• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

- Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

Slytherin
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

Ravenclaw
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

- Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes

Hufflepuf
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

- Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

- Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww

Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre

Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.

Topics

[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Chloë Longbottom Hufflepuf Leerling
    Ik keek nog wat verlegen rond tot dat Josh een jongen uit huffelpuf waar ik wel mee om kon gaan er bij kwam zitten samen met zijn broer Jack die eerst beleefd vroeg of hij er bij mocht komen zitten. ‘Tuurlijk.’ zij ik met een verlegen glimlach. Dam ik werd er echt gek van dat ik altijd zo verlegen was. Ik zuchte en keek op toen ik iemand hoorde vragen. "Uhm, hey, Chloë, kan ik er nog bij?" Herkende ik de stem van Teamin. ‘tuurlijk kom er maar bij.’ Zij ik weer met een verlegen glimlach eu stome verlegen ik.

“Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

Serpen Acelin Parsel • Leerling • Slytherin
    Eindelijk begint de trein vaart te minderen, nog voordat de trein stopt sta ik al op. Ik zucht en kijk even naar Felice die nog geen aanstalten lijkt te maken. Als de trein uiteindelijk stopt loop ik, zonder te wachten op de andere, de trein uit en ga op zoek naar een koets.
    'Weg, weg,' grom ik als er twee tweedejaars in de koets, die ik net uitgekozen heb, willen gaan zitten. Ze maken dat ze weg komen en ik neem plaats in de koets. Ik zak onderuit en wacht tot de koets me naar Hogwarts brengt, Felice komt vanzelf wel eraan en elke Slytherin die het waard is om een Slytherin te zijn en plaats wil nemen doet maar wat hij of zij wil. Zolang ik maar bij Hogwarts kom zonder gezeik van een of andere mudblood.

Sean Connor Duke • Leerling • Slytherin
    De trein mindert vaart, ik kijk naar Ashley.
    'Goed zo, we zijn er bijna en dan ga jij hem vertellen wat er aan de hand is,' zeg ik, ik pak haar hand vast en geef er een geruststellend kneepje in.
    'En probeer Serpen te vergeten Ashley,' ik kijk haar aan, 'hij is het absoluut niet waard om jou aandacht te krijgen en hij geeft het je toch niet terug. Je weet dat het zo is, dus laat hem gaan en richt je op Caleb. Kom, dan lopen we naar een koets,' zeg ik, ik trek haar mee naar buiten.

Baggerpost

[ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:01 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Teamin Jace Sangue || Student, Prefect, Chaser || Hufflepuff
    Als ik gevraagd heb of ik er bij mag komen zitten antwoord Chloë met: ‘'Tuurlijk kom er maar bij.’'
    Een stralende glimlach siert mijn lippen en ik spring zonder moeite in de koets. Oké, misschien had ik dat beter niet kunnen doen.. Niemand weet ook maar iets van mij, maar lessen over bovennatuurlijke wezens, waaronder vampiers, hebben we genoeg gehad.. Dus het feit dat we makkelijk hoog springen, en sneller rennen dan een poema, als we willen, kennen ze waarschijnlijk wel. Aangezien wij Hufflepuffers bijna net zo goed in de lessen opletten als Ravenclaws.
    Ik begroet Josh en Jack met een knikje en een 'hallo' en ga naast Chloë zitten.
    "Dus, hebben jullie zin in dit jaar?" vraag ik om iedereen af te leiden van het feit dat ik net zo simpel en moeizaam de koets in sprong. Niemand hoeft mijn geheim ooit nog te weten, dat zorgt enkel en alleen voor ongelukken.

Little do you know

(Ik schreef ipv zwerkbal, zweetkakkies xd lol)
    Josh Tavin Potter • Huffelpuf

'Tuurlijk.' Antwoordt Chloë op Jack. Ik grijns en beweeg mijn kont over de bank. Het zou je verbazen, maar deze banken zitten echt heerlijk. 'Uhm, hey, Chloë, kan ik er nog bij?' Hoor ik iemand vragen en Jack en ik kijken op. 'Hey Teamin!' Zegt Jack vrolijk. 'Hoe gaat het?' Voeg ik er aan toe.
    'Tuurlijk kom er maar bij.' Zegt Chloë verlegen.
    Hij springt de koets in, wat hem verbazingwekkend goed afgaat, en gaat naast Chloë zitten. Teamin was de andere Jager van Huffelpuf. Jack en ik waren jagers en Teamin nog. 'Dus, hebben jullie zin in dit jaar?' Zegt hij en ik knik. 'Ja, ik heb wel zin om weer te zwerkballen.' Ik sluit mijn ogen even en fantaseer me dat we op het zwerkbalveld staan. Ik open mijn ogen weer en zucht even.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Chloë Longbottom Hufflepuf Leerling

Teamin vroeg of we zin hadden in school. Natuurlijk niet dacht ik in mezelf het liefste zit ik thuis rustig te lezen in 1 van de weilanden in de buurt dan dat ik word na gekeken en uitgescholden als vreemden en gek en wat dan ook. maar dat ging ik echt niet zeggen. Dus verlegen zoals altijd antwoorden ik ‘ Nou een beetje ik heb mega zin om meer toverdranken te leren maar voor de rest. Zij ik schouder ophalend en keek naar mijn schoenen.

“Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

Noah Melchior Castellan || Zwadderich
    Na een doodsaaie treinreis waar hij eerlijk gezegd bij in slaap was gevallen - zoals gewoonlijk - liep Noah in z'n eentje naar de koetsen. Ook al verraadde zijn gezicht het niet, er ging een steek van razernij en verdriet door hem heen wanneer hij de terzielers zag en voor de zoveelste keer nam hij de dood van zijn broer zichzelf kwalijk. Hij staarde een paar seconden naar het grillige litteken op zijn arm, iets wat maar een klein deeltje was van wat die nacht bij hem had achtergelaten.
    Noah probeerde de gedachten van zich af te zetten, maar zelfs na zeven jaar was dit nog steeds moeilijk. Elk jaar opnieuw werd hij er meer dan één keer aan herinnerd, en het leek alsof hij er zich nooit mentaal op kon voorbereiden.
    Noah tuurde even naar de koetsen om een lege te vinden. Hij zonderde zich het liefst af van anderen, maar het was nu ook geen drama als er iemand bij hem kwam zitten. Niemand had ooit echt Door dat Noah zo'n eenzame ziel met een kille achtergrond was, wat maar goed was ook. Hij wilde geen medelijden of wat dan ook. Zijn pleegouders hadden hem gezegd dat hij er ooit met iemand over zou moeten praten, maar dat wilde hij gewoon niet. Het zou ondraaglijk worden. Ondraaglijke dan het al was. Noah haalde wat te eten voor de terzieler uit zijn tas en gaf het aan het dier. Het had iets gracieus, maar was angstaanjagend tegelijkertijd. Het deed Noah aan zijn biologische moeder denken, met het enige verschil dat deze dieren niet harteloos waren. Hij stapte de koets in en plofte neer.

(Noah is vrij voor wie dan ook. :'))

[ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 23:14 ]

help

Ivar Mats Sørentsen • Griffoendor

De treinreis was dodelijk saai. Ik had vage spelletjes gespeeld. Op Klammfels was het echt een stuk leuker. Begrepen mijn ouders dan echt niet dat ik gewoon in Noorwegen wou blijven?
    Ik loop zwijgend naar de koetsen en maak er een open. Ik kijk op als er een jongen in zit. Ik kijk naar zijn groene das. Waar stond groen ook alweer voor? Het boeide me echt helemaal niks en ik deed ook niet mijn best om het te leren. Zodra ik van school af mag, ga ik weer naar Noorwegen. 'Mugt iek hier zitten?' Vraag ik dan en ik kijk de jongen aan. 'Iek bin Ivar.' Stel ik mezelf voor. Ugh, Engels was echt zo moeilijk.

(Ik heb Ivar naar Noah gestuurd)

|| Caisheen Mullingford || Slyhterin Student. ||

Aangexirn ik het haatte om alleen te zitten besloot ik een andere koets te zoeken. Ik begin richting een random koets te lopen en kijk naar de twee jongens. (Ivar en Noah. ) Een van de twee zat in mijn afdeling en de ander, geen idee. " Is hier nog plek? " vroeg ik, en keek beide jongens met een schuin hoofd aan. Crake was beter geweest in contact maken, maar hij was ook een griffoendor geweest, en vierhonderd keer zo slim als ik.

Yeah, and people in hell want Slurpees.

|| Griffoendor || Drijver: Crake Evan Blake Mullingford ||

Ik rende langs de koetsen af zonder gezien te worden, ik had met opzet de trein gemist, dan hoefde ik niemand te vroeg onder ogen te komen. En het was trouwens veel fijner om vrij te kunnen rennen en niet saai in een trein tr gaan zitten. Het kasteel kwam in zicht en ik ging de bosjes in. Ik zou iedereen wel even verassen dat ik nog leefde. In de schaduwen bleef ik staan, wachtende op de koetsen. Technisch gezien was ik inderdaad dood. Mijn hart klopte niet meer en er stroomde geen bloed meer door mijn aderen. Maar ik was nogsteeds dezelfde jongens als toen ik nog leefde.

Yeah, and people in hell want Slurpees.

Teamin Jace Sangue || Student, Prefect, Chaser || Hufflepuff
    Jack begroet me met een 'Hey Teamin!' en ik geef grinnikend antwoord: "Hoi Jack, Josh" zeg ik met een glimlach.
    Josh vraagt hoe het gaat en ik denk even na "Wel redelijk" zeg ik schouder ophalend "Met jullie?" vraag ik dan, iedereen een korte blik te geven.
    Josh is degene die als eerst antwoord geeft op mijn vraag of ze er zin in hebben weer naar school te gaan ''Ja, ik heb wel zin om weer te zwerkballen" zegt hij waarna hij dromerig zijn ogen sluit, tja hij is dan ook een echte zwerkbal fanaat..
    "Ja, daar heb ik ook best wel zin in" zeg ik rustig "Maar jammer dat ik geen aanvoerder ben, maar ik denk dat Aurora het ook goed zal doen" vervolg ik
    "Nou een beetje ik heb mega zin om meer toverdranken te leren maar voor de rest" is Chloë haar antwoord op mijn vraag of ze er zin in hebben.
    "Ja, toverdranken.." zeg ik grinnikend "Altijd een rommeltje met mij" zeg ik hoofdschuddend. Tja, ik heb een keer mijn ketel laten ontploffen, waardoor een groot deel van de klas onder het roet en vieze potion smurrie zat.. Grinnikend denk ik terug aan die dag. Ik zat hier pas net op school, het vijfde jaar. Gelukkig is de ketel zelf toen niet ontploft, eigenlijk enkel de inhoud ontplofte. Dus ik heb eigenlijk enkel voor boze Slytherins gezorgd die het niet leuk vonden smurrie in hun haar te hebben.. Iets wat ik juist grappig vond eigenlijk..

Little do you know

Alley schreef:
    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||

‘Wel, er is plek voor zes in zo'n koets, en wij zitten hier maar met zijn tweeën, zeg jij het maar’ grijnsde Adam.
          ‘Natuurlijk kan je er nog bij, Jade’ zegt Alicia.
          ‘Lijkt me van welk dan’ antwoord ik op Adam en klim de koets binnen.
    ‘Gaan die koetsen nog rijden of hoe zit dat?’ vraagt Adam na een tijdje, ‘Ik verveel me de pleuris en ik heb honger. Die eerste jaars ceremonie boeit me geen fuck, zo lang ik daarna maar gewoon kan eten want mijn maag rommelt.’ Ik weet dat hij hongerhumeur heeft en ik grinnik, ‘Ik denk dat we zo gaan, meneertje ongeduld’zegt Alicia plagend. ‘Tja, gedult is een schone zaak Adam’ voeg ik er grappend aan toe.

Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

De trein stopte en Hyelka liep naar buiten, ik pakte mijn spullen bij elkaar en volgde haar naar buiten. Ik zag dat ze zich vermaakte om het feit dat de eerstejaars haar doodsbenauwd aanstaarde en ik rolde met mijn ogen. ‘Laten we een koets zoeken, voordat alles vol is.’ Ik begon al richting de koetsen te lopen, geen idee of Hyelka me volgde maar ’t kon me vrij weinig schelen. Ik liep naar een coupé waar overduidelijk Slytherins zaten. ‘Is hier nog plaats?’ vroeg ik rustig. Stiekem keek ik over mijn schouder om te zien of Hyelka me gevolgd was.

Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||

Als de trein tot stilstand komt glijdt Hazel half van mijn schouder af. Ze kijkt me vragend aan en veranderde weer in haar menselijke vorm. Ze gaf me mijn hutkoffer en die van haar pakte ze zelf vast. Ze keek speels naar Lillian en stak haar tong uit. ‘Darren, if you don't mind, I'm not going to walk’ zei ze en meteen daarna was ze weer een Lynxwelpje. Ze sprong op mijn schouder en likte mijn wang en mijn oog. Ze mauwde en likte mijn haren. Het kietelde en Lillian was al naar het gangpad verdwenen met een kwade blik in haar ogen. ‘Hazel, if you don’t mind. Behave yourself, little dirty beast’ Ik lachte ten teken dat het een grapje was en zeulde met twee koffers door de trein naar het perron. Ik volgde Lillian die zich niet meer had omgedraaid naar mij en we liepen naar een koets. Ik dumpte de koffers en nam plaats naast Lillian, even later kwamen Tom en Riley er ook bij zitten en Tom mompelde, ‘Hazel houdt het wel vol op jouw schouders hè.’

