• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||

          ’Plaats voor een Black? Nee’ zegt Sam met een grijns, ‘maar voor jou altijd.’ Vervolgt ze. Sam en Alicia beginnen een gesprek over Nathaniël, de broer van Samantha en voormalig wachter van het zwerkbalteam. Ik had vewacht dat hij aanvoerder zou worden maar blijkbaar toch niet. Het gesprek leek te gaan over Nathan die het de hele zomer over Alicia had gehad, grappig ik had hem in eerste instantie niet snel voor Alicia laten vallen, maar blijkbaar had ik het mis. Ik kijk op naar Adam en zeg, ‘vertel eens over je zomervakantie.’

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

          Hyelka wierp me een woedende blik toe, die mij alleen maar een vermakelijk trekje van mijn mondhoek bezorgde, ‘wat verwacht je anders dat ik ga doen? Smeken of je mee helpt zoeken? Dacht het niet.’ Ze sommeerde de pijlen en vervolgde, ‘en nog een ding, ik vergeet namen als ik mensen nog niet goed ken. En 'kennen' heeft bij mij twee betekenissen. Iemand wel eens ontmoet hebben en dingen weten over iemand. Ga jij maar uitzoeken welke ik deze keer nodig ga hebben. Ik zou je wel willen leren kennen eigenlijk. Ik mag je wel.’ Ze grijnsde.
          ‘Ik mag jou niet’ antwoordde ik met een koele duistere blik maar met een speelse ondertoon in mijn stem en vervolgde, ‘je praat veel te veel nonsens’ Ze herhaalde het gooien en sommeren van haar dartpijlen nogmaals en ik sloeg mijn armen over elkaar, ‘ga je mee de eerste patrouille doen voordat de trein gaat rijden? Ik heb zin om eerstejaars te verjagen.’ Zei ik en stond op.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||

          Hazel kwam binnengelopen en hoorde wat Lillian zei, maar voordat ik dat kon verbloemen zei ze, ‘"Als er te weinig plek is wil ik ook wel bij iemand op schoot gaan liggen.’ Ze rende op Lillian af sprong en veranderde in een Lynx, oh ja dat was ook zo ze was een faunaat. Lillian keek woest en Hazel liep over haar benen heen en weer. ‘Ga weg!’ siste Lillian en ik bromde iets wat leek op, ‘laat toch, Lil.’
    Hazel’s kattenogen keken mij vragend aan en nestelde zich toen op mijn schoot. Lillian beefde bijna van woede en ik keek haar streng aan, ‘lieverd, er is echt niks. Kijk Hazel is een Lynx!’ mijn vrienden schoten in de lach en ik ook. Onwillekeurig aaide ik Hazel over haar kopje en toen fluisterde ik, ‘ik vind je leuker in mens-vorm hoor Hazel.’

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 18:30 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    Ik haal mijn schouders zwakjes op en teken figuurtjes op het raam. Ik bel Tate wel als we aangekomen zijn, of nu? Ik wil weten of hij ontbijt op heeft. Ik kijk even naar Ashley.
    'Ash, ik moet even iemand bellen,' zeg ik zacht, 'is dan een probleem?'
    Ik kijk haar vragend aan. Hopelijk gaat ze niet moeilijk lopen doen, maar ik heb Tate geleerd om de telefoon op te nemen. Als ik er niet ben is hij de enige die nuchter genoeg is om de telefoon op te pakken en ik wil graag in contact met hem blijven. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en wacht op een antwoord van Ashley.

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    'Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb,' reageer ik rustig. Ik kijk even naar Nathaniël en Aiden. Ze zijn volgens mij best betrouwbaar en in voor wat veranderingen. Ik kijk ze aan.
    'Jullie maken me nieuwsgierig met jullie gegrijns. Zeg, als het zo belangrijk is-.' '-dan mogen wij het toch ook wel weten? Jullie weten dat we te vertrouwen zijn,' maakt Nathaniël Aiden af.
    'We gaan het opnieuw doen,' zegt Serpen. Hij herhaalt de woorden die hij tegen Felice gezegd heeft: 'Dit jaar doen we het anders, dit jaar gaan we ons niet bezighouden met kinderspelletjes. Dit jaar gaan we voor het echte werk. Doen jullie mee?'

    Aurora Belle Parrisch • Aanvoerder/zoeker/leerling • Hufflepuf
    'Uhm... ja hoor,' beantwoord de jongen mijn vraag, 'maar is het niet de bedoeling dat jij, als aanvoerder, bij mensen uit je team gaat zitten?'
    Ik denk even over zijn vraag na en schud dan mijn hoofd. 'Ze zullen me vast niet missen,' zeg ik en ik ga tegenover de jongen op de bank zitten.
    'Ik ben Aurora trouwens, Aurora Parrisch,' stel ik mezelf met een glimlach voor. Dan schiet me te binnen dat hij ook bij het zwerkbalteam zit. Ik weet niet meer precies in welke positie, mijn herinneringen van vorig jaar zijn niet echt helder meer. Het wordt tijd dat ik ze eens opfris en een paar namen weer leer. Ik ken bijna niemand hier meer. Dat zal ook wel liggen aan het feit dat ik vorig jaar weinig op school ben geweest en eigenlijk weet ik niet zeker of het zin heeft om nu allemaal nieuwe vrienden te maken. Over een paar maanden dan... dan gaat mijn moeder... Ik wil er niet eens over na denken. Ik kan er niet over na denken. Ik slik de tranen in en kuch even.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    The ride tot Hogwarts
    Het is 10:00. De Hogwarts Express vertrekt richting Hogwarts. De reis zal een paar uur tijd in beslag nemen, ongeveer acht uur. Als de leerlingen aankomen op Hogwarts dan zal er een diner voor ze klaarstaan. Ik zal weer aangeven wanneer ze aankomen op Hogwarts. Enjoy your ride!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aiden Kyle Mitchell - Leerling - Slytherin.
    'We gaan het opnieuw doen' beantwoord Serpen onze vraag. Dan gaat hij verder en zegt hij 'Dit jaar doen we het anders,dit jaar gaan we ons niet bezighouden met kinderspelletjes. Dit jaar gaan we voor het echte werk. Doen jullie mee?' Ik kijk even naar Nathaniël en zeg dan voordat hij wat kan zeggen 'Natuurlijk doen we mee, anders zouden we hier niet zijn, en ons haten, zoals iedereen uit de andere afdelingen'. Ik hoor Nathaniël even lachen, en denk er zelf aan, al die leerlingen die doodsbang voor ons zijn. Ik snap niet waarom, ik bedoel, we zijn toch geen moordenaars? Dan vraagt Nathaniël 'Wanneer beginnen we? En ik ken trouwens nog wel iemand die we kunnen gebruiken, ons bloedeigen zusje.' Ik kijk hem even aan met een blik van wtf gast, zíj? Ik bedenk echter al gauw dat we met elkaar hebben afgesproken dat we Samantha zouden overhalen.


    TheseWords schreef:
    Alicia Malfoy - Leerling - Slytherin
    'Zeg Alicia, jij kent Nathaniël Mitchell toch?' vraagt Samantha aan mij, waarna ik knik als teken dat ik hem ken, afwachtend op wat ze verder nog over hem wil zeggen. 'Dat is mijn broer' 'Wat leuk!' Dan ken ik in ieder geval al iemand die Samantha ook kent en over wie we wellicht kunnen praten. Maar tevens moet ik nu uitkijken met wat ik over jongens zeg, aangezien niet alles bestemd is voor de oren van alle jongens hier in Slytherin. 'Ik heb hem deze vakantie redelijk vaak over jou horen praten' vervolgd ze, waardoor ik haar verbaasd aan kijk. 'Oh? Wat zei hij dan?' vraag ik nieuwsgierig. Blijkbaar ben ik toch beter in flirten met jongens dan ik verwacht had. Iets wat ergens maar al te goed uit komt, maar aan de andere kant ook niet heel fijn is, zeker niet omdat ik niet zeker weet of er ook maar één jongen is met wie ik echt serieus iets wil.



    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slytherin.
    Nadat ik had gezegd dat Nathaniël regelmatig over haar praatte in de vakantie, keek ze me heel verbaasd aan. Ik lachte even en toen vroeg ze 'Oh? Wat zei hij dan?' Ik dacht even na en beantwoorde haar vraag toen met 'Oh, hij zij dat hij een knap meisje had ontmoet op vakantie, en toen ik mijn broers er hoorden over praten hoorde ik jou naam, dus wist ik dat jij het was. Oh hij zij trouwens ook vaak dat je een goede flirter was, aangezien hij nooit snel iemand leuk vond en dat hij het doodzonde vond dat de vakantie zo snel over was, omdat hij je nog wat langer wou zien. Het is dus overduidelijk dat hij je leuk vindt.' Hij had nog veel meer verteld, maar dat was ik onderhand al vergeten, en sommige dingen hoefde ze nog niet te weten. Ik gunde mijn broer wel een vriendinnetje, maar niet meteen nu al.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    (Rol aangepast)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Hyelka Morticia Akemi * Prefect * Slytherin

    Ik rolde van de bank van het lachen toen hij nog serieus reageerde op mijn 'Ik mag je wel'. Ik had het helemaal niet gemeend!
    "Haha, je kent mijn sarcasme niet!" hikte ik en herstelde me toen snel. Ik stond al buiten de coupé toen hij voorstelde om de patrouille te gaan doen. Lekker eerste jaars irriteren door te lang bij een coupé te hangen en het gangpad lekker blokkeren. Het enige dat Nahuel en ik gemeen hadden waarschijnlijk. Ik liep voor hem uit om de patrouille te lopen. De trein begon te rijden en ik grijnsde.
    "Te laat Nahuelletje," grinnikte ik. "Maar we kunnen nog steeds die patrouille doen voordat andere Prefects dat doen en het verkeerde beeld geven van Prefects." Ik keek hem grijnzend aan en ik wist diep vanbinnen dat ik hem gruwelijk haatte.


