• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissAlice schreef:
    (...)

    Oehhh we got a badass over here !


    Yep,
    Matt is zo van: 'Jij geeft mij respect? Dan krijg jij ook Respect. Jij vertrouwd me niet? Dan help ik je even. Jij mag me niet? Dan mag ik jou ook niet.
    Jij wil vechten? Oké, dan gaan we vechten. Jij houd niet van me? Dan doe ik alsof het me niks boeit.
    Jij vind me aardig? Dan geef ik je een kans en uiteindelijk zal ik jou ook aardig vinden.'
    Hij is gewoon zo van gelijke behandeling d:
    'Als jij me zo behandeld, dan behandel ik je ook zo, of ik geef je zat redenen om mij zo te behandelen.'
    Achja, Matt moet je leren kennen x'D


    Little do you know

    (Hahahah , maarreee schatjess, ik ga slaapjes doen, niet te veel spammen please ;) hahaha-)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Aan tafel in het huis.

    Toen ik besloot dat ik wel genoeg had gegeten voor de avond, zette ik mijn bord langs de kant. Ik wou niets liever dan andere kleren aandoen en in mijn bedje kruipen, maar ik wist niet welke kamer ik had of waar mijn koffers waren. Wel ja, waarschijnlijk op mijn kamer. Alhoewel, zouden ze zo vriendelijk geweest zijn om dat al te doen, want meestal moesten we die dingen juist zelf doen. Ik dronk mijn glas water uit en leunde achterover waarna ik over de tafel keek naar de groep die zat te eten. Lichtjes tuitte ik mijn lippen toen ik me bedacht dat er nog altijd 2 groepen niet waren en ik had zo het gevoel dat, als de zon eenmaal onder was, het wel heel rap, heel donker zou worden. Tja, de begeleiders hadden het wel onder controle denk ik.7
    Ik excuseerde me en liep weg van tafel, naar een plaats met een paar zetels en zo. Ik legde me languit in 1 van de zetels en sloot mijn ogen. Niet dat ik in slaap ging vallen, dat zou gênant zijn.

    John Hunter BellRichting het huis/het huis
    Ik liep stevig door. Het leek me het best en daarbij waren er nu geen mensen meer die liepen te zeuren. Na een tijdje lopen zag ik een zwak schijnsel door de bomen heen. 'We zijn er bijna." riep ik over mijn schouder. Ik liep vrolijk door tot ik uiteindelijk bij de bungalow aankwam. Achter me volgde de rest van de groep wel. Toch bleef ik wachten voor de deur om Abby te laten aankloppen. Ze was toch de leider. Ik gaf haar de kaart en het kompas terug en wees haar naar de deur. "Aan jou de eer." zei ik met een glimlach. Ze keek me even aan voor ze twee keer kort op de deur klopte. Ik keek door het raam en zag al een aantal anderen aan een grote tafel te zitten eten. Mijn maag rommelde zacht. Eerlijk gezegd had ik best wel honger. Ik hoopte maar dat niet alles op was want anders zou ik waarschijnlijk op een tafelpoot gaan kauwen ofzo.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 11:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Gregory McEwan
    Ik hoorde zacht twee klopjes op de deur, dat moest de laatste groep wel zijn !
    "Hallo jongens!" begroette ik hen vrolijk terwijl ze binnenstroomden.
    "Nou, als jullie even geduld hebben, kunnen jullie zo aan tafel." glimlachte ik, de andere groepen waren toch bijna klaar met eten, ik liet de kinderen hun jas weghangen en begeleidde hen naar het haardvuur, waar het meisje dat ik nu kende als Delilah nog steeds in een hoekje van de zetel zat, ook deze groep kreeg marshmallows en warme chocolademelk .


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Groep 4 jullie mogen ook langzaam aankomen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ehhm ik dacht dat het groep vier al was die aankwam, maar goed , fail voor mij dan whahahah


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [@MissAlice, nope. Lol.]

    Anna Sharp

    Ik was ondertussen in de keuken gebleven. Enerzijds om een nieuwe portie macaroni klaar te maken en anderzijds omdat ik niet te veel tussen de kinderen wilde zijn. Ik vond een beetje afstand belangrijk om respect en gezag te krijgen. Gregor daarentegen hield ervan om tussen de kinderen te blijven. Ach, ze hadden ook een vriend nodig die kon lobbyen bij mij. Met een zucht vulde ik nog een kan water en zette deze op tafel. Toen merkte ik op dat een meisje (Delilah) lijkbleek in een zetel zat. Ik had in het verleden een paar jaar medicijn gestudeerd, dus ik kon de nodige hulp verlenen. Ik liep naar haar toe en vroeg haar even mee toe komen naar de keuken, waar zij me volgde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lizzy Franklyn groep 4
    Na nog eens twee uren, zo lijkt het wel, aan te komen bij het huis. En kunnen we naar binnen, aan tafel. Ik ga stilletjes ergens zitten en schep mijn bord halfvol. Aangezien dat de andere ook aan het eten zijn, is het eten dus niet vergiftigd en kan ik rustig gaan eten. Ik pak mijn bord op mijn schoot en schuif een beetje achter uit om niet te kort op de anderen te zitten. Ik vind ze eng. Zoals alle andere mensen en dieren en dingen enz. Ik eet stilletjes mijn bord leeg als de tranen over mijn wangen stromen, omdat mijn zus ook altijd zo'n macaroni met kaas maakte en omdat iedereen mij zo'n beetje aanstaart. Nadat ik mijn bord half leeg heb gegeten houd ik het niet meer en ren huilend naar een kamer wat op een wc lijkt. Ik open de deur, het is inderdaad een wc, ik ren naar binnen, doe het licht aan en doe de deur op slot. En mijn gedachtes gingen even niet naar de dingen die mij hier konden overkomen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson groep drie
    "Kun je even meekomen nar de keuken? Je ziet er niet al te best uit." zei miss sharp bezorgd, ik zuchtte en stond p, ik volgde haar naar de keuken en ging op het eilandje zitten.
    "We zullen eens kijken of je geen koorts hebt." zei de dame vriendelijk, ze nam mijn temperatuur, natuurlijk had ik geen koorts!
    "Voel je je wel goed?" vroeg ze, ik knikte, maar eigenlijk was het niet waar, mijn keel brandde nog van al het zuur dat er mee uitgekomen was.

    (sorry, kort stukje , moet naar me nichtje toe Xx)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Matt Johnson
    Na een lange tijd lopen komen we eindelijk bij het huis aan, mijn geïrriteerde houding laat ik vallen en ik stap het huis binnen. Met een glimlach hang ik mijn jas aan de kapstok en zet mijn natte schoenen er onder. Rustig loop ik de woonkamer in, de keuken zit bijna vol en er staat een grote pan Macaroni op tafel. Ik wil de keuken net binnenlopen als ik net zie dat Ella op één van de zetels ligt met haar ogen dicht komt er een speelse grijns rond mijn lippen. Stilletjes sluip ik haar kant op. Als ik voor haar sta slaak ik een gil "ELLAAAA!" roep ik vrolijk.


    [Lol, langer kan ik hem niet maken x'D
    Iemand voor Mabell?? ^^
    Of Pete??]


    Little do you know

    [Ik heb John...]


    Bowties were never Cooler


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    Ik ging niet in slaap vallen, heus niet. Ik ging indommelen, maar net genoeg wakker blijven zodat als iemand me riep ik het zou horen en ze me geen 12 keer moesten roepen. Ik draaide me een beetje om zodat mijn gezicht naar de leuning lag en geeuwde lichtjes. Het was zo vermoeiend om een hele dag te zoeken naar het huis waar je in zou slapen en eten.
    "ELLAAAA." Een vrolijke stem liet me overeind schieten. Wel, niet helemaal. Ik kwam recht, wou me omdraaien en viel op de grond. Kreunend draaide ik me om, om te zien van wie het vrolijke geroep kwam. Oh Matt.
    Ik ging rechtstaan en trok mijn t-shirt naar beneden aangezien die omhoog was gekomen.
    "Ook hallo Matt," zei ik licht glimlachend.

    Anna Sharp

    Het meisje zag er lijkbleek uit en meette de temperatuur om te checken of zij geen koorts had, maar dat bleek niet het geval te zijn. Ik voelde aan haar pols en haar polsslag was een beetje laag, dus haalde ik de bloeddrukmeter uit. Alle testen vielen aan de lage kant uit. 'Heb je suiker?' vroeg ik haar en andere dingen zoals 'ben je in de laatste paar maanden op een ziekenhuis in het buitenland geweest.' Ik pakte een suikermeter en vroeg haar of ik een beetje bloed mocht nemen. Ze weigerde aarzelend, waarna ik haar gerust probeerde te stellen. Uiteindelijk kon ik haar toch prikken en bleek dat haar suiker laag was.
    'Delilah, waarom neem je niet een extra bord eten, hopelijk is het dan over vanavond,' zei ik haar, waarna ik haar een goed bord voorschotelde, waarna ik naar de kamer liep. 'Iedereen die medische en psychische hulp nodig heeft, kom alsjeblieft naar de leiding. Alleen dan kunnen we jullie helpen,' deelde ik mede aan iederen. Ik zag dat ook groep vier binnen was, dat was gunstig. Ik keerde weer terug naar Delilah, die nog steeds in de keuken zat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter BellHet Huis
    Ik liep binnen en hing mijn jas op en deed mijn schoenen uit. Op mijn sokken liep ik de kamer in. Daar brandde een groot vuur en stonden bekers warme chocolademelk. Ik spitste mijn oren toen ik Mevrouw Sharp wat hoorde zeggen die wat zei dat voor mij van toepassing was. Ik trippelde richting de keuken en ging daar op het aanrecht zitten waar ik een bordje macaroni met kaas pakte om op te eten. Ik keek naar Mevrouw Sharp en zuchtte even. "Mevrouw, kan ik u alstublieft spreken?" vroeg ik zachtjes. Mijn benen wiegden zenuwachtig heen en weer terwijl ik het warme eten wegschoof. Ik had echt veel honger. Ik had al een tijd niet meer gegeten. Ik had geen honger gehad tot ik de macaroni had gezien, maar nu was het wel echt tijd om te eten.

    [sorry kort]


    Bowties were never Cooler