Mabel Winter
Het meisje glimlacht half naar me en stelt zich voor als Lillith.
"Mooie naam" merk ik op. Vanuit mijn ooghoeken zie ik nog een jongen aankomen, als hij bij ons is aangekomen stelt hij zich ook voor.
"Hoi, ik ben Sam. Ben ik hier goed, gaan jullie ook naar het huis?" vraagt hij dan.
Ik knik met een glimlachje en steek mijn hand naar hem uit waarna ik me nogmaals voorstel "Mabel, en ja je zit hier goed. We moeten nog even op de anderen wachten en dan kunnen we de lift in" zeg ik met een glimlachje. Als je de 'leiding' hebt moet je je ook gedragen als een goede leider..
"Helleu!" een ander meisje was erbij komen staan, ik glimlach even kort naar haar en mompel iets wat op een 'hoi' moet lijken.
"Hoi ik ben Juliet. Is een van jullie misschien Mabel? Want ik zoek haar." hoor ik plots achter me. In een reflex draai ik me om en steek glimlachend mijn hand in de lucht "Yep, that's me. Dan moet jij Juliet zijn?" zeg ik grinnikend.
Pete Johnson
Als we bij de groep anderen aangekomen zijn gooit Matt zijn rugzak neer en gaat hij erop zitten, de ijdeltuit is bang voor een natte broek. Achja, dan vinden de meiden hem niet meer aantrekkelijk natuurlijk.. Ik wou dat ik dat had, 'de meiden' en niet 'de jongens'..
Niet veel later komt er een jongen bij staan waarna hij zegt: "Hoi, ik ben Sam. Ben ik hier goed, gaan jullie ook naar het huis?"
Een blond meisje antwoord al voor dat ik ook maar iets kan zeggen "Mabel, en ja je zit hier goed. We moeten nog even op de anderen wachten en dan kunnen we de lift in" vertelt ze met een glimlach rond haar lippen.
"Ik ben Pete, dit is mijn broer Matt..-"
"Pete, ik kan voor mezelf spreken jongen" onderbreekt Matt me zuchtend.
"..en wij gaan ook naar het huis" maak ik mijn zin af zonder op Matt te reageren, hij is sterker dan ik ben dus ik weet zo onderhand wel dat ik niets tegen hem kan beginnen. Ik bekijk de anderen die hier staan even kort, een jongen met zwart krullend haar en een getinte huidskleur staat een beetje afgezonderd van de rest, hoort hij er ook bij? Het feit dat hij een plunjebaal naast zich heeft zegt me van wel.. Dan kijk ik naar het andere meisje dat hier staat, maar mijn ogen gaan al snel over naar de andere jongen die zich voorstelde als 'Sam'. Meiden boeien me niet zo, die leer ik in het huis wel kennen.. Sam heeft zwart, ietwat langer haar, en een enorme koffer naast zich staan. Hij is niet veel korter dan mij zie ik, hij heeft groenachtige ogen die er best mooi uitzien..
Snel wend ik mijn blik af als ik merk dat ik aan het staren ben en ik hoor Matt vermakelijk lachen. Als ik hem een boze blik zend kijkt hij me met een wenkbrauwwiebel aan 'al wat leuks gezien?' vormt hij met zijn lippen. Boos kijk ik hem aan waarna ik mijn hoofd schud, niet om een 'nee' te vormen, maar om hem duidelijk te maken dat hij moet ophouden. Matt lacht er enkel vermakelijk om.
Inmiddels zijn er alweer drie mensen bij komen staan, maar ik negeer ze een beetje.. ik zucht diep, waarom moet ik op jongens vallen? Waarom ik? Waarom niet gewoon iemand die er wél mee om kan gaan, iemand die wél ouders heeft die het zullen accepteren?
Little do you know