• OLAAA,
    heyy, ik heb gemerkt dat er eigenlijk nog niet echt verhalen zijn over 02L ook al, zijn er wel een hoop mensen op Q, die 02L op youtube bekijken, en als je dat nog niet doet het is een echt aanrader, maar okay, ik heb dus een Connor Franta story, misschien dat jullie hem willen lezen, en misschien kunnen we dan een nieuwe categorie creëren op Q. als jullie misschien een verhaal hebben over een youtube, of een youtuber dump maar beneden 1D mag ook, maar hier is de link.
    KLIK




    "Hey what's up you guys it's connor,"




    • Production by Lawley
    • because Connor hitted 1M Subs ! <'3
    • Fanfiction
    • Based on my thoughts
    • Written and spoken in Dutch
    • Starring Cast of 02L, Andrea, Jenn, Sawyer, Joey and a bunch of others.
    • Enjoy x



    - Start bij minstens 5 abo's



    hope you take a look x

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 14:22 ]

    Ik kijk idd naar veel youtubers. :)

    Lees je ook OP? Want dan raad ik je mijn Rhan-serie aan. Hier ben ik momenteel het actiefst mee bezig.
    Klik

    Dit verhaal speelt zich in de toekomst af. Om precies te zijn in het jaar 2325.
    Er is een nieuwe planeet ontdekt waar ook, net zoals op de Aarde, al eeuwenlang mensen leven. Of nou ja, mensen; Ze hebben dezelfde bouw en lichaam als mensen, maar een gouden huidskleur.
    Na maandenlange bestudering van deze planeet, besluiten ze om er mensen van de Aarde er naar toe te sturen. De reis naar de planeet duurt 1 week en ze zullen er 1 jaar verblijven.
    Maar omdat ze niet allemaal wetenschappers erheen willen sturen, maken ze er een wedstrijd van.
    10 tieners tussen de 16 en 20 jaar, 5 volwassenen (waaronder 2 verpleegsters, 2 wetenschappers en 1 lerares) worden uitgeloot. Van verschillende afkomsten, verschillende landen en verschillende talen, zijn ze noodgedwongen om in het Engels met elkaar te communiceren. (Ik schrijf alles gewoon in het nederlands)
    Hun komst levert enig wantrouwen op. Na een maand in de gevangenis komen ze vrij en kunnen ze eindelijk de nieuwe planeet zien. Dit gaat niet zonder problemen natuurlijk. Er ontstaan nieuwe vriendschappen, liefdes en vijanden. Eerst lijkt het geen kwaad, maar wanneer er oorlog op de planeet uitbreekt en hun raket daarbij wordt geraakt, zijn ze noodgedwongen om langer te blijven. Er is geen communicatie meer met de Aarde, twee groepen op de planeet voeren oorlog en zij zitten er middenin. En was de bom op de raket wel een ongeluk? Was het geen opzet? Hoe loopt dit af?

    Dit verhaal lees je vanuit Larissa, een 18 jarig meisje dat ook uitgeloot is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    hope you take a watch


    Sorry, maar die zin klopt van geen kant.
    En ik neem geen kijkje, want ik ken maar 1 youtuber en daar zijn nauwelijks/geen stories van.


    26 - 02 - '16

    Ik ken het niet, maar ik heb wel een 1D verhaal voor je ;D Klik!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Carrie × One Direction




    She takes revenge. Not only him, but to everyone. She does things she has never done before. She goes for it. You would never dare to bully her. She takes revenge. Look out .. she is behind you. She's gonna get you. Without you touching it does hurt you. She pushes you away or lift you up. But you can't feel her. She love your pain. You know her name.




    `Niall, I can make things move.`
    `Yes I know. I can do that too.`
    `No you do not understand.`
    `So what do you mean?`
    `I can make things move without touching them.`
    `...`




    × Written/Spoken in dutch.
    × One Direction bestaat niet!
    × Writter; Memorie
    × Co- Auteur -


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    I love O2L!!! ga m zeker lezen!! (H)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Connie is zooo cute!! (H) en de anderen ook!!!! (H)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute


    A ray of light
    of the golden red sun
    breaks the cold and bitter night
    I repeat
    the unsproken words
    that were not meant to be
    drowning myself
    in infinite sadness
    and melancholy
    the words,
    written on a line
    that you will be mine
    and intense will be love
    that rises above
    as a ray of light
    breaks the bitter night


    *Bevat geweld en mogelijk grof taalgebruik
    *Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit
    hoofdstukken zullen dus niet zo snel volgen.
    *Soundtrack 1
    *Soundtrack 2



    http://www.quizlet.nl/stories/130250/vana-isil/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 18:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    oei sorry, dubbel! wou gwn kopiëren, heh ;#


    “To live will be an awfully big adventure.”

    One Shots

    Een One Shot Story. Het hoeft niet perse met One Direction te zijn. Het mag met elke celeb zijn die je maar wilt. Ik heb nog weinig/geen aanmeldingen dus ik heb alle tijd voor je jouwe. In die story staat een formuliertje. Als je een One Shot wilt zal je die wel even moeten invullen. Alles spreekt voor zich.

    -xxx-


    Love knows no limits.