• The Color Run is nu eindelijk ook in Nederland !!!




    Daarbij vroeg ik me af of er hier mensen zijn die er aan mee willen en of gaan doen, zelf wil ik heel graag, alleen er zitten dus wel kosten aan verbonden.
    Voor mij is het makkelijk omdat het in mijn woonplaats word gehouden (Zwolle)
    die word gehouden op 7 Juli, daarnaast is er ook nog een Run op 4 augustus in Utrecht.

    De kosten zijn 29,50 euro, daarvoor krijg je :

    •Een Startnummer
    •Een origineel The Color Run™ T-shirt
    •Een Color Runner™ zweetband (hoofd)
    •Tijdelijke tattoos
    •Je eigen zakje kleurenpoeder (deze ontvang je van ons als beloning bij de finish)

    Voor meer informatie : [url=http://thecolorrun.co.nl/
    ]Kijk op de site !! <<<<<[/url]


    Credendo Vides

    Awesome.

    Ik hoorde het ja, ik zou ook wel mee willen doen, maar beide zijn voor mij redelijk ver weg. :c
    Ik ga volgend jaar wel meedoen met de Damloop en als de Color Run dan ook in Amsterdam komt doe ik misschien wel mee.


    Your make-up is terrible

    ik wilde meedoen aan die van amsterdam maar was te laat


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mweh, 't is mij wat te duur. (maar dat is ook omdat ik gewoon weinig geld heb en geen baan)


    26 - 02 - '16

    Je steunt er ook een goed doel mee (Plan - Because i'm a girl)


    Credendo Vides

    Ik mag meedoen met die van Utrecht. :Y)
    Mijn pa woont dicht bij Het Lint, dus dat komt wel goed. Woehoee.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Dat lijkt me echt zoo gaaf!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Als het niet zo ver was had ik misschien wel meegedaan.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou wel mee willen doen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als ik wat conditie had en het was dichterbij, had ik misschien wel meegedaan. :Y)

    Ik wil heel gaag meedoen, maar ik ben op vakantie...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lijkt me leuk.


    -

    Dragneel schreef:
    Als ik wat conditie had en het was dichterbij, had ik misschien wel meegedaan. :Y)

    Ik wil zooo graag meedoen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Een klasgenoot van mij wilt het gaan doen, mij lijkt het vreselijk. Ik vind dit soort events eng. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife