• Ik heb nu 2 keer geprobeerd met een sms credits te kopen maar beide keren geeft hij aan dat de dienst niet bestaat. Bellen kan ook al niet en de andere opties heb ik niet tot mijn beschikking. Wat kan ik nu het beste doen?

    Of beter gezegd. Hoe doen jullie het?

    Bij mij werkt alleen de optie van €1,50. =)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 15:45 ]

    Naeva schreef:
    Bij mij werkt alleen de optie van €1,10. =)


    Die staat er bij mij niet eens bij volgensmij.

    Naar mijn weten werkt het in België nog niet, dus als je in België woont, komt het daardoor. Kon dan volgens mij wel via PayPal of zoiets.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    Naar mijn weten werkt het in België nog niet, dus als je in België woont, komt het daardoor. Kon dan volgens mij wel via PayPal of zoiets.


    Nee ik woon gewoon in Nederland, dus dan zou ie het moeten doen toch?

    Defqon schreef:
    (...)

    Nee ik woon gewoon in Nederland, dus dan zou ie het moeten doen toch?

    Dan weet ik het ook niet. Ik koop nooit credits, dus het enige wat ik wist, was dat :'D Anders even een pb'tje sturen naar een Mod?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik doe altijd via iDeal


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Klik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het sms functie werkt niet altijd. Dat weet ik uit verhalen. Gewoon smeken bij je ouders totdat ze zo gek van worden dat ze je hun cards of whatever in je handen duwen. (wbw)


    -

    Chico schreef:
    Ik doe altijd via iDeal


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij mij is alleen die van 1.50 beschikbaar en die duurdere is opeens weg, ik had ook al 2 SMSjes heen gestuurd maar kreeg geen antwoord.
    Dus je bent niet de enigste.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Syrene schreef:
    Bij mij werkt alleen de optie van €1,50. =)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hier kan je meer info vinden over het opnieuw kunnen sms'en voor credits voor Nederlanders.

    Euh, tjah, ik vrees dat er geen andere oplossing is.
    Misschien kan je aan een vriendin vragen of zij voor jou credits wil kopen met haar gsm? Dat je het geld dan gewoon teruggeeft?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij mij wil het ook niet. Er staat dat de dienst niet meer bestaat.
    Terwijl ik even geleden nog wel credits per sms kon kopen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Blijven proberen. Andere optie kiezen, een uurtje wachten, nog eens proberen, en als het echt niet lukt moet je maar even wachten (of vragen of anderen misschien credits kunnen doneren).
    Hmm, misschien is dit wat offtopic, maar komt de sms-functie nog naar België, eigenlijk? Ik zit er namelijk al een hele tijd op te wachten en ik had ergens gelezen dat het normaal gezien in de derde week van september er al had moeten zijn ... :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it