• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thomas William Laufreyson
    Ik glimlachte toen ze knikte en zei dat ze half Zweeds was. Ze was dan wel maar half Zweeds, ik was ten minste niet de eniger met buitenlands bloed hier. Ik keek even hoe het tweede groepje vertrok en toen weer naar James en Audrey. Op dit punt begon James te ratelen. Ik luisterde met een klein glimlachje op mijn gezicht. Hij betrok me in ieder geval in het gesprek in plaats van me als een hond te beschouwen die er toch altijd wel was. Toch zou dat waarschijnlijk binnenkort weer veranderen. Dat gebeurde namelijk altijd. Ik glimlachte iets meer toen Audrey het ook zei. Zelf zou ik ook graag bij een van hen zitten. Ze waren aardig en negeerde me niet, voor nu in ieder geval. Ik schudde mijn hoofd bij James zijn aanname. "Dat we het niet koud hebben betekend niet dat het wachten niet meer vervelend is." Ik haatte wachten, zeker als het zo onnodig was als nu. Soms was het goed om af te wachten, de kat uit de boom te kijken en niet te snel te handelen, maar dit was gewoon tijdverspilling. Ik keek naar James toen zijn argument voor het wachten kwam. De kou natuurlijk. Dat had ik zo al kunnen raden. Ik schudde mijn hoofd toen hij zei dat hij ons wilde zijn. "Mij wil je niet zijn. Geloof me." Ik had geen zin om alles te vertellen en dan medelijden te krijgen. Ik hoefde geen medelijden.


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    (...)

    Ik stuur Pete wel op 'm af d:

    Pete Johnson
    Na een tijdje doelloos om me heen gestaard te hebben zie ik dat de roodharige jongen alleen staat, net als ik. Ik haal mijn schouders op en loop naar hem toe, niet dat ik iets beters te doen heb ofzo. Ik zou natuurlijk ook bij een groepje kunnen gaan staan, maar die vermaken zich ook wel zonder mij. Met mijn handen in mijn zakken loop ik naar de jongen toe, eigenlijk vind ik zijn haarkleur best bij hem passen.. Pete, what the fuck denk je nu?! roep ik mezelf in mijn hoofd toe.
    Word alsjeblieft niet zoals je broer.. zeg ik binnensmonds tegen mezelf.
    Als ik dan voor de jongen sta siert een glimlach mijn lippen waarna ik mijn hand op steek als begroeting "Hey" zeg ik er dan nog even bij.
    "Ik ben Pete, Pete Johnson. En jij bent..?" ik kijk hem afwachtend aan.


    [Beam, ik heb zin in vanmiddag ^^]


    [Yaaaay, wat is er vanmiddag? Ik zit op mn telefoon oh jee]

    Bae Wen
    Met mijn bleke huid zou ik hier bijna niet opvallen, wat fijn was, maar toen bedacht ik me hoe mijn haar er ookalweer uitzag.
    Nadat ik nog een tijdje alleen had gestaan, voorzichtig om me heen keek en blikken van anderen vermeed, liep er een jongen op me af. Hij stak zijn hand op ter begroeting. "Hey," zei hij. "Ik ben Pete, Pete Johnson. En jij bent...?" Hij keek me afwachtend aan en ik slikte. "Ik ben Bae.. Bae Wen."
    Ik beet op mijn lip, soms haatte ik mijn naam echt, maar ik kon er toch niet veel aan veranderen. De meeste mensen waren niet verbaasd over mijn koreaanse naam, aangezien ik er niet bepaald Nederlands uitzag. "Maar zeg maae Beau" voeg ik er toen aan toe. "Dat doet iedereen"

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 10:55 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Roww schreef:
    Mabel Winter
    ''Niet echt. Het liefst van alles wil ik nu naar huis'' geeft hij als antwoord als ik hem vraag of hij er al zin in heeft.
    "Tja, ik ook.. ik hoop echt niet dat we straks in het donker nog buitenlopen.. Want ik ben bang dat jullie mij dan kunnen gaan tillen, aangezien ik in het donker altijd een paniekaanval krijg, en meest van de tijd val ik dan flauw" zeg ik zacht "Ik weet het, ik ben een aansteller" murmel ik er dan snel achter aan.
    Even later vraagt Bryan me iets waar ik even stil van word: ''Heb jij al een relatie?'' zegt hij waarna hij vervolgt met: ''Sorry als ik opdringerig overkom. Ik ben gewoon nieuwsgierig''
    Ik schud mijn hoofd op zijn vraag "Nee, ik heb geen relatie, nog nooit één gehad en zal er waarschijnlijk ook nooit één krijgen" zeg ik met een glimlachje. Tja, ik ben nooit eigenlijk positief over mijn toekomst. Achja, ik kijk uit voor het ergste dan kan het alleen maar beter worden, toch?


