• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley
    ''Dank je wel, dat betekend veel voor me,'' zei hij na opgelucht gezucht te hebben, ''Voor de echte Sean, dan, niet voor de harteloze gespeelde Sean natuurlijk,'' grapte hij. Ik glimlachte zwakjes, terwijl ik diep in gedachten verzonken was. Misschien zou een beetje steun wel fijn zijn. Maar wie zei dat hij het goed oppakte? Aan de andere kant - wat had ik te verliezen? Sean heeft mij nota bene ook in vertrouwen genomen.
    ''Eh-'' begon ik mompelend, terwijl ik met de zwarte stof van mijn gewaad speelde.
    ''I-ik was... ik was zwanger,'' begon ik, haast fluisterend. Waarom lag het verdomme nog zo gevoelig? ''E-en ik heb een miskraam gehad.''
    Ik slikte de tranen weg, maar eentje slaagde er toch in om te ontsnappen en zich een weg langs mijn wang omlaag te zoeken. Ik beet mijn kiezen op elkaar en durfde Sean niet aan te kijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

          ’Interessant, hm, dat ligt maar net aan het topic waar iemand over praat’ was haar antwoord. Ik reageerde niet maar ze vervolgde, ‘Dus Nahuel, heb je iets interessants gedaan in de vakantie? Het boeit mij geen fuck wat voor topic het is als het maar niet zo stil is hier.’ Een seconde keek ik op naar haar met een bedachtzame blik maar toen richtte ik me weer op de kleine details in de duistere kamer en voegde ik de Latijnse tekst ‘’Qui cruciatos morietur’’ toe in een klein schuingedrukt handschrift. Ik zag haar kijken en tekende rustig door tot ik besloot toch maar de stilte te verbreken, ‘ik ben onder anderen in Azkaban geweest.’ Zei ik terloops, ‘en jij, nog contact gehad met je goede oude vriend Serpen?’ mijn mondhoek trok minachtend omhoog maar voor we ons gesprek konden voortzetten kwam de Prefect van Ravenclaw binnen.
          ‘Goedemorgen’ groette ze.
          ’Zo, zo Valantinov kom je – je Prefect plichten uitvoeren’ zei ik schamper en sloeg de bladzijde van mijn tekenblok om en zette het houtskool opnieuw op perkament.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||

          ’Volgende keer als er iets is, zeg het in mijn gezicht aub. En misschien zou jij ook beter iets met je haar gaan doen, want het is net een dooie cavia op je hoofd’ Hazel stak haar deur de coupé uit en spotte tegen Lillian. Toen richtte ze zich op mij, ‘Darren, ik snap niet dat je met haar samen kan zijn, sorry dat ik het zeg, maar ik zou dit niet echt accepteren als ik jou was. Maar dat is mijn mening natuurlijk en die doet er niet toe’ een beetje verslagen keek ik hoe ze de coupé weer in verdween en ze mij met een nu tamelijk verhitte Lillian achterliet. Ik dacht na wat nu te doen toen een andere stem me uit mijn gedachtes haalde, 'Uhm... ik wil niet gemeen doen of jullie storen, maar ik zoek een coupé en jullie staan nogal in de weg. Nogmaals, niet onaardig bedoeld. Ik heb gewoon zware koffers en wil ze kwijt.' Het was Rickena die er langs wilde en ik mompelde tegen haar, ‘Hoi Ricky, verderop zitten je jaargenoten geloof ik’ Ik deed een stap opzij trok Lillian mee en duwde haar de coupé weer binnen. ‘Nu doe je normaal Lil.’ Gebood ik. Ze keek me woest aan en ging in een van de hoeken zitten met haar benen overelkaar. Ik liep naar mijn vriend –Tom- toe waar Hazel op schoot lag. Ik haalde mijn toverstok tevoorschijn en mompelde een spreuk die een Faunaat dwong weer zijn menselijke vorm aan te nemen. ‘Hazel’ zei ik en keek haar strak aan, ‘het spijt me van Lillian ze kan wel eens gemeen zijn. En ik bied mijn excuus aan voor haar kinderachtige gedrag, ten derde Hazel, paars staat je echt goed’ ik glimlachte verontschuldigend en had de neiging haar te kussen. Maar dat was misschien niet echt heel handig, Lillian zat inmiddels als een kat uit de boom alles in de gaten te houden. Soms werd ik gek van haar.

    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||

          ’Oh en wie heb je gemist dan ?’ vraagt Adam met een speelse grijns. Ik lach en kietel hem, ‘jou niet!’ maar hij weet wel beter. ‘Verveel me maar met je familie hoor, het is vast boeiender dan mijn vakantie' zeg ik en ga ontspannen naast hem zitten.
          ‘ Oké, als jij het wil’ grinnikt hij ‘Ik ben op verjaardag van mijn opa geweest, voor het eerst ben ik ook uitgenodigd, hij is zeventig geworden. En ik ben bij een oudtante van me geweest, dat was best saai op haar kinderen na. Ze heeft een tweeling, twee jongens en volgend jaar gaan ook zij naar Hogwarts, maar het zijn echt grappen makers’ hij grinnikt opnieuw ‘Ze verwisselen steeds van kleding en van naam om je voor de gek te houden, en als de één geen moedervlek in zijn nek gehad had dan was het écht gelukt ook’ lachend schud hij zijn hoofd, ‘ tja neefjes zijn soms wel grappig, alleen ik ben bang dat zij niet in Slytherin gedeeld zullen worden, en als dat zo is dan worden ze verafschuwt door de familie.’ Zucht hij. Ik weet hoe moeilijk Adam het met zijn familie heeft gehad de afgelopen jaren en dat alleen maar door die stomme afdelingen, zijn familie is behoorlijk streng als je niet in Slytherin gesorteerd wordt. ‘Ik ben blij dat ze je nu een beetje toelaten Adam, dat verdien je’ ik glimlach.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 13:22 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    'Eh-,' mompelt Ashley.
    'Ik vertel het niet door, echt niet. Ik beloof het je,' zeg ik aanmoedigend, ik glimlach zwakjes naar haar.
    'I-ik was... ik was zwanger,' ik kan het maar net horen en bijt op mijn lip. Dat wist ik niet, 'e-en ik heb een miskraam gehad.'
    Ik kijk haar aan, mijn ogen staan vol medelijden en ik zie dat er een traan over haar wang naar beneden rolt, dan doe ik wat ik niet eens van mezelf verwacht had. Ik sta op en trek haar in een knuffel, ik sla mijn armen stevig om haar heen.
    'Dat is zo erg voor je,' zeg ik, mijn stem klinkt oprecht en vol met medelijden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley
    ''Ik vertel het niet door, echt niet. Ik beloof het je,'' hoorde ik Sean nog zeggen. Ik geloofde hem.
    Nadat ik was uitgesproken keek ik hem langzaam aan. Zijn ogen waren gevuld met medelijden en plotseling trok hij me in een knuffel. Ik was even verbaasd, maar ik wist mezelf niet langer groot te houden en snikte zacht.
    ''Dat is zo erg voor je,'' zei hij oprecht en medelevend. Ik begroef mijn gezicht in zijn shirt terwijl mijn schouders lichtjes schokten. Godverdomme, ik was niet van plan om het jaar zo te beginnen.
    ''S-sorry,'' piepte ik zacht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    Ik voel mijn shirt langzaam nat worden, maar ik besteed er verder geen aandacht aan. Ik wrijf haar zachtjes en geruststellend over haar rug.
    'S-sorry,' piept ze zacht.
    'Maakt niet uit Ash,' fluister ik haar toe. Ik kan me voorstellen hoe Ashley zich voelt, hoe zou ik me voelen als ik Tate kwijt zou raken? En hij is nog niet eens mijn zoontje. Ik kijk Ashley aan en veeg de tranen van haar wangen af.
    'Heb je het Caleb al verteld?' vraag ik zachtjes aan haar. Ik denk van niet, volgens mij ben ik de enige die het weet anders zou hij haar wel getroost hebben. Dat weet ik zeker.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    ''Maakt niet uit Ash,'' fluisterde Sean. Het werkte blijkbaar een beetje kalmerend, omdat ik mijn snikken weer in bedwang kon houden.
    ''Heb je het Caleb al verteld?'' vroeg hij, nadat hij mijn wangen droog had geveegd. Ik schudde zwakjes mijn hoofd.
    ''N-nee,'' snikte ik, ''I-ik heb hem al een tijdje niet gezien e-en ik durf het niet,'' stootte ik uit, ''I-ik wil zijn geluk niet bederven e-en-''
    Ik slikte mijn woorden in en veegde een paar nieuwe tranen weg. Ik probeerde even diep adem te halen en rustiger te worden, maar een golf van paniek vloog weer door me heen toen ik aan Caleb dacht. Wat moest ik in godsnaam doen?!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hazel Lycan Delikov * Seeker * Gryffindor

    "Hazel," begon Darren, "het spijt me van Lillian ze kan wel eens gemeen zijn. En ik bied mijn excuus aan voor haar kinderachtige gedrag, ten derde Hazel, paars staat je echt goed."
    Ik keek Darren vermoeid aan en ging weer bij zijn vriend op schoot liggen. Ja, hij kon me terug veranderen naar mijn menselijke vorm, maar dan verander ik net zo hard terug naar mijn lynx vorm. Was het zo moeilijk gevraagd om mij gewoon met rust te laten en me mezelf te laten zijn? Serieus, dat wijf kreeg nog grote problemen met mij. Darren opeisen is één ding, maar doen alsof hij een voorwerp is dat je bezit is toch wel de druppel die de emmer doet overlopen. Lang zou ze het niet volhouden zo, want Darren en ik, tja, waren een soort van onafscheidelijk? Misschien niet, maar toch hadden we de laatste jaren veel samen gedaan. Zo ook een keer samen gedanst op een feest. Ik kon voelen wanneer hij behoefte had aan een knuffel of wanneer hijzelf iemand wilde knuffelen of in geval van mij en die andere wilde kussen. Ja, deel van het Transformagus zijn.


    Hyelka Morticia Akemi * Prefect * Slytherin

    Ik grinnikte toen hij vroeg hoe het met Serpen en mij was.
    "Tja, wat moet ik daar over zeggen? Niet veel contact gehad in de vakantie," grijnsde ik. Toen de Ravenclaw Prefect naar binnen kwam moest ik nog harder lachen en viel ik al bijna van de bank af.
    "Zo, zo Valantinov kom je je Prefect plichten uitvoeren?" zei hij schamper en ik rolde zowat van de bank van het lachen. My god, nu snapte ik waarom die jongen in Slytherin zat. Hij kon ook zo lekker rustig zitten tekenen. Alsof niks hem kon schelen. Maarja, dat was mijn interpretatie van Nahuel. Ik gooide lachend de dartpijlen in Harry Potter zijn hoofd. Toen liet ik de foto eraf komen en begon ik weer gewoon te gooien als in een wedstrijd.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Als ik haar grijnzend vraag wie ze gemist heeft is haar antwoord 'Jou niet!' waardoor ik haar nep-beledigd aan kijk
    "Dus je denkt niet eens aan de geweldige Adam James Black?" vraag ik haar verontwaardigd.
    Ik vertel haar over de saaie familie dingen, als ik daarover uitgesproken ben zegt Jade:
    '‘Ik ben blij dat ze je nu een beetje toelaten Adam, dat verdien je’' en ze glimlacht naar me.
    "Nee, niet op de manier waarop ik toegelaten ben in de familie" zeg ik zuchtend, ik moet moeite doen om de opkomende tranen niet te laten zien maar het lukt me. ik heb iemand vermoord, gelukkig weet de school het niet.. en degene die er bij waren hebben hun mond gehouden omdat we bevriend waren, maar het is gebeurd en dat is de enige reden waaróm ik zo ineens welkom ben in de familie. Alleen maar omdat ik één van de onvergevelijke vloeken heb gebruikt.. en dan wel de ergste van de drie.. Ik haat mezelf ervoor, maar mijn familie is trots op me. Ik word nog liever verafschuwt voor niets, dan geliefd door het vermoorden van iemand.. Als Jade het weet zal ze wel bang voor me zijn..

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 14:55 ]


    Little do you know

    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    'N-nee,' snikt ze op mijn vraag als reactie, ''I-ik heb hem al een tijdje niet gezien e-en ik durf het niet,' stoot ze uit, 'i-ik wil zijn geluk niet bederven e-en-.'
    'Rustig maar Ash,' ik kijk haar aan.
    'Je weet dat je het hem moet vertellen en jij kan er niks aan doen,' zeg ik, ik strijk een pluk haar uit haar gezicht, 'je hebt het ook aan mij verteld, dan weet ik zeker dat je sterk genoeg bent om het aan hem te vertellen en je kan het beter zelf vertellen dan dat hij er op een gegeven moment achter komt.'
    Ik probeer haar een beetje rustig te krijgen door over haar rug te wrijven en haar tranen weg te vegen, maar nadat ik over Caleb begonnen ben lijkt het alleen maar erger te worden.
    'En hij kan je waarschijnlijk veel beter troosten dan dat ik dat kan. Je moet het wel doen Ashley.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange
    ''Rustig maar, Ash,'' zei Sean sussend. Ik keek hem aan met betraande ogen.
    ''Je weet dat je het hem moet vertellen en jij kan er niks aan doen,'' zei hij. Hij streek zachtjes een plukje haar uit mijn gezicht. ''Je hebt het ook aan mij verteld, dan weet ik zeker dat je sterk genoeg bent om het aan hem te vertellen en je kan het beter zelf vertellen dan dat hij er op een gegeven moment achter komt.''
    Ik knikte langzaam; ik wist dat hij gelijk had. Ik kon er niet onderuit komen.
    ''En hij kan je waarschijnlijk veel beter troosten dan dat ik kan. Je moet het wel doen Ashley.''
    Ik beet op mijn onderlip. ''Je b-begrijpt het niet. Serpen heeft me in mijn b-buik geslagen,'' bekende ik schor, ''E-en dat zorgt er alleen maar voor dat de band tussen die twee nog s-slechter wordt.''
    Ik sloeg mijn ogen neer en dwong mezelf rustig te blijven. ''E-en ik moet het vertellen, dat w-weet ik, maar het is zo moeilijk.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    'Je b-begrijpt het niet. Serpen heeft me in mijn b-buik geslagen,' ik kijk haar ongelovig aan, 'E-en dat zorgt er alleen maar voor dat de band tussen die twee nog s-slechter wordt.'
    Dit was dus zijn schuld, Serpen heeft die miskraam veroorzaakt.
    'E-en ik moet het vertellen, dat w-weet ik, maar het is zo moeilijk,' ik kijk even naar de muur en bal mijn vuisten. Niet te geloven dat ik ooit die gast in vertrouwen genomen heb en naar zijn stomme plannen geluisterd heeft.
    'Je wil Serpen er toch niet mee weg laten komen? En als Caleb zo'n broer heeft, snap ik best dat hij geen goede band heeft met hem. Serpen verdient het gewoon niet om een broer te hebben die om hem geeft of een meisje dat om hem geeft of iemand die om hem geeft!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ∞- Caisheen Lainese Mullingford∞Leerling∞Slytherin∞

    voor de eerste keer in zes jaar was ik eens optijd voor de trein. En waarom! Mijn oom en tante, de potters aan wie ik zo een hekel had, hadden erop gestaan dat ik de laatste week bij hun doorbracht. Mijn tante viel nog wel mee, maar mijn oom.. argh. En dan die kinderen ! Ik kan met geen een van alle overweg, niet dat dat wat uit maakt maar oke. Ik zag mensen omkijken tien ik ze beide een goedendag wenste en er als een speer vandoor ging met een krijsende Millifore op mijn schouder. Ik stapte in de trein en begon naar de coupe van slytherin te benen. Natuurlijk kon ik het niet laten een eerstejaars te laten vallen toen ik een random coupe opentrok en daar Serpen en een ander zag zitten. Ik plofte tegenover hun neer mer een gezicht dat op bliksem stond toen mijn oom en tante zwaaide. " Geen gevraag.Ergste. dag. Van. Mijn.leven!" Gromde ik tegen ze en Millifore kwam zoals gewoonlijk krassend de coupe binnen en ging op Serpen's hoofd zitten, nogsteeds krijsende want die uil doet niks anders. " Dus hoe was jullie vakantie? " ik spuwde het woord vakantie haast hatelijk uit toen ik, op het perron Adam zag lopen. Uit het niets lag er een scheve grijns op mijn gezicht. Ik begroette Adam toen hij in de deur van de coupe stond. " Buenos Dias Adam. " zei ik simpel waarna ik riep dat Mellifore dr kop moest houden of ze was het avondeten. _e andere in de coupe knoopte een heel gesprek aan, iets waarvoor ik niet in was. Adam was weg gegaan en ik besloot deze coupe te vragen en liep zoekend naar adam. Eenmaal die coupe gevonden liet ik me in een van de banken vallen terwijl mijn ogen van Adam naar het meisje gingen. Langzamerhand werd ik een beetje jaloers, wat duidelijk aan mijn ogen te zien was. Mijn ogen richtte zich op het meisje. " En jij bent? " snauwde ik schagerijnig. Ik keek met een stralende glimlach naar Adam. " Buenos Dias"

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 15:16 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'We zullen het voor ons houden Serpen, alhoewel, een duelletje vind ik alltijd wel leuk om te doen, maar ik heb helaas nog geen zin om te sterven, dus we zullen het wel voor ons houden,' zegt Nathaniël.
    'Duellen krijg je nog genoeg Nathaniël, dus hou je maar even gedeisd,' zeg ik.
    'Heej Aiden, heej Nathan,' ik kijk op, geweldig, daar hebben we Alicia. Kan ze het nog niet eens twee minuten zonder me volhouden? Het lijkt wel alsof ze me volgt als een hondje.
    'Kunnen we bij jullie in de coupé komen zitten? Verder kunnen we namelijk alleen coupé's met mudbloods en bloedverraders vinden,' vervolgt Alicia. Ik rol met mijn ogen.
    'Dus? Daar hoor je toch thuis?' ik kijk met een grijns naar Felice.
    'Sorry, maar deze coupé is al vol, jullie zullen een andere coupé moeten vinden,' zeg ik bot en dan is het vooral bedoeld tegen Alicia.



    Nathaniël Jake Mitchell - Wachter - Slytherin.
    Ons gesprek wordt oppeens verstoord als Alicia samen met mijn zusje in de deuropening staat en zegt 'Hey Aiden. Hey Nathan.' Ik zie Aiden kijken met zijn bekende - wie ben jij?- blik, terwijl ik een beetje verschrikt kijkt. 'Kunnen we bij jullie in de coupé komen zitten? Verder kunnen we namelijk alleen coupé's met mudbloods en bloedverraders vinden' vraagt ze dan. 'Dus? Daar hoor je toch thuis?' bitste Felice gelijk terug. Ik zag Aiden lachen, Samantha ook lichtjes grijnsen, en ik moest ergens ook moeite doen om niet te gaan lachen. 'Sorry, maar deze coupé is al vol, jullie zullen ene andere coupé moeten vinden' zegt Serpen bot tegen Alicia.
    Ik sta op en zeg tegen Alicia 'Alicia, kan ik je even spreken, op de gang, onder vier ogen?' Zonder op antwoord te wachten trek ik haar de coupé uit, de gang op. Ik laat Samantha achter, maar ik zie dat zij zich ook omdraait om niet van het gesprek te hoeven missen. 'Wat doe je hier?' zeg ik bijna fluisterend tegen haar, in de hoop dat niemand ons hoort behalve Alicia zelf.


    That is a perfect copy of reality.

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Plots komt Caisheen tegenover Jade en mij in de coupé zitten, gedaan was het met de rust die we net gekregen hadden.
    Caisheen kijkt jaloers naar Jade, iets wat me best vermaakt, waarna ze haar snauwend vraagt wie ze is.
    "Dit, Caish, is Jade Malfoy" stel ik Jade met een glimlach voor aan Caisheen. Haar bijnaam voor mij is al zolang ik haar ken 'Caish' geweest omdat ik dat gewoon makkelijker vind.
    Dan kijkt ze mij met een stralende glimlach aan en zegt ze gedag in het, volgens mij, mexicaans ofzo.
    "Hoi Caish" begroet ik haar met een glimlach terug "Leuke vakantie gehad?" vraag ik haar met gespeelde interesse, ik ben nooit echt geïnteresseerd geweest in de dingen die anderen mee maken. Dat ben ik alleen als ik echt hecht met ze ben, en tot zover ben ik enkel echt hecht met familie, tenminste de familie die mij mag om wie ík ben, niet omdat ik iemand heb vermoord met 'Avada Kedavra'.


    Little do you know

    || Cai Mullingford ||

    " Adam bespaar me die zogenaamde interesse. It was horrible!" Schreeuw ik zowat kur terwijl ik nog snel een gebaar naar mijn oom en tante kan maken. " Ben ik even blij dat ik die achternaam niet draag, iedereen zou me aankijken met een : daarhebjepotter-blik. En dat weet jij evengoed als ik Addie." Het laatste woordje liet me even grijnzen, zo noemde ik hem vaak. Gewoon om te irriteren. Even keek ik naar het meisje dat hij voorgesteld had, keek naar hem en maakte smak-geluidjes, trok mijn wenkbrauwen op en begon te grinniken. nogsteeds jaloers natuurlijk, dat was het enige dat niet uit mijn ogen zou verdwijnen de volgende tien uur. Een grommende zucht verliet mijn lippen, keek naar Adam en mijn lippen vormde een streep toen ik hem recht aan keek. " Jij hebt iets uitgevoerd deze vakantie Addie, vertel op. of moet ik mijn geweldige dwingmode inzetten?" lachte ik even kort en keek hem toen sereen aan. maakte een i'm watching you- gebaar, schudde even grijnzend mijn


    Yeah, and people in hell want Slurpees.