat er blijkbaar niet. Ik zucht ik keek door het raam. Ik schat dat we nog een uur of 3 moesten tijden dus dat viel nog wel mee. Ik bleef door het raam kijken totdat ik een paar uilen voorbij zag vliegen man wat wou ik dat ik gewoon met ze mee kon vliegen weg van het stomen moeilijke leven dat hier op wacht. Ik zucht het eerste wat ik ga doen na het eten op hogwarts is mijn uilen gedaante aan nemen ja ik ben een faunaat. Ik vind het geweldig als uil voel ik me vrij en ik kan me goed verstoppen en omdat niemand het weet kan ik sommige mensen zelfs gewoon afluisteren. Ik lachte in me zelf ik keek uit het raam de uilen volgend met mijn ogen


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    {Laat mijn reservering maar vallen, het is oneerlijk jullie zo lang te laten wachten}


    Tijd voor koffie.

    Rick Angster~teacher DADA~Head slytherin

    Ik kwam steeds dichterbij en toen zag ik het, het was geen duister dier maar een eenhoorn veulen. Ik keek er even naar maar besloot toen om weg te gaan voor de moeder kwam. Ik liep het bos terug uit richting Zweinstein. Ik ging de hal binnen terug naar mijn kantoor, ik liep de trap op en ging naar mijn kantoor. Toen ik in mijn kantoor was pakte ik terug perkament en ging de les voor de tweedejaars voorbereiden. Ik schreef wat op en verfrommelde het weer. Ik begon terug opnieuw en dit keer was het beter. Ik stapte terug op en begon een boek te lezen.


    [Inspiratieloos (huil)]


    Queer zijn is gewoon alles

    Caitlin McAllister • Leerling • Gryffindor
    Ik sta nog in de hal als de trein aan het rijden is. Ik zucht en ik steek mijn handen in mijn zakken. Ik begin te lopen langs een paar coupés en ik zie iedereen heel leuk met elkaar praten. Mompelend loop ik verder, richting een – voor mij – lege coupé. Als ik voor de schuifdeur sta, zie ik er een meisje zitten. Ik herken haar redelijk goed en ik klop zachtjes op het raam om vervolgens de coupé in te stappen. Ik zwaai kort en ik glimlach.
    ‘Hi, mag ik bij je komen zitten? De andere coupés zitten ongeveer al vol,’ zeg ik langzaam. Ik heb als zo’n idee dat het Rickena is, maar iedereen noemt haar vaak Ricky. Ik ben benieuwd of ze mij nog kent na die lange vakantie.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lizor schreef:
    Aurora Belle Parrisch • Aanvoerder/zoeker/leerling • Hufflepuf
    Er verschijnt een meisje in de deuropening die Nick - zo heet hij - zo te zien kent. Mabel heet ze blijkbaar en als ik het me goed kan herinneren is ze ook een Ravenclawer net zoals Nick.
    'Vorig jaar zat ik alleen.. maar dat was niet bepaald leuk,' zegt Mabel. Ik knik begrijpelijk.
    'Snap ik. Ik ben Aurora trouwens,' zeg ik met een glimlach als zij zich als Mabel voor stelt, 'ook van Ravenclaw net zoals Nick zo te zien,' stel ik vast.
    'Ik ben van Hufflepuf zoals je misschien al mocht weten. Zoeker en aanvoerder in het zwerkbalteam en dat was het,' zeg ik met een vriendelijke glimlach. Misschien kan wat gezelschap me een beetje opbeuren.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mabel Aurora Winter || Student || Ravenclaw
    Het meisje stelt zich voor als Aurora, iets wat mij zacht doet lachen.
    "Aurora is mijn tweede naam" zeg ik grinnikend.
    ''ook van Ravenclaw net zoals Nick zo te zien, Ik ben van Hufflepuf zoals je misschien al mocht weten. Zoeker en aanvoerder in het zwerkbalteam en dat was het,'' zegt ze dan met een vriendelijke glimlach.
    "Ja, ik ben ook Ravenclaw, en ik had ook al gezien dat jij van Hufflepuff bent.. Maar ik ken bijna iedereen hier" begin ik schouder ophalend "Ik wou dat ik dat ook kon.. Quidditch" vervolg ik zacht "Alleen ja, als ik al 10 meter van de grond verwijderd ben dan val ik al bijna flauw.. laat staan op zo'n bezem" zeg ik ontmoedigd.


    [Ik had al gereageerd d:]


    Little do you know

    Teamin Jace Sangue || Student, Prefect, Chaser || Hufflepuff
    ''Kan ik begrijpen, ik was allang blij dat ik die prefect badge niet kreeg, het lijkt mij doodsaai om alleen maar mensen te moeten corrigeren en zelfs niks leuks meer te kunnen uithalen'' zegt Aishlinn dan lachend tegen me.
    "Wat?" vragend kijk ik haar aan "Ik mag 's nachts door de gangen lopen, wat betekent dat er dan verder niemand meer is, en dat is dus de perfecte tijd om grappen voor te bereiden en uit te halen" zeg ik met een speelse grijns, ja ik heb al een aantal keren 's nachts een grap uitgevoerd en die zijn altijd gelukt. Ook het handige dat ik er 's nachts op uit mag is dat ik bloed kan halen.. want zonder dat val ik misschien wel een mede leerling aan, maar gelukkig weet niemand van me dat ik ben wat ik ben..



    Aishlinn Marléne Davis - Drijver - Hufflepuf.
    'Wat?' vraagt hij aan mij nadat ik gezegd had dat je al prefect niks leuks meer kon doen. 'Ik mag 's nachts door de gangen lopen, wat betekent dat er dan verder niemand meer is, en dat is dus de perfecte tijd om grappen voor te bereiden en uit te halen' zegt hij met een speelse grijns. Ik lach ook en ik tegenover hem zitten. 'Mag ik weten welke grappen je onlangs hebt uitgehaald dan?' vraag ik dan aan hem en ik grijns even. Misschien waren zijn grappen wel goed, misschien kon ik nog wel iets leren van zijn grappen. Ik zie dat de trein begint te rijden, dat wordt nog een lange reis naar hogwarts. Ik kijk uit het raam en vraag dan 'Heb jij zin in dit jaar?'


    Thérésa Charlene Danique Wellingfield - Jager - Ravenclaw.
    Op mijn vraag of ze er zin in heeft antwoord zij ‘Ja, enorm veel zin… Sowieso beter dan thuis, hier heb ik mijn… weinige… vrienden' en ze lacht even, ik lach even mee en zeg dan 'Ik heb er ook wel zin in, ik kan ook mijn vrienden weer zien, en zwerkballen natuurlijk' en ik glimlach even. Dan kijk ik door de coupé deur naar buiten en zie ik Erin langslopen. Dan richt ik me weer op Eleanor en vraag ik 'Wat zijn jou favoriete vakken? en heb je trouwens een fijne vakantie gehad dit jaar?' Ik glimlach even naar haar, ze lijkt me wel een aardig meisje, ze komt in iedergeval niet arrogant over, in iedergeval, ze komt nog niet arrogant over, je weet niet hoe ze zich gedraagd op school.


    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slytherin.
    Nadat Alicia tegen me uitgevallen is, en toen had gezegd dat ik beter een andere coupé moest gaan zoeken omdat ik vast niet meer geliefd was bij haar familie, liep ze weg. Ik bleef boos staan. Dat ik had gedacht dat wij vrienden konden worden. Wie zo boos wordt om het feit dat ik om haar lachte, trouwens het was niet eens lachen maar een grijnsje. Dat ze daar al niet tegen kan, wat een zielige aanstelster is zij zeg. Nee, ik hoop echt dat Nathan ook klaar met haar is, ze is een tuthola, met een verschrikkelijke attitude. Oh, en heel knap is ze ook niet echt. Nee, Nathan verdient beter dan haar, veel beter. Maar ja, dat is Nathans keuze en niet de mijne. Ik weet in ieder geval dat Alicia de pot op kan. Dan loop ik naar een coupé die nog leeg is, de trein vertrekt en ik hoop dat we snel bij hogwarts zijn, zodat ik mijn broer kan informeren over zijn nieuwe liefde Alicia, dat eigenlijk een achterlijke trut is.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 13:11 ]


    That is a perfect copy of reality.