• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Jullie spammen mij :') Nou ja ik ga is ff een stukje typen]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    [Jullie spammen mij :') Nou ja ik ga is ff een stukje typen]


    (hahaha, verveling slaat toe...)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    Hij nodigt me uit binnen te komen en ik volg hem zijn kamer binnen . "Ik zal vast niet de eerste zijn die het vraagt. Maar waarom is zo'n knap meisje op een vakantie voor probleemjongeren?". Oeeh, shit. Vertellen, niet vertellen, vertellen, niet vertellen.. tjeez..
    "1, je bent wel de eerste die het vraagt. en 2... eeh, ehm..," hoe ga ik het uitleggen zonder mensen af te schrikken... "Ik heb eh.. zeg maar een wat moeilijkere jeugd gehad met betrekking tot vrienden maken..." Ik wist niet zeker of ik hem moest gaan vertellen dat ik altijd zwaar gepest was, en daardoor hier zat. Mijn ouders hadden me hierheen gestuurd omdat ik te weinig om anderen gaf, ik had me er vanaf gezet, ik kan aardig zijn, maar ik zal altijd voor mezelf kiezen. Altijd.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    Ze lijkt te schrikken van mijn vraag en antwoord: "1, je bent wel de eerste die het vraagt en 2... eeh, ehm... Ik heb eh... zeg maar een wat moeilijkere jeugd gehad met betrekking tot vrienden maken..."
    Dat is duidelijk, ze werd vroeger gepest. Net zoals ik, maar dat is niet de reden dat ik hier ben.
    "Sorry. Dat is rot voor je." zeg ik tegen haar en ik sla een arm om haar heen. Misschien had ik dat niet moeten vragen. Maar ja, wat als ze mijn verleden hoort. Zal ze dan niet hard wegrennen?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce

    Blijkbaar was mijn uitleg nog te duidelijk en heeft hij gewoon door waar ik het over had. "Sorry. Dat is rot voor je." En hij slaat een arm om me heen, dat heeft nog nooit iemand gedaan? 't voelt.. ongemakkelijk, maar toch fijn.. Meestal als ik het verhaal uitleg zeggen mensen, och dat, of ze beginnen te lachen en zeggen, a joh het waren grapjes. Maar hij lijkt te weten waar ik het over heb en lijkt te menen wat hij zei. Ik haal mijn schouders op "Ik heb er mee leren leven. En jou reden?"

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 16:03 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    "Ik heb er mee leren leven. En jou reden?" vraagt ze.
    "Bedoel je de reden dat ik hier ben? Wil je het echt weten, het is niet niks." antwoord ik voorzichtig op haar vraag.
    Ik bedoel, ik wil haar niet afschrikken. Hopelijk zegt ze nee. Als ze ja zegt, dan heb ik iemand om mijn verhaal aan kwijt te kunnen en als ze wegrent dan moet ze dat maar zelf weten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    "Bedoel je de reden dat ik hier ben? Wil je het echt weten, het is niet niks." Ik knik. "Ja, ik wil het weten, als je het vertellen wil tenminste.." En ik kijk hem aan. Ik wou mijn verhaal ook niet helemaal vertellen, dat heb ik ook niet gedaan dusja.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    "Ja, ik wil het weten, als je het vertellen wil tenminste.." knikt ze.
    Ik begin te vertellen: "Nou, ik heb een crimineel verleden, ik heb bij mensen ingebroken en heb drugs gedeald daarvoor heb ik ook twee jaar in de jeugdgevangenis gezeten. Daarnaast was ik flink verslaafd aan drugs en alcohol. Gelukkig ben ik daar van afgekickt. Maar mijn ouders geloofde mij niet dus stuurde ze mij hierheen."
    Ik kijk Abigail aan om haar reactie te peilen en wacht op het moment dat ze wegrent.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 16:17 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    "Nou, ik heb een crimineel verleden, ik heb bij mensen ingebroken en heb drugs gedeald daarvoor heb ik ook twee jaar in de jeugdgevangenis gezeten. Daarnaast was ik flink verslaafd aan drugs en alcohol. Gelukkig ben ik daar van afgekickt. Maar mijn ouders geloofde mij niet dus stuurde ze mij hierheen." Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem weer zonder geluid te maken, bijt even op mijn lip en frons een keer. Deze jongen, inbreken, drugs dealen?
    "Hoe ben je zo ver gekomen, ik bedoel, hoe oud was je 15 16? Hoe ben je zo terecht gekomen, drugs, alcohol, inbreken... Dealen.."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Juliet Cile

    Als ik de kamer binnenloop waar ik mijn gitaar hoes zie loop ik snel er naar toe en haal hem uit de hoes. Behoefde aan gezeldschap heb ik momenteel heb ik geen behoefde aan gezeldschap. Ik leg mijn gitaar op de linksbovenste bed waar ik vervolgens ook op klim. Mijn benen laat ik buiteb het bed hangen terwijl ik even goed ga zitten. Ik begin met een toonladder en maak daarna even een D Majeur. Ik sla nog even een paar akoorden aan. "I was left to my own devicesMany days fell away with nothing to show." Vervolg ik zachtjes zingend. Ik kijk goed toe hoe mijn vingers de snaren aanslaan en ik denk even terug aan thuis.
    " Juliet Cile! " Roept mijn moeder kwaad uit. Ze doelt op mijn kledding en trekt me mee. " Omkleden nu! " Roept ze kwaad. Ik knik zachtjes en voel een klap tegen mijn nek. Mijn moeder was altijd kwaad als ik kleren aantrok die niet van een goed merk waren.
    "How am I gonna be an optimist about this? How am I gonna be an optimist about this?" Ik glimlach kleintjes. Eigenlijk moest ik accepteren hoe ik moest leven. Ik begin mee te neurieen. Als het liedje afgelopen denk ik even na en begin weer te spelen."Where do I start with you? I could say you're a bit way lead boy." Zing ik zachtjes. Ik haatte het als mensen mij horen spelen en zingen. Aangezien ik het niet kan. Ik merk dat ik gestopt ben met spelen en ga liggen. En ik merk hoe mijn ogen dichtvallen.

    [Lekker bezig Jul. Omkleden is ook geen woord meer tegeb woordig he? ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Delilah Gerson groep drie
    Ik word wakker door gesnik en duw me overeind, er ligt een meisje te snikken in het andere onderste bed. Ze ligt in een hoekje te snikken.
    "Gaat het wel?" murmel ik, nog half slapend.

    Gregory McEwan
    De studenten zoeken hun kamers op en ik ben zo hyper als wat, ik ben zo blij met wat beweging in huis!
    Anna zit wat dossiers te bekijken, stil pak ik een kussen en keil ik het perfect naar haar hoofd, raak!!!!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 16:22 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    "Polka doots !" hoorde ik iemand vrolijk roepen. Die iemand was Matt, het kon niet anders. Ik liep naar de plaats waar zijn stem vandaan kwam en zag mijn koffer staan. Ik klapte vrolijk in mijn handen en gooide mijn koffer op 1 van de 2 bedden die er stonden. Vlug opende ik mijn koffer en haalde er mijn pyjama uit, waarna ik naar me omdraaide naar Matt en 1 wenkbrauw op trok.
    "Zoals je kan zien heb ik géén aparte badkamer en zoals je ook kan opmerken heb ik mijn pyjama vast, klaar om deze aan te doen, dus als je je nu zou kunnen omdraaien ?" Ik glimlachte liefjes naar hem en gebaarde dat hij zich moest omdraaien. Het kon me niet schelen dat hij in dezelfde kamer stond, als hij niets zag was het goed voor mij.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 13:14 ]

    Lifeisajoke schreef:

    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    "Polka doots !" hoorde ik iemand vrolijk roepen. Die iemand was Matt, het kon niet anders. Ik liep naar de plaats waar zijn stem vandaan kwam en zag mijn koffer staan. Ik klapte vrolijk in mijn handen en gooide mijn koffer op 1 van de 2 bedden die er stonden. Vlug opende ik mijn koffer en haalde er mijn pyjama uit, waarna ik naar me omdraaide naar Matt en 1 wenkbrauw op trok.
    "Zoals je kan zien heb ik géén aparte badkamer en zoals je ook kan opmerken heb ik mijn pyjama vast, klaar om deze aan te doen, dus als je je nu zou kunnen omdraaien ?" Ik glimlachte liefjes naar hem en gebaarde dat hij zich moest omdraaien. Het kon me niet schelen dat hij in dezelfde kamer stond, als hij niets zag was het goed voor mij.

    POLKA DOTS!!!!!!! YAAAAAAAAAY!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lizzy Franklyn
    Opeens hoor ik een meisje zeggen: "Gaat het wel?"
    En ik antwoord zachtjes: "Nee, het gaat niet. Laat me met rust."
    Als ik besef dat ik wel wat hulp zou kunnen gebruiken dus ik mompel weer zachtjes: "Sorry"
    Ik kijk niet op uit mijn armen, bang voor de genadeslag. Ik blijf wachten en wachten, maar er komt niets.

    James Yaser
    "Hoe ben je zo ver gekomen, ik bedoel, hoe oud was je 15 16? Hoe ben je zo terecht gekomen, drugs, alcohol, inbreken... Dealen..?" vroeg Abigail.
    Ze rent tenminste niet weg, zeg ik tegen mezelf en ik begin te vertellen: "Toen ik 6 was begon het, de jongens uit mijn klas pestte mij, ook op de middelbare school ging het zo. Toen ik 14 kreeg ik een briefje van een van de pester toegestuurd. 'Als je ons helpt, stoppen we met pesten. Ontmoet me om 20:00 bij de bioscoop.' Dus ik ging naar de bioscoop en ik kreeg mijn eerste opdracht. Een kleintje, iets bezorgen bij iemand. Ze stopten inderdaad met pesten, maar hoe langer ik meedeed, hoe groter de opdrachten werden. En als ik zou stoppen, zouden ze me vermoordden zeiden ze. Dus ik ging door. Door de ellende raakte ik aan de drugs en de drank. In 2010 werd de drugsbende waar ik bij zat opgerold en ging ik de gevangenis in. Twee jaar later kwam ik eruit en ging ik verder met de drank en de drugs. Toen kwam ik een meisje tegen, ik mocht haar heel erg. Maar ze zei dat als ik niet zou stoppen met drinken en roken enz. dat ze me dan nooit meer zou willen zien. Dus toen ging ik afkicken. Mijn ouders geloofden mij niet, omdat ik af en toe nog wel eens iets drink. Dus nu zit ik hier."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    "Nee het gaat niet laat me met rust!" zegt ze bits, ik schrik en voel bijna de tranen over mijn wangen lopen, zie je wel, niemand mag mij, de stomme , lelijke wees die veel te dik is.
    ze mompeld zachtjes nog iets wat ik niet versta en ik vermoed dat ze slaapt, zachtjes pak ik een laken en leg dat over haar heen, als een moeder wrijf ik ongemakkelijk over haar kruin en ga dan terug op mijn bed zitten


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing