• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Chloë Longbottom studente huffelpuf

    Ik keek nog een lange tijd naar buiten terwijl het landschap snel voorbij ging. Na een paar uur merkte ik dit we er bijna waren en deed ik mijn gewaad aan. En keek nog eens uit het raam ik zuchten. Ik had geen zin om me Sevens te gaan mengen in de groep leerlingen ik wil het liefst op mijn eentje zijn en ik wou al zeker niet bij allemaal mensen in een koets ging zitten. Toen we aankwamen makten ik dat ik uit de trein was en liep naar de eerste de beste koets. en gelukkig was die leeg.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    “Ja, ik begrijp je” hoor ik Adam zuchtend zeggen nadat hij bij mij in de koets is gaan zitten. “Ik snap haar ook niet echt… Ik ken haar echter alleen omdat mijn ouders de hare kennen. Niet dat ik haar aardig zal vinden , dan word ik weer genegeerd tot in het graf… Nee, daar heb ik geen zin meer in”
    ‘Nou, dat is dan één ding waar we het over eens zijn, neefje’ antwoord ik, op zijn opmerking dat hij haar niet aardig gaat vinden.
    Niet veel later komt Jade bij onze koets aan, vragend of er nog een plaatsje vrij is.
    “Wel, er is plek voor zes in zo’n koets, en wij zitten hier maar met zijn tweeën, zeg jij het maar’ antwoord Adam gelijk.
    ‘Natuurlijk kun je er nog bij, Jade’ antwoord ook ik.
    "Gaan die koetsen nog rijden of hoe zit dat? verveel me de pleuris en ik heb honger. Die eerste jaars ceremonie boeit me geen fuck, zo lang ik daarna maar gewoon kan eten want mijn maag rommelt" hoor ik Adam zeggen, waarna er een kleine glimlach op mijn gezicht komt te staan.
    ‘Ik denk dat we zo gaan, meneertje ongeduld’ antwoord ik plagend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||

          ‘Wel, er is plek voor zes in zo'n koets, en wij zitten hier maar met zijn tweeën, zeg jij het maar’ grijnsde Adam.
          ‘Natuurlijk kan je er nog bij, Jade’ zegt Alicia.
          ‘Lijkt me van welk dan’ antwoord ik op Adam en klim de koets binnen.
    ‘Gaan die koetsen nog rijden of hoe zit dat?’ vraagt Adam na een tijdje, ‘Ik verveel me de pleuris en ik heb honger. Die eerste jaars ceremonie boeit me geen fuck, zo lang ik daarna maar gewoon kan eten want mijn maag rommelt.’ Ik weet dat hij hongerhumeur heeft en ik grinnik, ‘Ik denk dat we zo gaan, meneertje ongeduld’zegt Alicia plagend. ‘Tja, gedult is een schone zaak Adam’ voeg ik er grappend aan toe.

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

          De trein stopte en Hyelka liep naar buiten, ik pakte mijn spullen bij elkaar en volgde haar naar buiten. Ik zag dat ze zich vermaakte om het feit dat de eerstejaars haar doodsbenauwd aanstaarde en ik rolde met mijn ogen. ‘Laten we een koets zoeken, voordat alles vol is.’ Ik begon al richting de koetsen te lopen, geen idee of Hyelka me volgde maar ’t kon me vrij weinig schelen. Ik liep naar een coupé waar overduidelijk Slytherins zaten. ‘Is hier nog plaats?’ vroeg ik rustig. Stiekem keek ik over mijn schouder om te zien of Hyelka me gevolgd was.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||

          Als de trein tot stilstand komt glijdt Hazel half van mijn schouder af. Ze kijkt me vragend aan en veranderde weer in haar menselijke vorm. Ze gaf me mijn hutkoffer en die van haar pakte ze zelf vast. Ze keek speels naar Lillian en stak haar tong uit. ‘Darren, if you don't mind, I'm not going to walk’ zei ze en meteen daarna was ze weer een Lynxwelpje. Ze sprong op mijn schouder en likte mijn wang en mijn oog. Ze mauwde en likte mijn haren. Het kietelde en Lillian was al naar het gangpad verdwenen met een kwade blik in haar ogen. ‘Hazel, if you don’t mind. Behave yourself, little dirty beast’ Ik lachte ten teken dat het een grapje was en zeulde met twee koffers door de trein naar het perron. Ik volgde Lillian die zich niet meer had omgedraaid naar mij en we liepen naar een koets. Ik dumpte de koffers en nam plaats naast Lillian, even later kwamen Tom en Riley er ook bij zitten en Tom mompelde, ‘Hazel houdt het wel vol op jouw schouders hè.’


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Adam James Black || Student || Slytherin
    ‘'Ik denk dat we zo gaan, meneertje ongeduld'’ zegt Alicia me plagend waarna ik haar droog aan kijk.
    '‘Tja, geduld is een schone zaak Adam’' doet Jade er nog een schepje bovenop waarop ik een neppe lach laat horen.
    "Tja, en geduld staat niet in mijn woordenboek" zeg ik vrolijk.
    Plots komt er een jongen bij staan, hij vraagt of er nog plaats is "Nog plek voor drie mensen, om precies te zijn" begin ik grijnzend "Maar of we er nog drie mensen bij willen?" vervolg ik mysterieus "Ach, wat maakt het ook uit, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Kom erbij" zeg ik na een tijdje glimlachend terwijl ik naast me op de bank klop als teken dat hij welkom is.
    Als de koets gaat rijden krijg ik een zelfvoldane grijns op mijn gezicht, ik krijg altijd wat ik wil wanneer ik dat wil.
    "Thank you Terzielers" zeg ik met een glimlach.


    [Aangepast x'D]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 17:48 ]


    Little do you know

    [Ik dacht: HOLY SHIT HEB IK ZOVEEL GEMIST? o.o

    Maar ik ben weer mee. :'D Dus dit is het eerste speeltopic, right? Is er een nieuw rollentopic en een nieuw praattopic, want ik moet mijn ene personage nog invullen.

    Oh, en wat is er al gebeurd en waar kan ik inspringen?]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 20:44 ]


    help

    Hylla schreef:
    [Ik dacht: HOLY SHIT HEB IK ZOVEEL GEMIST? o.o

    Maar ik ben weer mee. :'D Dus dit is het eerste speeltopic, right? Is er een nieuw rollentopic en een nieuw praattopic, want ik moet mijn ene personage nog invullen.

    Oh, en wat is er al gebeurd en waar kan ik inspringen?]


    Nou ze komen allemaal net aan in school mischien kun je daar inspringen wat de hele trein rijs kun je nu niet meer bij halen denk ik XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Nix Reno// Leraar CoMC

    Uitgeput van de terzielers voor de karren spannen, zette een pot water op het vuur en plofte ik weer op mijn stoel. Even was ik vergeten dat we al aanwezig moesten zijn in de grote zaal voor de ceremonie. Ik pakte uit de kast een schoon overhemd en een nette zwarte broek en rende de voor de tweede keer de deur uit naar de grote zaal. Het duurde niet lang meer voor de studenten aan de grote tafels zaten en te horen kregen wat er dit jaar zou gebeuren.
    Ik rende over het veld, de gang door.
    Aan het eind van de gang, minderde ik vaart en bedacht dat de studenten nog bij de trein waren. Rustig begon ik lopend door de gangen naar de zaal te vervolgen en merkte dat ik te vroeg was. Het water dat ik op het vuur had laten hangen, was volgens mij alang verdampt.

    (sorry voor de korte stukken, ik kom net terug uit Friesland)


    Vampire + Servant = Servamp

    [Iemand voor Caish?]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    David Marc Jones || Leraar Potions, Ravenclaw Headmaster
    Als ik een snelle blik werp op mijn horloge zie ik dat het al tijd word om naar de Great hall te gaan voor de leerlingen er zijn. Ik sta op en leg al mijn perkament netjes terug, de boeken die ik heb gebruikt zet ik weer netjes terug in de boekenkast in mijn kantoor. Als alles netjes is opgeruimt loop ik naar de deur om richting de Great hall te lopen.
    Eenmaal aangekomen in de Great hall ga ik maar gewoon zitten op mijn plek aan de leraren tafel, terwijl ik ondertussen de andere leraren gedag zeg. Ik vraag me af wie de nieuwe leerlingen van Ravenclaw zullen zijn. Eigenlijk hoop ik wel dat de Ravenclaw leerlingen dit jaar weer zo netjes kunnen zijn, misschien dat we dan de House Cup een keer winnen, dat zou echt geweldig zijn. Een keer niet van andere aan te horen dat zij gewonnen hebben.. Dat zou echt geweldig zijn.