Hazel Lycan Delikov * Seeker * Gryffindor

"Hazel, if you don’t mind. Behave yourself, little dirty beast," lachte hij en hij zeulde twee koffers met hem mee. Ik miauwde in zijn oor en likte zijn oor opnieuw. Toen hij in de koets zat zei zijn vriend Tom iets tegen hem.
    "Hazel houdt het wel vol op jouw schouders hè."
    Ik mauwde ten teken van een ja en ik krulde me op, wachtend tot de koets begon te rijden. Ik waste mezelf een beetje door mijn tong over mijn pootje te halen en dat weer over mijn kopje te wrijven. Tja, het leven als een kat is simpeler dan het soms nog lijkt.

[Hyelka en Axel komen vanavond. Mn laptop mag nu fftjes uit]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Jack Cowen Potter

'Wel redelijk' antwoordt Teamin op Josh. 'Met jullie.' Ik knik. 'Ook goed!' Zeg ik vrolijk.
    'Ja, daar heb ik ook best wel zin in' zegt Teamin rustig 'Maar jammer dat ik geen aanvoerder ben, maar ik denk dat Aurora het ook goed zal doen.' Ik knik even. 'Dat denk ik ook wel ja.' Ik haal mijn hand door mijn haar.
    "Nou een beetje ik heb mega zin om meer toverdranken te leren maar voor de rest" is Chloë haar antwoord op Teamins vraag of we er zin in hebben. Josh en ik waren zo slecht in toverdranken, we verpestten echt alles. 'Ja, toverdranken. Altijd een rommeltje bij mij' zegt Teamin. 'Bij ons ook,' mompelen Josh en ik tegelijk. 'Ik verlang trouwens wel erg naar de gezelligheid in de leerlingenkamer. Josh kan soms zo chagrijnig zijn.' Zeg ik lachend. 'Niet waar!' Roept Josh. 'Wel waar!' Roep ik terug en ik grinnik even.

Noah Melchior Castellan | Zwadderich
    Noah had de volledige bank ingepalmd en zat een boek te lezen, in afwachting van de aankomst op het kasteel, wanneer er een jongen van Griffoendor de koets in kwam. Noah keek even op met een frons op zijn gezicht. Hem maakte het niet echt uit, maar hij vroeg zich wel af waarom een Griffoendor bij hem, een Zwadderich, kwam zitten.
    "Mugt iek hier zitten?" vroeg hij met een zwaar accent. Noah knikte even en klapte zijn boek dicht, waarna hij normaal ging zitten. De Griffoendor stelde zich voor als Ivar. Die buitenlandse naam maakte het Noah duidelijk waarom hij zo'n zwaar accent had, maar hij nam de moeite niet om hem te vragen welk land zijn thuisland was.
    "Noah," antwoordde hij nogal kortaf. Heel veel zin om te babbelen had hij niet, dus vond hij het des te ergerlijk wanneer er een ander meisje van Zwadderich binnenkwam. Hij kon zich haar naam niet echt herinneren.
    "Is hier nog plek?" vroeg het meisje. Noah zuchtte even onhoorbaar en gebaarde naar de overduidelijk lege plekken. Dit zou gezellig worden... Noah haalde een hand door zijn haar en zakte een beetje weg op de bank, frutselend aan het witte hemd van zijn uniform dat eigenlijk in zijn broek zou moeten zitten.

help

Ivar Mats Sørentsen • Griffoendor

'Noah.' Zegt de jongen en ik kijk hem fronsend aan. Is dat nou z'n naam of een scheldwoord? Noah... Volgens mij z'n naam. 'Is hier nog plek?' Er komt een meisje binnen met ook een groene das. Waar stond groen toch voor? Ja, ik woon al een tijdje in het vreselijke Schotland, maar ik wik hier niet zijn, dus doe ik mijn best ook niet. Misschien, als mijn ouders het doorhebben dat ik het hier echt haat, gaan we terug. Noah gebaart naar de lege plaatsen en ik schuifel ongemakkelijk heen en weer. Ik haatte deze koetsen. In Noorwegen werden we met de slee erheen gebracht. Koetsen waren zo... Brits. Yuck.

Teamin Jace Sangue || Student, Chaser, Prefect || Hufflepuff
    De tweeling zegt tegelijkertijd dat Potions bij hun ook altijd een rommeltje is en dan gaat Jack verder met: ''Ik verlang trouwens wel erg naar de gezelligheid in de leerlingenkamer. Josh kan soms zo chagrijnig zijn.''
    Ik grinnik zacht als de twee in een welles nietes gevecht raken en schud uiteindelijk mijn hoofd.
    "Ja, de gezellig heid van de leerlingen kamer lijkt me ook wel weer fijn. Van zo'n hele zomervakantie alleen in een hutje wonen word ik niet bepaalt vrolijk" zeg ik met een diepe zucht "Ik kan niet wachten weer op Hogwarts te zijn.. Dit zal echter jammer genoeg wel mijn laatste jaar zijn" vervolg ik.

[ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 13:44 ]

Little do you know