• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Tiana Pearl

    Ik keek hem aan, blij dat in ieder geval iemand met me sprak in plaats van hard weg te lopen. Hij haalde zijn hand opnieuw door zijn haar en vroeg naar de reden van mijn verblijf. "Ik heb niet echt een speciale reden. Mijn moeder is vorig jaar overleden, mijn vader en ik dachten beide dat het wel goed zou zijn als ik er even tussenuit zou gaan." De vraag was voor mij niet zo moeilijk meer te beantwoorden, ik had het verhaal zo vaak moeten uitleggen thuis dat ik er wel aan gewend was geraakt om te vertellen over mijn moeders dood.
    "En jij? Mag ik jou reden weten?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pete Johnson
    ''Volgens mij lijken jullie niet echt op elkaar, hè? Nou ja, jullie lijken op elkaar qua uiterlijk maar volgens mij zijn jullie vanbinnen compleet anders.'' zegt Sam dan,
    Ik schud grinnikend mijn hoofd "Waarom denk je anders dat Matt zijn haar blond heeft? Oké, dat heeft ook wel een andere reden, maar goed" ik grinnik zacht, niet dat de herinnering aan de reden van zijn nieuwe haarkleur erg leuk is.. Maar achja.
    "Heb jij een vriendin?" vraag ik dan maar, aangezien ik er best nieuwsgierig naar ben. Ik vraag het me eigenlijk af waarom hij het aan mij vroeg.
    Eigenlijk vraag ik me wel af hoe het huis eruit ziet..


    [Dat van jou is nog redelijk lang hoor x'D
    Dit is pas een korte reactie :')]


    Little do you know

    Sam Davis
    'Welke reden?' vraag ik. Eigenlijk was ik wel benieuwd naar die reden. 'Maar jullie haarkleur en gedrag is het enige waarmee ik jullie uit elkaar kan houden, anders zou ik jullie de hele tijd door elkaar halen. Ik ben niet zo goed met tweelingen.' Ik ga even anders zitten omdat mijn linkervoet slaapt of langzaam aan het afsterven is door de kou. 'Heb je een vriendin?' vraagt Pete dan. Ik had mezelf net nog voorgenomen dat als iemand ernaar zou vragen dat ik dan zou zeggen dat ik homo was, maar ik had niet verwacht dat iemand het al zo snel zou vragen. 'Ik heb geen vriendin,' zeg ik lachend, 'En die zal ik ook nooit krijgen, hoop ik. Ik val op jongens.' Ik moest mijn ademhaling controleren, ik wilde niet gaan hyperventileren. Het liefst wilde ik mijn ogen dichtknijpen om zijn gezichtsuitdrukking niet te zien, omdat het altijd verkeerd gaat als ik tegen mensen zeg dat ik homo ben.

    [NEE. IK HAD EEN HEEL STUK GETYPT MAAR TOEN VOND MIJN LAPTOP HET LEUK OM DIE TEKST OPEENS RANDOM TE VERWIJDEREN EN MOEST IK ALLES OPNIEUW TYPEN D: ]

    [De mijne is ook erg kort]

    John Hunter Bell
    Ik luisterde stil en geïnteresseerd naar haar verhaal. Ernq voelde ik me schuldig, terwijl ze het er niet heel moeilijk mee leek te hebben. "Sorry voor het vragen." Ik krabte wat ongemakkelijk aan mijn nek, maar bleef haar van onder mijn krullen wel aankijken. Toen ze me vroeg om mijn reden beet ik even op mijn lip. "Euhm... Ik heb een aantal mentale problemen." Ik krabte nog eens aan mijn nek en liet toen mijn arm vallen. "Ik hoop dat dat niet een heel groot probleem is." Meestal was ik prima met woorden, maar als ik over mijn 'probleem' praatte werd ik opeens gesloten en verlegen. Ik was verre van trots op Hunter en hieldhem dan ook graag weg van iedereen, wat maar heel lastig lukte.


    Bowties were never Cooler

    ik schrijf op de teleffoon verder vnv dus het kan zijn dat de stukjes wat korter zijn of wat spelfouten bevatten ik zal er zelf op letten :-)


    Laurinda Tiana Pearl

    De jongen luisterde aandachtig naar mijn verhaal en bood zijn excuses aan voor het vragen die ik met een glimlach aannam, "Maakt niet als ik het niet had willen vertellen dan had ik dat niet gedaan"
    Toen hij zijn verhaal uitlegde leek hij ineens toch wat verlegen en dat kon ik wel begrijpen. Ik heb niet zulke problemen maar ik kan wel heel goed bedenken hoe hij zich voelt.
    "Natuurlijk is dat geen probleem. Het is niet erg om mentale problemen te hebben, we mankeren allemaal wel iets, niemand is perfect en we zijn hier allemaal met een reden" vertelde ik hem in de hoop dat hij zich wat betrr zou voelen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 9:01 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Juliet Cile

    Mijn handen trekken de panda muts waar op een panda staat met een snor beter over mjn rode oren. Opeens merk ik dat er iemand voor me staat. Ik kijk een beetje omhoog en ik zie een jongen met blond haar voor me staan.
    "Hey, waarom sta je hier zo alleen?" vraagt hij aan mij. Hij heeft een scheve grijns en ik leg mijn armen over elkaar.
    '' Waarom niet? '' Vraag ik terwijl ik even opzei staar. Ik vervolg, '' Het is hier juist heerlijk om af en toe een beetje rust te hebben. Je kan nadenken over dingen. Wow ik begin echt op mijn moeder te lijken. '' Die laatste zin was eigenlijk niet voor hem bedoeld maar nou ja. Ik voel een kriebel in mijn neus en snel hou ik mijn handen voor mijn neus. Ik nies even en ik kijk de jongen even neerslachtig aan. '' I'm sorry. '' Mompel ik. Top gedaan Jul. Bak een taart en vier het!

    Rafael Montrose

    "Tja, ik denk dat ze gewoon wachten op de laatste mensen, dat heb je van die mensen die willen te laat komen in stijl." Zegt Ella. Ik grinnik even en merk dan dat Mabel er al een tijdje niet meer staat. Ik draai even me om en ze haar kletsen met een jongen. Ik draai me weer terug en kijk Ella aan.
    '' Nou voor mij is dat geen stijl. Ja ze willen vast aan komen en dan allemaal hoopjes sneeuw zien. Gaat lekker zo. Anders had ik nu nog lekker in de auto gezeten. '' Zeg ik moperend. Ik heb echt een hekel aan wachten. Daarom heeft die gast die de tijd heeft uitgevonden de tijd uitgevonden hoor gasten! Mijn handenstop ik verwoed nog dieper in mijn zakken terwijl ik weer even glimlach. Vrolijk blijven Raf. Godverdomme ik moest echt is kappen met die naam.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Ik denk dat ik mijn personage ook iets wil laten doen, maar ik weet niet naar wie]

    Lilith Stone
    Ik had mijn muziek inmiddels iets zachter gezet, omdat ik een menig aantal blikken van mensen kreeg. Een ongemakkelijk gevoel bekroop mij. Toch bleef ik muziek luisteren. 'Wake me up when it's all over.... All this time I was finding myself and I didn't know I was lost' schalde het door de oordopjes die ik in mijn oren had. Muziek die mij begreep. Muziek was het enige wat mij de laatste tijd leek te begrijpen. Ik keek even naar de kinderen die een praatje met elkaar aan het maken waren en ineens hield mijn muziek op. Ik hoorde traag gepiep. Ik keek op het schermpje en zag tot mijn grote ergernis dat de batterij leeg was. Ik haalde de dopjes uit mijn oren en keek wat om me heen.


    26 - 02 - '16

    abigail is wel vrij staat op de vorige pagina xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Het probleem is dat mijn personage een introvert is, die spreekt mensen niet zomaar aan]


    26 - 02 - '16

    Audrey Felicia Locksley
    Ik was nog steeds iedereen aan het bestuderen. De meeste mensen had een gesprekspartner, of meerdere, gevonden, en sommigen stonden ergens aan de zijlijn op hun eentje, net zoals ik aan het doen was. Ik was het rechtstaan beu geworden en besloot om op mijn koffer te gaan zitten. Toen ik nog even rond keek zag ik dat er al een hele hoop mensen aan het verkleumen waren van de kou, zelf had ik het eerlijk gezegd warm gekregen. Ik ritste mijn jas los en legde hem naast me op de koffer neer. Ze zouden me nu allemaal vast raar aankijken moesten ze me zien, maar dat kwam nu eenmaal door het deel Zweeds bloed dat door mijn aderen stroomde. Snel controleerde ik nog even of ik nog van iemand een bericht had gekregen en ging toen weer verder et het observeren van mijn huisgenoten voor de komende periode.

    [Duss, iemand voor Audrey?]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Pete Johnson
    "Welke reden?" vraagt Sam dan, maar al snel praat hij verder: "Maar jullie haarkleur en gedrag is het enige waarmee ik jullie uit elkaar kan houden, anders zou ik jullie de hele tijd door elkaar halen. Ik ben niet zo goed met tweelingen.'' zegt hij waarna hij anders gaat zitten.
    "Ja, dat was dan ook de reden" zeg ik grinnikend "een keer kwam een meisje van onze school mij vragen voor het bal, maar toen ze erachter kwam dat ik het was schoot ze in de lach en zei: 'Sorry, ik zit verkeerd. Waar is Matt?' Matt is echter niet met haar naar het bal gegaan, omdat ze mij nogal gekwetst had toen, en sindsdien blondeert hij zijn haar. Wat hem eigenlijk ook beter staat.." zeg ik schouderophalend.
    Als ik hem vraag reageert hij lachend met "Ik heb geen vriendin"
    ''En die zal ik ook nooit krijgen, hoop ik. Ik val op jongens" zegt hij, waarna hij nogal onzeker lijkt te worden. Even kijk ik hem verbijsterd aan.
    "Oh.. Oké.. Ik.." ik kijk naar mijn schoenen en begin wat met mijn veters te prutsen "Oké" zeg ik dan zacht, nogsteeds bang om open te zijn over mijn geaardheid. Hij zal het niet raar vinden neem ik aan. Maar wat als iemand het hoort? Ik heb nog nooit iemand verteld dat ik op jongens val, alleen Matt weet het.. Ja, mijn vader weet het, maar hij is dood.. Tranen schieten in mijn ogen bij die laatste gedachte. Verwoed knipper ik ze weg, maar tevergeefs: een traan ontsnapt uit mijn ooghoek en rol over mijn wang naar beneden om op mijn broek kapot te spatten. Snel veeg ik het natte spoor weg en knipper een aantal keer zodat mijn ogen niet zo vochtig meer zijn, hopelijk heeft Sam het niet gezien.. Straks gaat hij denken dat ik huil omdat hij op jongens valt..

    Matt Johnson
    "Waarom niet?" antwoord Juliet op mijn vraag, ze kijkt opzij en gaat verder "Het is hier juist heerlijk om af en toe een beetje rust te hebben. Je kan nadenken over dingen. Wow ik begin echt op mijn moeder te lijken"
    Ik grinnik zacht. Ik zie hoe ze een raar gezicht trekt en haar handen voor haar neus doet, niet veel later niest ze "Gezondheid" reageer ik grinnikend.
    "I'm Sorry" mompelt ze dan.
    "Maar als je alleen wil zijn, dan wil ik ook wel weer gaan?" ik wijs even met mijn duim over mijn schouder en kijk haar met opgetrokken wenkbrauw vragend aan.

    Mabel Winter
    Ik zie vanuit mijn ogen dat Rafael mijn kant op kijkt, een zucht rolt over mijn lippen.
    'daar komt ie laat achter' moppert het stemmetje in mijn hoofd "Yep" zeg ik, hardop, zuchtend. Ik kijk even om me heen, er is al weer een jongen bij gekomen.
    "Ehm, ik ga even bij de nieuwkomer kijken" excuseer ik mezelf bij James waarna ik naar de roodharige jongen loop.
    "Hey, ik ben Mabel, Mabel Winter" stel ik mezelf glimlachend voor als ik voor de roodharige jongen sta.


    [Mabel praat met Bae Btw ^^]


    Little do you know

    oooh. wacht maar

    heel heel.klein iknow xd


    Abigail Narelle Pierce

    Ik stond op van mijn koffer en keek eens in het rond of er toevallig iemand liep om mee te praten. Zat mensen mm.
    Verder op zat een meisje met dopjes in haar oren die ze er net uithaalde. Probberen kan altijd nooit kwaad dus ik liep op haar af.
    "Hii, ik ben Abigail"

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 23:47 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lilith Stone
    Er liep een meisje recht op me af. 'Hii, ik ben Abigail' zei ze vrolijk. Ik glimlachte vriendelijk. 'Lilith' zei ik. Ik propte de oordopjes in mijn jaszak en ging rechtop staan. Ook mijn koffer zette ik rechtop. Ik zette mijn handen even in mijn zij en haalde er daarna een door mijn haar. Ik had eigenlijk geen idee wat ik moest zeggen, mensen praatten vaak niet met mij omdat mijn uitstraling ze afschrikte. Maar goed, ik besloot toch maar iets te zeggen om de stilte te doden. 'Heb jij er een beetje zin in?' vroeg ik.


    26 - 02 - '16

    Sam Davis
    Ik zie meteen hoe Pete naar me kijkt. I fucked up, again. 'Oh.. Oké.. Ik..' begint Pete, maar hij maakt zijn zin niet af. Ik snap niet wat hij wilde zeggen en ik weet niet of het nu positief of negatief is. Wat moest hij nu wel niet over mij denken? Ik vind het al helemaal raar worden als ik opeens een traan over zijn gezicht zie rollen. Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik snap het niet meer. Huilt hij nu omdat ik zei dat ik homo was of zou het iets anders zijn. 'Gaat het?' vraag ik voorzichtig, ik had geen idee wat er met hem kon zijn opeens.

    [Thomas 'Loki' staat in ergens te staan in z'n overhemd. Hij zegt niet veel, maar iemand kan wat proberen]


    Bowties were never Cooler