    Bryan Cooper
    'Tja, ik ook.. ik hoop echt niet dat we straks in het donker nog buitenlopen.. Want ik ben bang dat jullie mij dan kunnen gaan tillen, aangezien ik in het donker altijd een paniekaanval krijg, en meeste van de tijd val ik dan flauw' zei ze zacht. 'Ik weet het, ik ben een aansteller' mompelde ze erg nog achteraan. Ik kijk haar even aan en schudde mijn hoofd. 'Je bent echt geen aansteller hoor, ik heb ook een hekel aan het donker. Zou je niet denken met dat zwarte haar dat ik heb, haha' grinnikte ik. Vervolgens antwoordde ze op mijn volgende vraag. 'Nee, ik heb geen relatie, nog nooit één gehad en zal er waarschijnlijk ook nooit één krijgen' zei ze met een glimlachje. Dat glimlachje klopte voor mijn idee niet, want ik kon gewoon zien dat er iets was. 'Mijn relatie is uit' mompelde ik. 'Ze zoende met een ander...' zei ik er zacht achteraan. 'Maar wie weet kan ik hier wat leuke vrienden maken om het te vergeten' zei ik met een klein glimlachje.


    26 - 02 - '16

    [Lol, ik heb altijd de neiging om 'Pete Wentz' neer te zetten x'D]
    Pete Johnson
    "Ik ben Bae.. Bae Wen." stelt de jongen zich dan voor "Maar zeg maar Beau, dat doet iedereen" zegt hij er dan achter aan.
    "Oké, Beau dan" zeg ik grinnikend "Maar, is er dan iets mis met 'Bae'?" vraag ik hem dan nieuwsgierig. Eigenlijk vind ik Bae beter bij hem passen dan Beau, hij lijkt me geen Beau.. Ik kijk even snel achter om, om te zien of mvr. Sharp weer terug is om het volgende groepje te laten melden enzo, maar ze is nog niet terug.

    Mabel Winter
    ''Je bent echt geen aansteller hoor, ik heb ook een hekel aan het donker. Zou je niet denken met dat zwarte haar dat ik heb, haha'' zegt hij grinnikend.
    Ik lach zachtjes nadat hij dit gezegt heeft, hij is best grappig. Nadat ik antwoord op zijn vraag heb gegeven zegt hij: ''Mijn relatie is uit. Ze zoende met een ander.." zegt hij,
    "Oh.. vandaar dat je zo somber keek" zeg ik zacht.
    ''Maar wie weet kan ik hier wat leuke vrienden maken om het te vergeten'' gaat hij dan verder met een glimlachje. Ik knik instemmend.
    "Achja, het is al een wonder dat niemand hier voor me wegloopt, aangezien ik thuis geen vrienden heb.. Zelfs m'n zusje wil niet met me gezien worden omdat ik zo'n loner ben" mompel ik zuchtend "Maar, ik wil jou niet opzadelen met míjn problemen.. Laten we een leuker onderwerp vinden om over te praten?" stel ik met een zachte grinnik voor.


    [Sorry voor het korte Pete stukje x'd
    Maar vanmiddag heb ik een soort van 'date' (Whatever you wanan call it) x'D
    Met een jongen waar ik al meer dan een jaar kriebels van in m'n maag krijg x')]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 11:40 ]


    Little do you know

    Mabel Winter
    ''Je bent echt geen aansteller hoor, ik heb ook een hekel aan het donker. Zou je niet denken met dat zwarte haar dat ik heb, haha'' zegt hij grinnikend.
    Ik lach zachtjes nadat hij dit gezegt heeft, hij is best grappig. Nadat ik antwoord op zijn vraag heb gegeven zegt hij: ''Mijn relatie is uit. Ze zoende met een ander.." zegt hij,
    "Oh.. vandaar dat je zo somber keek" zeg ik zacht.
    ''Maar wie weet kan ik hier wat leuke vrienden maken om het te vergeten'' gaat hij dan verder met een glimlachje. Ik knik instemmend.
    "Achja, het is al een wonder dat niemand hier voor me wegloopt, aangezien ik thuis geen vrienden heb.. Zelfs m'n zusje wil niet met me gezien worden omdat ik zo'n loner ben" mompel ik zuchtend "Maar, ik wil jou niet opzadelen met míjn problemen.. Laten we een leuker onderwerp vinden om over te praten?" stel ik met een zachte grinnik voor.


    Bryan Cooper
    'Oh vandaar dat je zo somber keek' zei ze zacht. Ik knikte even. 'Ach ja, het is al een wonder dat niemand hier voor me wegloopt aangezien ik thuis geen vrienden heb.. Zelfs m'n zusje wil niet met me gezien worden omdat ik zo'n loner ben' mompelde ze zacht. 'Maar ik wil jou niet opzadelen met mijn problemen.. Laten we een leuker onderwerp vinden om over te praten?' stelde ze voor. 'Ik ken je nog niet lang of zo, maar als 't even niet gaat mag je het zeggen oke? Ik help mensen graag en ik geef graag adviezen,' zei ik vriendelijk, 'maar goed, zijn er nog dingen die je van me wilt weten of zo' zei ik glimlachend.


    26 - 02 - '16

    Mabel Winter
    ''Ik ken je nog niet lang of zo, maar als 't even niet gaat mag je het zeggen oke? Ik help mensen graag en ik geef graag adviezen,'' zegt hij dan vriendelijk waarna hij verder praat ''maar goed, zijn er nog dingen die je van me wilt weten of zo'' hij glimlacht terwijl hij dit zegt. Ik denk even na..
    "Heb jij broers of zussen?" vraag ik hem dan. Eigenlijk ben ik daar altijd nieuwsgierig naar.


    [Okay, I'm totaly out of inspiration x.x]


    Little do you know

    [Ik moet weg D: Sorry]


    26 - 02 - '16

    {doei}


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [KeyKeyy
    Byebye d:]


    Little do you know

    [18 pagina 's al?!:O

    Dan is Drew maar laat

    what happend, en waar kan ik Drew heen sturen?
    En ik ga zaterdag op vakantie en kom dan pas over ruim drie weken terug]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 13:49 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Pete Johnson
    "Ik ben Bae.. Bae Wen." stelt de jongen zich dan voor "Maar zeg maar Beau, dat doet iedereen" zegt hij er dan achter aan.
    "Oké, Beau dan" zeg ik grinnikend "Maar, is er dan iets mis met 'Bae'?" vraag ik hem dan nieuwsgierig. Eigenlijk vind ik Bae beter bij hem passen dan Beau, hij lijkt me geen Beau.. Ik kijk even snel achter om, om te zien of mvr. Sharp weer terug is om het volgende groepje te laten melden enzo, maar ze is nog niet terug.


    [Sorry voor het korte Pete stukje x'd
    Maar vanmiddag heb ik een soort van 'date' (Whatever you wanan call it) x'D
    Met een jongen waar ik al meer dan een jaar kriebels van in m'n maag krijg x')]


    oeehe, have funn!

    Bae Wen
    "Oké, Beau dan" zei hij grinnikend, "Maar is er dan iets mis met 'Bae'?" vroeg hij nieuwsgierig, waarna hij even achterom keek. Ik haalde mijn schouders op "Mijn zusje en mijn beste vriend vinden Bae soms lastig om uit te spreken dus hebben ze bedacht dat ze me net zo goed Beau zouden kunnen noemen." zei ik toen. En mijn zusje en beste vriend, dat was dus 'iedereen'. Ja, veel meer mensen had ik meestal niet om me heen, sinds ik van school was gehaald door mijn ouders omdat ik die klassen ronduit eng vond.
    Hoewel Pete, zo heette hij toch? Er niet uit zag alsof hij iets verkeerd bedoelde, voelde ik me niet helemaal op mijn gemak. Ik wist niet precies waarom, maar dit had ik altijd bij jongens. Ik haalde diep adem en zuchtte toen even, hij bedoelde het echt niet verkeerd en misschien moest ik me ook niet zo aanstellen, en gewoon iets aan hem vragen. "Waarom ben jij hier?" vroeg ik toen voorzichtig "Als je... erover wilt praten dan."


