• Hooi,
    Ik keek net even naar figuren en vergeleek die van mij even met de appelfiguur en peerfiguur.
    Ik weet alleen niet wat die van mij is.
    Ik heb allleenn bredere heupen dan anderen maar verder is alles slank. Heb geen dikke dijen en ook geen dikke kont < dat heeft een peerfiguur wel
    Ik heb dit



    wat is het dan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 15:17 ]

    Dan is het nog steeds een peerfiguur. Hier hoef je dus echt niet dik voor te zijn, het gaat om de bouw.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Dan is het nog steeds een peerfiguur. Hier hoef je dus echt niet dik voor te zijn, het gaat om de bouw.

    Maar bij een peerfiguur ligt het vet meestal bij de dijen en kont en bij de appel vooral de buik xd

    Noemt dat geen zandloper figuur?
    Anders zou ik het niet weten, aangezien ik ontzettend faal in die benamingen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Noemt dat geen zandloper figuur?
    Anders zou ik het niet weten, aangezien ik ontzettend faal in die benamingen XD


    Same thing :d
    dat is dan dit:


    Maar dat heb ik ook niett want als ik zo'n rok aandoe staat het lelijk bij mijn heupen

    Merrow schreef:
    Noemt dat geen zandloper figuur?
    Anders zou ik het niet weten, aangezien ik ontzettend faal in die benamingen XD


    Zandloperfiguur is volgens mij als je heupen in dezelfde lijn lopen als je schouders (dus zelfde breedte) en een smalle taille. Maar je kan ook gewoon een combinatie van dingen hebben, je hoeft niet per se precies zo'n zelfde figuur te hebben als beschreven, dan ben je gewoon een mix van twee of zo.

    Waarom hou je je er eigenlijk überhaupt zo erg mee bezig?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    yasminhazael schreef:
    (...)
    Maar bij een peerfiguur ligt het vet meestal bij de dijen en kont en bij de appel vooral de buik xd

    Je hoeft geen vet te hebben op je dijen voor een peerfiguur. Gewoon grote heupen is ook al voldoende en dan kun je alsnog wat vetjes op je buik hebben.


    From these ashes, I will rise

    Als je heupen breder zijn dan je schouders heb je een peerfiguur.


    Your make-up is terrible