• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    || Caisheen Mullingford || Slytherin||

    Ik keg demonstratief mijn voeten op zijn schoot. " je weet hoe mijn ouders zijn, je bent immers een week bij mij thuis geweest en zelfs toen gebruikte ze crucio op me, Mi Amore. En zelfs dan kunnen de potters aardig zijn. " greens ik, terwijl ik mijn voeten rustig op zijn schoot liet liggen. " Alleen, ik blijf dat verachterlijke oompje van. Me verafschuwen. Hij zegt de hele tijd tegen die kids van. Hem: wat maakt dat uit, zeikzeikzeik." Ik rol met mijn ogen. Hij en een paar andere waren een erelid bij mij geweest, en helaas yassen mijn ouders me nogsteeds gemarteld.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Eleanor Troyes • Leerling • Ravenclaw
    ‘Ik heb er ook wel zin in, ik kan ook mijn vrienden weer zien en zwerkballen natuurlijk,’ zegt ze met een grote glimlach. Ik knik begrijpend en ze gaat verder. ‘Wat zijn jou favoriete vakken? En heb je trouwens een fijne vakantie gehad dit jaar?’ Ze glimlacht lief naar me. Ik knik kort.
    ‘Het viel wel mee, eigenlijk… Ik ben een mudblood en mijn ouders weten natuurlijk dus niet dat ik kan toveren, dus er was redelijk weinig leuk,’ zucht ik. Dan vervolg ik mijn zin. ‘Mijn favoriete vakken zijn Transfigurations en Charms… Maar ik vind Potions ook leuk, ook al ben ik er ver-schrik-kelijk in.’ Ik lach zacht.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:22 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Macabre schreef:
    (...)
    [Hahahaha, lol. Amy en May zijn nog vrij? (bloos)]


    Ik vind het niet echt lol (cat) en okay, is goed. Ze zitten nog in de trein of niet?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Ik vind het niet echt lol (cat) en okay, is goed. Ze zitten nog in de trein of niet?


    [ Ach, mijn laptop begon vandaag te roken dus heb ik minder vaak internet. Ik ga dus wss ook de helft missen. En dit hoort volgens mij eigenlijk in het praattopic (zip) ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Caisheen verteld over hoe vreselijk haar ouders zijn waarop ik instemmend knik.
    "Ja, terwijl ze jou helemaal afbeulen doen ze poeslief tegen mij" zeg ik droog terwijl ik mijn hoofd afkeurend schud.
    "Alleen, ik blijf dat verachterlijke oompje van me verafschuwen. Hij zegt de hele tijd tegen die kids van hem: wat maakt dat uit, zeikzeikzeik" gaat ze weer verder.
    "Dat het hem niet uit maakt dat je ouders je afbeulen?" vraag ik haar "Dat klopt ook niet, ik dacht dat de Potters zo vredelievend waren enzo" zeg ik terwijl ik afkeurend met mijn tong klik en tegelijk met mijn hoofd schud "De Potters met hun geweldige reputatie vol brave hendrikjes en dan zo doen" vervolg ik afkeurend.


    Little do you know

    || Caish Mullingford || Slyhterin Student ||

    Een schamper lachje verlaat mijn lippen. " Ze denken dat ik het verdien om dat ik Geestelijk Emotioneel ben omdat Joishe" ik kijk uit het raam. " Omdat Joishe dood is gegaan. Ze schatten me wel heel laag in tegenwoordig. " zeg ik zogenaamd boos, ookal klinkt er een lichte trilling in mijn stem. Ik knipper snel met mijn ogen en kijk eer richting Adam. " Dus nee, mijn ouders zijn niet bepaald vriendelijk. " ik schuif de mouw van mijn blousse omhoog waar duidelijk " Worthless " in gekerfd staat. " Alsof ze nu al weten dat ik nergens goed voor ben. En nu willen ze me ook nog eens uithuwelijken aan een of andere dude met money om te zorgen dat ik de famillie niet ten schande breng!" Ik maak een afkeurend geluidje en zet dan mijn puppyogen op. " Allerliefste Addie, mag ik voortaan de vakantie's bij jou doorbrengen? " dat was namelijk kans een om hem te versieren, of om in iedergeval close te worden en van. Mijn ouders verlost te zijn.

    (Joishe was haar tweelingbroer, maar die is gestorven. )

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 8:12 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

          Hyelka keek verveeld naar haar dartpijlen en haalde een boek tevoorschijn. Ik focuste me op het razende landschap dat voorbij vloog en haalde mijn toverstok tevoorschijn. Ik mompelde ‘evanesco’ en mijn handen –die eerst nog houtskool bevatten- waren meteen schoon. Ik stopte mijn schetsblok in een van mijn koffers en haalde mijn schoolgewaad eruit. ‘Ik kleed me om en loop nog een rondje. Blijf maar lezen in dat saaie boek hoor.’ Zei ik tegen Hyelka terwijl ik mijn shirt over mijn hoof heen trok. Ik lachte al bij het idee dat ze naar mij zou kijken en alleen maar een strak en afgetraind lichaam zou zien. Want naast tekenen, was sporten ook een hobby.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||

          Ik zag dat Hazel het fijn vond als ik haar aaide, ze maakte een soort spin geluid en sprong weer naar mij toe. Ze rolde een en weer en ik kriebelde haar op in haar nekje en op haar kopje. Het mocht er misschien achterlijk uitzien maar ik was niet anders gewend dan dat Hazel haar Lynx vorm aannam. Ze miauwde en sprong naar mijn schouder. Ik duwde mijn wang tegen haar zachte vacht en mompelde, ‘Lil gaat hier niet blij mee zijn Hazel. Maar het kan me even geen zak schelen weet je dat.’ Ik glimlachte bemoedigend, niet wetend ]of ze dat kon zien en haalde een laatste aai over haar kop toen ik me richtte op Tom. ‘En, ga je de Quidditch try-outs weer proberen dit jaar?’

    grey]Jade komt zo nog.[/grey


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Adam James Black || Student || Slytherin
    Caisheen verteld over haar tweeling broer, over dat zij de schuld krijgt van zijn dood.
    "Jou ouders missen hem gewoon" zeg ik zuchtend "Dat kan ik best begrijpen, hij was zo'n beetje de perfecte zoon, maar dat ze jou er voor op aan kijken slaat gewoon nergens op" voor de zoveelste keer vandaag schud ik afkeurend mijn hoofd.
    "Alsof ze nu al weten dat ik nergens goed voor ben. En nu willen ze me ook nog eens uithuwelijken aan een of andere dude met money om te zorgen dat ik de famillie niet ten schande breng!" vervolgt ze afkeurend. Ik kijk naar haar arm en zucht geërgerd, ze heeft echt een familie met nog minder waardigheid en respect dan het mijne.
    "Allerliefste Addie, mag ik voortaan de vakantie's bij jou doorbrengen?" vraagt ze me liefjes.
    Lachend kijk ik haar aan met een opgetrokken wenkbrauw "Misschien" begin ik "Als je maar stopt me Addie te noemen, en mijn ouders moeten akkoord gaan. En ik denk dat zij niet graag een familie 'schande' in huis nemen aangezien zij wél gesteld zijn op jou familie" vervolg ik zuchtend.
    Ik werp een snelle blik naar buiten "Hoe lang gaat het nog duren voor we op Hogwarts zijn?" vraag ik geërgerd om het onderwerp te veranderen, ik ben nooit echt beste maatjes geweest met Caisheen, met niemand eigenlijk.. Maar mijn ouders zullen me weer verafschuwen als ik haar mee naar huis neem, en ik geniet nog maar even van de roem nu ik nog thuis woon..


    Little do you know

    -Wie voor Isis, Chaser, ravenclaw? -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    || Caish Mullingford || Slytherin Student ||

    schuin kijk ik hem aan." Weetje dat je doorziend bent. ach in ieder geval, ik weet wat je denk Adds. iemand met geestelijke overemoties nemen zowel mijn ouders als ik liever niet in huia tijdens de vakanties." zeg ik met een blik die kan doden. " Of om het feit dat mijn ouders aan Serpens.kant staan. Ik heb volgende week zelfs al een.hoorzitting." zeg ik, uiterst kalm oor mijn doen. Mellifore begint weer te krassen als er een random object uit de coupe naar haar word gegooid." Hous je mond achterlijke Vogel." gtom ik naar haar. " En ik weet dat je ouders me niet mogen. Raar genoeg mag ik mezelf niet eens." Yep, eerste woedenaanval van het jaar