    And right from that moment, you took my breath away.

    Lizzy Franklyn Skilift.
    Ik word steeds banger. Wat als ik de leiding krijg? Wat als ze me vergeten? Wat als ik hier helemaal niet hoor te zijn? Weer rollen de tranen over mijn wangen. Ik veeg ze snel weg, bang dat iemand ze ziet. "Ik ben geen bangerd, ik ben geen bangerd, ik ben geen bangerd." fluister ik me toe. Maar ik stop onmiddellijk bang dat iemand mij hoort, dan zouden ze pas raar naar mij kijken. Niet dat ze dat nu niet deden, ik sta als enige alleen. Nou zeg, dat is nou ontzettend speciaal. Ik bang om mij heen om te zien of iemand mij ziet. Gelukkig is iedereen bezig met iemand anders, dus pak ik mijn muziekstuk uit mijn tas en probeer het te neuriën, maar ik als ik merk dat ik te veel lawaai maak, stop ik snel en pak mijn schrijfboekje om verder schrijven aan mijn verhaal. Ik ben al bij bladzijde 25, misschien kon ik hier een boek van maken. Niet dat ik het zou uitgeven, want daar ben ik te bang voor natuurlijk. Ik zou vast en zeker wel een angststoornis hebben, maar ik ben te bang om naar een dokter te gaan om dat te bevestigen. Nou ja, met of zonder angststoornis, ik heb sowieso geen leven.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 14:14 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    xAlways schreef:
    [18 pagina 's al?!:O

    Dan is Drew maar laat

    what happend, en waar kan ik Drew heen sturen?
    En ik ga zaterdag op vakantie en kom dan pas over ruim drie weken terug]


    Drew is te laat. Het spijt me.
    Als je wilt kan ik je op de reservelijst zetten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pete Johnson
    "Mijn zusje en mijn beste vriend vinden Bae soms lastig om uit te spreken dus hebben ze bedacht dat ze me net zo goed Beau zouden kunnen noemen." geeft hij als antwoord op mijn vraag over zijn naam. Iets wat ik raar vind, je zusje zal er toch mee opgegroeid zijn? Dan is dat toch niet heel moeilijk?
    "Oke" zeg ik grinnikend. Als hij me dan vraagt waarom ik hier ben slik ik even.
    "Eh, ik ben hier omdat ik de dood van mijn vader nooit heb kunnen verwerken.. Ik voel me schuldig tegenover hem omdat ik niet op zijn begravenis ben geweest, en daardoor ben ik de laatste tijd depressief" zeg ik dan, schouderophalend. Ik sprak de woorden uit met een gezicht van 'vraag maar niks' aangezien ik niet in huilen wil uitbarsten, iets wat ik de laatste tijd gewoon té vaak doe..
    "en waarom ben jij hier?" vraag ik hem dan maar, om het gesprek gaande te houden.


    [Hehey, ik moet bijna weg x'D
    Facking Scared x')]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Pete Johnson
    "Mijn zusje en mijn beste vriend vinden Bae soms lastig om uit te spreken dus hebben ze bedacht dat ze me net zo goed Beau zouden kunnen noemen." geeft hij als antwoord op mijn vraag over zijn naam. Iets wat ik raar vind, je zusje zal er toch mee opgegroeid zijn? Dan is dat toch niet heel moeilijk?
    "Oke" zeg ik grinnikend. Als hij me dan vraagt waarom ik hier ben slik ik even.
    "Eh, ik ben hier omdat ik de dood van mijn vader nooit heb kunnen verwerken.. Ik voel me schuldig tegenover hem omdat ik niet op zijn begravenis ben geweest, en daardoor ben ik de laatste tijd depressief" zeg ik dan, schouderophalend. Ik sprak de woorden uit met een gezicht van 'vraag maar niks' aangezien ik niet in huilen wil uitbarsten, iets wat ik de laatste tijd gewoon té vaak doe..
    "en waarom ben jij hier?" vraag ik hem dan maar, om het gesprek gaande te houden.


    [Hehey, ik moet bijna weg x'D
    Facking Scared x')]


    [Succes]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||