• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KiliOfDurin schreef:
    [Ik heb John...]


    En ik heb een bloedneus d:
    Maargoed x'D
    Waar is hij? Dan stuur ik Mabel wel naar heb (:]
    Matt Johnson
    Ella schiet omhoog waardoor ze op de grond terecht komt, grijnzend kijk ik toe naar het tafereel.
    "Ook hallo Matt," zegt ze droog terwijl ze haar shirt, jammer genoeg, omlaag doet.
    "Die had je ook gewoon zo kunnen laten?" zeg ik grijnzend, doelend op haar shirt. Grinnikend kijk ik haar aan terwijl ik haar omhoog help.
    "En? Hoe was jullie tochtje hier naartoe? Als het maar niet zo als de onze was, want dat was echt Vre-Se-Lijk" zeg ik hoofdschuddend. Ik ga op de zetel zitten waar zij net op had gelegen en trek haar vrolijk op mijn schoot, terwijl ik haar vragend aankijk wachtend op een antwoord.


    Little do you know

    Anna Sharp

    John Hunter Bell kwam de keuken binnen lopen. Ik keek naar Delilah hoe zijn langzaam aan haar eten aan het plukken was. Mijn instinct vertelde mij dat er hier iets mis was, maar ik liet het voor wat het is. 'Wat is het..?' vroeg ik hem. 'Sorry, wat is ook alweer je naam?' Waarna ik hem naar de bibliotheek begeleidde, waar we rustig konden praten. Hij zag er best slecht uit. Maar dat zou best wel eens kunnen zijn van de wandeling door de sneeuw. Ik had het idee gekregen dat stedelingen niet tegen kou konden.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 20:07 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    "Die had je ook gewoon zo kunnen laten ?" zei hij grijnzend. Ik wist maar al te goed dat hij doelde op mijn t-shirt aangezien die daarnet omhoog was gekomen, maar ik besloot me blond te gedragen.
    "Wat zo kunnen laten ? Op de zetel liggen ? Wel ja, dat gaat moeilijk als iemand je wakker roept alsof degene je in geen 5 jaar heeft gezien," zei ik glimlachend. Ik haalde mijn vingers door mijn krullende, blondbruine lokken waarna ik kijk naar Matt zijn grinnikende gezicht. Zou hij de hele dag zo vrolijk zijn of lag dat alleen aan mij ?
    "En ? Hoe was jullie tochtje hier naartoe ? als het maar nie zo als de onze was, want dat was echt Vre-se-lijk," zei hij hoofdschuddend. Het antwoord op mijn vraag was dus nee, hij was niet de hele dag zo vrolijk.
    Hij ging op de zetel zitten waar ik 5 minuten geleden nog rustig in lag en trok me op zijn schoot. Oké, waarom niet. Zijn vrolijke gezicht keek me afwachtend aan waardoor ik zacht lachend mijn hoofd schudde.
    "De onze viel nog goed mee. We hebben een andere groep gevonden en zijn met die groep het huis gaan zoeken die we verrassend rap hebben gevonden. Trouwens heb jij geen corvee ?" Ik keek hem grijnzend aan door mijn laatste vraag, want ik wist maar al te goed dat hij corvee had omdat hij als laatste groep was toegekomen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 20:15 ]

    John Hunter Bell
    Ik zette het bordje weer weg toen het leeg was en sprong van het aanrecht. Ik ad maar moeite Hunter te onderdrukken. Ik was moe en het was laat. "John" zei ik zacht terwijl ik met haar mee liep naar de bibliotheek. Ik had de laatste tijd ook nog vrij slecht geslapen,dus ik hoopte dat ze me konden helpen. In de biblioteek liet ik me op de grond zakte en keek naar de grond. "Ik wilde u laten weten dat ik schizofreen ben en de tweede persoon die in mij leeft een gevaar is voor anderen. Ik hoop erg dat u me kan helpen, want ik ben bang dat hij me zal onderdrukken en ik het niet voor elkaar meer kan krijgen mezelf te blijven." zei ik zacht. Mijn stem piepte. Ik vond het erg lastig uit te spreken, maar ze moest het weten.


    Bowties were never Cooler

    Anna Sharp

    'Ik wilde u laten weten dat ik schizofreen ben en de tweede persoon die in mij leeft een gevaar is voor anderen. Ik hoop erg dat u me kan helpen, want ik ben bang dat hij me zal onderdrukken en ik het niet voor elkaar meer kan krijgen mezelf te blijven,' zei John zachtjes. Ik had moeite met hem te verstaan, maar ik kon de essentie van het verhaal meekrijgen. Ik keek hem even peinzend aan. 'Daar kunnen we zeker iets aan doen,' antwoordde ik toen. 'Ik neem aan dat het moeilijk is om zelf aan te geven wanneer je tweede persoon boven komt.' Ik dacht even na. 'In de papieren meende ik gezien te hebben dat het Hunter was. Jij bent toch John Hunter Bell?' Ik haalde de kamerindeling uit mijn zak, terwijl ik wachtte op bevestiging. Ik had misschien wel iets in gedachte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [okeeee, ik ben op vakantie, heb amper wifi en ik zie ineens 12 pagina's nu ik online kom kan iemand mij even bij spijkeren?]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    [okeeee, ik ben op vakantie, heb amper wifi en ik zie ineens 12 pagina's nu ik online kom kan iemand mij even bij spijkeren?]


    [Iedereen is binnen nu in het huis. En tja sommige mogen gaan naakt lopen van andere xd]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [oke...?? mwhahaha die snap ik niet helemaal maar het zal wel komen xd waar kunnen Laurinda [groep 3] en Abigail[groep 1] inspringen? :D]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter Bell
    Ik keek op naar haar en bevestigde wat ze zei. "Hij heet inderdaad Hunter. Het is vooral te merken dat zijn stem veel lager is dan de mijne en hij is gewoon immoraal slecht." Ik zuchtte even. "Het probleem is dat medicijnen nooit hebben geholpen omdat we even sterke macht hebben over dit lijf." Ik zuchtte en krabbelde rustig op. "Denkt u echt dat u me kan helpen?" Ik had het natuurlijk wel gehoopt, maar ik wist het nooit zeker. "Maar waarom wil je me kwijt, Laddy? Ik heb toch altijd achter je gestaan?" klinkt Hunter's zware stem door de kamer. "Je hebt verdomme pogingen gedaan tot moord, Hunter. Daarom wil ik je kwijt. Ik wil niet straks in de bak zitten om jou." zei ik terug. Ik vond dit echt heel vervelend en genant als hij zo met me begon te ruzieen met anderen erbij.


    Bowties were never Cooler

    Anna Sharp

    'Je hebt verdomme pogingen gedaan tot moord, Hunter. Daarom wil ik je kwijt. Ik wil niet straks in de bak zitten om jou,' zei John tegen zijn tweede ziel, Hunter. Ik snapte nu wat John bedoelde met een lagere stem en immoraal slecht. Ik schrok er echter niet van. In de vorige groep hadden we iemand die bij zijn volle verstand pogingen tot zelfmoord deed. Dat wilde niet zeggen dat dit makkelijker werd. 'John,' begon ik. 'Hunter,' vervolgde ik. 'Ik heb wat informatie nodig om je te kunnen helpen. Een paar kleine vraagjes. Kun je Hunter boven laten komen wanneer je dit wilt? En weet John wat Hunter doet als Hunter 'boven is'?' vroeg ik hem. 'De rest doen we tijdens de sessies wel, maar ik heb dit nodig als basis.' Ik schonk hem een klein, bemoedigend glimlachje. Ik wilde dat John zich op zijn gemak voelde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter BellBibliotheek
    Bij haar vragen beet ik op mijn lip. Natuurlijk had ze informatie nodig, maar dit lag erg gevoelig bij me. Ik pakte een stoel vast en keek haar aan. Nu ik Hunter weer min of meer onder controle had kon ik het wel voor elkaar krijgen te antwoorden. Hunter zou het zoizo saboteren. "Ik kan hem met moeite onderdrukken maar het is een gevecht dat ik elke minuut van de dag moet vechten om mezelf te kunnen blijven en hij vecht vaak erg had terug. Ik weet daarbij niets als hij echt de complete controle heeft. Ik kom vaak ofwel opeens terug ofwel ik wordt wakker en zit op het politiebureau of in de penarie op een andere manier." Ik zag haar een beetje glimlachen. Zelf kon ik me er toch niet toe zetten. Deze strijd vergde namelijk erg veel van me.


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields

    Stil ging ik naar binnen en ging ik aan de tafel zitten. De macaroni rook lekker en ik keek even rond naar mensen die ik kende. Er was niet echt iemand, dus nam ik nog maar een slok water. Ik vond het prima om even alleen te zijn. Mensen hier wilde mijn aandacht niet, dan kregen ze mijn aandacht niet. Ik had er de schijt aan als mensen mijn aandacht niet wilde. Ik stond op toen ik klaar was en ging op de immens grote bank zitten en dook een beetje in elkaar terwijl ik naar het vuur keek.

    Anna Sharp

    Ik knikte even. 'Er is dus iemand nodig om je in de gaten te houden. Ik zit meer te denken aan partner. Wat vind je daarvan? Als je Hunter onder controle hebt, praat je er met diegene over en kijken jullie samen wat de beste oplossing is.' Ik keek even vluchtig op de kamerindeling. John was ingedeeld met drie andere mensen. Ik had hem blijkbaar in een vierpersoonskamer gestoken. 'Het beste lijkt mij als je met iemand van je kamer gaat, vind je niet?' vroeg ik opgelaten. Uit het bureau haalde ik de papieren van iedereen en nam de drie betreffende personen eruit en las ze vluchtig door. Het oog viel op het meisje, Dena. Zij had woede problemen. Waarom niet. Ik stak mijn hoofd om de deurpost, waardoor je net de bank in de woonkamer kon zien. Op de bank zat het meisje, helemaal in elkaar gedoken. 'Wat vind je van haar?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [heel snell kort stukje ik druk zo wel langere stukken neer van mijn persoontjes xd nou staat er iig iets :D]

    Laurinda Pearl

    Na een hele tijd kou te hebben geleden, waren we aangekomen in het huis waar ik nu verveeld rond strompelde. Je zou toch denken, die is moe van de reis, maar het viel eigenlijk best mee, ik voelde me totaal niet vermoeid. Ik wou vermaak... mijn tegen tintelden nog altijd wat na van de kou maar verder was mijn lichaam gelukkig eindelijk ontdooid.
    Ik strompelde rustig naar de bank waar een meisje zat, jeeeuj!! Mensjes. Mijn humeur klaarde weer wat meer op, tijd voor nieuwe vriendjes, en ik ging naast haar zitten (Dena).
    "Hey, ik ben Laurinda, wij hebben elkaar nog niet ontmoet geloof ik." En ik glimlachte naar haar.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:32 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter BellBibliotheek
    Ik keek haar verschrikt aan bij haar voorstel en beet hard op mijn lip. Ik was heel angstvallig als het ging over bij mensen in de buurt zijn met Hunter aan de knoppen. Toch liet ik haar uitpraten. Stil keek ik naar het meisje. Ze leek me zo teer en breekbaar. "Ik weet het niet mevrouw. Ik heb hem het liefst niet in de buurt van iets sterfelijks." Ik haalde een hand door mijn zwarte krullen en veegde in mijn ogen en wallen. Ik duwde me af van de stoel en keek haar aan. Ik zette echt grote vraagtekens bij haar methode. Wist ze niet van mijn 394 kantjes lange dossier bij de politie en nog zo een bij de psycholoog.


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields

    'Hey, ik ben Laurinda, wij hebben elkaar nog niet ontmoet geloof ik,' zei een meisje wat plots naast me was komen zitten. Langzaam keek ik opzij. Zou ze het werkelijk tegen mij hebben? Mensen waren hier in mij geïnteresseerd. 'Laurinda,' zei ik toen langzaam. Ik stak mijn hand uit. 'Dena. Dena Fields. Groep twee. Jij?' Het meisje zag er wel leuk uit en ik hoopte dat we elkaar vaker tegen zouden komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt