• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson groep drie
    Na een tijdje meerkte ik dat iedereen naar boven ging, ik sloop de trap ook op en zag mijn naam op één van de papieren naast de deur staan, samen met die van Bae, een zekere Sam en Lizzy, die naam klonk vrolijk...
    Ik inspecteerde ook meteen de badkamer en dropte mijn spullen aan de linkerkant, ik eigende me het bed linksonder toe ( denk niet dat daar al iemand lag op deze kamer) en sloot mijn ogen even, voor ik het wist was ik ingedommeld.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Appelboompje schreef:
    [abigail is vrij? en Laurinda inmiddels ook :D als je me even verteld wie je het liefst hebt en waar die gene rondhuppeld xd]


    Nou, je mag kiezen. Lizzy zit op de wc keihard te huilen en James gaat onderweg naar zijn kamer.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [zal eens wat proberen zo, even hond uitlaten :) ben met een half uurtje terug :D]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    Matt had blijkbaar zijn kamer gevonden op de eerste verdieping en koos daarom ook meteen 1 van de 4 bedden. Ik bleef even rondkijken naar de kamers aangezien deze kamers helemaal anders waren dan ik me had voorgesteld. Matt haalde een kladblok boven en schreef zijn naam erop, waarna hij deze op zijn uitgekozen bed legde. Hij was eerst op het onderste gaan liggen, maar koos dan uiteindelijk toch het bovenste.
    "Oké, nu dat klaar is, op naar waar jij slaapt," zei hij glimlachend tegen me. Ik lachte en wou me omdraaien om de kamer uit te lopen toen Rafael binnenkwam. Oh, dus hij sliep hier ook ? Dat zou gezellig worden. Hij nam een slok water uit het flesje dat hij uit zijn rugzak had gehaald en liep vervolgens naar de wc. Hij kwam heel wat vrolijker terug en zijn ogen waren, anders. Ik bleef hem in zijn ogen kijken met een licht argwanende blik, maar liet het maar zo. Ik ging me niet moeien in zijn leven aangezien ik dat ook niet wou van anderen. Hoe langer niemand wist wat mijn verleden was geweest hoe beter.
    "Kom je Ella, ik denk dat jouw kamer op de 2e verdieping is," hoorde ik Matt tegen me zeggen. Ik meende ook gehoord te hebben dat hij Rafael niet vertrouwde, maar ik wist niet precies waarom dat was. Ik knikte als antwoord op zijn vraag en nam automatisch zijn hand vast om hem de kamer uit te trekken.
    "2e verdieping zeg je ? Great, moet ik nog meer trappen doen, niemand denkt hier aan mij."

    Abigail Pierce groep 1
    Toen ik eenmaal wist in welke kamer ik was ingedeeld besloot ik eerst maar eens naar de kamer te kijken. Ik nam mijn spullen mee de trap op richting de eerste verdieping, mijn kamer was aan de rechter kant en bij mijn naam stond nog een andere naam, Lyric, kende ik niet, het zou vast mijn kamer genoot zijn. Ik dropte mijn spullen in de kamer op het onderste bed en draaide me om waarna ik de kamer weer uitliep. Geheel in gedachten liep ik de kamer uit waardoor ik per ongeluk tegen iemand aan knalde (James). "Sorry ik keek niet uit."

    Laurinda Pearl

    Na een tijdje op Dena te hebben gewacht sloeg mijn verveling opnieuw flink toe. De hoop dat ze terug zou komen was me inmiddels wel een beetje vergaan dus ik besloot op te staan en niet langer meer te wachten, ik ging haar wel opzoeken. Halverwege mijn zoektocht naar Dena had ik haar nog altijd niet gevonden en eigenlijk begon mijn blaas toch ook wel te zeuren, ik besloot mijn zoektocht voort te zetten na dat ik naar de wc geweest was.
    Ik liep in de richting van de wc en kwam tot de conclussie dat de deur op slot zat, ik wilde me omdraaien tot ik iemand hoorde huilen.
    Ik klopte een keer op de deur, "Halloo?"

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 13:18 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Na een tijdje trekt Ella me aan mijn hand mee de kamer uit en zegt: "2e verdieping zeg je ? Great, moet ik nog meer trappen doen, niemand denkt hier aan mij."
    "Als het zo moeilijk is om zovvel trappen te lopen dan til ik je wel hoor" zeg ik met een scheve speelse grijns. Ik pak haar bij haar benen en til haar zonder enige moeite over mijn schouder waarna ik de trap naar de tweede verdieping op loop.
    Als ik eenmaal boven ben doe ik een deur aan de linker kant open "Hé, dat is Pete's koffer" zeg ik grinnikend.Ik zet Ella neer en kijk haar met een vrolijk gezicht aan "Ga maar op zoek naar je koffer, want ik weet niet hoe die er uit ziet" zeg ik grinnikend.
    "Al verwacht ik wel een grote roze glitter koffer" zeg ik grinnikend.


    Little do you know

    James Yaser groep 3
    Ik loop net naar mijn kamer als ik tegen aan bots. "Sorry, ik keek niet uit." zegt ze.
    "Maakt niet uit," zeg ik. "Ik ben James. En jij bent?"
    Ik kijk het meisje een goed aan en ze lijkt me wel leuk. Alweer iemand om te flirten. Volgens mij stond ze er ook bij, bij de skilift. Misschien lig ik bij haar op de kamer. Misschien ook niet. Ik zal wel zien.

    Lizzy Franklyngroep 4
    Ik zit nog op de wc te huilen als iemand op de deur klopt en zegt: "Halloo?"
    "Laat me met rust!!" schreeuw ik bang dat het een moordenaar is. Als ik bedenk dat het wel eens een leider kan zijn.
    Ik mompel zachtjes: "Sorry."
    Maar nu moet ik nog harder huilen, want mijn zus moest altijd lachen als ik dat zei. Nu kan ze niet meer lachen, ze kan niks meer, ze is dood.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    "Als het zo moeilijk is om zoveel trappen te lopen dan til ik je wel hoor," zei hij met een scheve, ietwat speelse grijns om zijn lippen. Hij nam mijn benen vast en tilde me op zonder enige moeite. Even was ik bang dat hij zich daar vragen ging over stellen, over het feit dat ik zo weinig woog, maar hij deed het gelukkig niet. Toen ik over zijn schouder lag begon hij de trappen op te lopen naar de tweede verdieping.
    "Als je dit elke dag doet, is het goed voor mij," zei ik, hangend met mij hoofd naar beneden, "Maar dan verkies ik wel de baby manier van dragen, want ik hang niet zo goed."
    Toen we boven waren zette hij me neer en opende een kamerdeur. Blijkbaar was dit de kamer van Pete, maar ik zou het niet weten.
    "Ga maar op zoek naar je koffer, want ik weet niet hoe die eruitziet," zei hij grinnikend, "Al verwacht ik wel een grote roze glitter koffer." Beledigd keek ik hem aan waarna ik mijn armen over elkaar sloeg.
    "HELEMAAL NIET !" verdedigde ik mezelf waarna ik de kamer uitliep, "Hij is zwart met witte bolletjes."

    Abigail Pierce groep 1
    "Maakt niet uit," zeg ik. "Ik ben James. En jij bent?" Hij kijkt me eens aan. "Ik ben Abigail," stel ik me voor met een lach.
    Ik laat mijn ogen onderzoekend over de jongen heen glijden van top tot teen en neem de details in me op, hij zag er goed uit en leek me aardig. Zolang het niet zo'n zak zou zijn als Matt zou ik hier misschien nog wel mee op kunnen schieten, voor zover ik dat deed met mensen dan.. Uit mijn ervaringen wist ik helaas dat niet iedereen zo aardig was als hij leek,.

    Laurinda Pearl groep 3
    "Laat me met rust!!" het meisje klinkt bang en van achter de deur klinkt een zachte sorry. Ze deed me denken aan het meisje dat zo hard van me was weggerend bij de skilift. Lis, lizbeth, Lisa, Lizzy! Dat was het Lizzy!. "Lizzy? Ik ben het, Laurinda. Doe alsjeblieft open? Je hoeft niet bang te zijn."
    Ik klop nog een keer op de deur .

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 14:31 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ella zegt dat het goed voor haar zal zijn als ik haar elke keer de trap op zal dragen en ik grinnik zacht.
    "Roep me maar als je ergens heen wil" zeg ik lachend "En oké, dan til ik je voortaan anders" ik grinnik nogmaals.
    Als ik zeg dat ik een Roze glitter koffer verwacht van haar slaat ze beledigd haar armen over elkaar heen.
    "HELEMAAL NIET!" roept ze verdedigend, lachend doe ik mijn handen in de lucht alsof ze met een geweer op mij gericht staat.
    "Hij is zwart met witte bolletjes" zegt ze dan, ietwat rustiger. Dan weet ik ook wat ik moet zoeken als ik een deur open.
    "Polka doots!" roep ik vrolijk uit als ik aan de rechter kant een deur open, er staat een grote zwarte koffer met witte stippen, of te wel een 'Polka Dots' koffer. Tenminste, zo word alles met stippen deze tijd genoemd.


    Little do you know

    James Yaser groep 3
    "Ik ben Abigail." zegt ze. Ze lijkt me aardig en ik zeg terug: "Leuke naam. Zullen maar eens onze kamers gaan zoeken. Ik bedoel, met hier te staan komen we ook niet verder en ik zal je deze vakantie nog wel vaker zien. Denk je niet?"
    Ik probeer weer eens grappig te zijn wat niet altijd lukt. Maar ja, niet grappig heb je, grappig kun je krijgen. Zo zeg maar altijd. Ik maak nog steeds geen aanstalten om te gaan. Ik vind het meisje veel te leuk. Ze is een good-looking girl, waar ik wel van houd.

    Lizzy Franklyn groep 4
    "Lizzy? Ik ben het, Laurinda. Doe alsjeblieft open." zegt Laurinda. O ja, Laurinda. Ik denk deze keer niet dat ze me wil vermoorden, want dan had ze dat allang gedaan. Ik twijfel of ik de deur open zou doen of niet. Ik besluit om de deur open te doen. Ik ren doe snel de deur open en ga weer terug in het hoekje zitten wachtend op het moment dat ze me alsnog gaat vermoorden. En ik doe mijn handen weer voor mijn gezicht en begin weer te snikken.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce groep 1
    "Leuke naam. Zullen maar eens onze kamers gaan zoeken. Ik bedoel, met hier te staan komen we ook niet verder en ik zal je deze vakantie nog wel vaker zien. Denk je niet?" Ik lach en knik "Jah, we zullen elkaar vast vaker tegen komen, maar... eigenlijk kom ik net van mijn kamer af dus mijn kamer zoeken is niet meer nodig... Ik zit op de 1ste verdieping, rechterkant. Maar we kunnen jou kamer zoeken?" Ik had gewoon geen zin om weer alleen beneden rond te lopen. Ondanks dat de jongen weg had willen gaan naar zijn kamer maakt hij geen aanstalten om te gaan en blijft rustig op zijn plek staan waardoor ik ook verder niet in beweging kom. Ik bedoel, ik heb toch nergens om heen te gaan dus ja waarom zou ik weg gaan.

    Laurinda Pearl groep 3
    Het meisje maakt de deur los en rent snel terug naar het hoekje waar ze gaat zitten. Ze verstopt haar gezicht in haar handen en begint opnieuw te snikken. Op een rustig tempo loop ik naar het meisje toe en ik ga voor haar op mijn knieën zitten. "Gaat het?" De vorige keer dat ik haar knuffelde gooide ze me van zich af dus ik besluit nu gewoon te blijven zitten en niks te doen. Wachten tot de kalmeert.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 15:14 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lizzy Franklyn
    Laurinda loopt naar binnen en gaat voor mij op haar knieën zitten. Ze vraagt: "Gaat het?"
    Ik hoop dat ze me nu niet gaat knuffelen en dat ze niet weg loopt en ik antwoord zachtjes: "Nee."

    James Yaser
    Abigail lacht op mijn opmerking en antwoordt: "Jah, we zullen elkaar vast vaker tegenkomen, maar... eigenlijk kom ik net van mijn kamer af dus mijn kamer zoeken is niet meer nodig... Ik zit op de 1ste verdieping, rechterkant. Maar we kunnen jou kamer zoeken?"
    Ze maakt verder ook geen aanstalten om te gaan dus begin ik maar met lopen. Ik loop de trap verder op en op de eerste verdieping kijk ik rond en zie dat mijn kamer ook op de eerste verdieping is en dat ik met Loki op een kamer slaap en zeg: "Wat leuk, ik slaap bij Loki én ik slaap op dezelfde verdieping."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [ik wil jou wafels O.O]

    Abigail Pierce
    Ik loopt achter hem aan de trap op, de eerste verdieping, rechterkant zelfde verdieping en kant alleen andere kamer. "Wat leuk, ik slaap bij Loki én ik slaap op dezelfde verdieping." zegt hij. Ik lach en knik. "Word vast gezellig." Ik had in ieder geval een iemand die me mocht, denk ik? Hoop ik....

    Laurinda Pearl
    "Nee." antwoord ze. Ik aai voorzichtig een keer over haar rug, sta op, draai me om en loop weg. Ze zal wel weer alleen willen zijn, net als de vorige keer.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 15:40 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lizzy Franklyn
    Ze aait me voorzichtig over mijn rug en loopt weg. Misschien gaat ze een leiding halen. Ik wacht niet dat ze terug komt en sta op om mijn kamer te zoeken.
    Ik zoek en vind mijn kamer op de tweede verdieping. Ik zie dat ik in een vierpersoonskamer slaap en de moed zinkt me in mijn schoenen. Ik neem het bed het kortste bij de muur, het onderste bed en ik ga erop zitten zonder te kijken of er al iemand in de kamer is. Ik duw mezelf in een hoekje en begin weer zachtjes te snikken.

    James Yaser
    "Word vast gezellig" zegt Abigail en ik drop mijn koffer op het rechtste bed. Aangezien Loki er niet is, nodig ik Abigail uit op mijn kamer en vraag haar: "Ik zal vast niet de eerste zijn die het vraagt. Maar waarom is zo'n knap meisje op een vakantie voor probleemjongeren?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||