• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    b]De kamerindeling staat in het topic onder de spoiler 'huis', in de RPG hangt hij op het prikbord in de hal, naast de trap omhoog.[/b


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ow god Rafael en Matt samen xD ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lyric Sage
    Lyric haar outfit

    Zuchtend kijk ik naar de woonkamer waar andere zitten. Ik ben blij dat niemand me heeft opgemerkt. Ik loop naar de kapstok waar we onze jassen hebben opgehangen en haal me telefoon er uit. En mijn oortjes natuurlijk ook. Snel loop ik de woonkamer binnen en ga op de bank zitten. Hopend dat niemand me heeft opgemerkt. Terwijl ik mijn oortjes in me mobiel plug scroll ik door mijn muziek lijst en tik een liedje aan. De klanken van het liedje burn vullen mijn geluidsgangen en ik geniet mee. ''When the lights turned down, they dont know what they heard. Strike the match, play it loud, giving love to the world We'll be raising our hands, shining up to the sky. Cause we got the fire, fire, fire, yeah we got the fire fire fire. And we gonna let it burn burn burn burn. We gonna let it burn burn burn burn. Gonna let it burn burn burn burn. We gonna let it burn burn burn burn'' Ik voel een kleine glimlach. Het is moeilijk. mijn rechter hand brengt zich naar mijn linkeronder arm en legt hem op een oude brandwond van mezelf. Even zie ik weer vlammen en schud die gedachte van me af. ''Vergeet het Lyric'' Mijn vaders stem galmt door mijn hoofd en ik knipper even met mijn ogen terwijl ik mijn ogen strak gericht hou op het schermpje.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Matt Johnson
    Na mijn grapje over haar blonde opmerking legt ze haar hand op mijn wang en zegt: "Ik zal je ego deze keer niet schaden."
    Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan "Auw?" zeg ik beledigd "Vind je het zo erg dan? Ik ga wel weer hoor" ik sta op, zet haar terug op de zetel en ga op de zetel er naast zitten. Nadat ik over Juliet vertelde kijkt ze me gewoontjes, zonder enige emotie aan. Precies zoals Melanie ook altijd doet! Geweldig! Een speelse grijns siert mijn lippen.
    "Oh echt ? Ik zou het niet weten, nog niet ontmoet." zegt ze rustig.
    "Zou je toch eens moeten doen. Jullie zouden goede vriendinnen kunnen zijn denk ik" zeg ik met een lachje "Maar als je het niet erg vind ga ik even kijken of er nog eten over is, en anders plunder ik de koelkast maar" zeg ik schouderophalend waarna ik naar de keuken loop. Hard to get, Matt. Eén wenkbrauw gaat voor een seconde omhoog bij deze gedachte.


    Little do you know

    SeaWaves schreef:
    [Ow god Rafael en Matt samen xD ]


    HAHAHAHA X'D
    Dat word nog eens wat x'D
    BITCHFIGHT x'D

    Ik vind die kamer wel vet cool trouwens d:
    Matt ligt Onder! x'D

    Btw, staan de namen van degene wie in de kamer slapen op de kamerdeur??
    Dan laat ik het ze even uitzoeken'waar ze slapen x'D

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 0:15 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    HAHAHAHA X'D
    Dat word nog eens wat x'D
    BITCHFIGHT x'D


    [ Wist niet dat het 2 meiden waren :') ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [ Wist niet dat het 2 meiden waren :') ]


    Ik wel ^^
    Stiekem x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik wel ^^
    Stiekem x'D


    Haahahaha xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Oké, Matt gaat opzoek naar waar hij slaapt x'D
    Ik neem aan dat zijn koffer in de kamer staat waar hij slaapt d:]
    Matt Johnson
    Als ik zie dat de pan met eten leeg is zucht ik diep, oké aangezien ik hier een tijdje zal verblijven gedraag ik me maar ook gewoon alsof ik thuis ben. Ik doe de koelkast open en kijk wat er in zit "Niks" zeg ik zuchtend. Ik draai me om en loop richting de gang en kijk naar de trap, zal ik kijken waar ik slaap?
    Ik haal mijn schouders op en draai me om naar de woonkamer, richting Ella.
    "Ga je mee, kijken waar we slapen?" vraag ik haar vrolijk grijnzend. Ik ga haar echt niet negeren, dat is gewoon onmogelijk. Zonder op haar antwoord te wachten pak ik haar pols en trek haar mee de gang in om daar de trap op te lopen naar de eerste verdieping.
    "Oké, laten we kijken waar onze koffers staan" zeg ik grinnikend tegen Ella.


    [Sorry, I'm just way too bored :')]


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    Matt was opgestaan om eten te halen waardoor ik mijn kans zag om weer op de bank te gaan liggen. Ik had het gevoel dat de kamerindeling ondertussen wel ergens hing zodat mensen wisten bij wie ze sliepen, maar ik was gewoon veel te moe en te lui om daarachter te gaan zoeken. Ik ging opnieuw languit op de zetel liggen en sloot mijn ogen. Ik had geen kamer nodig, deze zetel was goed genoeg. Al zou een kamer wel handig zijn natuurlijk, maar goed ja.
    "Ga je mee, kijken waar we slapen ?" Ik opende mijn ogen en keek naar het vrolijk grijnzende gezicht van Matt. Ik ging toezeggen en rustig opstaan om mijn kleren weer te fatsoeneren, maar Matt was een ongeduldig persoon en hij kon niet wachten op de reactie van anderen. Oké, hij kon het wel, hij wou het gewoon niet.
    Hij nam mijn pols vast en trok me van de zetel. We vervolgden onze weg op de trap naar de eerste verdieping, "Oké, laten we kijken waar onze koffers staan," zei hij met een grinnikende toon in zijn stem tegen me.
    "Met alle plezier, ik wil mijn pyjama aandoen," zei ik op een redelijk kinderachtig toontje. Ik keek rond toen we op de eerste verdieping waren en fronste mijn wenkbrauwen, oké, ik had een licht gevoel dat ik hier niet lag.

    Yeahh Bae en Lilah op één kamer! Happy me! :D
    Oké ik zou moeten slapen maar ben waaaaay to hyper


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [En ik denken dat heel Quizlet slaapte lol. Horen jullie eigenlijk niet te slapen :8 xD Aangezien het bij jullie iets rond half 2 is ofzo xD ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Indd jaa maar ben hypeeer!!! Lol
    Naah ik ga proberen, see you tommorow liefste spammerss


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Haha, :') ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Matt Johnson
    "Met alle plezier, ik wil mijn pyjama aandoen," zegt Ella met een kinderachtig toontje.
    Ik grinnik zacht "Ja, ik ook wel.. Maar ik denk niet dat de anderen dat leuk zullen vinden" zeg ik breed grijnzend. Tja, mijn pyjama was soms enkel een boxer en een pyjama broek, en soms gewoon enkel een boxer. Maar voor de lol had ik hier naartoe, net zoals Pete, een pyjama met voetjes meegenomen. Die ga ik dus ook echt aan doen hé.
    "Ik denk echter wel dat ze me moedig zullen vinden als ik mijn pyjama aan ga doen" ik grinnik zacht. Als ik dan één kamer aan de linker kant binnenstap zie ik mijn koffer staan "Hier slaap ik!" roep ik vrolijk "En aangezien ik hier als eerste ben.. mag ik eerst kiezen welk bed van mij is!" roep ik vol triomf.
    Ik ga op het linker-onderste bed liggen "Dit is echt heerlijk" zeg ik grijnzend. Ik spring van het bed "Maar ik kies toch maar voor het bovendste bed" zeg ik met een speelse grijns, een grijns die duidelijk aangeeft dat ik iets van plan ben. Uit mijn koffer pak ik mijn schrijfblok waar mijn naam in koeienletters op staat en gooi deze op het linker bovendste bed.
    "Oké, nu dat klaar is. Op naar waar jij slaapt" zeg ik met een glimlach tegen Ella.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 1:36 ]


    Little do you know