• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Ze knikt instemmend en ik kijk haar aan. Ik wist dat ik eigenlijk beter niet naar haar vakantie had kunnen vragen.
    "Niet geweldig, de jouwe?" En ik streel met een hand door haar haren. "Sorry dat ik ernaar vroeg, maar ik vond het onbeleefd om het niet te doen." Ik druk een kus op haar kruin en ik kijk neer naar Amy. "Mijn vakantie was wel leuk, hoewel mijn broers zo mogelijk nog irritanter waren," zeg ik met een lachje en ik ga dan zachtjes verder, "hoewel ik jou wel gemist heb." Ik leg mijn hoofd tegen haar hoofd aan en kijk een beetje voor me uit. "Het was toch een stuk saaier en minder...minder Amy-achtig. En ja Amy, dat is positief." Er staat een glimlach op mijn gezicht. Ja, Amy maakt dingen beter, ondanks dat ze dat zelf niet doorheeft. "Ik vraag me af of we lessen samen zullen hebben...hoewel dat er sowieso niet veel zullen zijn aangezien jij in Slytherin zit en ik in Ravenclaw." Ik denk hardop na en er staat een kleine rimpeling op mijn voorhoofd.

    Evelyn 'Eve' \\ Slytherin
    Ze krijgt het nog zo voor elkaar ook dat ik hier de bangerik en slappeling ben. Maar is dat uiteindelijk ook niet wat ik ben? Ik durf niet eens voor mijn gevoelens uit te komen.
    "Lieve Eve, ik ontken ook niks. Ik heb degelijk wel van je genoten en daarom heb ik je gemist. In bed. Dus nog eens, wat was er zo grappig?"
    Haar blik staat strak op mij gericht en ik kan mezelf er maar net van weerhouden om niet in te krimpen. De enige manier hoe ze mij mist, is op seksueel gebied. Lust. Verdorven lust naar enkel een lichaam en niet wat er voor de rest bij zit. En waarom zou ze ook? Het zou me niet eens verbazen als ze verdomme een SOA had van iedereen waarmee ze het bed deelt en gedeeld heeft.
    "Er was niets grappig," mompel ik dan en ik maak mijn blik los van haar indringende ogen. Ik geef nu gewoon toe aan haar en dat alleen omdat ze zo'n grote invloed heeft.
    "Weet ik, maar het feit dat je me leer bezittelijke naamwoorden te kennen Mitshy, mijn* naam niet bent vergeten, zegt al een hoop. Je was redelijk dronken." Ze grijnst.
    "Ik heb heel veel zin om die grijns van je gezicht af te vegen," mompel ik als ik naar haar kijk, "en het was niet bij één keer gebleven en zo moeilijk is je naam niet. Maar drie letters en het is een maand."
    Wanneer we in beweging zijn, kijk ik naar May vanaf mijn plaats. "Nee, daar heb ik geen problemen mee," want is dat niet wat ik wil? Met haar samen zijn? Nee. Nee dat wil ik niet. "Zolang je - je mond maar houdt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy
    "Sorry dat ik ernaar vroeg, maar ik vond het onbeleefd om het niet te doen." Hij drukte een kusje op mijn kruin en ik lachte, al zat er niet veel vreugde in.
    ''Maak je geen zorgen,'' zei ik zachtjes. Ik speelde een beetje met zijn vingers.
    "Mijn vakantie was wel leuk, hoewel mijn broers zo mogelijk nog irritanter waren," zei hij met een schattig lachje. Ik grinnikte ook even.
    ''Wauw, is dat mogelijk?'' giechelde ik. Ik mocht zijn broers, dus Cam wist dat het een grapje was.
    "hoewel ik jou wel gemist heb." Zijn hoofd rustte tegen het mijne en ik glimlachte terwijl mijn hart alwéér overuren maakte. ''Het was toch een stuk saaier en minder...minder Amy-achtig.'' Ik sloeg mijn ogen neer en wilde vragen of dat op een goede manier was, maar Cam leek mijn gedachten te kunnen lezen en was me voor. ''En ja Amy, dat is positief."
    Ik grinnikte en glimlachte toen. ''Mooi zo.'' Ik keek hem even aan en liet mijn blik toen weer op de bomen vallen.
    "Ik vraag me af of we lessen samen zullen hebben...hoewel dat er sowieso niet veel zullen zijn aangezien jij in Slytherin zit en ik in Ravenclaw."
    Ik fronste bedenkelijk. ''Hm,'' mompelde ik, in gedachten verzonken. ''Misschien een paar,'' zei ik toen. Al zouden het dan niet veel lessen zijn - de gedachten er van maakte me toch vrolijk.

    May
    ''Er was niets grappig,'' mompelde ze.
    ''Hm-hm, daarom lachte je,'' kaatste ik terug. Eve had haar blik afgewend.
    ''Ik heb heel veel zin om die grijns van je gezicht af te vegen,'' mompelde ze toen ze haar blik op me liet vallen. Mijn grijns werd breder.
    ''Hm, miauw,'' zei ik spottend, ''Come at me.'' Ik likte speels mijn lippen af.
    "en het was niet bij één keer gebleven en zo moeilijk is je naam niet. Maar drie letters en het is een maand,'' verklaarde ze. Ik grinnikte.
    ''Klopt, aparte manier om mijn naam zo te onthouden,'' zei ik, ''De meesten hoeven daar de moeite niet voor te nemen,'' voegde ik er schouderophalend aan toe.
    ''Nee, daar heb ik geen problemen mee, zolang je - je mond maar houdt.''
    Vermaakt keek ik haar aan. ''Ik hou van die felle kant van je,'' zei ik rustig. Ik bekeek mijn nagels even. ''I like it rough.''
    Ik keek haar recht aan en glimlachte.

    Oh, shut it, you.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Ik loop nog steeds in de menigte verscholen terwijl ik mezelf bijeen probeer te houden. Er komt dan een stem in mijn gehoorgang en ik herken het gelijk. Het is Ashley en ik hoor dat ze overstuur is. Ik tuur door de menigte naar één van de weinig echt bekende gezichten. Degene die ik al heel mijn leven hier op Hogwarts ken en uiteindelijk altijd voor door het vuur zal gaan.
    "Ik k-kan het niet!"
    Wat maakt haar zo overstuur? Ik sluit even gepijnigd mijn ogen, want het doet me denken aan mijn moeder die ook zo overstuur heeft geklonken in de ruzies met mijn vader. Misschien moet ik maar even naar haar toe gaan. Ik raap mezelf nu helemaal bijeen, want dat moet wel. Voor Ashley. Ik kijk rond en zie haar dan. Sean is bij haar en tranen stromen over haar wangen. Ik bijt op mijn lip en haal een keertje diep adem. Dan loop ik een beetje terug in de richting, aangezien ik al verder doorgelopen was.
    "Ash," zeg ik dan zacht als ik achter haar sta, terwijl ik Sean negeer. Ik herinner me nog al te goed hoe hij mij én die btich als date wilde. Nooit van mijn leven meer. Ik kijk naar Ash. "Wat is er met je aan de hand?" er staat een bezorgde uitdrukking op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Haar lach klinkt leeg en ik voel me er schuldig om, omdat ik naar haar vakantie vroeg. Ach, nu heb ik het al gedaan dus me er schuldig over voelen, heeft ook niet meer zoveel zin.
    "Ik heb weleens nachten wakker gelegen waarop ik me zorgen heb gemaakt Amy, natuurlijk maak ik me wel zorgen." Haar gegiechel daarna klinkt hartverwarmend en ik kan het niet laten om ook te lachen. Ze is gewoon zo schattig.
    "Misschien een paar," zegt Amy en zo beaamt ze wat ik al denk, niet veel lessen samen. "We moeten er maar het beste van maken en we hebben de pauzes en na school," glimlach ik naar haar. Ze lijkt in een vrolijke staat te zijn en dat is iets waar ik ook blij mee ben. Toen ik Amy voor het eerst aantrof was ze somber geweest.
    "Je moet vaker vrolijk zijn."


    Evelyn 'Eve' \\ Slytherin
    Wil ze echt alles uit me halen? Nee wacht, wil ze me onderuit halen?
    "Hm-hm, daarom lachte je," zegt ze en ik kijk haar kant niet op. "Je kan zeker nooit gewoon normaal doen? Altijd maar zijn die opmerkingen weer nodig. Ik lachte om een binnenpretje, laten we het daar maar op houden."
    Haar grijns wordt breder wanneer ik erover praat. "Als je het niet erg vindt, dan blijf ik hier wel zitten," zeg ik zoetjes, ondanks dat mijn handen jeuken om door haar haren te gaan en haar te zoenen. Het gebaar dat ze maakt door haar lippen te likken is uitdagend, maar niet alleen uitdagend. Het is één van de sexy dingen aan haar, wat ze gewoon perfect kan doen.
    "Klopt, aparte manier in mijn naam zo te onthouden. De meesten hoeven daar de moeite niet voor te nemen." Ze haalt haar schouders op. "Ik nam de moeite ook niet, het kwam in me op en jij bent wel zo iemand die ervoor zorgt dat anderen je niet vergeten, niet waar?"
    Ze spreekt over me en ik kijk haar kant op.
    "Leuk voor je, dat je van ruig houdt. De zachte aanrakingen waren alles behalve ruig." Ik spot een beetje met haar en klink voornamelijk sarcastisch. Haast uitdagend. Ik kijk haar terug aan en ben niet van plan om weg te kijken dit keer.

    Make me darling.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    Felice
    Ik zag hoe Serpen zijn blik even op me liet vallen en pas toen het rustiger was, stapte ik de trein uit. Ik sjokte op mijn gemakje naar de koetsen en plofte uiteindelijk naast Serpen neer.
    Zoals gewoonlijk zei ik geen woord; ik had ook niks te zeggen. Geen spottende opmerkingen, niks om op te reageren. Ik was weggekropen in mijn gedachten, plannen maken, me bedenkend wie mijn volgende slachtoffer zijn. Me bedenkend hoe ik dit keer onder de lessen uit moest komen.
    Ik staarde een beetje voor me uit en grijnsde toen kleintjes. De plannen begonnen al te komen; gelukkig was ik slim, slimmer dan de meesten.

    Ashley
    ''Goed zo, we zijn er bijna en dan ga jij hem vertellen wat er aan de hand is.'' Sean pakte mijn hand past en het voelde alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Ik voelde me misselijk worden en voordat ik het door had, begonnen de tranen weer te stromen. Godverdomme, ik wilde niet. Ik durfde niet.
    ''En probeer Serpen te vergeten, Ashley,'' zei hij, terwijl hij me aankeek. ''Hij is het absoluut niet waard om jouw aandacht te krijgen en hij geeft het je toch niet terug.'' Mijn hart brak - opnieuw - in stukjes. ''Je weet dat het zo is, dus laat hem gaan en richt je op Caleb. Kom, dan lopen we naar de koets.''
    Zonder dat ik het me besefte had hij me al mee naar buiten getrokken. Mijn handen trilden lichtjes en paniek nam me over. ''I-ik wil niet,'' piepte ik bang. Ik trok me los uit zijn greep en veegde mijn tranen weg.
    ''Ik k-kan het niet!''


    Mitshy kan je de afdeling, rol en achternaam er ook bij zetten please?

    Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Langzaam stromen de koetsen vol, het zal niet lang meer duren voordat we onze reis naar het kasteel vervolgen.
    'I-ik wil niet! Ik k-kan het niet!' hoor ik iemand angstig piepen. Ik kijk op en zie hoe Ashley tegenspartelt om met Sean mee te gaan. Waar heeft die nou weer last van. Ik frons en laat het dan varen; het is niet belangrijk.
    Na een paar minuten wachten vertrekt onze koets richting Hogwarts. De rit verloopt rustig en stil; Felice en ik zeggen geen woord tegen elkaar, maar dat is normaal. We zijn beide niet zulke praters, meer denkers.

    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    Ik merk dat Ashley begint te trillen.
    'I-ik wil niet,' piept ze, ze klinkt enorm bang en trekt zich los uit mijn greep. Ze veegt haar tranen weg en schreeuwt: 'Ik k-kan het niet!'
    Geschrokken deins ik achteruit.
    'Ash, rustig. Het komt heus wel goed, maar je kan het toch niet voor eeuwig verbergen?'
    Ik probeer haar gerust te stellen door haar zachtjes over haar rug te wrijven en op haar schouder te kloppen.
    'Dit moet je doen en we moeten nu naar Hogwarts, kom mee. Alsjeblieft?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    • Caisheen Lainese Mullingford • Slytherin • Student •

    De jongen maakt een gebaar naar de lege plaatsen waarop ik een beetje verlegen word. "S-sorry maar..het is beleefder het te vragen.." zei ik maar snel en nam plaats naast een jongen die ik niet kende. Ik wend me tot de andere Slytherin. "Jij bent toch Noah?" Zeg ik glimlachend. " Caisheen, Cai is korter." Grinnik ik en kijk dan wer verlegen naar de grond van de koets. Ik was hier zo slecht in. In contact maken dan, in grappen uithalen samen met mijn broer was ik altijd goed. Ik kijk even naar de grote jongen links van me. Een Griff, niet dat het haar wat uitmaakte. Vrolijk stak ze haar hand naar de jongen uit. "Cai, en jij bent?" Zei ze blij. Ze vond het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, teminste bij nieuwe mensen was ze minder verlegen, ja het klonk heel raar maar het was wel zo.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [lizor, Sean mag Leslie best negeren (: maar weet wel dat ik Leslie ook die kant op heb gestuurd (: ]


    [En sorry dat ik dit hier zei. Ik vergeet elke keer dat verrekte praattopic]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 11:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy McAllister - Slytherin
    "Ik heb weleens nachten wakker gelegen waarop ik me zorgen heb gemaakt Amy, natuurlijk maak ik me wel zorgen."
    Ik keek hem verbaasd aan; ik wist niet dat hij zo vaak aan me dacht. ''Echt?'' mompelde ik zacht. Het voelde vreemd - maar goed - dat iemand zó veel om me gaf. Cam lachte even.
    "We moeten er maar het beste van maken en we hebben de pauzes en na school," glimlachte hij toen. Ik knikte en ook ik glimlachte even.
    ''Gelukkig wel.''
    Het was weer eventjes stil en terwijl de koets aan het rijden was, genoot ik van Cam zijn aanwezigheid. Hoe heb ik zo lang zonder hem gekund?
    ''Je moet vaker vrolijk zijn,'' zei Cam plotseling. Ik sloeg mijn ogen neer.
    ''Hm,'' mompelde ik, ''Dat ben ik toch al vaak genoeg?'' probeerde ik. Sinds Cam ben ik sowieso vaker vrolijk.

    May Beaton - Slytherin
    "Je kan zeker nooit gewoon normaal doen? Altijd maar zijn die opmerkingen weer nodig. Ik lachte om een binnenpretje, laten we het daar maar op houden."
    Ik keek haar strak aan. ''Nee, maar in veel opzichten ben ik toch 'niet normaal', volgens jou.'' Ik doelde duidelijk op het lesbisch-zijn en dit keer sprak ik serieus, enigszins spottend. Ik wendde mijn blik niet af en bleef haar aankijken.
    "Als je het niet erg vindt, dan blijf ik hier wel zitten.''
    Ik haalde mijn schouders op. ''Wie ben ik om dat erg te vinden?'' Ik trok mijn knieën op zodat mijn benen op het bankje lagen.
    "Ik nam de moeite ook niet, het kwam in me op en jij bent wel zo iemand die ervoor zorgt dat anderen je niet vergeten, niet waar?" antwoordde Eve toen weer op haar beurt. Opnieuw kroop er een grijns over mijn lippen. ''Precies. Daar weet jij alles van, hè, liefje?'' Ik knipoogde en streek toen even met mijn vingers door mijn subtiel warrige haren.
    "Leuk voor je, dat je van ruig houdt. De zachte aanrakingen waren alles behalve ruig,'' spotte ze. Een lachje rolde over mijn lippen en brutaal keek ik haar aan.
    ''Daar kunnen we wel verandering in brengen,'' zei ik luchtig. Ik wikkelde een haarlok om mijn vinger terwijl onze blikken elkaar doorboorden.

    Ashley Lestrange - Slytherlin
    Sean deinsde geschrokken achteruit en ik probeerde mezelf wat te kalmeren door diep in- en uit te ademen. Godverdomme.
    ''Ash, rustig. Het komt heus wel goed, maar je kan het toch niet voor eeuwig verbergen?'' zei hij toen. Ik wíst dat hij gelijk had, en dat zorgde er voor dat de angst alleen maar groeide. Ik wilde Caleb niet ongelukkig maken... dat verdiende hij niet. Ik wilde zijn hart niet breken; dat had ik al te vaak gedaan. Fuck!
    Sean wreef over mijn rug en klopte geruststellend op mijn schouder. ''Dit moet je doen en we moeten nu naar Hogwarts, kom mee. Alsjeblieft?''
    Net toen ik mijn mond open trok om antwoord te geven, hoorde ik een andere, bekende stem. ''Ash.''
    Geschrokken draaide ik me om. ''L-Leslie!'' piepte ik. Het was gewoon erg dat ik haar zó lang niet gezien heb.
    ''Wat is er met je aan de hand?'' vroeg ze bezorgd. Ik klapte dicht; hoe moest ik dat ooit aan Leslie vertellen? Er was nog zó veel dat ze niet wist.
    Met alle kracht die ik in me had vermande ik mezelf en kalmeerde ik enigszins, met name door de geruststellende aanrakingen van Sean. Ik sloeg mijn ogen neer, veegde trillend mijn tranen weg en ademde even uit. ''Er is nog zo veel dat je niet weet,'' mompelde ik schor.
    met mijn betraande, blauwe ogen keek ik haar aan. ''I-ik vertel je later alles, o-oké? Is dat goed?'' piepte ik. Ik voelde me schuldig. Ik keek even naar Sean en wierp hem een zwak glimlachje om hem te bedanken. Met nog een licht bevende hand pakte ik zachtjes zijn hand vast zodat hij niet weg zal gaan - die twee negeerden elkaar en dat zei genoeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mitshy, ik ben helemaal niet gewend dat jij alles voluit schrijft :') het staat raar]

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    "Echt?" vraagt ze mompelend en ik knik. "Ja, echt. Weet ik veel wat die gek je allemaal kan aandoen," zeg ik op mijn beurt weer mompelend. Dan kijk ik weer naar haar. "Maar nu je hier bent, weet ik dat je veilig bent."
    Ondanks dat er af en toe een stilte tussen ons neerdaalt, maakt dat niets uit. Ik heb nooit zo gauw de neiging om elke stilte vol te praten en Amy ook niet zoals blijkt. Gewoon samen zijn, dat is genoeg.
    "Hm, dat ben ik toch al vaak genoeg?" zegt ze en ik leg mijn hand op haar kin zodat ik haar hoofd een stukje omhoog til. "Je bent weleens vrolijk ja, Amy, maar nu ook. Je sloeg gelijk weer je ogen neer en ik denk niet dat het alleen van verlegen zijn is. Heb ik gelijk?" Ik druk een vlinderkusje op haar lippen en streel zachtjes haar wang.

    Evelyn 'Eve' \\ Slytherin [Ghehe, Mitshy, herinner je - je nog dat iedereen blij was toen de seks over was tussen Evelyn en May? (krul)]
    "Nee, maar in veel opzichten ben ik toch 'niet normaal', volgens jou," zegt ze en iets vertelt me dat het erover gaat dat ze een voorkeur heeft voor meisjes. Een kleine glimlach krult op mijn lippen. "Inderdaad, dat is ook niet normaal. Dat je op meisjes valt." Ik benoem het gewoon en kijk haar zelfgenoegzaam aan.
    De hele tijd is er een wisselspel van degene die grijnst of glimlacht, maar de hele tijd blijven we elkaar aankijken.
    "Precies, daar weet jij alles van, hè, liefje." Ze knipoogt erbij en haalt haar vingers door haar haren. Haar zachte haren die ik ook onder mijn vingers gevoeld heb. Ik zucht een keer. "Niet echt meer alles, aangezien ik dronken was," zeg ik en trek een wenkbrauw op. "Dus misschien dat het wel goed is geweest, maar ik herinner het me niet meer goed."
    Hoe krijgt ze het in hemelsnaam voor elkaar om zowel brutaal als luchtig te zijn? Ik begrijp het gewoon niet en het heeft een grote uitwerking op me. Mijn ademhaling kan ik nog redelijk rustig houden, maar elke vezel in mijn lichaam is gefocust op May.
    "Dat zou kunnen, maar ik weet niet of dat nodig is. Ik heb misschien een beter voorstel. Je blijft gewoon uit mijn buurt?" zeg ik met een zogenaamd opgewekte lach, "want ruig. Hm, ik zou het makkelijk aankunnen en jij zou alleen maar energie en moeite verspillen."

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Ashley schrikt ervan wanneer ik haar naam zeg en ik bijt op mijn onderlip. "L-Leslie," piept ze en ik glimlach lichtjes. "Ja, ik ja. Herken je me nog?" Gewoon een klein grapje, want ik weet dat ze mij niet zou vergeten tenzij er een spreuk zou worden gebruikt.
    Wanneer ik vraag wat er aan de hand is, reageert ze niet gelijk. Dit zorgt er gelijk voor dat ik weet dat het veel is, anders had ze het wel verteld. Even werp ik een korte blik op Sean, maar ik kijk gelijk weer terug naar Ashley. Ze lijkt een beetje geruster te worden en ik voel er niets voor dat Sean naast haar staat met zijn hand wrijvend over haar rug. Normaal ben ik degene die ervoor zorgt dat ze zich beter voelt, niet dat...misbaksel.
    "Er is nog zoveel dat je niet weet," mompelt ze dan schor en ergens komt het al een klap aan. Hij weet het wel en ik niet. Zij weet ook niets over de spanningen bij mij thuis, maar ik heb dat aan helemaal niemand verteld. Blijkbaar kan ze het wel aan Sean vertellen en niet aan mij.
    "I-ik vertel je later alles, o-oké? Is dat goed?" Ik haal mijn schouders op en maak een wegwerpgebaar. "Het is al goed, je hoeft het niet te vertellen," zeg ik dan. Ze pakt dan zijn hand vast en daardoor frons ik. Je gaat me toch niet vertellen dat die twee iets hebben? Want dan...ik wil er niet eens aan denken. "Ik zie je wel op Hogwarts, ik moet naar een koets toe," zeg ik en ik pak mijn koffer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Europe schreef:
    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slytherin.
    Ik had mijn broers na dat Alicia boos op me was geworden niet meer gezien. Ik voelde dat de trein stopte en ik stapte uit, ik pakte mijn spullen die ik mee de trein in had genomen mee en liep naar de koetsen. Ik keek even rond en ik zag dat een koets al bijna vol zat, de koets waar de Malfoys zaten, nope, daar hoef ik niet bij. Niet bij die Alicia, echt niet. Ik zag een koets waar een meisje zat, en ik liep die kant op. Namate ik dichterbij kwam, zag ik dat het Faithe was, ze was dan wel een ravenclaw, ze hoorde volgens mij bij dat clubje van Serpen, dus mijn broers zouden haar wel kennen, en het dus vast niet erg vinden dat ik bij haar ging zitten. Ik ging voor de koets staan en vroeg toen aan haar 'Hi, mag ik erbij komen zitten? Andere koetsen zijn vol of juist leeg en ik hou er niet zo van om alleen te zitten' en ik glimlach even naar haar.


    (Sorry voor de late reactie, had hem over het hoofd gezien)

    Faithe Emiliya Valentinov || Drijver & Klassenoudste || Ravenclaw

    Ik keek op, toen er iemand de koets instapte. Tot mijn opluchting was het een meisje van Slytherin. Samantha, om precies te zijn. Ze zat ook in mijn jaar en ik speelde mee in haar Quidditch team. Ook haar broers kende ik een beetje, maar geen van haar familie kende ik écht goed. Ik was dan ook redelijk verbaasd dat ze bij mij kwam zitten, maar vond het niet erg.
    'Hi, mag ik erbij komen zitten?' vroeg ze en ik knikte al, terwijl ze verder praatte. 'Andere koetsen zijn vol of juist leeg en ik hou er niet zo van om alleen te zitten.' Een glimlach versierde het gezicht van Samantha, waardoor ik ook moest glimlachen. De kans was nu redelijk klein dat er vervelende mudbloods bij zouden komen zitten, dus mijn reis naar Hogwarts was nu bijna honderd procent zeker goed verlopen.
    'Natuurlijk en soms kan alleen zijn inderdaad minder prettig zijn,' antwoordde ik haar.


    Happy Birthday my Potter!

    Amy McAllister - Slytherin
    "Ja, echt. Weet ik veel wat die gek je allemaal kan aandoen," mompelde Cam, om me vervolgens weer aan te kijken. "Maar nu je hier bent, weet ik dat je veilig bent."
    Ik wist er een glimlachje van af te brengen; hij was zo lief. Ik voelde plotseling zijn vingers op mijn kin en de kracht die hij zette, zodat ik gedwongen was hem aan te kijken. "Je bent weleens vrolijk ja, Amy, maar nu ook. Je sloeg gelijk weer je ogen neer en ik denk niet dat het alleen van verlegen zijn is. Heb ik gelijk?" vroeg Cam zacht. Hij drukte een zacht kusje op mijn lippen en zijn hand streek langs mijn wang. Ik slikte en neigde om opnieuw mijn ogen neer te slaan, maar ik dwong mezelf hem aan te blijven kijken. ''Ja, je hebt gelijk,'' mompelde ik zacht. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder zodat ik hem niet meer aan hoefde te kijken en hij de schaamte in mijn ogen niet kon lezen. Een zachte, onhoorbare zucht rolde over mijn lippen.

    [Tehehehe ja, pech voor die mensen. (wbw)]
    May
    "Inderdaad, dat is ook niet normaal. Dat je op meisjes valt."
    Woede flitste door mijn ogen - alsof ik er nog niet genoeg problemen mee heb gehad. Mijn ouders hebben het ook niet geaccepteerd. Ik slikte een paar gemene opmerkingen in en bleef haar aankijken; de vermaak had plaatsgemaakt voor wat woede.
    "Niet echt meer alles, aangezien ik dronken was," zei ze met een opgetrokken wenkbrauw. "Dus misschien dat het wel goed is geweest, maar ik herinner het me niet meer goed."
    Ik stak mijn kin een stukje in de lucht en sloeg mijn armen over elkaar. Ik zweeg om haar uit te laten praten.
    "Dat zou kunnen, maar ik weet niet of dat nodig is. Ik heb misschien een beter voorstel. Je blijft gewoon uit mijn buurt?" zei ze met een lach, al was die niet gevuld met vreugde. "want ruig. Hm, ik zou het makkelijk aankunnen en jij zou alleen maar energie en moeite verspillen." Tijd voor wraak.
    Een zucht rolde over mijn lippen en ik stond op. ''Ik weet dat je je in moet houden, Eve. En geloof me, ik weet er alles van.'' Heupwiegend liep ik haar richting op; ik had geen moeite met het schudden van de koets. Ik boog me voorover en drukte mijn lippen zacht, maar vurig op haar lippen. ''Ik blijf niet uit je buurt. Vroeg of laat krijg ik wat ik wil,'' prevelde ik. De oppervlakte van mijn mond streek langs de hare. Mijn mondhoeken krulden omhoog terwijl ik mijn hand even langs haar wang liet glijden, om vervolgens weer op mijn oude plek te gaan zitten. Ik ging haar gek maken, als ik dat al niet deed. Daarom liet ik mijn blik op Eve rusten, zelfvoldaan en, uiteraard, grijnzend.

    [Ik wacht even met Ash tot Lizor heeft gereageerd met Sean. ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Er staat een klein glimlachje op haar gezicht en daar neem ik genoegen mee. Een mens kan niet altijd breeduit glimlachen, toch? Ze geeft me gelijk wanneer ik haar vraag of ik gelijk heb of niet. Ze legt weer haar hoofd op mijn schouder en ik glimlach.
    "Lief meisje," zeg ik en ik leg mijn hand op haar bovenbeen om daar zachtjes te strelen. "Lief en onzeker. Veel te onzeker voor zo'n knappe verschijning."
    Ik kijk vanuit de koets naar het uitzicht en dat is ook prachtig om te zien, hoewel ik ook graag gewoon op Hogwarts aankom in plaats van getrokken worden in de koets. Op Hogwarts kan ik dan gewoon mijn ding doen. Spullen uitpakken, kamer inrichten...Hier zit ik stil en geloof me als ik zeg dat stilzitten niets voor mij is. "Ik hoop maar dat de huisel(f)(v)en erop voorbereid zijn dat ik weer chocolademelk kom drinken in de nacht."

    Evelyn 'Eve' \\ Slytherin
    "Oei, gevoelig puntje?" vraag ik haar als ik de woede in haar ogen zie. Ik kantel mijn hoofd een klein stukje en ik kijk haar aan. "De oh zo sterke May die dan een zwakke plek heeft door haar gevoelens." Ze maakte niet eens een reactie terug en het enige wat ze doet is haar armen over elkaar slaan en haar kin een beetje in de lucht steken. "Het ziet er nu niet echt naar uit dat je - je vermaakt. Ben je er boos om dat ik er over verder ga?"
    Ik weet zeker dat het iets met haar doet, maar dat is haar eigen schuld. Zij is degene die mij al heel de tijd loopt de jennen. Wanneer ik een beetje uitdagend overkom, doe ik de bal rollen. May staat op en met mijn ogen volg ik haar nauwkeurig. Niet dat de afstand tussen haar en mij zo groot was, maar wel groot genoeg voor May om hierheen te heupwiegen.
    Ik weet dat je - je in moet houden, Eve. En geloof me, ik weet er alles van." Dan buigt ze zich voorover en ik zit al helemaal achteruit waardoor ik niet kan uitwijken. Op het moment dat haar lippen die van mij raken, voel ik iets warms vanbinnen en ik bedenk me pas dat wanneer de kus is afgelopen dat ik 1. haar had moeten terug zoenen en 2. ik had dat niet moeten laten gebeuren, maar haar moeten wegduwen.
    "Ik blijf niet uit je buurt. Vroeg of laat krijg ik wat ik wil," prevelt ze. Haar lippen zijn nog steeds zo dichtbij en het enige wat ik kan doen is van haar ogen naar haar lippen kijken. Mijn adem houd ik onbewust in en dat merk ik wanneer ik die langzaam uitblaas als ze weer terugloopt.
    "Waarom wil je mij?" vraag ik met een schorre stem, "en ik ben niet zo iemand die zichzelf snel overgeeft. Dus dat zou eerder laat en waarschijnlijk zelfs nooit zijn dat je krijgt wat je wilt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry Jaimes D:]

    Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    Plotseling hoor ik een stem achter ons.
    'Ash,' het meisje negeert mij compleet; het is Leslie.
    'L-leslie!' piept Ashley, oh dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Ik haal een hand door mijn haar en zucht zacht.
    'Ja, ik ja. Herken je me nog?' grapt Leslie. Niet echt de tijd om grapjes te maken Les, echt niet.
    'Wat is er met je aan de hand?' vraagt Leslie. Ik besluit geen antwoord te geven om twee redenen. Één: het is aan Ashley om het te vertellen en twee: Leslie haat me zo ongeveer.
    'Er is nog zo veel dat je niet weet,' reageert Ashley, ''I-ik vertel je later alles, o-oké? Is dat goed?'
    Ashley pakt plots mijn hand, alsof ze wil dat ik niet weg ga. Ik wil ook niet weg gaan, maar ik denk dat Leslie het me behoorlijk lastig gaat maken.
    'Het is al goed, je hoeft het niet te vertellen. Ik zie je wel op Hogwarts, ik moet naar een koets toe,' zegt Leslie. Ik kijk haar even aan. Eigenlijk wil ik sorry tegen Leslie zeggen, maar dat zou mijn gehele imago verpesten, dus laat ik het erbij en richt me weer op Ashley.
    'Kom Ash, we moeten nu echt gaan.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Samantha Alysse Mitchell - Jager - Slyhterin.
    Ik keek nog even rond naar de andere koetsen, maar ik zag mijn broers helemaal niet meer. Misschien dat ik ze nog tegen zou komen op school, we zitten namelijk in het zelfde jaar nu. Nadat ik had gevraagd of ik erbij mog komen zitten, zag ik Faithe opkijken. 'Natuurlijk, en soms kan alleen zijn inderdaad minder prettig zijn' beantwoord ze mijn vraag. Ik glimlach nog een keer en ga bij haar in de koets zitten. 'Heb je een beetje zin in dit jaar?' vraag ik aan haar om een gesprek te beginnen. Ik kijk even naar de richting waar de trein staat en ik zie nog steeds mensen hier naar toe lopen. Ze mogen van mij best hier komen zitten, zolang het maar geen mudbloods zijn.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 16:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amy McAllister - Slytherin
    ''Lief meisje,'' zei Cam en een zacht lachje rolde over mijn lippen. Hij plaatste zijn hand op mijn bovenbeen, waar een blauwe plek zich bevond; ik gaf geen kik en legde mijn hand op de zijne. ''Lief en onzeker. Veel te onzeker voor zo'n knappe verschijning.''
    Mijn wangen begonnen te gloeien en ik beet zacht op mijn onderlip. "Ik hoop maar dat de huisel(f)(v)en erop voorbereid zijn dat ik weer chocolademelk kom drinken in de nacht."
    Ik grinnikte even. ''Met veel slagroom,'' zei ik veelbetekenend. Een glimlachje sierde mijn lippen toen ik terug dacht aan die momenten. Ik drukte een zacht kusje op de wang van Cam en keek toen, net als hem, naar het uitzicht dat we hadden vanuit de koets.

    May Beaton - Slytherin
    ''Oei, gevoelig puntje?''
    Ik besloot mijn masker op te zetten en staarde haar met een lege blik aan. "De oh zo sterke May die dan een zwakke plek heeft door haar gevoelens."
    "Het ziet er nu niet echt naar uit dat je - je vermaakt. Ben je er boos om dat ik er over verder ga?"
    - ''Als ik boos ben, maak je me wel anders mee,'' antwoordde ik kalm. ''Ik raad je alleen niet aan om het er over te hebben, omdat je er niks vanaf weet.''
    Ik sprak rustig terwijl ik haar met dezelfde blik als net aankeek. Toen ik haar kuste, merkte ik dat Eve haar adem inhield. Het gaf me voldoening - het was duidelijk dat het veel met haar deed.
    "Waarom wil je mij?" vroeg ze schor, "en ik ben niet zo iemand die zichzelf snel overgeeft. Dus dat zou eerder laat en waarschijnlijk zelfs nooit zijn dat je krijgt wat je wilt."
    ''Waarom? Omdat je tegenstribbelt. Je bent een uitdaging. Ik hou van uitdagingen.'' Sierlijk streek ik wat haar uit mijn gezicht en keek ik haar aan. ''En gezien je lichaamstaal, zal het sneller gebeuren dan je wilt,'' zei ik. Veel sneller. En ik zal wraak nemen. Ik vernauwde mijn ogen lichtjes terwijl ik haar nog altijd aankeek. Ze had niet door moeten gaan op dat onderwerp.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Ja, ik ja. Herken je me nog?'' grapte ze; ik kon er alleen niet om lachen.
    ''Het is al goed, je hoeft het niet te vertellen,'' antwoordde Leslie. Dacht ze dat ik het niet wilde?
    ''Ik wil het wel vertellen, Les,'' zei ik schor. ''Ik heb alleen de gelegenheid nog niet gehad. Alsjeblieft-''
    - "Ik zie je wel op Hogwarts, ik moet naar een koets toe.'' Leslie pakte haar koffer en gebroken keek ik haar aan. Ik had een knuffel nodig, een vriendin. Was het mijn schuld? Was het mijn schuld dat onze vriendschap was verwaterd? Ik slikte en sloeg mijn ogen neer toen de tranen weer opwelden.
    ''Kom Ash, we moeten nu echt gaan,'' zei Sean toen. Ik knikte lichtjes.
    ''Tot straks,'' prevelde ik tegen Leslie. Met een bonkend hart en trillende handen liep ik met Sean mee, terwijl ik stilletjes de tranen in de vrije loop liet gaan. Hoe ging ik mezelf hier ooit uit redden? Ik was Leslie kwijt - en ik ging Caleb zijn hart breken. Alweer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''