• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dena Fields

    Niemand leek op mij te letten, wat me een beetje stoorde. Ik had er geen zin in om me alleen te begeven, dus ik keek even naar mijn groep om te kijken in welk gesprek ik een beetje paste, maar ik kon niemand vinden. Toen zag ik een best mooi meisje, ik wist absoluut niets over haar, dus ik besloot naar haar toe te lopen. Mijn snowboots zaten veel comfortabeler dan die wat je in de pick-up kon nemen. 'Hee,' zei ik tegen het meisje (Ella). 'Jij ziet er best mooi uit,' zei ik toen en direct kon ik mij voor mijn hoofd slaan. 'Dat bedoelde ik op een non-seksuele manier,' vervolgde ik toen gauw. 'Tenzij je lesbisch bent of iets.' Ik kon mezelf nog harder voor mijn hoofd slaan. Dit was té erg, dus ik glimlachte er maar kleintjes achteraan. 'Dena, trouwens, Dena Fields.'

    Anna Sharp

    Mijn hoofd duizelde toen ik weer naar onderen ging. Er waren zoveel kinderen. Hoe ging ik ze allemaal leren kennen? Nog voordat ik tijd had om echt door te breken, kwam de lift weer tot stilstand en ik glimlachte even kleintjes naar de 'machinist' van de skilft. Ik ging naast Gregor staan. 'Wat een zooitje ongeregeld, he?' vroeg ik hem en zonder op een antwoord te wachten, wendde ik me tot het zooitje ongeregeld.
    'Dames en Heren, Lizzy Franklyn, Thomas Laufrey, Audrey Locksley, Rafeal Montrose en Lyric Sage, jullie vormen groep vier. Jullie zullen dus over vijf minuten met meneer McEwan naar boven komen. Jullie hebben nog geen leider, maar deze zal aangewezen worden door Rafeal. Rafeal, ik vertrouw erop dat jij de goede leider uitzoekt.' Ik keek even naar Gregor om bevestiging te krijgen, maar die kreeg ik altijd wel van hem.
    'Mooi, dan kan groep drie met mij naar boven, deze bestaat uit: Delilah Gerson, Pete Johnson, Laurinda Pearl, Bea Shin Wen en James Yaser. Delilah en Pete, jullie gaan samen werken om de leiding van dit groepje te nemen.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Okay,
    I'm leaving x'd
    Tot vanavond :')]


    Little do you know

    Patholoog schreef:
    (...)

    Drew is te laat. Het spijt me.
    Als je wilt kan ik je op de reservelijst zetten.


    [Oh, oke. Doe maar]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Delilah
    Ik was blij dat niemand me opmerkte, ik bleef op een afstandje staan kijke, ik mengde me niet graag in grote groepen en het was logischer dat iemad mij zou aanspreken, ik wa hier al een paar dagen in de buurt en dat is dan ook de reden dat ik hier al zat in die boom, toch kwam ik te laat, dat was typisch mij, altijd te laat, ik hoopte maar dat de lesgevers aardig zouden zijn....
    Ik kreeg te horen dat ik in groep drie zat, een vriendelijk uitziende dame, die ik indentificeerde als Anna sharp keek mijn kant op, ik tilde mijn sporttas op en liep langzaam richting skilift, naast de vrouw, stond ook een jongen met helderblauwe ogen, die erg vrolijk leek, het leek alsof ie zo op je af zou kunnen springen en je een knuffel geven, ik nam mijn ticket aan en wachtte nog even, want ik moest samen met een jongen de groep leiden, oh god, had ze niet iemand anders kunnen kiezen? Gelukkig leek de jongen veel zekerder ( okay sorryu als het niet zo is, heb geen tijd om bij te lezen , jullie spammen me nogal XD)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 16:51 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Jajoh moet ik wee ralles bijlezen. Nou ja kan toch niet slapen :') ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Hahaha x'D
    Rafael moet nog even wachten voor hij vertrekken kan :')]
    Pete Johnson
    Als dan de vierde groep word aangekondigd kijk ik vragend op, en de derde groep dan?
    ''Mooi, dan kan groep drie met mij naar boven, deze bestaat uit: Delilah Gerson, Pete Johnson, Laurinda Pearl, Bea Shin Wen en James Yaser. Delilah en Pete, jullie gaan samen werken om de leiding van dit groepje te nemen.'' gaat Mvr Sharp dan verder. Oké, ik zit in groep drie, met Bae, die ken ik al.. Dat is wel fijn. Wacht, ik moet samen met die Delilah de 'leider' zijn? Oké, ik hoop dan echt dat die meid niet bazig is.. Daar kan ik dus echt niet tegen, mensen die geen respect hebben voor anderen.
    "Laten we maar naar de lift gaan" zeg ik met een lachje tegen Bae. Tja, ik blijf hem denk ik Bae noemen. Dat vind ik gewoon leuker dan Beau..
    Ik pak zijn pols en trek hem grinnikend mee naar de lift. Eenmaal daar laat ik mijn pasje zien en loop ik, nadat ik Bae's pols heb losgelaten, de lift in.


    [Lol, vanmiddag was gezellig :'D
    I'm sooo not over him x'd
    Vorige zomer was ik super goed bevriend met hem, en sinds dien ben ik verliefd op hem :')
    Heb hem een half jaar niet meer gesproken maar ik geef hem nog een kans x'd
    I'm so dumb.. :')]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Pete Johnson
    "Mijn zusje en mijn beste vriend vinden Bae soms lastig om uit te spreken dus hebben ze bedacht dat ze me net zo goed Beau zouden kunnen noemen." geeft hij als antwoord op mijn vraag over zijn naam. Iets wat ik raar vind, je zusje zal er toch mee opgegroeid zijn? Dan is dat toch niet heel moeilijk?
    "Oke" zeg ik grinnikend. Als hij me dan vraagt waarom ik hier ben slik ik even.
    "Eh, ik ben hier omdat ik de dood van mijn vader nooit heb kunnen verwerken.. Ik voel me schuldig tegenover hem omdat ik niet op zijn begravenis ben geweest, en daardoor ben ik de laatste tijd depressief" zeg ik dan, schouderophalend. Ik sprak de woorden uit met een gezicht van 'vraag maar niks' aangezien ik niet in huilen wil uitbarsten, iets wat ik de laatste tijd gewoon té vaak doe..
    "en waarom ben jij hier?" vraag ik hem dan maar, om het gesprek gaande te houden.


    [Hehey, ik moet bijna weg x'D
    Facking Scared x')]

    [hoe was het? :D]

    Bae Wen
    "Eh, ik ben hier omdat ik de dood van mijn vader nooit heb kunnen verwerken.. Ik voel me schuldig tegenover hem omdat ik niet op zijn begravenis ben geweest, en daardoor ben ik de laatste tijd depressief" vertelde hij, en zijn blik vertelde me dat ik niet verder moest vragen. Hij leek het er nogal moeilijk mee te hebben, waardoor ik meteen de drang voelde om hem te knuffelen. Zo was ik nou eenmaal; ik wilde niet dat mensen zich slecht voelen.
    Dus ik deed het.
    'Wat is er mis met jou man?' schoot er door mijn hoofd. "Sorry... no homo.. ik ehm... Ik ben er voor je als je erover wil praten.." "En waarom ben jij hier?" vroeg hij, en ik haalde mijn schouders op. "Ik ben ehm... nogal mensschuw. Ik heb bijna geen vrienden, durf helemaal niets... oh en ik ben overal bang voor." waarom vertelde ik dit allemaal? Hij zou me alleen maar raar vinden denk ik... nouja, te laat. Nu had ik het al gezegd. "En mijn ouders vinden me een probleemkind, wat eigenlijk nergens op slaat... gewoon omdat ik iets anders ben dan zij" Echt, waarom ben ik opeens zo open? Dit is helemaal niets voor mij. "Sorry, dit wil je natuurlijk allemaal niet horen... Ik heb gewoon nog nooit echt lang met iemand gepraat die ik niet echt ken en..." ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, Pete zou me nu echt gestoord vinden. Ik keek hem voorzichtig aan. "Sorry.." mompelde ik toen.

    Toen de groepjes om waren geroepen was ik opgelucht dat ik bij Pete zat; ten minste iemand die ik een beetje kende in mijn groep. Wacht... wat moesten we doen? Wat nou als we zouden verdwalen? Wat moesten we dan? "Laten we maar naar de lift gaan" zei hij toen lachend tegen me. Hij pakte mijn pols en trok me mee naar de lift. Ik keek even naar zijn hand op mijn pols, hopend dat hij het niet doorheeft. 'Wat doe ik nou stom? Ik ga echt niet verliefd worden.' schoot er meteen door me heen. Pete lie mijn pols los, liet zijn pasje zien en liep de lift in, en ik volgde zijn voorbeeld. Skiliften vond ik vreselijk eng, dus ik aarzelde even voor ik de lift in stapte, maar ik zou wel moeten...

    [edit; oh shieet. Ik laat de rest staan want ik ben inspidood en het is echt iets voor Bae en omg ik ben raar.]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 22:06 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [It was great ^^
    But.. I'm stupid :')
    Ik weet zeker dat hij binnenkort wel weer een vriendin krijgt(aangezien 'wij' niet officieel zijn en waarschijnlijk nooit officieel worden) en dan ben ik waarschijnlijk weer gewoon verleden tijd, netzols vorig jaar.. Maar ach ja, liefde maakt blind x'd]
    Pete Johnson
    Bae geeft me plots een knuffel, waarna hij verward zegt: "Sorry... no homo.. ik ehm... Ik ben er voor je als je erover wil praten.."
    Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd "Geeft niet, van die knuffel. En dankje dat je er voor me zult zijn" zeg ik met een glimlach.
    "Ik ben ehm... nogal mensschuw. Ik heb bijna geen vrienden, durf helemaal niets... oh en ik ben overal bang voor." waarom vertelde ik dit allemaal? Hij zou me alleen maar raar vinden denk ik... nouja, te laat. Nu had ik het al gezegd. "En mijn ouders vinden me een probleemkind, wat eigenlijk nergens op slaat... gewoon omdat ik iets anders ben dan zij" is zijn antwoord op mijn vraag waarom hij hier zit "Sorry, dit wil je natuurlijk allemaal niet horen... Ik heb gewoon nog nooit echt lang met iemand gepraat die ik niet echt ken en... Sorry.." vervolgt hij dan.
    Ik schud mijn hoofd "Het is goed, ik snap dat je erover praat, dat lucht op" zeg ik met een glimlach waarna ik verder ga: "Ik begrijp wat je voelt.. als je ouders zeggen dat je een probleem kind bent.. Mijn moeder doet hetzelfde" zeg ik zuchtend "alleen maar omdat ik niet wat meer op mijn tweeling broer lijk, en ze verafschuwt hem omdat ze denkt dat hij denkt dat hij zo geweldig is en alles. Maar uiteindelijk is hij gewoon degene die net zo onzeker is over zichzelf als dat ik ben. Hij verbergt het gewoon op een andere manier dan dat ik het doe" murmel ik dan.

    Als ik dan even later in de lift sta zie ik dat Bae, aarzelend, hetzelfde doet.
    "Bang voor liften? Of gewoon bang voor hoogtes?" vraag ik zacht aan hem.


    Little do you know

    Bae Wen
    Als Pete zegt dat het niet erg is van de knuffel, en zegt dat hij me begrijpt, voel ik me al wat fijner bij hem. "Bang voor liften? Of gewoon bang voor hoogtes?" Vraagt hij aan me als ik aarzel bij de skilift "Claustrofobie én hoogtevrees" piep ik zachtjes. Het is zo, ik ben doodsbang voor zo vreselijk veel dingen. Daarbij ben ik ooit bijna uit een skilift gevallen dus die dingen trekken mij nou niet bepaald aan. Ik stap dan toch maar in, en ga naast Pete zitten aangezien hij de enige is die ik ken, en hij op de een of andere manier een beetje rust geeft. Hij heeft op een of andere manier een heel kalme uitstraling en ik zie niet waarom mensen hem een probleemkind zouden noemen..