    Little do you know

    Chilaw schreef:
    [Iemand voor Caish?]


    Hylla schreef:
    [Ik dacht: HOLY SHIT HEB IK ZOVEEL GEMIST? o.o

    Maar ik ben weer mee. :'D Dus dit is het eerste speeltopic, right? Is er een nieuw rollentopic en een nieuw praattopic, want ik moet mijn ene personage nog invullen.

    Oh, en wat is er al gebeurd en waar kan ik inspringen?]


    JustLovegood schreef:
    (...)

    Nou ze komen allemaal net aan in school mischien kun je daar inspringen wat de hele trein rijs kun je nu niet meer bij halen denk ik XD


    [Praattopic please (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)

    [Praattopic please (:]


    Dat was een mijn topics post. D: En was er dan al een nieuw praattopic?


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Dat was een mijn topics post. D: En was er dan al een nieuw praattopic?

    Oh sorry :'3 Net aangemaakt ;')
    Praattopic 2.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jack Cowen Potter

    De treinreis was stilletjes verlopen en Josh en ik hadden eigenlijk bijna niks gezegd. We waren moe van het vroege opstaan. Ja, Josh en ik waren echte avondmensen. We stappen de trein uit en wandelen samen richting de koetsen. 'Laten we hierin.' Zegt Josh en hij stapt een koets in. Snel loop ik hem achterna en ga naast hem zitten. 'Hoi Chloë!' Zeg ik vrolijk en ik glimlach vriendelijk. 'Mogen we hierbij zitten? Josh deed het wel zomaar, maar ik dacht, laat ik het vragen.' Chloë zat in ons jaar en ik kon het eigenlijk best goed met haar vinden, net als Josh. Ik haal mijn hand door mijn haar en zie in mijn ooghoeken dat Josh precies hetzelfde doet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Teamin Jace Sangue || Student, Prefect, Chaser || Hufflepuff
    Met een zucht van verlichting stap ik uit de trein, eindelijk weer onder de mensen.. Eindelijk weer 'thuis'. Maar het jammere is, dat ik volgend jaar weer weg moet. Ik loop met de menigte naar de koetsen. Als ik bij de koetsen sta zie ik de Terzielers die er voor getuigd staan. Het is eigenlijk een schande dat ik ze kan zien. Ik zie ze namenlijk omdat ik, voor ik op Hogwarts kwam, veel mensen heb vermoord. En dat allemaal voor mijn eigen toe doen, omdat ik zo verder kan leven en niet sterf.. Ik ben er mee gestopt sinds ik op Hogwarts zit. En gek genoeg zit ik in Hufflepuff, ik had zelf echter Slytherin gedacht. Of Gryffindor, maar iniedergeval Hufflepuf niet.. Maar goed, die rare hoed zal wel gelijk hebben.
    Als ik dan eindelijk een koets vind waar iemand van mijn afdeling in zit, en die niet geheel vol is, stop ik opgelucht met lopen.
    "Uhm, hey, Chloë, kan ik er nog bij?" vraag ik met een glimlach die mijn lippen siert. Ik ben blij dat mijn hoektanden niet van nature scherp en puntig zijn.. oké, puntig zijn ze. Maar vampier-puntig zijn ze weer niet.. Afwachtend kijk ik naar Chloe, en ik werp kort een snelle blik op de twee Potters die er bij zijn gaan zitten.


    Little do you know

    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slytherin.
    Ik had mijn broers na dat Alicia boos op me was geworden niet meer gezien. Ik voelde dat de trein stopte en ik stapte uit, ik pakte mijn spullen die ik mee de trein in had genomen mee en liep naar de koetsen. Ik keek even rond en ik zag dat een koets al bijna vol zat, de koets waar de Malfoys zaten, nope, daar hoef ik niet bij. Niet bij die Alicia, echt niet. Ik zag een koets waar een meisje zat, en ik liep die kant op. Namate ik dichterbij kwam, zag ik dat het Faithe was, ze was dan wel een ravenclaw, ze hoorde volgens mij bij dat clubje van Serpen, dus mijn broers zouden haar wel kennen, en het dus vast niet erg vinden dat ik bij haar ging zitten. Ik ging voor de koets staan en vroeg toen aan haar 'Hi, mag ik erbij komen zitten? Andere koetsen zijn vol of juist leeg en ik hou er niet zo van om alleen te zitten' en ik glimlach even naar haar.


    That is a perfect copy of reality.