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Leslie Fields - Slytherin
    Met een vermoeide zucht laat ik mezelf neerploffen in een lege coupé. Vakantie hoort voor uitrusten te zijn, maar in plaats daarvan heb ik allerlei problemen aan mijn hoofd gehad. Tussen mijn ouders gaat het niet goed, waardoor er vaak spanningen zijn geweest en ik was daar vaak ook bij. Daarom ben ik liever nu even alleen, want vanochtend vertrok ik ook terwijl ze ruzie hadden. Niemand weet ervan en ook Ashley niet. Ik wilde haar er niet mee lastig vallen, omdat ik het niet belangrijk vond. Hoewel ze waarschijnlijk eerst boos zal worden als ik het niet verteld heb, maar daarna me knuffelt. Ach, even geen mensen voor mij hopelijk.

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Ik loop zoekend door de trein heen, want ik ben op zoek naar Jake. Ik heb hem onwijs gemist tijdens de vakantie, want echt vaak heb ik hem niet gezien, maar wel geschreven.
    "Waar ben je?" mompel ik tegen mezelf terwijl ik in verschillende coupes blijf kijken of ik hem zie.
    Ik sleep mijn tas achter me aan en zeg verschillende mensen gedacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Adam James Black || Student || Slytherin
    "Weetje dat je doorziend bent. ach in ieder geval, ik weet wat je denk Adds. iemand met geestelijke overemoties nemen zowel mijn ouders als ik liever niet in huia tijdens de vakanties" zegt Caisheen, als blikken konden doden dan was ik nu dood geweest "Of om het feit dat mijn ouders aan Serpens.kant staan. Ik heb volgende week zelfs al een.hoorzitting."
    Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan "Hoe zo dat?"
    Ze gromt iets naar haar vogel en gaat dan verder: "En ik weet dat je ouders me niet mogen. Raar genoeg mag ik mezelf niet eens."
    "Achja, dat had ik ook vorig jaar. Maar ik heb dan ook iets gedaan waarvoor ik mezelf mag haten" zeg ik schouderophalend "Ik heb het mezelf niet vergeven, maar ik denk er niet meer aan waardoor ik mezelf wat minder haat.

    Jake Daniël Jackson || Student, Seeker, Captain || Ravenclaw
    Ik zit al een tijdje in een lege coupé als ik plots een bekende stem hoor van buiten de coupé. Alice.. Een glimlach ontstaat op mijn gezicht en snel open ik de coupé waarna ik de gang over zie "Alice?" roep ik vragend. Als ik haar zie ren ik vrolijk naar haar toe. Eenmaal voor haar trek ik haar in een omhelzing.
    "Ik heb je zo gemist" zeg ik met een vrolijke glimlach. Ik draai een rondje met haar in mijn armen en pak haar bij haar hand vast waarna ik met haar naar de coupé loop waar ik net in had gezeten.


    [Wiew, ik verveel me :'D
    Ben maar weer evne 40 minuten afwezig, TVD kijken ^^]


    Little do you know

    [Bij welke aflevering ben je van TVD?]

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Ik hoor ineens mijn naam gezegd worden en ik kijk dan om. Een brede glimlach komt op mijn gezicht als ik zie dat diegene Jake was. Hij rent naar me toe en ik zet mijn tas snel neer. Als hij me omhelst, snuif ik zijn geur op en het voelt vertrouwd.
    "Ik heb jou ook gemist," zeg ik gemeend, "hoe was je vakantie?"
    Ik loop met hem mee naar de coupé en sleep mijn tas achter me aan. Ik druk dan een kus op zijn wang en ga zitten.
    "Ik vraag me af hoe lang het nog duurt, de reis."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Aflevering 16, seizoen 3 (:]
    Jake Daniël Black || Student, Seeker, Captain || Ravenclaw
    "Ik heb jou ook gemist," zegt Alice als ik haar zeg dat ik haar gemist heb "hoe was je vakantie?" vraagt ze me vervolgens.
    "Oh, was leuk. Ben drie weken bij mijn vader in Bulgarije geweest, oude vrienden daar op zoeken" zeg ik met een glimlach "en, hoe was de jouwe?"
    Als we in de coupé zitten geeft Alice me een kus op mijn wang en ik leg haar koffer in het rek.
    "Ik vraag me af hoe lang het nog duurt, de reis." zegt ze dan.
    "Ik denk ongeveer een uur of twee" zeg ik schouderophalend. Ik ga naast haar zitten en sla een arm rond haar schouders.


    Little do you know

    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.