    [sorry dit is echt een vreselijk stukje. Ik moet het nogal snel typen tussen 2 games in oeps]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Sorry dat ik nog niet gereageerd had. Ik heb een hectische en lange dag gehad. Ik ben nu echt énorm moe. Ik reageer morgen wel als jullie 't niet erg vinden]


    26 - 02 - '16

    Audrey Locksley
    "Ja, dit lijkt mij ook wel leuk. En ik hoop niet dat we in het laatste groepje zitten, want dan moeten we nog lááááng wachten. En daar heb ik geen zin in. Jullie wel neem ik aan?" Zei James. "Ik in ieder geval niet, ik haaaaat wachten", zei ik en keek even rond wie er nog over bleven. Ook Loki viel me bij en hij zei hoofdschuddend: "Dat we het niet koud hebben betekend niet dat het wachten niet meer vervelend is." "Ik ben jaloers op de mensen die al mogen gaan. Ik sta te bevriezen. Ik zal vast en zeker niet de enige enige zijn. Ik wou dat ik jullie was. Dan zou ik nu geen last hebben van de kou. Mmm, heerlijk." zei James daarna en keek naar Loki en mij, we stonden er nog steeds allebei zonder jas aan. Ik lachtte even. "Need a hug?" zei ik glimlachend en spreidde mijn armen, geen idee of hij erop zou ingaan of niet, maar ik kon het op zijn minst proberen. "Mij wil je niet zijn. Geloof me." Zei Loki ondertussen. Ik begreep hem niet helemaal, maar besloot hem te negeren. Als hij zin had zou hij het vast wel eens vertellen. Mevrouw Sharp en meneer McEwan kwamen opnieuw naar beneden en maakten de derde en vierde groep bekend. Ik zat blijkbaar in de laatste groep, samen met ene Lizzy, Thomas, Rafael en Lyric. Ik luisterde ook naar wie er in de andere groep zat, daar zat James in, maar nergens hoorde ik Loki's naam. Het zou vast wel een bijnaam zijn, ik zie wel waar hij bij zit. Blijkbaar moest Rafael beslissen wie onze leider zou worden en om de een of andere reden hoopte ik dat ik het niet werd. "Aawh, jammer dat we niet bij elkaar zitten", zei ik nog tegen James met een glimlachje.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Pete Johnson
    Bae verteld me dan dat hij hoogtevrees heeft plus claustrofobie.
    "Zal ik je dan eens vertellen dat ik enorm bang ben voor vliegtuigen én vallen, sinds mijn vijftiende" zeg ik schouderophalend "Iedereen is wel ergens bang voor, je hoeft je er niet voor te schamen" zeg ik met een glimlach.
    Als de groep in de lift staat bekijk ik alle gezichten even snel. Oké, twee meiden drie jongens.. Oké, ik weet niet waar ik mezelf in mee moet tellen, aangezien mijn moeder altijd zegt dat homo's smerige wijven zijn.. Maargoed, aangezien ik qua uiterlijk toch wel bij het mannelijke geslacht hoor laat ik me daar dan ook maar in mee tellen..


    [Lol, ik had net een Huuuge bloedneus x'd
    Allemaal bloed op m'n hand want ik was te lui om me bed uit te komen x'D
    Sorry voor de mensen die niet tegen bloed kunnen x'd]


    Little do you know

    James Yaser Skilift
    "Need a hug?" vraagt Audrey.
    "Of course." antwoord ik en ik knuffel haar. (als je dat niet erg vind) Mevrouw Sharp komt weer naar onder en ik hoor dat ik in groep 3 zit en ik geen leiding heb. Nou ja, Pete is een van de leidinggevende dus dat komt wel goed. Jammer genoeg zit ik niet bij Audrey en Loki, maar ja, het komt wel goed denk ik. Ik stap naar de lift en laat mijn ticket zien. Ik ga al naar binnen, zodat ik zeker ben van een plaats in de lift. Ik geniet van het mooie uitzicht en kijk om mij heen.

    Lizzy Franklyn Skilift.
    Ik zit in groep 4, gelukkig heb ik nog niet de leiding. Laat ik hopen dat ze mij niet kiezen, maar ja daar zou ik wel voor zorgen, denk ik. Mijn angst om in de lift te gaan met die mensen wordt groter en groter. En ik durf niet naar de leiding te gaan en het te zeggen. Misschien moest ik een slaappil of zo iets nemen, om mij te verdoven. Ik loop langzaam richting lift en wacht op de rest. Hopend dat die niet komen. Gelukkig zit ik niet bij Laurinda, want zij gaat mij toch vermoorden. Maakt niet uit hoe.