    Hazel Lycan Delikov * Seeker * Gryffindor
    Darren begon me te aaien. Hoe lekker! Ik keek op toen hij in mijn oor fluisterde.
    "Ik vind je leuker in mens-vorm hoor Hazel," fluisterde hij en ik miauwde even. Ik had daarnet gezien hoe dat andere meisje beefde van woede en jaloezie. Ja, die had echt een groot probleem als ze nog eens afstand moest doen van Darren. Bijvoorbeeld voor mij in dit geval. Ik mocht Darren heel graag, misschien vond ik hem wel aardiger dan de meiden uit mijn jaar. Sterker nog, dat was ook zo. Ik mocht hem heel graag, ik had soms het idee dat hij meer een broer voor me was dan een vriend. Ik begon te spinnen en sloot mijn oogjes. Wat was het leven als kat toch fijn. Voor mij dan, want dit kwam Darren waarschijnlijk duurder te staan dan ik me voor kon stellen. Ik grinnikte in mijn gedachten en veranderde toen terug. Ik bleef koppig op Darrens schoot zitten, wachtend op de reactie van hem, zijn vrienden en dat meisje.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    - Mijn late topics :') -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alicia Malfoy - Leerling - Slytherin
    Langzaam verschijnt er een kleine glimlach op mijn gezicht als ik hoor wat Nathaniël allemaal over mij gezegt heeft. Hoewel ik nog steeds niet over Serpen heen ben, moet ik toegeven dat Nathaniël toch ook wel erg knap is. 'Dan heeft hij geluk dat we op dezelfde school zitten, vind je niet?' antwoord ik als Samantha verteld dat haar broer het heel erg jammer vond dat de vakantie voorbij is. Ik had inderdaad echt een leuke vakantie samen met hem gehad, echt leuke dingen met hem gedaan en heel soms zorgde dat er zelfs voor dat Serpen voor een paar dagen uit mijn gedachtes verdween. Heel even wil ik Jade en Adam bij ons gesprek betrekken, maar dan hoor ik Jade aan Adam vragen wat hij in zijn vakantie gedaan heeft. Iets wat laat zien dat zij zichzelf waarschijnlijk heel goed kunnen vermaken. 'Sam, weet jij trouwens waar jouw broers nu zijn?' vraag ik, nieuwsgierig naar met wie Nathaniël en Aiden omgaan.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:45 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slytherin.
    'Dan heeft hij geluk dat we op dezelfde school zitten, vind je niet?' vraagt ze dan aan mij. 'Inderdaad, hij zou er vast blij mee zijn' beantwoord ik haar vraag en ik lach even. Ik zie dat ze even Jade en Adam erbij wil trekken, maar aangezien hun al in gesprek zijn, laat ze het zitten. Dan vraagt ze aan mij 'Sam, weet jij trouwens waar jouw broers zijn?' Ik denk even na en zeg dan 'Ze zijn volgens mij bij Serpen, aangezien al hun vrienden van school zijn, of ze zijn bij andere mensen die ik niet ken. Dat is toch geen probleem hoop ik?' Ik kijk haar aan, mijn broertje kan best goede keuzes maken, ze is ook redelijk klein, dat is dus duidelijk. Nathaniël valt op kleine meisjes.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Nick Devoné – Leerling/Drijver – Ravenclaw
    Als het meisje even nadenkt over mijn vraag maar vervolgens haar hoofd schud en mij verteld dat ze haar vast niet zullen missen, verschijnt er een kleine grijns op mijn gezicht.
    ‘Daar zullen we dan maar op hopen’ antwoord ik. ‘Ik ben Aurora trouwens, Aurora Parrisch’ stelt ze zich vervolgens voor.
    ‘Nick’ antwoord ik ‘Nick Devoné, drijver van het Ravenclaw team’ Ik wist dat zij aanvoerder en zoeker van de Hufflepuffs was, dus vond ik het ook wel zo eerlijk om haar te vertellen dat ze tegenover een tegenstander zat.
    Ik had me echter pas net aan haar voorgesteld toen Mabel in de deuropening verscheen. ‘Hoi, Nick’ hoorde ik haar zeggen ‘Mag ik er misschien bij komen zitten? De rest is allemaal vol of met mensen die ik niet mag of mensen die mij niet mogen’
    ‘Natuurlijk, Mabel’ antwoord ik met een glimlach.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    Zodra Samantha zegt dat Aiden en Nathaniël waarschijnlijk bij Serpen zijn, aangezien hun al vrienden van school zijn, moet ik mijn best doen de grijns die voor een seconde op mijn gezicht verschijnt gelijk weer van mijn gezicht te verwijderen. Hoewel ik zowel Aiden als Nathaniël voor de vakantie nog nooit gezien had, zijn het dus alle twee vrienden van Serpen. Iets wat de keuze die ik had gemaakt om met Nathaniël te flirten alleen nog maar beter maakt. Zo kan ik namelijk bij Serpen in de buurt zijn, zonder dat iemand er ooit achter komt wat ik nog voor hem voel. Zo kan ik bij Serpen in de buurt zijn en hem tegelijkertijd laten merken dat ik al heel lang over hem heen ben. ‘Dat is toch geen probleem hoop ik?’ vraagt Samantha, waardoor ik weer uit mijn gedachtes word wakker geschud. ‘Oh, nee hoor’ zeg ik eerlijk. ‘Trouwens Sam, wat vind jij eigenlijk van die vriend van hun, die Serpen?’ Ze zal er snel genoeg achter komen dat hij mijn ex is, dus kan ik net zo goed gelijk al laten merken dat ik hem ken en haar om haar mening over hem vragen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 20:18 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slytherin.
    Ik lach even als ze zegt dat het geen probleem is dat Nathaniël omgaat met Serpen. Dan vraagt ze ‘Trouwens Sam, wat vind jij eigenlijk van die vriend van hun, die Serpen?’ Ik kijk haar even verbaasd aan, waarom vraagt ze dat aan mij? 'Nou eh, ik ken hem niet zo goed, maar als ik moet beslissen over wat mijn broers over hun zeggen, denk ik dat hij gewoon een normale jongen is. Wat vind jij van hem dan?' beantwoord ik haar vraag. Ik laat met een gebaar zien dat ze beter kan gaan zitten, aangezien ik denk dat de trein zo gaat vertrekken. 'Trouwens Alicia, wat zou jij ervan vinden als je wist dat een van je vrienden met iemand uit de andere afdelingen omgaat, bijvoorbeeld Gryffindor? Niet dat ik met Gryffindors omga hoor, maar gewoon uit nieuwschierigheid' vraag ik dan aan haar. Tja, ik ga dan niet met Gryffindors om, maar soms wel met Ravenclaws ofzo.


