• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rider schreef:
    Rickena “Ricky” Melonee Harrison || Wachter & Aanvoerder || Gryffindor

    ‘Hoi Ricky, verderop zitten je jaargenoten geloof ik,' mompelde Darren, waarop ik hem een dankbare glimlach schonk en even toekeek, hoe hij zijn vriendin weer de coupé inloodste. Ik snapte soms echt niet hoe mensen in godsnaam een relatie met elkaar konden hebben. Het veroorzaakte altijd zoveel problemen. Zoals bij Darren en Lillian. Ik zou volgens mij zoiets nog geen seconde uit kunnen houden. Laat staan de rest van mijn leven. Dan hield ik mij tien keer liever bezig met Quidditch. Dat was een stuk minder problematisch en nog super leuk ook!
    Zuchtend pakte ik de zware koffer weer op en liep verder langs de coupé's tot ik Laurene zag zitten. Ik kon wel juichen van opluchting. Een coupé met iemand uit mijn jaar, zonder irritante Slytherins in de buurt en nog plaats ook. Daarbij was Laurene een aardige meid en deed ze ook aan Quidditch. Ik opende dan ook vrolijk de coupé deur en stak mijn hoofd naar binnen.
    'Heeee Laurene, mag ik erbij zitten? Het is overal super vol, of er zitten geen leuke mensen in de coupé.' Hopelijk was mijn gezelschap gewenst. Anders moest ik nog verder met die zware koffer zeulen.

    Laurene
    Ik staarde een beetje voor me uit, verdronken in mijn gedachten en een beetje genietend van de rust in mijn coupe. Plotseling werd ik wakker geschud door de coupedeur die openvloog en er een hoofd naar binnen stak, die ik vaagjes hetkende als Ricky.
    ''Hee Laurene, mag ik erbij zitten? Het is overal super vol, of er zitten geen leuke mensen in de coupe,'' ratelde ze.
    ''Eh- tuurlijk,'' zei ik verbaasd. Ik pakte mijn tas van het bankje om plaats te maken voor Ricky.

    Zo zaten we een tijdje en ik voelde aan het feit dat de trein vaart minderde, dat Hogwarts dichterbij kwam.

    [Sorry dat ik niks heb gepost :/ Ik was (en ben) inspiratieloos. Ugh.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Laurene
    Ik staarde een beetje voor me uit, verdronken in mijn gedachten en een beetje genietend van de rust in mijn coupe. Plotseling werd ik wakker geschud door de coupedeur die openvloog en er een hoofd naar binnen stak, die ik vaagjes hetkende als Ricky.
    ''Hee Laurene, mag ik erbij zitten? Het is overal super vol, of er zitten geen leuke mensen in de coupe,'' ratelde ze.
    ''Eh- tuurlijk,'' zei ik verbaasd. Ik pakte mijn tas van het bankje om plaats te maken voor Ricky.

    Zo zaten we een tijdje en ik voelde aan het feit dat de trein vaart minderde, dat Hogwarts dichterbij kwam.

    [Sorry dat ik niks heb gepost :/ Ik was (en ben) inspiratieloos. Ugh.]


    SweetCheeks schreef:
    Caitlin McAllister • Leerling • Gryffindor
    Ik sta nog in de hal als de trein aan het rijden is. Ik zucht en ik steek mijn handen in mijn zakken. Ik begin te lopen langs een paar coupés en ik zie iedereen heel leuk met elkaar praten. Mompelend loop ik verder, richting een – voor mij – lege coupé. Als ik voor de schuifdeur sta, zie ik er een meisje zitten. Ik herken haar redelijk goed en ik klop zachtjes op het raam om vervolgens de coupé in te stappen. Ik zwaai kort en ik glimlach.
    ‘Hi, mag ik bij je komen zitten? De andere coupés zitten ongeveer al vol,’ zeg ik langzaam. Ik heb als zo’n idee dat het Rickena is, maar iedereen noemt haar vaak Ricky. Ik ben benieuwd of ze mij nog kent na die lange vakantie.


    Rickena “Ricky” Melonee Harrison || Wachter & Aanvoerder || Gryffindor

    'Eh- tuurlijk.' Laurene klonk nogal verbaasd. Waarom precies wist ik niet, maar ik ging maar gewoon zitten, waarna ik Laurene even bedankte. Eigenlijk zat ik nog maar net, toen Caitlin ook de deur openen. Ze zwaaide en glimlachte. Waarschijnlijk wilde ze er ook bij zitten. We waren wel een mooi bij elkaar geraapt zooitje van mensen, die geen andere plek konden vinden. Mijn vermoeden werd snel bevestigd door haar vraag, waarop ik even naar Laurene keek en toen knikte. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Een rustige coupé, zonder gemene mensen. Had ik uiteindelijk toch nog gevonden wat ik zocht.

    Ik was al even omgekleed, toen de trein zijn vaart minderde en we aankwamen op het perron van Hogsmeade. Snel kwam ik overeind en keek even uit het raam voor ik de deur opende. 'Yeah, eindelijk op Hogwarst,' zei ik vrolijk tegen de twee meiden.


    Happy Birthday my Potter!

    Faithe Emiliya Valentinov || Drijver & Klassenoudste || Ravenclaw

    Ik grinnikte in mijzelf, toen ik compleet genegeerd werd door beide slytherin prefects en dus gewoon ongestraft de opmerking had kunnen maken. De rest van de reis kon ik dan ook rustig lezen, terwijl ik af en toe een ronde maakte, om te controleren of alles rustig was. Eigenlijk best fijn dat ik op deze manier inderdaad nergens over hoefde te praten. Het enige waar ik nog niet in was geslaagd, was om contact op te nemen met de volgers van Serpen en mij daarbij aan te sluiten, maar daar had ik alle tijd voor. Niks had meer echt haast in mijn ogen. Hoewel ik wel hoopte dat ik snel wraak kon nemen op die misdadige nietige muggles. Maar geduld was een schone zaak, had ik van mijn moeder geleerd, dus zou ik zo geduldig mogelijk blijven.
    Toen de trein stopte, pakte ik mijn spullen en verliet in rap tempo de coupé. Ik was dan ook als een van de eersten de trein uit en ging snel in een koets zitten. Die hopelijk niet vol zou komen met mudbloods en ander gespuis.


    Happy Birthday my Potter!

    || Caish Mullingford. || Slytherin student ||

    Mijn gezicht werd lijkbleek toen hij vroeg waarom ik moest komen naar het MVT. " Ze denken dat ik probeer de weerwolven in het bos bij ons over te halen dat ze aan Serpens kant gaan staan terwijl ik juist bij hun doorbreng omdat ze aardig zijn. " oke ik was niet helemaal eerlijk... ik wou ze wel tegen het MVT opzetten, en ik had magic gebruikt om sommige te martelen of zelfs te doden. En het is nou eenmaal verboden ondet de zeventien magie buiten school te gebruiken. Ik kijk naar Adam met een ik-vertel-dat-niet-met-meerdere-mensen-blik en richt me dan op het landschap buiten. Ik zie dat we zijn aangekomen en sla mijn mantel om mijn schouders. " We zijn er, zullen we gaan of willen jullie nog even blijven zitten. " grinnik ik zacht om mijn zenuwachtigheid te verbergen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:20 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    ik vond dit stukje niet zo goed dus heb ik het een beetje aangepast en opnieuw gepost.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 16:07 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    Een hele tijd had ik geluisterd naar Adam en het meisje, wiens naam ik nieteens wist, zonder echt goed te horen wat ze zeiden. Het enigste wat ik wel steeds op ving was de naam van Serpen, iets wat me steeds meer en meer irriteerde. Daarom was ik ook erg blij toen ik merkte dat we aan waren gekomen. Langzaam stond ik op en pakte ik mijn koffer, die ik even op het bankje neer zette. 'Neefje, nichtje, ik zie jullie straks wel weer' zei ik, waarna ik zowel Jade als Adam een kleine knuffel gaf, het andere meisje volledig negerend. Zij had het namelijk iets te vaak over Serpen om mijn waardering te kunnen krijgen, zeker nu het uit was tussen hem en mij.
    Ik pakte mijn koffer en liep de trein uit, om op zoek te gaan naar één van de lege koetsen waar ik in ging zitten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Caish verteld waarom ze op het Ministry of Magic moet komen en ik heb meteen door dat dit niet de waarheid is.. Ze geeft me een blik waaruit ik opmaak dat ik gelijk heb en niet veel later stopt de trein, eindelijk, op het perron van Hogwarts.
    "We zijn er, zullen we gaan of willen jullie nog even blijven zitten." vraagt Caish grinnikend.
    "Oh, ik ga zeker wel. Heb een houten kont gekregen van dat eeuwige zitten" zuchtend ga ik recht staan en loop de coupé uit.
    "Neefje, nichtje ik zie jullie straks wel weer" zegt Alicia waarna ze weg loopt met haar koffer. Ik stap vrolijk uit de trein en loop achter Alicia aan naar de koetsen, met de terzielers er voor. Ja, ik kan die beesten zien.. Ik heb namenlijk iemand vermoord, dus ik heb ook iemand dood zien gaan."
    "Hé, alice, kom anders bij mij zitten? Dan zit je tenminste niet alleen en ik ook niet" zeg ik met een glimlachje tegen haar.


    Matt Johnson || Student, Chaser || Gryffindor
    Samen met Pete stap ik de trein uit. De gehele reis hebben we met zijn tweeën in een coupé gezeten en nu zullen we waarschijnlijk ook met zijn tweeën in één van de koetsen zitten. "Hé, Matt.. Denk je dat dit jaar anders zal zijn?" vraagt Pete me zuchtend.
    "Ik hoop het broertje.. Ik hoop dat we een baan zullen vinden, dat we geld kunnen verdienen zodat we een huis kunnen kopen.. Of iniedergeval ergens kunnen gaan wonen in plaats van steeds van hotel naar hotel" ik kijk Pete kort aan waarna we in een koets gaan zitten, wachtende tot deze wegrijd.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 14:17 ]


    Little do you know

    || Caish Mullingford. || Slytherin student. ||

    Nognet voor Adam de coupe verlaat pak ik zijn arm. " I trust you, i will tell it. After Dinner At the. Black lake." Zeg ik nog snel, passeer hem en loop naar Alicia. " Alicia! Ik weet wat er tussen jou en serpen was en nee, ik mag hem niet. Ik haat hem. Mij part valt hij dood neer dus weet in iedergeval dat ik hem alles behalve aardig vind na wat hij bij jou deed. " met die woorden stap ik zelf naar een koets, nog een keer kijk ik om en glimlach ik bemoedigend om dan in een lege koets te gaan zitten. " Goedenmorgen Apollo." Spreek ik tegen de terzieler voor de koets.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    Als ik net zit, komt Adam weer naar mij toe lopen. "Hé, alice, kom anders bij mij zitten? Dan zit je tenminste niet alleen en ik ook niet" hoor ik hem zeggen, waarna het heel even stil blijft en ik nadenk over mijn antwoord.
    'Ik vind het goed, Adam, maar alleen als die Serpen-aanbidster er niet bij komt, ik zit namelijk veel en veel liever alleen dan dat ik opnieuw duizenden keren zijn naam aan moet horen'
    Ik vind dat kind sowieso raar, dat ze jaloers op Jade was, mij negeerde en allemaal onzin tegen Adam aan het praten was, maar dat is iets wat ik hem niet vertel. Op dit moment heb ik namelijk helemaal geen zin in ruzie, zeker niet met iemand uit mijn eigen afdeling.
    'Alicia!' hoor ik iemand roepen, waardoor ik geschrokken op kijk en zie dat het dat kind is. 'Ik weet wat er tussen jou en Serpen was en nee, ik mag hem niet. Ik haat hem. Mij part valt hij dood neer dus weet in iedergeval dat ik hem alles behalve aardig vind na wat hij bij jou deed' Met die woorden loopt ze weer weg.
    'Kijk, Adam' zeg ik dan 'Daarom vind ik haar dus raar, ze kent me niet, ik heb haar nog nooit eerder gezien, en toch doet ze alsof ze alles van mij weet' antwoord ik. En tevens doet ze alsof we vrienden zijn, iets wat dus helemaal niet het geval is.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mij maakt het niet uit Caish is alleen]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Alicia accepteert dat ik bij haar kom zitten en ik klim bij haar in de koets, ik ben niet iemand die nog graag alleen zit dus ja.
    Plots roept Caisheen iets naar Alicia, vragend kijk ik haar na.
    ''Kijk, Adam. Daarom vind ik haar dus raar, ze kent me niet, ik heb haar nog nooit eerder gezien, en toch doet ze alsof ze alles van mij weet' antwoord ik. En tevens doet ze alsof we vrienden zijn, iets wat dus helemaal niet het geval is" verklaart Alicia dan.
    "Ja, ik begrijp je" zeg ik zuchtend "Ik snap haar ook niet echt.. ik ken haar echter alleen omdat mijn ouders de hare kennen. Niet dat ik haar aardig zal vinden, dan word ik weer genegeerd tot in het graf.. Nee, daar heb ik geen zin meer in" vervolg ik schouderophalend.


