• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Je kan Audrey wel bij Matt en Juliet laten staan :'D
    Matt houd wel van wat vrouwlijk gezelschap :')]


    Little do you know

    Abigail Narelle Pierce

    Het meisje stelde zich voor, ging rechtop staan en zette haar koffer recht net als ik met de mijne had gedaan.
    "hebb je er een beetje zin in?" vroeg ze en ik grinnikte.
    "Heel eerlijk? Nee totaal niet. Maar aangezien ik toch nog een tijdje zijn moet kan ik er beter het beste van make." Ik antwoorde eerlijk, het was gewoon zo.
    "en jij?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Zoiets had ik al door ja :p]

    Audrey Felicia Locksley
    Ik begon me na een tijdje toch te vervelen en besloot dan maar om ergens bij te gaan staan. Normaal zou ik nooit een gesprek beginnen, maar ik was hier om even weg van huis te zijn en nieuwe vrienden kon ik ook altijd wel gebruiken. Ik liet mijn koffer en jas voor wat ze waren, ik had natuurlijk nog een trui aan, maar dan nog zouden ze me gek verklaren met dit weer, en liep richting een groepje van een jongen en een meisje. Ze zagen me er best aardig uit. De jongen was lang, had blond haar en zag er best stevig gebouwd uit. Ook het meisje was blond en een paar centimeter groter dan ik zelf was. Ik ging er wat onzeker bij staan en zei: "Hey, ik ben Audrey."

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 0:15 ]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Appelboompje schreef:
    Abigail Narelle Pierce

    Het meisje stelde zich voor, ging rechtop staan en zette haar koffer recht net als ik met de mijne had gedaan.
    "hebb je er een beetje zin in?" vroeg ze en ik grinnikte.
    "Heel eerlijk? Nee totaal niet. Maar aangezien ik toch nog een tijdje zijn moet kan ik er beter het beste van make." Ik antwoorde eerlijk, het was gewoon zo.
    "en jij?"


    Lilith Stone
    Abigail grinnikte, iets wat ik ook wel eens deed. Niet vaak, omdat ik nou eenmaal niet snel plezier beleefde aan dingen. De laatste keer dat ik plezier had was toen ik mijn laptop kreeg. Een geweldige gamerslaptop die ik ook mee had genomen naar dit huis, vol met muziek en leuke games. 'Heel eerlijk? Nee totaal niet. Maar aangezien ik er toch nog een tijdje zijn moet kan ik er beter het beste van maken' zei ze eerlijk. 'En jij?' vroeg ze vervolgens. 'Nee, ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in' zei ik half mompelend en mijn hoofd schuddend.


    26 - 02 - '16


    Ella Eve Montgomery.
    Skilift.

    Ik lachte, "Ohn, iemand hier kan niet goed tegen wachten precies," zei ik op een plagend toontje. Ik keek hem even aan. Volgens mij had hij hier nog niet echt veel mensen leren kennen. Laat maar zeggen dat, als ik naar een gesprek sta te luisteren, ik ook zie wat anderen deden en ik had gezien dat Rafael met 2 meisjes had gepraat. Als het al praten was want die ene zag er nogal, hoe zal ik het zeggen, bedreigend uit.
    "Oké Rafael, tijd om wat vrienden te maken," zei ik serieus waarna ik zijn pols vastnam en rondkeek, "En kijk niet zo, ik weet dat het nu overkomt alsof ik je al loop te stalken vanaf je hier bent aangekomen, maar dat is niet zo." Ik keek hem even serieus aan en grinnikte toen, "Al zou ik nog niet de slechtste geweest zijn moést ik je stalken, toch ?" Ik trok vragend 1 wenkbrauw eventjes in de lucht en bleef hem geamuseerd aankijken.

    Abigail Pierce

    "Nee ik heb er eigenlijk helemaal geen.zin in" zei ze mompelend terwijl haar hoofd zachtjes heen en weer schudde.
    Juppy nu was ik niet de enige!

    "Mag ik weten waarom je.hier bent? Het hoeft niet hoor als je het liever niet verteld"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lilith Stone
    'Mag ik weten waarom je hier bent?' vroeg ze vervolgens. Ik dacht even diep na. 'Nou ja.. Als je 't echt wilt weten...' begon ik. Ik was hier eigenlijk niet uit vrije wil heengegaan, toch was ik blij dat ik even van mijn ouders af was. 'Ik ben hier eigenlijk omdat mijn ouders 't graag willen' zei ik vervolgens. Ik schudde eventjes mijn hoofd. 'Ze moeten me gewoon niet' mompelde ik er bijna onhoorbaar achteraan. Ik keek even naar mijn schoenen, het waren zwarte dr martens, en vervolgens weer op. Ik zag een meisje die een jongen aan zijn arm meesleurde. 'Die arme jongen' mompelde ik grinnikend. Ik genoot hier eigenlijk wel van, voor mij was het leedvermaak.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 0:04 ]


    26 - 02 - '16

    Juliet Cile

    "Maar als je alleen wil zijn, dan wil ik ook wel weer gaan?" De jongen wijst met zijn duim over zijn schouder en trekt zijn wenkbrauwen op terwijl hij mij vragend aan kijkt.
    " Nee dat hoeft natuurlijk niet. Ik bedoelde het als voorbeeld. Maar als jij wil gaan mag het wel hoor. Ik zou als ik iemand anders was me zelf ook negeren. Niet medelijdend bedoeld hoor! Ow god ik praat echt te veel! " Ik bijt gefrusteerd op kijn lip net zolang als ik bloed proef. Waarom heeft god mij in vredes naam een mond geschonken? Ik kijk gefrusteerd weer naar mijn uggs. Ik moet echt als ik daar aan kom een taart bakken. Maar eerst moet ik dan leren wat koken is want eten voorgeschoteld krijgen op een marmer bord valt volgens mij niet onder het onderwerp koken.
    Opeens komt er een meisje bij staan en ze zegt glimlachend.
    " Hey ik ben Felicia. " Ik knik vriendelijk naar haar.
    " Ik ben Juliet. En die jongen daar is.... Wacht hoe heet jij eigenlijk? " Want ik had nog steeds niet zijn naam gevraagd.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 0:07 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Abigail Pierce

    Ik luisterde rustig naar haar verhaal en glimlachtr. "Mijn ouders hebben we ook gestuurd".
    Ik hoorde haar grinniken gevold door " die arme jongen" en ik kijk de zelfde kant op waar een meisje een.jongen meetrekt en grinnik met haar mee.
    Het zag er inderdaad wel vermakelijk uit dat moest ik toegeven.
    " Maar terugkomend op je verhaal, ze zullen je vast niet haten .Ik denk dat ook wel eens maar het blijven mijn ouders dusja"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik reageer morgen weer. Mijn vader wil dat ik naar bed ga >.<]


    26 - 02 - '16

    (is goed trusten x. )


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pete Johnson
    Na een korte stilte vraagt Sam me of het gaat, maar ik schud mijn hoofd.
    "Ik.. ik moest denken aan.. Aan mijn vader" zeg ik zacht "Hij is omgekomen toen ik vijftien was, ik was er bij.. we waren opweg naar huis van een geweldige vakantie en zaten in een vliegtuig.. Een vogel vloog in de motoren waardoor ze uitvielen, niet veel later crashte we tegen een huis aan.. Mijn vader bloedde hevig en hij vertelde Matt en mij nog dat hij van ons hield.. maar toen sloot hij zijn ogen" fluister ik met tranen in mijn ogen.
    "Ik, ik ben niet op zijn begravenis gekomen.. Ik was te bang, ik wilde niet instorten waar mijn hele familie bij stond. Daar heb ik nu spijt van, en ookal is me vaak toe gefluisterd dat het wel goed zit voel ik me echt schuldig.. De eerste keer dat ik zijn graf bezocht was een half jaar geleden, en dat is anderhalf jaar na zijn begravenis.. Ik heb hem gesmeekt of hij me kon vergeven.." vervolg ik nog zachter met een hese stem vanwege een brok in mijn keel.
    "De laatste keer was een paar weken geleden, toen ik hem vertelde dat.. dat ik.." Ik schud mijn hoofd. Ik kan het gewoon niet vertellen, ik krijg dat vreselijke vervloekte woord gewoon niet over mijn lippen.
    "Hij en Matt zijn de enige die het weten, zelfs mijn moeder vertel ik het niet.. ze zal me uit huis zetten als ze het weet. Ze is Homofoob, weet je" mompel ik, misschien dat hij nu begrijpt wat ik bedoel.. Ik hoop het echter wel, want ik wil het niet nog uitgebreider uitleggen..

    [ik had deze reactie niet moeten schrijven, nu ben ik zelf aan het huilen x'd]

    Matt Johnson
    "Nee dat hoeft natuurlijk niet. Ik bedoelde het als voorbeeld. Maar als jij wil gaan mag het wel hoor. Ik zou als ik iemand anders was me zelf ook negeren. Niet medelijdend bedoeld hoor! Ow god ik praat echt te veel!" zegt ze waarna ze op haar lip bijt.
    Grinnikend haal ik mijn schouders op "Nee, ik ben hier zelf heen gegaan en moet dus maar dealen met de consequenties. En daarbij, ik vind het wel leuk als meiden veel praten, maar dan ook weer niet zoveel dat je er niet tussen kan komen of zo" zeg ik grinnikend.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik een meisje onze kant op komen, ze heeft lang donkerblond haar en draagt enkel een trui.
    "Hey, ik ben Felicia." stelt ze zichzelf voor als ze bij ons staat.
    "Ik ben Juliet. En die jongen daar is.... Wacht hoe heet jij eigenlijk?" Stelt Juliet zichzelf voor, als ze mij wil
    Met mijn gebruikelijke scheve grijns kijk ik beide meiden aan "Mijn naam is Matt, Matt Johnson, aangenaam kennis te maken"
    "Dus, Felicia, wat brengt jou hier?" vraag ik haar met een vrolijke grijns die mijn lippen siert. 'Er zijn nieuwe vissen in de fijver mensen. en Matt hier zit al met zijn hengel te vissen naar de mooiste vis die er is' dat is wat Pete altijd zei als er weer een nieuw meisje op school was. Iets waarmee hij eigenlijk wel gelijk heeft. Ik ben altijd één van de eerste jongens die de nieuwelingen probeert te versieren.. Pete vind het echter geen stijl van me, hij vind dat ik de meiden met respect moet behandelen, niet dat ik dat niet doe als ik ze eenmaal heb, maar ik heb nog nooit een meisje horen klagen.


    [Jullie hebben me mijn reacties weer langer laten maken dan ze al waren x'D]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 0:23 ]


    Little do you know

    [Oké, nu voel ik me dom, laat ik mijn personage zich met haar tweede naam voorstellen. Het blond is er blijkbaar dus nog niet helemaal uit. Ignore dat Felicia ding, het moet Audey zijn. Mi scuse]

    Audrey Felicia Locksley
    "Ik ben Juliet. En die jongen daar is.... Wacht hoe heet jij eigenlijk?" zei het meisje, Juliet blijkbaar, nadat ze vriendelijk naar me had geknikt. Ik zag de jongens ons beiden met een scheve grijns aankijken, die hem eerlijk gezegd niet slecht stond, en hij zei: "Mijn naam is Matt, Matt Johnson, aangenaam kennis te maken." Hij vroeg me wat me hier bracht en ik merkte dat hij nog steeds grijnsde, maar deze keer iets vrolijker. Het zag er me naar uit dat we niet snel een echte glimlach van hem te zien zouden krijgen. "Er zijn thuis een aantal dingen gebeurd en het zal me goed doen om daar een tijdje weg te zijn", antwoordde ik hem met een zwak glimlachje, "en jullie?" vroeg ik hun daarna.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Rafael Montrose

    "Oh, iemand hier kan niet goed tegen wachten precies," zegt Ella op een plagend toontje. Ze kijkt me even aan en ik zie pret lichtjes in haar ogen. Ik kijk haar quasi- beledigd aan en sla mijn armen over elkaar heen.
    "Oké Rafael, tijd om wat vrienden te maken," Zegt ze serieus waarna ze mijn pols vastneemt en rondkijk. "En kijk niet zo, ik weet dat het nu overkomt alsof ik je al loop te stalken vanaf je hier bent aangekomen, maar dat is niet zo." zegt ze tegen me en grinnikt vervolgens. "Al zou ik nog niet de slechtste geweest zijn moést ik je stalken, toch ?" Ze trekt kijkt me ge amuseerd aan terwijl er een wenkbrauw eventjes de lucht in schiet. Oke sorry Steffanie. Jup dat zei ik.
    " Nop hellemaal niet. Als het mocht zou ik hopen dat iemand zo mooi me stalkt. " Zeg ik even sneeky glimlachend. Ik wist al zeker dat zij met die blonde surf dude zou krijgen dus ik kan nu toch nog even wat flirten. Ook al was dat mijn plan hellemaal niet. 'Dames moet je altijd compimentjes geven. Anders gooien ze je er uit. ' Zei mijn Opa altijd. Jup Opa. Door de jaren heen heb ik dat wel geleerd. Pijnlijk wrijf ik over mijn linker boven arm terug denkend aan Ciara die me toen has bekogeld met haar hak. En toen zat er een hele blauwe plek op mijn gebruinde boven arm. Ik was toen echt heel erg boos geworden. Maar nou ja toen was toen en nu is nu.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 0:41 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    Ella Eve Montgomery.
    Skilift.

    "Nop, helemaal niet. Als het mocht zou ik hopen dat iemand zo mooi me stalkt." Ik begon me echt serieus af te vragen of ik iets anders had gedaan met mijn gezicht. 2 jongens hadden me een compliment gegeven ! Oh wacht, ik wist het al. Ik had mijn haren vandaag over mijn rechterschouder gelegd in plaats van over de linker. Jup, dat was het, probleem opgelost.
    De sneeky glimlach die om zijn lippen stond deed me even lachend mijn hoofd schudden waarna ik me gewoon weer omdraaide naar hem. Die vrienden kwamen later wel, ik was te lui om iemand te zoeken. Maar, nu ik erover nadacht, die glimlach zag er best wel cheecky uit. Niet sneeky, maar cheecky. Het rijmde maar dat boeide niet, het was niet hetzelfde.
    "Stop met dat cheecky lachje, het laat me denken dat je iets van plan bent."