• At first, the photo seems to depict two fingers, but these are not what you think they are. The photo is actually of a young person’s legs.

    The person was being punished by their teacher and was told to kneel in frozen peas. This kind of punishment is used to motivate students to behave in class and pay attention.


    Korte vertaling: Het foto lijkt op twee vingers, maar het is in feite benen van een jong persoon. Het persoon werd gestraft door haar/zijn juffrouw en moest als straf in bevroren erwten knielen. Deze soorten straffen wordt gebruikt om kinderen te motiveren om in klas te gedragen en op te letten.

    Bron

    Oke, dit vind ik echt te ver gaan gewoonweg. Als juffrouw hoor je een kind niet te straffen, dat ik het werk van een ouder, vind ik tenminste. Als juffrouw kan je ze strafwerk geven of als het kleine kinderen zijn, hun in de hoek te gaan laten staan, maar dit is gewoon mishandeling.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 2:38 ]


    -

    Ik vind niet eens dat het er heel erg uitziet. Ik weet ook niet of het pijn doet of zo, maar er lijken me ergere dingen qua mishandeling


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    O, god dat gaat pijn doen als het ervanaf moet.


    SLOAN.

    Ik probeer er benen in te zien maar het lukt me niet :') Maar goed, ja, fijn is anders en ik vind het ook echt niet kunnen om je leerlingen op die manier te straffen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Xenophilius schreef:
    Ik vind niet eens dat het er heel erg uitziet. Ik weet ook niet of het pijn doet of zo, maar er lijken me ergere dingen qua mishandeling


    Zelfs al zou het geen pijn doen, is deze vorm van straf niet toegestaan. Een juffrouw mag een kind uiteraard niet op een lichamelijke manier straffen. Ze kan het hooguit aanspreken op zijn/haar gedrag of het naar de gang sturen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    fallenbadass schreef:
    Ik probeer er benen in te zien maar het lukt me niet :') Maar goed, ja, fijn is anders en ik vind het ook echt niet kunnen om je leerlingen op die manier te straffen.
    Het zijn haar knieën.. Ben ik de enigste die er benen in ziet?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Atomic schreef:
    (...)

    Zelfs al zou het geen pijn doen, is deze vorm van straf niet toegestaan. Een juffrouw mag een kind uiteraard niet op een lichamelijke manier straffen. Ze kan het hooguit aanspreken op zijn/haar gedrag of het naar de gang sturen.
    Ik moedig het ook niet aan :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    (...)Ik moedig het ook niet aan :')


    Dat zeg ik ook niet. Het is gewoon dat het hoe dan ook niet is toegestaan. Of het nou pijn doet, of niet.
    Mijn lijkt het overigens toch niet gezond. Die benen zijn helemaal dik en rood geworden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zag meteen dat het twee benen waren? :P Anyway, lijkt me heel raar aanvoelen, al die deuken in je benen..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pfffh, belachelijk dit. Kun je inderdaad wel mishandeling noemen.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Pfffh, belachelijk dit. Kun je inderdaad wel mishandeling noemen.


    26 - 02 - '16

    -

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 15:12 ]


    ©1998

    Het is inderdaad mishandeling, maar het doet geeneens zoveel pijn. Gebeurt mij ook als ik op kiezelsteentjes ga zitten met mijn knieën en met het gevoel van sneeuw erbij..

    Ik wil nu niet zeggen dat het gewoon is, alleen dat het niet zo een hele erge vorm van mishandeling is.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    Het is inderdaad mishandeling, maar het doet geeneens zoveel pijn. Gebeurt mij ook als ik op kiezelsteentjes ga zitten met mijn knieën en met het gevoel van sneeuw erbij..

    Ik wil nu niet zeggen dat het gewoon is, alleen dat het niet zo een hele erge vorm van mishandeling is.


    Probeer dat nu eens voor een half uur, dan weet je wel dat het pijn doet :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mundane schreef:
    (...)

    Probeer dat nu eens voor een half uur, dan weet je wel dat het pijn doet :')


    Ik heb er al een halfuur in gezeten :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    Ik heb er al een halfuur in gezeten :')


    Hm, dan is het toch echt een ander gevoel, knielen op bevroren erwten doet echt pijn namelijk :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.