    [Jade mag van mij best bij Alicia en Adam komen zitten, als TheseWords daar mee eens is tenminste d:]


    Little do you know

    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||

          In de drukte raak ik iedereen kwijt. Vloekend trek ik mijn hutkoffer mee naar het gangpad waar een pandemonium aan de gang is. Iedereen stroomt de trein uit naar buiten en ik kies de dichtstbijzijnde uitgang. Als ik eenmaal op het perron sta in Hogsmeade kijk ik om me heen. Mijn oog valt op Alicia en ik probeer haar door de drukte heen te volgen. ‘Ga opzij!’ snauw ik naar een stel tweedejaars en maak vaart om Alicia in te halen. Ze gaat in een lege koets zitten en even later zie ik Adam er ook in klimmen ik ren erheen en glimlach, ‘is er nog een plaatsje vrij?’

    grey]@Roww, ze vond het goed =][/grey

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 15:18 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hazel Lycan Delikov * Seeker * Gryffindor

    De trein stopte plots en ik viel half van Darrens schouder af. Ik keek Darren vragend aan. Ik sprong op de grond en veranderde. Ik pakte mijn koffer en gaf die van Darren aan hemzelf. Ik pakte nog snel iets uit mijn koffer voordat ik mijn arm door die van Darren haakte en lachend naar 'Lil' keek. Ik stak speels mijn tong uit.
    "Darren, if you don't mind, I'm not going to walk," grinnikte ik en ik veranderde terug in een Lynx welpje om op zijn schouder te gaan zitten, klaar om naar het kasteel vervoerd te worden. Ik gaf hem een lik op zijn wang en begon in zijn oor te likken. Zo leuk om te doen. Ik mauwde zacht en likte zijn haren. Ja, ik was een raar beest, dat wist ik al lang.


    Hyelka Morticia Akemi * Prefect * Slytherin

    Ik stond op toen de trein stopte en liep snel naar buiten. Ik moest wel even wachten op Nahuel helaas, maar ach, het was het wachten waard. Ik zag hoe de eerste jaars met de Terreinknecht meeliepen en ik grijnsde toen sommigen angstig naar de bootjes staarden. Tja, ik had nooit een probleem gehad met boten. Wat verwachtte je anders van een Zweedse. Je kan als afstammeling van de Vikingen niet bang zijn voor varen of water. Ik begon zacht Angel with a Shotgun te neuriën.
    "Get out your guns, battle's begun. Are you a saint or a sinner? If loves a fight then I shall die with my heart on a trigger. They say before you start a war, you better know what you're fighting for. Well baby, you are all that I adore, if love is what you need, a soldier I will be. I'm an angel with a shotgun,
    fighting til' the wars won, I don't care if heaven won't take me back. I'll throw away my faith, babe, just to keep you safe. Don't you know you're everything I have? ..and I, want to live, not just survive, tonight," zong ik zacht en ik tikte op mijn been het ritme.


    Axel Ash Blaze * Keeper * Hufflepuff

    "Ga je het dit jaar proberen voor in het team?" vroeg ik Alayne en ze schudde haar hoofd.
    "Ik ga geen pogingen meer wagen. Ik moet goede cijfers halen als ik mijn reputatie hoog wil houden," zei ze trots en ik rolde mijn ogen. Typische Slytherin. Niet te geloven dat dat mijn tweelingzusje was. De trein kwam met een schok tot stilstand en ik stond direct op. Ik had wat Mugglespullen mee kunnen graaien van thuis en hoopte dat niemand die zou vinden. Heel voorzichtig pakte ik mijn koffer vanwege wat breekbare dingetjes die erin zaten.
    Samen met Alayne liep ik de overvolle trein uit toen die was gestopt. Ze liep direct weg naar haar Slytherin vrienden en ik bleef alleen achter. Nou, dat was dan weer lekker. Kon ik weer alleen in een koets naar het kasteel.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 15:52 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Mooi (:]
    Adam James Black || Student || Slytherin
    Na een tijdje komt Jade bij de koets staan, vragend of er nog een plek vrij is.
    Ik kijk even om me heen en haal dan mijn schouders op "Wel, er is plek voor zes in zo'n koets, en wij zitten hier maar met zijn tweeën, zeg jij het maar" zeg ik grijnzend tegen Jade.
    "Gaan die koetsen nog rijden of hoe zit dat?" vraag ik na een tijdje aan niemand in het bijzonder. "Ik verveel me de pleuris en ik heb honger. Die eerste jaars ceremonie boeit me geen fuck, zo lang ik daarna maar gewoon kan eten want mijn maag rommelt" vervolg ik geïrriteerd. Ja, ik word chagrijnig als ik honger heb.


    Little do you know