• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Matt Johnson Groep 1
    "Stop eens met zeiken, Matt. Jij bent hier niet de leider. Daarbij ga je helemaal de verkeerde kant op. Daar is een rookpluim, dus het huis. Daarbij zou ik erg oppassen in het bos. Er leeft hier van alles en voor je het weet zet een beer zijn klauwen in je vlees. Als ik nog een minuutje mag om precies te kijken hoe we moeten lopen in verband met lawines kan daarna Abby ons ernaartoe leiden. Maar dat kan ik niet als jullie allemaal blijven zeuren. Iedereen heeft het koud, maar daarover zeuren maakt het echt niet warmer." zegt John plots tegen me. Chagrijnig kijk ik hem aan, wie zegt dat ik de verkeerde kant op loop? Wie zegt dat ik niet gewoon naar de bushalte ga om de eerste de beste bus naar huis te nemen. Oké, dat was ik niet van plan want ik laat mijn broertje niet in de steek hier. Maar goed.. Lawines, ja die zou hier ook kunnen komen. Dan zijn we allemaal dood, en die beer komt net zo goed op ons allemaal af dan alleen op mij.
    "Ik ben trots op je, Laddy." zegt John dan plots met een ander stemgeluid. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan, hij praat wel erg veel tegen zichzelf. Maar dan ook niet een beetje normaal tegen zichzelf zo te horen.. Ik schud mijn hoofd en kijk de andere kant op, het zal wel.
    Uit wijsheid hou ik mijn mond maar gewoon, ik maak alleen maar vijanden als ik chagrijnig ben.


    Little do you know

    Als groep 1 binnen is, kan groep 4 binnen komen en dan maak ik de kamerindeling bekend. Als dit voor 1 augustus gebeurt, kan ik hem plaatsen, anders gebeurt het pas na 12 augustus.
    Ik ben dan namelijk op vakantie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ik wacht op iemand anders van 1 om verder te gaan, goed?]


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje is op vakantie, dus dat duurt nog wel even.. :l
    Tenzij de groep gewoon verder gaat? Dan hoeven we geen weken te wachten..
    Anders is deze RPG echt ten dode opgeschreven :l


    Little do you know

    Ik schrijf vanavond wel wat


    Bowties were never Cooler

    [ Ik reageer wel. Als ik bijgekomen ben van het idee dat JJ hamblett een dragqueen is xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha Okey d:


    Little do you know

    Juliet Cile

    "Stop eens met zeiken, Matt. Jij bent hier niet de leider. Daarbij ga je helemaal de verkeerde kant op. Daar is een rookpluim, dus het huis. Daarbij zou ik erg oppassen in het bos. Er leeft hier van alles en voor je het weet zet een beer zijn klauwen in je vlees. Als ik nog een minuutje mag om precies te kijken hoe we moeten lopen in verband met lawines kan daarna Abby ons ernaartoe leiden. Maar dat kan ik niet als jullie allemaal blijven zeuren. Iedereen heeft het koud, maar daarover zeuren maakt het echt niet warmer." zegt John tegen Matt en ik heb zin om te aplaudiseren. Zal ik maar niet doen voor de zekerheid. Want ik heb het gevoel dat anders de groep zich tegen mij zal keren. Ik wend me tot John en kijk hem vragend aan.
    "Mag ik is even kijken? " Vraag ik. Vroeger had ik mevrouw Braadworst en die leerde me goed kaartlezen. Oke het was haar echte achternaam niet. Maar dat maakte me niet uit. En ik was er niet goed in. Maar he? Beter kijken dan niet kijken is het niet?? Oke ik vraag me echt af wat ik met dat bedoelde aangezien ik dat dus niet weet. Slim Juliet... Even kijk ik de groep rond en merk dat Abigail maar niet reageert. Ik begin geërgerd hierdoor te raken. Kom op zeg je bent de leider. Als het mocht had ik zin om iemand de kop in te slaan maar dat doe ik ook maar niet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [sjit, campingwifi. vertel, what's happened]


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    [sjit, campingwifi. vertel, what's happened]


    [Momenteel lijkt het alsof maar een paar mensen reageren.]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bae Wen groep 3
    Als we aan tafel zitten kijkt Delilah nogal angstig naar haar eten, verkondigt dat ze moe is en loopt naar de woonkamer. Ik ben inmiddels naast Pete gaan zitten en wacht tot hij heeft opgeschept, waarna ik zelf ook opschep. Ik eet aardig veel als je kijkt naar hoe slank - dun - ik eigenlijk ben, gek eigenlijk.. Ik kom niet aan en sport niet. Toch maken mensen zich vaak zorgen over me. Ik kijk vragend naar Pete als hij zo weinig opschept, maar zeg er niets van. Hij zal er wel een rede voor hebben.. Oh well. Ik sterf van de honger. Eindelijk eten! Ik begin te eten en kijk voorzichtig de tafel rond.

    [sorry, kort. moet even weer inkomen.
    MissAlice, ik heb geantwoord op je berichtje btw!]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 22:13 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    (Had ik gezien, whahaha dit wrord leuk!)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Alrighty, nog een mededeling. Ik geef bij deze iedereen toestemming om de personage van de andere -die op vakantie zijn- te besturen. Dit zal wel duidelijk moeten worden aangegeven als je op vakantie gaat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Alrighty, nog een mededeling. Ik geef bij deze iedereen toestemming om de personage van de andere -die op vakantie zijn- te besturen. Dit zal wel duidelijk moeten worden aangegeven als je op vakantie gaat.


    [Oke, Wie is er allemaal op vakantie?]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Oke, Wie is er allemaal op vakantie?]


    [Voor zover ik weet staat in de begin post.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt