• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rafael Montrose

    Een meisje met lang haar komt voor me staan en kijkt mij aan.
    '' Hey. '' Begint ze glimlachend. '' Ik ben Ella. '' Ik glimlach terug en stel me zelf voor.
    '' Ik ben Rafael. Maar iedereen noemt me Raf. '' Zeg ik glimlachend terug. Op het eerste gezicht lijkt ze me aardig. Ze is wel wat kleiner dan mij maar dat maakt me niet uit. Even denk ik na over om een gesprek aan te starten maar ik weet niet waar over. '' En zeg eens Ella. Heb jij hier zin in? '' Ja waar moet ik het anders over hebben. Ik kan het niet laten om een even mijn tandn te laten ontbloten. Zelf hoop ik niet dat dit flirterend over komt want ik heb geen zin eigenlijk in wat liefde en geflirt. Ik wil gewoon wat vrienden maken en als we hier klaar zijn zo snel mogenlijk naar huis om daarna gewoon weer naar de club te gaan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mabel Winter
    Als Rafael ineens een zakje walnoten uit zijn tas haalt en de walnoten eruit begint te eten kijk ik even bedenkelijk naar het zakje.. Hij stopt het in zijn broekzak.. Om nu te gaan vragen of ik het mag hebben vind ik een beetje raar. Dan moet ik maar gewoon zorgen dat ik met hem in de skilift kom? Maar niet dat ik hem ook maar durf te vragen ofzo.. Nee, er zijn hier zat andere mensen die waarschijnlijk vele malen leuker zijn dan ik. Thuis heeft bijna heel de school een hekel aan me, dan zal dat hier niet zo veel anders zijn.
    Ineens komt er een meisje bij ons staan en begint tegen Rafael te praten, mij een beetje negerend.. 'Zie je wel, Mabel? Je bent onzichtbaar. Niemand wil jou zien' moppert een stemmetje in mijn hoofd. Ik zucht diep en luister maar doelloos naar het gesprek,
    "Hey, ik ben Ella" zegt het meisje met een glimlach, ik zie dat Rafael met een glimlach terug kijkt en zegt:
    "Ik ben Rafael. Maar iedereen noemt me Raf" stelt hij zichzelf voor. Nee, Rafael, niet iedereen.. Ik niet.. Denk ik terwijl ik kort naar hem kijk.
    "En zeg eens Ella. Heb jij hier zin in?" vraagt hij haar dan, waarna een glimlach zijn lippen siert. Hij heeft een mooie lach..

    "Uhm, ik.. Ik ga denk ik.." Ik zucht, ik kan gewoon geen excuus vinden om hier weg te kunnen. En om met hetzelfde excuus als Juliet aan te komen is ook niet bepaald subtiel. Ik vind het nogal ongemakkelijk om ergens bij te staan waar een gesprek gevoerd word waar jij niet aan mee kan praten. Dan krijg ik altijd het idee of mensen me er niet bij willen hebben, wat thuis vaak gebeurt. Altijd als ik vrienden probeer te maken gaan ze thuis over Make-up lopen babbelen, en iedereen weet dat ik één van de weinigen ben die dat niet bepaalt leuk vind om over te praten. Tja, ik ben een beetje wat je noemt een 'tomboy'. Ik kleed en uit als een echt meisje meisje, soms dan, maar dat ben ik totaal niet.. dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik niet bepaald vrienden heb. Achja, waarschijnlijk ben ik ook niet aardig ofzo..
    Langzaam aan raak ik verzeild in mijn eigen gedachtes en luister niet eens meer naar wat er om me heen gebeurt..


    [Ik wou dat ik een tweeling zus had :c]


    Little do you know

    Lizzy Franklyn Skilift.
    Als ik begin te huilen, geeft Laurinda mij een knuffel. Ik schrik nog erger en wordt bang, stel dat ze me probeert te wurgen, wat dan?
    Ik begin nog harder te huilen en probeer haar weg te duwen.
    "Doe dat alsjeblieft niet" fluister ik terwijl ik op mijn gitaar ga zitten. Dat is alweer een minpunt voor Laurinda, ik ging iedereen in dit huis in mijn boekje bijhouden. Zoals ik met alle andere personen doe, zo voelt het alsof ik controle heb over de personen, wat natuurlijk niet zo is.

    James Yaser Skilift.
    Matt kijkt geïrriteerd na mijn opmerking en een meisje loopt weg terwijl ze zegt: "Ik uhm, ik ga maar eens denk ik." ze loopt weg en een jongen met zwart krullend haar loopt achter haar aan en ik hoor hem vaag zeggen: "Aangenaam."
    Ik begon onhandig te huppelen om het warm te krijgen en bekeek alle personen hier nog eens. Toen vroeg ik aan Matt en Pete: "Wie heeft hier de leiding, ik bedoel iemand moet toch de leiding hebben over een stel losgeslagen jongeren?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Mabel Winter
    Na een tijdje ongemakkelijk te blijven staan hoor ik plots iemand vragen wie hier de leiding heeft, misschien is dat dan mijn redding?
    Ik draai me om en die degene die het vroeg. Ik loop op hem af en kijk hem aan en glimlach kleintjes.
    "Juliet en ik hebben zo'n beetje de verantwoordelijkheid gekregen dat we op iedereen moeten wachten hier voor we de lift in stappen" vertel ik zacht, maar duidelijk hoorbaar. Ik wijs even naar Juliet die zich heeft afgezonderd van de groep.
    "Er moeten nog zes mensen komen" meld ik zuchtend "Dus het zal nog wel even duren"


    Little do you know

    Lilith Stone

    Ik keek even op toen ik het gesnik van een van de meisjes hoor.de Oh god we staan hier nog geen half uur, volgens mij dan, en er begint al een te janken! Dat zou nog wat worden in het huis. Ik keek om me heen, konden we niet alvast naar boven gaan? Ik vond het altijd irritant als ik op mensen moest wachten. Daar kon ik me echt enorm aan ergeren. Ik besloot even te kijken of ik een vriendin kon bellen, maar er was hier geen bereik. 'Godverdomme' mopperde ik terwijl ik met mijn handen over elkaar ging zitten. Ik had nu al een hekel aan deze plek en aan meer dan de helft van de mensen die hier rondliepen. Er liepen mensen te janken, in zichzelf te mompelen en overdreven te flirten. Ik had écht een hekel aan deze plek. Helaas kon ik niet naar huis bellen, want ik had hier geen bereik. Ik zette mijn muziek nog wat harder en schakelde naar een heavy metal nummer. Genietend sloot ik even mijn ogen. Als ik iets heerlijk vond was het wel metal muziek.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 19:03 ]


    26 - 02 - '16

    [Welke users hebben nog niet gereageerd?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ik heb sinds 2 uur niet meer gereageerd, als je dat bedoelt. Ik weet niet hoe ver we nu zijn en wat iedereen gezegd heeft, dus ik lees even terug]

    Sofinite schreef:
    [Ik heb sinds 2 uur niet meer gereageerd, als je dat bedoelt. Ik weet niet hoe ver we nu zijn en wat iedereen gezegd heeft, dus ik lees even terug]


    [Ik bedoel, überhaupt.]

    [Volgens mij: MonkeySwag, xLastKiss, TragicYouth, Dasskin en MissAlice. Kan dat kloppen?]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 19:53 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Ik bedoel, überhaupt.]


    [Oh. Ik dacht dat we na 3 uur verder zouden gaan, maar blijkbaar dus niet :') Daarom ging ik even teruglezen. Maar volgens mij hebben de meesten al gereageerd.]

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Ik bedoel, überhaupt.]

    [Volgens mij: MonkeySwag, xLastKiss, TragicYouth, Dasskin en MissAlice. Kan dat kloppen?]


    Klopt.


    26 - 02 - '16

    James Yaser Skilift nog steeds.
    Een meisje kwam naar mij toegelopen en zei tegen mij: "Juliet en ik hebben zo'n beetje de verantwoordelijkheid gekregen dat we op iedereen moeten wachten hier voor we de lift in stappen." ze wees naar een andere meisje en vertelt verder: "Er moeten nog zes mensen komen, dus dat zal nog wel even duren."
    "En dan zul je zien, dat als iedereen compleet is dat de skilift technische problemen heeft." zei ik half zuchtend, half lachend. "Ik ben James trouwens, en jij bent...?" Ik mocht dit meisje wel, misschien niet te veel zelfvertrouwen, maar ja, leuke meisjes konden altijd plezier opleveren. Ik hoor vage muziek en draai me om, om te kijken wie het is. Ik zie een meisje met wit piekerig haar alleen staan met haar telefoon. Ik besloot om haar even met rust te laten, ik had er namelijk een hekel aan als mensen koptelefoons ophebben als ze in gezelschap zijn, en zeker als het zo hard stond. Iedereen deed het bij ons op de middelbare school, behalve ik, het was zó irritant. Ik draai terug naar het meisje wat voor me staat en kijk haar geïnteresseerd aan van top tot teen. Ze heeft blond haar en blauwe ogen. Het is niet speciaal, maar ze was toch wel leuk om te versieren. Ik zou me hier wel amuseren tussen al die meiden en jongens, niet dat ik gay was. Ik vond het gewoon leuk om nieuwe vrienden te maken.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (ik denk niet dat ik vanavond nog veel ga reageren)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 20:11 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Thomas William Laufreyson
    Ik was al een hele tijd bij de skilift, maar toen ik was aangekomen was er nog niemand geweest. Ik had me onder een paar enkele bomen gesetteld en was daar met wat draadjes en andere spullen uit mijn rugzak had ik daar stil zitten knutselen. Ik vond het echt niet erg alleen te zijn. Ik was bezig met een klein dingetjes om fikkies mee te stoken. Gewoon wat vonkjes waar eigenlijk altijd wel een fikkie uit zal ontstaan. Toen ik klaar was stopte ik het speeltje in mijn zak en stond op. Mijn grote rugzak hees ik terug op mijn rug en ik liep naar de anderen toe. Nu leek iedereen er wel te zijn, dus dat zou betekenen dat we uit de kou naar het huis konden gaan. Ik vond kou niet erg. Dat Noorse bloed was nog ergens goed voor. Uitschot dat ik was. Mijn ogen stonden alsnog erg triest. Hier was ik ook uitschot. Ik miste mijn ouders, de enigen die me als een vol persoon beschouwden. En zelfs mijn broer, wat een grote impulsieve spierbonk kneus hij ook was.

    John Hunter Bell
    Al snel was ze weer weg. Ik zuchtte en liet me op mijn plunjebaal zakken. Ik was moe van de reis. Ook was ik moe van het onderdrukken van Hunter. Hij was nu dan wel opgehouden met drammen, hij zou straks vast weer doorgaan. Ik haalde een hand door mijn haren en keek rond. Ik hoopte dat ze me zouden accepteren. Hunter zou ik proberen te onderdrukken, maar ik kon het niet alleen. Het enige was dat tot nu toe niemand ook maar naar me om had gekeken. Tuurlijk hadden ze me aangesproken, maar dat was toch anders.

    [sorry dat ze zo kort zijn. Zit op mijn telefoon]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 21:02 ]


    Bowties were never Cooler

    nee dus heb al teruggelezen xd

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 20:36 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Is er iemand die tegen Sam wil praten? Sam is leuk. ]