MissCastle schreef:
James Yaser Skilift nog steeds.
Een meisje kwam naar mij toegelopen en zei tegen mij: "Juliet en ik hebben zo'n beetje de verantwoordelijkheid gekregen dat we op iedereen moeten wachten hier voor we de lift in stappen." ze wees naar een andere meisje en vertelt verder: "Er moeten nog zes mensen komen, dus dat zal nog wel even duren."
"En dan zul je zien, dat als iedereen compleet is dat de skilift technische problemen heeft." zei ik half zuchtend, half lachend. "Ik ben James trouwens, en jij bent...?" Ik mocht dit meisje wel, misschien niet te veel zelfvertrouwen, maar ja, leuke meisjes konden altijd plezier opleveren. Ik hoor vage muziek en draai me om, om te kijken wie het is. Ik zie een meisje met wit piekerig haar alleen staan met haar telefoon. Ik besloot om haar even met rust te laten, ik had er namelijk een hekel aan als mensen koptelefoons ophebben als ze in gezelschap zijn, en zeker als het zo hard stond. Iedereen deed het bij ons op de middelbare school, behalve ik, het was zó irritant. Ik draai terug naar het meisje wat voor me staat en kijk haar geïnteresseerd aan van top tot teen. Ze heeft blond haar en blauwe ogen. Het is niet speciaal, maar ze was toch wel leuk om te versieren. Ik zou me hier wel amuseren tussen al die meiden en jongens, niet dat ik gay was. Ik vond het gewoon leuk om nieuwe vrienden te maken.
Mabel Winter
"En dan zul je zien, dat als iedereen compleet is dat de skilift technische problemen heeft." zegt de jongen half zuchtend, half lachend.
"Ik ben James trouwens, en jij bent...?" stelt hij zichzelf voor. James, mooie naam..
"Mabel," Antwoord ik simpel met een glimlachje "Mabel Winter" eigenlijk past mijn achternaam wel bij me, tenminste dat vinden de mensen bij op school dan.. Altijd word ik aangesproken bij mijn achternaam, omdat ik in mijn eerste jaar daat nogal koud en kil was, kwa gedrag dan. Ik had geen behoefte aan vrienden, ze doen je toch alleen maar pijn..
De jongen begint me te bekijken en ik voel me nogal ongemakkelijk hierbij.. Ik haat het dat ik nooit weet waar mensen dan aan denken, als ze naar me kijken. ik denk vaak dat ze toch alleen maar denken dat ik lelijk ben, want lelijke mensen worden ook altijd na gekeken..
Als ik even achter me kijk zie ik dat de twee niet eens gemerkt hebben dat ik weg liep. Ik kijk zuchtend weer naar James, voor hem ben ik niet onzichtbaar.. Oké, nog niet. Soms krijg ik het idee alsof mensen gewoon door me heen kijken en niet eens horen wat ik zeg, dat is gewoon enorm frustrerend. Dat is dan ook de reden van mijn Faalangst..
Pete Johnson
Als John weer wegloopt draai ik me terug naar Sam.
"Sorry dat Matt me tegen je aan duwde trouwens" zeg ik met een zuchtje. Geïrriteerd kijk ik om me heen, we zijn nogsteeds niet met twintig..
Zuchtend laat ik me in de sneeuw zakken, het boeit me op het moment niet dat dat koud en nat is. Ik heb het toch al vreselijk koud en ik ga gewoon op mijn waterdichte jas zitten.
"Ik vraag me af wanneer die zes laatkomers vanplan zijn te arriveren" mopper ik zuchtend. Ik kan niet echt goed tegen wachten, stil zitten kan ik ook niet. Al helemaal niet als ik moet wachten..
[I am BACK!
Ik ga volgend jaar indruk maken op mijn leraar x'D
Lol :')
Ja ik was vandaag bezig met school.. nu al bezig met mijn examen opdracht :')
Maargoed, ik ben terug (:
Iemand voor Matt?? (:]
Little do you know