Mabel Winter
Nadat ik vertel over mijn angst voor hoogtes kijkt Rafael met een blik van medelijden naar me en haalt hij zijn hand door zijn haar.
Niet veel later komt er een meisje bij ons staan die zich net als onzichtbaar had gehouden, ze stond dehele tijd maar wat vanaf de zijlijn mee te kijken.
"Hey, ik ben Abigail, weet jij toevallig waarom het zo lang duurt?" vraagt ze dan en ik kijk even verbaasd op, ze heeft het tegen mij..
"Uhm, ja" ik sta op en laat mijn rugzak voor wat het is, dat plastic zakje ga ik niet meer vinden. Waarschijnlijk ben ik het gewoon weer vergeten..
"Er moeten nog vijf mensen komen voor we kunnen vertrekken, dus het hangt helemaal van hun af of we laat of vroeg bij het huis aankomen" zeg ik schouderophalend, ik zucht en blaas een verdwaalt plukje haar, dat in mijn gezicht hangt, omhoog. Maar veel nut heeft het niet dus haal ik een hand door mijn haar om het zo allemaal naar achter te werken.
"En Abigail waarom ben jij hier eigenlijk? Als je niet niet wil zeggen hoef je het niet te vertelle hoor." vraagt Juliet aan Abigail,
Ik voel nog een keer, voor de zekerheid, in mijn zakken maar schud zuchtend mijn hoofd als ik geen plastic zakje tegenkom.
"Die lift word een ramp" mompel ik zuchtend. Hyperventilatie krijg ik al als ik op een balkon sta, en aangezien die lift omhoog gaat zal ik dat hier ook wel krijgen.. Hyperventilatie, en daarna uiteindelijk flauwvallen aan zuurstof tekort. Ik weet niet beter.. Noem me een zielepoot, maar het is gewoon zo. Ik kan gewoon echt niet tegen hoogtes, en mild is mijn angst ook niet. Mijn angst voor het donker is nog minder erg dan mijn angst voor hoogtes, gelukkig maar..
Matt Johnson
Na dat ik gepraat heb tegen James beingt Ella opeens weer te praten:
"Ik uhm, ik ga maar eens denk ik" zegt ze dan.
"Ik zie je toch wel weer, hé?" vraag ik haar met mijn scheve grijns. Ze had mijn interesse misschien een beetje kwijtgeraakt, maar ik wil haar nog wel altijd leren kennen!
"Ja, Matt, natuurlijk zie je haar weer! Je zit zo voor een aardig lange tijd met haar in hetzelfde huis, blonde broer van me" zegt Pete hoofdschuddend. Hij is altijd al de slimme van ons twee geweest.
"Ja, tuurlijk Pete" mompel ik zuchtend "Je hoort het, ik zie je wel weer " zeg ik grijnzend tegen Ella. Als Ella weg loopt gaat John achter haar aan, oké.. Ik haal mijn schouders 'ongeïntereseerd' op en kijk wat rond, eens kijken of er nog ander interessant volk is..
[ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 13:48 ]
Little do you know