• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahah okay, in welke groep zit Delilah? Want ze is nu wel laaaat he? En was er nu iemand bereid een koppel te vormen met haar?
    Waar kon je de kamer indeling zien?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Ze zit in groep 3 of 4, de kamerindeling komt in het huis, ze is inderdaad heel erg laat, mijn mensjes zijn bezet, maar misschien is er iemand anders]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Hij kan naar James, Audrey en Loki komen]


    Jup, hij is welkom.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Okey d:
    Ik zal zo even een reactie plaatsen x'D


    Little do you know

    Hahaha. We zien nog wel.. Okay, here we go..
    Delilah Gerson.
    Ik had op een afstandje in een boom zitten kijken, toen de eerste mensen vertrokken, liep ik op de rest af, ik had niet veep zin om vrienden te maken, zodra ze ontdekken dat je wees bent, vinden ze je een freak en laten ze je toch vallen, ik was gekleed in camouflagekleuren zodat ik niet te erg zou opvallen, mijn korte, zwarte haren bewogen een beetje, met soepele tred liep ik naar de groep toe die me aangegeven was.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [MissAlice, Misschien is het handig om even de laatste pagina's door te lezen. Want hier staat duidelijk in dat Delilah nog niet aangekomen was. Dus je moet eigenlijk haar aankomst nog schrijven. Niet betweterig bedoeld ofzo maar anders klopt het gewoon ene stuk minder... En het is alleen een tip. Ik wil geen ruzie veroorzaken.:$]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [En de overige groepen zijn nog niet bekend_O_]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Ik snap niet wat we nu precies met die groepen moeten doen.]

    Sofinite schreef:
    [Ik snap niet wat we nu precies met die groepen moeten doen.]


    [Allemaal opdrachten enz. denk ik]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [helleeu... omg hele dag weg geweest, even teruglezen wat ik allemaal gemist heb...
    ]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:12 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik snap ook niet echt wat je met die groep moet doen,
    wie komt er eerst thuis? Wie heeft problemen en watvoor? Met wie gaat het perfect? Raakt iemand gewond? Gebeuren er ongelukken? Het is echt lastig te doen als je allemaal zomaar iets moet verzinnen.. Want je kan niet met z'n alle als eerst zijn x'd
    En natuurlijk gebeuren er bij sommige wel ongelukken, en natuurlijk raakt een groep wel verdwaalt..
    Al lijkt het me leuk dat de groep waar Mabel in zit verdwaalt raakt en dan uiteindelijk in het donker nog buiten is :')
    Kan ik mabel laten Freaken x'D]


    Little do you know

    [ik heb in het praattopic mijn probleem al neergezet xD]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Abigail Narelle Pierce

    Toen we boven kwamen kreeg ik een tas in mijn handen gedrukt met waarschijnlijk noodspullen, en trok een paar snowboots aan en legde mijn tassen in de pick-up.
    "Dus Abby waar gaan we heen?" het was de zelfde jongen die me in de lift had verteld dat ik het leiderschap vast wel aankon. Zijn naam wist ik zo niet. Wacht Abby? Zo was ik al in tijden niet meer genoemd.
    Matt stond verderop bedreigingen te vormen over wie de lul was als we corvee kregen. Ja daag, "Let jij nou maar op je eigen en die grote bek van je en maak je nuttig en bedenk wat of hou je kop." Ik had totaal geen zin in dit en dat mocht hij weten ook. Dat hij zich verder aanbood als slaafje dat zou me me een worst wezen. Opnieuw werd me gevraagd waar we heen gingen, dit maar door Juliet.. "Eeehm..."
    Ik maakte de tas los en keek wat erin zat, een sleutel, vijf waterflesjes, een verrekijker, een kompas en traces. (geen idee wat we met die traces moeten btw)
    Het compas haalde ik eruit, "Iemand enig idee welke richting we op moeten of lopen we gewoon ergens heen?" Ik ging echt niet alles zelf bepalen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter Bell
    Mijn ogen schoten van Abigail naar Matt toen hij een paar botte opmerkingen maakte. Ik vond dat nu echt niet kunnen. We moesten al blij zijn als we niet zouden verdwalen. Gelukkig zij Abby er al wat van voor ik er een grauw op zou loslaten. Ik volgde met mijn ogen haar bewegingen en keek mee naar wat erin zat. Ik kerkende de meeste dingen wel. Toen ze het kompas eruit viste kreeg ik een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik had op scouting gezeten als kind, dus ik wist redelijk hoe ik er mee om moest gaan. Ik had het in ieder geval wel geweten. "Als je een kaart ofzo hebt kan ik ermee wel helpen. Anders moeten we denk ik gewoon tot bovenop de berg lopen en dan met de verrekijker kijken waar het huis ligt." dat herrinderde ik me nog wel. Als je de weg kwijt was moest je hogerop zien te komen om vanaf daar te kunnen zien waar je moest zijn.


    Bowties were never Cooler

    Bryan Cooper
    Langzaam liep ik naar de lift. Nog steeds een beetje mistroostig om wat er gebeurd was met de relatie die ik had, die eerst zo perfect leek te zijn. We leken voorbestemd aan elkaar, maar het lot had een bittere wending genomen. Toen ik in de lift stond luisterde ik aandachtig naar wat mevrouw Sharp vertelde. Toch kon ik m'n hoofd er even niet bij houden. Ik zuchtte diep terwijl ik naar buiten staarde.

    Lilith Stone
    Tot mijn grote ergernis had ik op de top van de berg nog steeds geen bereik. Ik hoorde mevrouw Sharp iets vertellen over snow boots en team build oefeningen. Ik besloot het paar snow boots te pakken, omdat ik enorm koude voeten had. Toch twijfelde ik en besloot ik het toch maar niet te doen. Straks zou een van die andere mensjes bij mij komen klagen dat ik de boots had gejat. Toen ik hoorde dat we de bossen gingen verkennen zuchtte ik zacht maar onhoorbaar. Hier had ik dus totaal geen zin in.

    [Sorry dat ze zo kort zijn, mijn personages hebben niemand om mee te praten. Iemand voor Sam/Lilith?]


    26 - 02 - '16