• RPG Speeltopic 2 : Full of Fantasy


    Uitleg van Marijncraft :
    Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Vampiers:

    Jennifer woods ~ AtticusM
    Nathan Micheals** ~ [/q]LoveDreaming[/q]
    Scarlett Sharp ~ Marijncraft

    Werewolves:
    Maya Angel Romaro ** ~ Wolfheart
    Danger Belle Katherine Liwe** ~Dangerx

    Werecats:
    Rain Thunder[/pink] ~ Marijncraft
    Drake Mouse ~ Ninuturu
    Idrille Mila Chalant**** ~ DreamerN
    Jamie Rosefield


    Witch:
    Vera Hepburn ~ SermenaRiver
    Danny Jake Davids** ~AtticusM
    Calder Alistair Gold** ~DreamerN
    Lynn Withesmith** ~ Ladybugx
    Er is nog maar één plaats vrij voor een Witch. Reseveren mag.

    Fighters:
    Aurora Trel** ~ VladiFerr

    Humans:
    Isaac Benoîte** ~ SermenaRiver
    Jack Drake Smith** ~ VladiFerr
    Kassandra Summers** ~ LoveDreaming


    ** Achter een naam betekend dat er een foto aanwezig is van die persoon waar je dus op kan klikken (;



    Regels

    ~ Elkaar niet doden of zwaar verwonden zonder toestemming.
    ~ Elkaars personen niet besturen.
    ~ Alles buiten de RPG om tussen [ ], { } of ( ) zetten.

    Verdere regels vallen nog te bespreken, want normaal zijn er ook nog meer XD

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 18:23 ]


    Credendo Vides

    {ff mijn laatste twee tekstjes neer zetten)

    Jennifer Woods|| Vampier



    "Oké, dan stop ik er eentje in." Zegt Idrille, waarna ze de DVD in de DVD-speler stopt.
    "Als je iets nodig hebt zeg je het maar en als je weg wilt zeg je het ook maar, al kan ik je natuurlijk niet tegenhouden om te vertrekken, maar ik vind het wel altijd fijn als mijn gasten ook zeggen dat ze vertrekken."
    ''Zal ik onthouden.'' Naar de film kijk ik niet echt door het rare gevoel dat zich in me vormt. ''Hoor jij nu niet te veranderen?'' Vraag ik haar dan om ergens anders aan te denken. ''Gewoon uit nieuwsgierigheid.''

    (Sorry dat dit stukje zo slecht is. Ik heb midden in dit jaar last gekregen van herpes zoster. Ook wel bekend als gordelroos. Het ergste daarvan is nu wel over. Je ziet nu nog wel rode plekken op de plaatsen waar ik het had. Soms heb ik met ademe halen nog pijn. Door die gordelroos is mijn lichaam erg vermoeid en sneller kwetsbaar voor ziektes. Nu ben ik dus weer ziek, echt top begin van de vakantie. )

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Ze staat op en loopt en loopt weg. Even vraag ik mezelf af wat ze aan het doen is, maar al snel word mijn vraag beantwoord. Ze komt terug met een doek en grijpt mijn arm. Ze doet mijn mouw omhoog en doet de doek op mijn arm. Ik begin te mopperen. Waarom snapt niemand dat ik niet wil dat ze zich met mijn problemen bemoeien? Ze bind met wat touwtjes het doek en sprenkeld het dan met water. Dan laat ze mijn arm los en houd haarzelf vast aan het aanrecht. Je kan aan haar gewoon zien dat ze pijn lijd. Ze zakt op de grond en legt haar hoofd in haar handen. Nu wist ik dat ik iets moest. Ik pak mijn tas en doe hem open. Het eerste dat ik eruit haal is het mesje. Ik blijf er even naar kijken, maar leg het dan ergens neer. Als ik mijn Spellbook heb gepakt ga ik naar Aurora. Ik bekijk haar armen nog eens. "Dit gaat pijn doen" vertel ik haar waarna ik de glasscherven uit haar haal. Ik leg ze neer en kijk erna. Bloed en scherpe dingen, waarom is de wereld zo gemeen tegen mij? Ik schud mijn hoofd en kijk in mijn Spellbook. "Ik ga nu niet tegen je liegen." Zeg ik terwijl ik in mijn Spellbook kijk. "Ik ben beter in drankjes dan in spreuken, dus ik weet niet of dit werkt. Als ik de spreuk heb gevonden doe ik mijn boek dicht en haal diep adem. " Evanesces in sole quasi nix iniuriam magicis velocius quam quis putet." Hopelijk werkt deze spreuk.

    kletstopic


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    (Wat is de stand van de maan, en is het nacht of dag?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    (Wat is de stand van de maan, en is het nacht of dag?)


    { Maan is Vol en volgens mij loopt het tegen de avondschemering...}


    Credendo Vides

    ( dus het word net dag? Of word het bet nacht?
    Mag ik een korte samen vatting? :3 )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    ( dus het word net dag? Of word het bet nacht?
    Mag ik een korte samen vatting? :3 )


    {Volgens mij word het net avond/nacht (: }


    Credendo Vides

    (Okay Awesome)

    Drake Mouse
    Zittend op een muurtje kijk ik hoe de zon ondergaat, als ik er af spring land ik op vier poten. Zolang de overgang maar vloeiend en pijnloos gaat vind ik het best. Vroeger ging het wel eens met hevige pijn krampen.
    De geur van muis dringt binnen in mijn neus en ik voel plots wat een honger ik heb. Ik doe mijn mond open om de geur beter op te vangen en laat me in een jacht houding zakken en volg de geur.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Rain Thunder - Werecat

    Ik wandel door het bos, Raindrop is thuis want ze wou nog twee films zien. Ik ren op vier poten door het bos, en stop als ik een schim zag. De geur rook naar werecat. Ik rook nog een geur. Muis! Maar de werecat is er al naar op jacht. Jammer, denk ik en volg een geur van een konijn. Het konijn ziet me vanachter een boom, en ik sprint er op af. Het konijn doet hetzelfde en rent voor me weg. Al snel haal ik het konijn in, maar het is al te laat en het beestje verdwijnt in een hol. Ik zie een vogel, en dit keer vang ik hem wel. Met de witte vogel in mijn bek kijk ik naar de werecat. Als hij klaar was met de jacht, kon ik hem eens ontmoeten.


    May StarClan light your path.

    Drake Mouse
    Volledig gefocust op de jacht sluip ik naar voren, ik lik mijn lippen als ik de smaak al bijna proef.
    Ik word afgeleid door de schaduw van een andere werecat en de muis had me door, ik kon hem nog maar net vangen met mijn klauw. Het diertje slaakt een luide kreet van schrik en ik verlos hem van zijn leiden.
    Mijn blik gaat naar de andere werecat die een paar staart lengtes van me af zit met haar net gevangen prooi.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Rain Thunder - Werecat

    De werecat merkte mijn geur en werd afgeleid. Nog net vangt hij het muisje en kijkt dan naar mij. ''Hoi' zeg ik dan.
    'Ehh sorry ik wou niet dat je muisje ontsnapte doordat je afgeleid was door mij...'' voeg ik er twijfelend aan toe.
    'Ik ben Rain, hoe heet jij eigenlijks?''


    May StarClan light your path.

    Drake Mouse
    ''Hoi' zegt de andere werecat
    'Ehh sorry ik wou niet dat je muisje ontsnapte doordat je afgeleid was door mij...'' voegt ze er aan toe 'het is niet erg, ik had er anders nog wel eentje gevangen' antwoord ik haar nadat ik de muis op de grond had gelecht. 'Ik ben Rain, hoe heet jij eigenlijks?'' Vraagt de kat die dus Rain heet, ik ga zitten en krul mijn staart om mijn poten. 'Ik heet Drake'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ik ben er ook weer :)]

    Aurora Trel ~ fighter

    Alles wat Danny doet, komt als een waas binnen. Ik voelde me zwakker en zwakker. Mijn hoofd viel zwaar opzij en die tilde ik dan weer moeizaam op. Ik merkte dat Danny magie gebruikte. Een gil ging door mijn keek toen de wonden begonnen te branden. Woedend trapte ik Danny weg.
    'Niet doen!' gilde ik. Maar zonder dat ik het doorhad heelde de wonden. Hijgend keek ik ernaar. De wereld werd weer helder. Bibberend keek ik Danny aan.
    'Dankje' fluisterde ik. Ik trok mijn knieën op en keek Danny aan.
    'Heb ik je pijn gedaan?' Fluister ik.


    "Rebellion's are build on hope"

    Rain Thunder - Werecat

    'Het is niet erg, ik had er anders nog wel eentje gevangen,' antwoord de werecat en ik glimlach. Ik ga zitten en krul mijn staart rond mijn poten net als de andere kat 'Ik heet Drake.' stelt hij zich voor. Het was een tijdje stil want ik wist niets te zeggen, tot ik een raar gevoel had die ieder ander wezen kende: Honger.
    'Ik heb eigenlijk wel honger,' miauw ik dan 'Zullen we onze prooi anders opeten? Als je muis te snel op is mag je ook wel wat van mij..' ik neem een hap van mijn prooi. Het smaakte heerlijk, alleen de veren zijn nog wel irritant. Ik pluk wat veren weg met mijn mond en sommigen met mijn poten, en eet dan verder. Ik slik de hap door en kijk naar Drake, terwijl ik geduldig op zijn antwoord wacht.


    May StarClan light your path.

    Drake Mouse

    'Ik heb eigenlijk wel honger,' miauwt ze 'Zullen we onze prooi anders opeten? Als je muis te snel op is mag je ook wel wat van mij..' ze neemt een hap van de prooi, en plukt wat veren weg. 'Ja eten is goed, als jij het niet had gedaan had ik het wel voorgesteld, en maak je geen zorgen, de muis zal me wel voor een tijdje vullen' ik buig voorover en neem een hap van de malse muis, hmmm heerlijk, ik lik mijn lippen en ga verder.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ~Danger Belle Katherine Liwe ~ Weerwolf

    De zon is net onder en de maan zou snel aan de hemel verschijnen. Ik ben hier net gearriveerd. Een van de nieuwe bewoners in dit gebied. Ik kende nog niemand hier, maar ik kon dan vanavond ook maar beter niet in de stad zijn. Wie weet wat er zou gebeuren als ik midden in de stad zou veranderen. Ik slik bij dat idee en schud mijn hoofd. Ik ren het bos in. Diep het bos in tot ik de bekende pijn door mijn lichaam voel trekken. Het is al aan het gebeuren. Botten breken in m'n lichaam om plaats te maken voor het beest in mij. Dit is pas mijn 7de keer dat ik verander. Een weerwolf heeft mij veranderd om mijn leven te kunnen redden. Ik schud mijn hoofd weer en probeer verder te komen. Dieper het bos in om me te kunnen verbergen. De botten in m'n rug breken en voor ik het wist, was ik in mijn vertrouwelijke wolf vorm. Mijn klauwen en mijn licht zwarte vacht met mijn helder blauwe ogen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Jack Drake Smith

    Mokkend zat ik op het stenen muurtje in de stad. Ik keek omhoog en zag dat het bijna avond werd. Met een grote grijns liep ik richting de poort. Maar toen zag ik het. Een meisje dat iemand greep en toen ontplofte er een bom. Schreeuwend sprong ik naar achter en viel ik op de grond. Het meisje stond op en rende weg. Ik krabbelde overeind.
    'Wacht!' riep ik. Ik duwde de geschrokken mensen opzij en rende haar achterna. Ze rende het bos in al snel was ik haar kwijt. Het was nu echt avond en ik zag geen hand voor ogen. Ik vloekte en stak mijn handen voor me uit. Die vonden een boom. Ik klampte me er een beetje aan vast en keek ondertussen rond. Mijn ogen wende langzamerhand aan de duisternis. Ik was echt diep in het bos op dit moment. En het was volle maan. Ik vloekte nog een keer. Dit was echt foute boel. Ik liet de boom los en begon rond te lopen. Misschien vond ik het dorp terug. Of een weerwolf of vampier. Bij die gedachten liepen er én rillingen én avontuurlijke kriebels over mijn rug. Ik schreeuwde toen ik struikelde en een steile helling afviel. Ik gromde toen ik op de grond terechtkwam. Ik greep naar mijn hoofd die behoorlijk pijn deed en keek ondertussen om me heen. Ik was echt hopeloos verdwaald.
    'Hallo!' riep ik. 'Help!'
    Ik klauterde weer omhoog en leunde tegen een boom aan. Ik zou hier moeten zitten totdat het weer licht werd. Er schoot plots een enorme pijn door mijn voet. Geweldig die had ik ook nog verstuikt. Ik slaakte een geërgerde zucht en liet mijn hoofd tegen de boom aanvallen.


    "Rebellion's are build on hope"