    That is a perfect copy of reality.

    Mabel Aurora Winter || Student || Ravenclaw
    "Natuurlijk, Mabel" antwoord Nick met een glimlach als ik vraag of ik er bij kan zitten. Ik glimlach opgelucht en ga in de hoek op het bankje zitten.
    "Vorig jaar zat ik alleen.. maar dat was niet bepaald leuk" mompel ik zacht. Ik trek me vaak terug, gewoon zodat niemand me pijn kan doen..
    Als me dan opvalt dat het blonde meisje dat ook in de coupé was komen zitten steek ik mijn hand met een glimlachje naar haar uit "Mabel, Mabel Winter" stel ik mezelf vrolijk voor. Het is nogal onbeleefd om je niet voor te stellen aan onbekende mensen terwijl je wel bij hen in dezelfde ruimte staat te praten..
    Maar ik vind het zelf ook niet fijn om de naam van een ander niet te weten, dan moet je die mensen altijd bijnamen geven en dat is best lastig..

    Adam James Black || Student || Slytherin
    "Plaats voor een Black? Nee, maar voor jou wel" zegt Alicia met een speelse grijns die haar lippen siert.
    Ik grinnik zacht "Groot gelijk" zeg ik lachend. Alicia begint een gesprek met Samantha, ook wel Sam genoemd, over Nathan die ook in Slytherin zit. Hij lijkt Alicia wel erg leuk te vinden als ik het zo hoor..
    Plots keert Jade zich naar mij om "Vertel eens over je zomervakantie" vraagt ze me dan.
    "Oh, ging wel, ik ben eindelijk geaccepteerd in de familie. Niet dat mij dat wat boeit aangezien ik toch niks om ze geef, maar ach het is fijn om een keer niet behandeld te worden als oud vuil" zeg ik met een glimlachje "We zijn veel bij familie langs geweest, maar daarmee ga ik jou niet vervelen" zeg ik grinnikend.
    "Dus, vertel me eens over jou vakantie?"


    [Vergeet ik op iemand te reageren nu? x'd]


    Little do you know

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

          Zodra ze mijn antwoord had gehoord rolde ze van de bank van het lachen, ‘Haha, je kent mijn sarcasme niet!.’ Ze hikte en herstelde zich, er ging een kwade en boze gloed over mijn grijze ogen. Oke, dus je speelt het spelletje zo? Dacht ik, ‘nee, je zei daarnet dat ik je niet kende. Dus daar zit ik niet mee.’zei ik koel. Ik sloot me voor haar af en zag dat ze al buiten stond voor antwoord te geven op mijn vraag of de eerste patrouilleronde zouden doen. Ik volgde haar te voet en ze trein kwam in beweging. ‘Te laat Nahuelletje!’ zei ze toen de trein begon te rijden. ‘Maar we kunnen nog steeds die patrouille doen voordat andere Prefects dat doen en het verkeerde beeld geven van Prefects’ zei ze en grijnsde. Ik wist dat ze niks meende van de grijns, en ik besloot verder geen acht te slaan op haar kinderachtige koosnaampje, ‘’Nahuelletje’’. Nee, zo laag zou ik niet zinken. ‘Lopen dan’ zei ik en gaf haar een zetje het gangpad in.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||

          Zodra Hazel terug veranderde in haar menselijke gedaante ontspande Lillian zich, maar toen ze koppig op mijn schoot bleef zitten verstrakte dit weer. Ik had geen zin er poeha van te maken, we waren nog niet eens op Hogwarts of Lillian deed al jaloers, een van de dingen die ik niet bepaald prettig aan haar vond. Mijn vrienden begonnen te fluiten en ik meende zelfs tranen in Lillian's ogen te zien blinken. ‘Eh, Hazel heb je nog iets gedaan in de vakantie?’ vroeg ik uiteindelijk en ik gaf haar een flauwe glimlach voor ze kon antwoorden kwam de trein schokkend in beweging.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Ik heb nog steeds niemand om op te reageren.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.