    (Sorry voor de korte posts, ik ben tamelijk inspiratieloos.)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Thomas William Laufreyson
    Ik grinnikte toen Audrey zei dat ze niet van wachten hield voor ik haar aanvulde. Het was echt heel gezellig hier. Ik hoopte heel erg dat ik bij hen in de groep zat. Toch viel mijn geluk als een baksteen naar beneden toen hij zei dat hij zoals ons wilde zijn. Ik vond dat in mijn oren echt idioot klinken. Wie wilde er nou zo'n loser als ik zijn. Audrey bood hem een knuffel aan. Dat vond ik erg lief van haar, maar toch had ik het liever niet, voor een reden die ik zelf niet helemaal begreep. Toch besloot ik hem er maar op te wijzen dat hij mij niet wilde zijn. Ik was wel blij dat ze niet verder vroegen, want ik had echt geen zin mijn verhaal te vertellen. Ik keek op toen mevrouw Sharp weer beneden stond. Ze maakte de derde en vierde groep bekend. Ik zat in de laatste samen met Audrey en James in de derde. Nu wist ik ook dat ik met mijn volledige naam op de lijst stond aangezien ze me Thomas noemde. Ik zou straks wel doorgeven dat mijn roepnaam Loki was. Een jongen genaamd Rafael moest de leider kiezen. Zelf had ik er niets tegen een leider te zijn, maar ik zou waarschijnlijk toch niet gekozen worden. Ik keek naar James en knikte om Audrey's statement kracht bij te zetten. "Inderdaad erg jammer dat we niet bij elkaar zitten, James." Ik keek even naar Audrey. Wij zaten wel bij elkaar. Iets waar ik vreemd blij mee was. Ik keek even naar het groepje dat zich begon te verzamelen onder de skilift. James liep van ons weg en we bleven met z'n tweeën achter. Ik stroopte kort mijn mouwen weer op en keek toen naar boven, waar de witte lucht langzaam grijs begon te worden. "Ik vind het gezellig om bij je in een groepje te zitten." zei ik kort tegen Audrey. Ik wist ook niet veel anders om de stilte op te vullen. Ik hield van stilte, maar de meeste mensen niet. Dus ik probeerde het nu maar op te vullen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 10:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Mabel Winter
    ''Ik ken je nog niet lang of zo, maar als 't even niet gaat mag je het zeggen oke? Ik help mensen graag en ik geef graag adviezen,'' zegt hij dan vriendelijk waarna hij verder praat ''maar goed, zijn er nog dingen die je van me wilt weten of zo'' hij glimlacht terwijl hij dit zegt. Ik denk even na..
    "Heb jij broers of zussen?" vraag ik hem dan. Eigenlijk ben ik daar altijd nieuwsgierig naar.


    Bryan Cooper
    'Heb jij broers of zussen?' vroeg ze aan me. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik ben enigst kind' zei ik. 'En jij?' vroeg ik vervolgens. Ik voelde mijn mobiel weer trillen in mijn broekzak. 'Wacht even hoor' zei ik waarna ik mijn mobiel pakte. Het was weer mijn ex-vriendin. Zeker vergeten te verwijderen. Ik zocht naar het blokkeerknopje en gebruikte die. Daar zou ik voorlopig geen last meer van hebben. Ook verwijderde ik in een keer alle whatsappjes van haar en alle foto's. Ik vond ooit wel weer een nieuwe vriendin, hoopte ik. Ik zuchtte even en stopte mijn telefoon weer weg.

    Lilith Stone
    Ik slenterde zuchtend met verkleumde voeten door de sneeuw. Mijn schoenen waren door en door nat van de vieze sneeuw en ik had het koud. Toch probeerde ik het niet te laten merken. Eigenlijk kreeg ik de neiging om te gaan huilen. Mijn muziek kon niet meer aan, want m'n mobiel was leeg, ik verkleumde helemaal en dat fucking huis waar nergens te bekennen. 'Fuck it' mompelde ik. Ik hoopte stiekem dat we het huis snel zouden vinden, anders zou ik echt gaan freaken.

    [Iemand voor Lilith?]


    26 - 02 - '16